Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Ono to vypada, ze kazdy z nas mysli asi trosku jineho. O cem jsem tocil ja  a asi i rado74 jsou ovladatelne klapky, ktere je mozno za jizdy regulovat.

To co nafotil Cyril (a zde opet jen hadam - poprosil bych o pripadnou opravu) budou asi na to, ze to tam proste je a motorka si to behem jizdy sama nejak reguluje? A ridic nemusi mit ani poneti o tom, ze se neco deje (viz zde ja o par postu vyse).

 

Je to tak, nebo jen pokracuju ve sve aktivite delani ze sebe hlupaka verejne a s podpisem?

Pokračuješ. Snažíš se z toho vykecat...Jasně že jde o automat řízený motorkou, což musíš vědět, jinak bys o HD věděl ještě míň, než jak to zpočátku vypadalo. To co dělá Rinehart a podobný firmy na motorku ve fabrice nikdy nikdo nedodával. To by za klapkama z fabriky, ovládané ŘJ jaksi nemělo smysl... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aby som nebol mudry ja a netresol blbost. ale tie original klapky sa odpajali a zavarili v otvorenom stave ked sa robil tuning. vymena filtra a programovanie riadiacej jednotky. otvoreny priechod vyfuku pri celych otackach. 

pri tuningovych vyfukoch to bolo kvoli hluku. pod 50 alebo 60 km/h boli zatvorene aby v meste nerobili hluk. nad sa same otvaraju a je to ako normalny otvoreny sportovy vyfuk. daju sa otvarat aj rucne je na to vypinac.

to je co si pametam ked som to robil niekolko rokov spet. hadam nezavadzam zlymi informaciami

Upraveno uživatelem xnokiax
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aby som nebol mudry ja a netresol blbost. ale tie original klapky sa odpajali a zavarili v otvorenom stave ked sa robil tuning. vymena filtra a programovanie riadiacej jednotky. otvoreny priechod vyfuku pri celych otackach. 

pri tuningovych vyfukoch to bolo kvoli hluku. pod 50 alebo 60 km/h boli zatvorene aby v meste nerobili hluk. nad sa same otvaraju a je to ako normalny otvoreny sportovy vyfuk. daju sa otvarat aj rucne je na to vypinac.

to je co si pametam ked som to robil niekolko rokov spet. hadam nezavadzam zlymi informaciami

Nemá to žádnou spojitost s rychlostí (ta je přeci při různé zařazení rychlosti i při stejném plynu jiná) , ale s otáčkami motoru. A zavřený jsou jen na úplně malý vlnoběh. Potom se celkem skokově otevřou a zůstávají otevřené zase až do poklesnutí k volnoběžným otáčkám, kdy se zaklapnou. Nic se v otevřené poloze nevaří, pouze se ve správnou chíli odpojí ovládací relé, jak jsem popsal o několik příspěvků výše.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi, pomalu se poohlížím, co za nový stroj pro příští sezónu. Aktuálně mám Monstera 750 a pro novou sezonu bych ho chtel vymenit za neco silnějšího. Puvodne jsem chtěl cenduro jako je tiger nebo afrika, ale jak nad tím tak před sezónou přemýšlím tak ještě jednu dvě sezóny na nahacovi zvládnu a navíc pak motorku asi budu chtít "odkazat" přítelkyni na naučení.

 

Čili moje otázka je co dál? Monster mě úplně nadchnul, s čímkoliv japonským, na čem jsem jel se to nedá srovnat (fazer, hornet a bandit jsou tedy ze hry).

 

Jelikož všichni mě tlačí do japonce, protože je to spolehlivější (a nutno říct, že Monster není úplně bezudrzbova motorka) došel jsem k závěru, že japonci nebudou nutně špatní, ale nesmí to být čtyřválec.

 

Otázka je tedy kam dál? Původně jsem si myslel na triumph speed triple, ale kusy v mem budgetu nejsou úplně krásná generace. Dále jsem našel třeba monster 4s případně jiný novější monster, a jinak nic moc... pusto po pěšině. Co byste brali vy v ceně cca do 100 tis.?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nekde od roku 2005 jezdim evropsky znacky, vcetne dost italu, a mel jsem problem s jedinou motorkou. Kasli na ty reci kolem a kup si co se ti libi... Co tuono? Nebo litrovej raptor, nemel dokonce motor z sv? Uz si to presne nepomatuju. A nebo velkej monster. To sou motorky co porad super vypadaj. S teiplem taky nic nezkazis a ty devitikila se daj za Tvoje penize. Pokud nechces vylozene chuligana, rad pocestujes, rad se i svezes a chces nakladove pohodovou motorku s klasickym vzhledem, tak r1150r. Ty rka jsou super. Z japs bych bral jedine kawu, EL repliku :), ale ty jsou uz za ranec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nádherná kombinace klasiky a moderny je Monster 1100 evo, ale ceny se drží dost přes 100 - byla by to moje volba, kdybych zase šel do Ducati

https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/?scr=268&s%5Bcat%5D=2&s%5Bznacka%5D=ducati&s%5Bmodel%5D=ducati-monster-1100-evo

Kdyby to musel být Japonec, tak bych prubnul lokomotivu MT-01

https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/?scr=268&s%5Bcat%5D=2&s%5Bznacka%5D=ducati&s%5Bmodel%5D=ducati-monster-1100-evo

Suzuki SV1000 seženeš za hubičku a je s tím taky sranda...

