Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Nebavil mě stát ráno v kolonách, tak jsem pořídil tohle , no a z ranních  40 minut je rázem 10 , hlavně aby ale  nepršelo :-)

tvl tak ta je parádní. Já mám za mladých let na 2rychlostní bábě něco na ježděno, byli jsem taková bandička několika babaťáků, ale jedničkovou bábu neměl z party nikdo, jenom strejda, kterej samozřejmě v partě nebyl :). Byly trošku výkonově slabší než 2 rychlostní a do kopce s nějakým cvalíkem měla co dělat, ale určitě bude spolehlivější než 2rychlostní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na tom to pojde. Ak uz si rozhodnuty, odporucam kup si tu verziu s dlhymi ramienkami, tam je omnoho viac moznosti nastavenia. Zvlast ak si abnormalne vysoky (190cm a viac). Ja som vysoky a toto som riesil na kazdej masine co mala plexi.. preto aj kapotaze nemam rad - okrem supertourerov, na ziadnej motorke, ktoru som kedy skusal, kapotaz nefungovala 100%.

 

Nepises aky problem riesis. To je dolezite - ak ti to dnes hadze vzduch povedzme do tvare, tak to budes vediet zdvihnut spojlerom nad prilbu. Ale ak to dostavas do hrudnika, tak ti spojler nepomoze - rovno hladaj vyssie plexi (a k tomu ten spojler). Ja som mal na honde cb1300 Puig a bol som spokojny. Myslim ze dnes uz rovno robia aj verzie so spojlerom, to bude za tie peniaze najlepsi kauf. Plus ten oem stitok na afrike je dost uzky, ja by som mozno riesil aj nejake bocne deflektory.

 

Na cruisroch, kde je obrovsky predny stit dalej od jazdca, casto je problem so vzduchom ktory ide popod plexi a vyraba skarede turbulencie. Na mojom triumphe nad 160kmh ti to trepe hlavou tak ze ju neudrzis rovno a mas rozmazany zrak.. To sa potom riesi inac - ale to nebude tvoj pripad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...