Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Nahodou by mi nekdo nedokazal poradit ohledne masiny? Mam trochu problem s tim, ze me po case (rekneme po hodine, hodine a pul) zacnou pobolivat kolena, takze si musim dat chvilku pauzu na protahnuti. Problem je, ze mam 2 metry. Momentalne jezdim na R1200RT, mam vyssi sedlo a obecne jsem velice spokojeny. Nicmene neni jeste nejaka lepsi varianta? Neco vyssiho, kde bych nemel tak pokrcene nohy? V renocaru jsem si behem servisu zkousel sednout na GS, coz je jiste vyssi, ale prijde mi, ze i stupacky jsou vys, takze mi to trochu prislo, ze nula od nuly pojde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nahodou by mi nekdo nedokazal poradit ohledne masiny? Mam trochu problem s tim, ze me po case (rekneme po hodine, hodine a pul) zacnou pobolivat kolena, takze si musim dat chvilku pauzu na protahnuti. Problem je, ze mam 2 metry. Momentalne jezdim na R1200RT, mam vyssi sedlo a obecne jsem velice spokojeny. Nicmene neni jeste nejaka lepsi varianta? Neco vyssiho, kde bych nemel tak pokrcene nohy? V renocaru jsem si behem servisu zkousel sednout na GS, coz je jiste vyssi, ale prijde mi, ze i stupacky jsou vys, takze mi to trochu prislo, ze nula od nuly pojde.

Pokud si s RT spokojený, zkusil bych nejdřív snížení stupaček.

Něco takového

https://www.bohemiabike.cz/e-shop/ergonomie-komfort+c39/ergo-snizeni-stupacek-stribrna+p3053.htm

https://www.bohemiabike.cz/e-shop/ergonomie-komfort+c39/ergo-snizeni-stupacek-stribrna+p3053.htm

Upraveno uživatelem Shane001
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nahodou by mi nekdo nedokazal poradit ohledne masiny? Mam trochu problem s tim, ze me po case (rekneme po hodine, hodine a pul) zacnou pobolivat kolena, takze si musim dat chvilku pauzu na protahnuti. Problem je, ze mam 2 metry. Momentalne jezdim na R1200RT, mam vyssi sedlo a obecne jsem velice spokojeny. Nicmene neni jeste nejaka lepsi varianta? Neco vyssiho, kde bych nemel tak pokrcene nohy? V renocaru jsem si behem servisu zkousel sednout na GS, coz je jiste vyssi, ale prijde mi, ze i stupacky jsou vys, takze mi to trochu prislo, ze nula od nuly pojde.

 

ja mam crosstourera so zvysenym sedlom a znizenymi stupackami a oproti inym motorkam mam pocit, ako keby som sedel na barovej stolicke.. vratane GS a inych. Pohodlny bol aj seriovy Tiger Explorer a spominana KTM. Mam aj Triumph Trophy 1200 so zvysenym sedlom (oem sa da nastavit na dve vysky) a cakam na znizene stupacky, ale uz teraz sa to da pri mojej vyske. Tie velke cestaky (RT, Trophy a spol) su robene ako "sport tourer" takze tam su stupacky relativne vysoko - ale daju sa pustit dole, treba pohladat na forach. Teda u BMW s tym nebude ziadny problem.  Niektore adventury su na tom o nieco malo lepsie pokial ide o geometriu, zase je to v 90% pripadov sed a nuda na kvadrat, taky priemer vsetkeho a nic poriadne.

 

co mozem poradit zo skusenosti, ze kazdy cm na znizenych stupackach robi zazraky. mam 190cm a kolena rozbite z basketbalu.

 

Geometria/vyska stupaciek ale nie je vsetko, napr. hodne ma boleli kolena na R1150R a to bolo 

i) vibraciami

ii) geometriou sedenia - neslo o uhol kolien ale o rotacne vytocenie kolien pri posede, ta motorka bola v sedle o par cm sirsia ako by mi bolo vyhovovalo, sedelo sa na nej ako na koni alebo skor na krave. Ked som chcel kolenami drzat nadrz tak som musel paty vytacat von viac nez mi bolo prijemne. Tak som na nej vydrzal 30tis km a predal som ju. Vyborna motorka, len mne v tomto ohlade nesadla.