Cagiva Raptor 1000 měla stejný motor a ujetý italský design...jedna je teď v inzerci za 60

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O menším raptoru jsem uvažoval, ale nakonec mě nadchlo právě ducati, čili v tomhle případě je to spíše "downgrade" (samozřejmě pocitový, nic objektivního na tom není) zkusím na něho ještě mrknout. SVcko jsem taky původně zvažoval ale nakonec mi ta motorka přišla hrozně sterilní. Mt-01 vypadá super zkusím to na jaře někde projet. Tohle je klidně směr kterým bych šel, ta nádrž mi připomíná vitpilen který mě na živo taky nadchl, tam ale zas hovori proti jednobuch a výkon (a taky cena)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemá to žádnou spojitost s rychlostí (ta je přeci při různé zařazení rychlosti i při stejném plynu jiná) , ale s otáčkami motoru. A zavřený jsou jen na úplně malý vlnoběh. Potom se celkem skokově otevřou a zůstávají otevřené zase až do poklesnutí k volnoběžným otáčkám, kdy se zaklapnou. Nic se v otevřené poloze nevaří, pouze se ve správnou chíli odpojí ovládací relé, jak jsem popsal o několik příspěvků výše.   

 

nemal som na mysli original klapky ale klapky v tuningovom vyfuku napr Dr. Jekill and Mr. Hyde

 

je tam automatika alebo sa to da prepnut manualne. je to kvoli certifikatu aby v obyvanych oblastiach sa nerobil hluk. co znamena pri urcitej rychlosti sa automaticky zavre klapka aby bol tichsi chod (ale da sa to manualne otvorit) zapaja sa to na riadiacu jednotku. 

 

tu sa to da vycitat: 

https://jekillandhyde.com/en/how-it-sounds#howitsounds

 

je to pod tym odsekom 100% street legal

 

The smartbox; the electronic control unit in our exhaust systems is the brain of our product. Thanks to its ability to read canbus signals coming from the motorcycle?s ECU, the Smartbox makes sure you will not end up on the wrong side of the law, no matter what mode you select and will seamlessly intervene if necessary.

 

 

a druha stranka:

https://jekillandhyde.com/en/faq

 

pod osmou otazkou:

WHAT IS THE DIFFERENCE BETWEEN THE BLACKBOX AND SMARTBOX OPTION?

 

The Blackbox system: Is a Dr. Jekill & Mr. Hyde control system which fits on Harley Davidson, Victory and Honda motorcycles.The Blackbox has two different modes:

Automatic Mode (Valve is controlled by the motor management, speed controlled 

Closed mode (Valve is closed at all times) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož všichni mě tlačí do japonce, protože je to spolehlivější (a nutno říct, že Monster není úplně bezudrzbova motorka) došel jsem k závěru, že japonci nebudou nutně špatní, ale nesmí to být čtyřválec.

 

 

VTR 1000 Firestorm. Ale uz asi nesezenes nic v perfektnim stavu. A pak VFR .

Vim, ze pises ne 4 val, ale VFR ma ten spravnej 4 val.

Kolega ma VTR uz tak 14 let je spokojenej a je to porad strela.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši, po 12 letech na Guzzině jsem napodzim víc poznal čtyřválcovou kawu a normálně uvažuju, že italku pustím k vodě a něco podobného taky pořídím. Když přesednu zpět na griso, mám pocit, že mi někdo vypustil gumy. Nezatáčí, nejede. Hmmmm....cbbf0b0818a75d325604e21f550f1aef.jpg023f2a835403eb662bf56e1adc28f16c.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja moc zrovnavania nemam na inych motorkach som sedel vzdy len chvilu a ani na tom svojom bandite sa nepovazujem zrovna za veterana, ale na litrovom 4valci sa mi proste paci, ze dokaze jazdit na pohodu v nizsich otackach a to prave potom nastane v tych vyssich, ale pritom dostojny zatah uz od 2k ...takze vlastne dve motorky za cenu jednej.... udrzi tempo jak s choprakmi tak so zavodnikmi (teda udrzal by, keby som ho udrzal ja)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za tip, ale chtěl bych fakt nahace.

 

Abych osvětlil, proč nechci ctyrbuch: na čem jsem jel, tak jsem si připadal jako na zehlicce. Té motorce bylo úplně jedno, jestli tam je dvojka nebo pětka, prostě to jelo pořád stejně a pořád hladce. Kdybych to udelal na monsteru tak me ta motorka vyklepe ze sedla, takže když jsem pak předeslal zpátky na monstra tak přesto, že měl o třetinu menší výkon, bylo to zábavnější. Nepotřebuju jezdit 200 po zadním, ale chci tu motorku řídit, což monster mi ten pocit dává. Čili asi chci spíš "chuligána" což byl i důvod proč jsem se díval na tripla. No možná ho omrknu ještě na živo, jestli se to zlomí. Nebo super vypadá třeba ještě F800r což by mohl být i fajn stroj/test před přestupem na male gsko :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...