 

odvtedy nechcem nic co vibruje. ak sa da, drzim sa nasobkov troch valcov a pri V4 som urobil vynimku :) tak zvaz ci to nebude aj tym. neviem kolko vibruje to RT. kazdopadne znizit stupacky vyskusaj, nestoji to majetok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem prcek, ale na 1100 a 1200 RT a na 1150-1200 GSA jsem měl a mám zvýšená řidítka i snížené stupačky. Na K1200LT to bohužel nejde a připadám si na něm ve srovnání s megapohodlným posazem touringových H-D dost stísněně.  

Takže nejdříve kup ty snížené stupačky a uvidíš. Když to zásadně nepomůže, pak jedině 1200 Adventure. Vzdálenost mezi sedlem a stupačkami je tam větší než u RT. 

Každej centimetr hraje roli...skoro jak u šulina.  :cheers:

Edit..A jinak, už mám najeto prvních 1300km! Ve srovnání se 103 Electrou, která mi nesedla, je RGU 114 úplně super!  

Upraveno uživatelem Cyril
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam crosstourera so zvysenym sedlom a znizenymi stupackami a oproti inym motorkam mam pocit, ako keby som sedel na barovej stolicke.. vratane GS a inych. Pohodlny bol aj seriovy Tiger Explorer a spominana KTM. Mam aj Triumph Trophy 1200 so zvysenym sedlom (oem sa da nastavit na dve vysky) a cakam na znizene stupacky, ale uz teraz sa to da pri mojej vyske. Tie velke cestaky (RT, Trophy a spol) su robene ako "sport tourer" takze tam su stupacky relativne vysoko - ale daju sa pustit dole, treba pohladat na forach. Teda u BMW s tym nebude ziadny problem.  Niektore adventury su na tom o nieco malo lepsie pokial ide o geometriu, zase je to v 90% pripadov sed a nuda na kvadrat, taky priemer vsetkeho a nic poriadne.

 

co mozem poradit zo skusenosti, ze kazdy cm na znizenych stupackach robi zazraky. mam 190cm a kolena rozbite z basketbalu.

 

Geometria/vyska stupaciek ale nie je vsetko, napr. hodne ma boleli kolena na R1150R a to bolo 

i) vibraciami

ii) geometriou sedenia - neslo o uhol kolien ale o rotacne vytocenie kolien pri posede, ta motorka bola v sedle o par cm sirsia ako by mi bolo vyhovovalo, sedelo sa na nej ako na koni alebo skor na krave. Ked som chcel kolenami drzat nadrz tak som musel paty vytacat von viac nez mi bolo prijemne. Tak som na nej vydrzal 30tis km a predal som ju. Vyborna motorka, len mne v tomto ohlade nesadla.

 

odvtedy nechcem nic co vibruje. ak sa da, drzim sa nasobkov troch valcov a pri V4 som urobil vynimku :) tak zvaz ci to nebude aj tym. neviem kolko vibruje to RT. kazdopadne znizit stupacky vyskusaj, nestoji to majetok.

OT: Ty jsi byl ale malej basketbalista.... nesmáli se ti? :)

PS: Taky mám 190cm :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se po více jak třiceti letech rozhodl opět zasednout, už mi to doma nikdo nezakazuje... Na začátek raději něco "hodnějšího", zvykám si.

Hodně šťastných a pohodových kilometrů. Měl jsem tuto Hondici taky v merku. Ten motor je super. :clap:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je virago.. trochu menej leskle, ale virago :) nadherne baroko 90tych rokov minuleho storocia. to a intruder 1400, to chcel mat proste kazdy..

 

 

 

 

TAK TOTO SU ULTRA KUSKY. Pametam si ako sme s kamaratom v tych rokoch stredoskolaci kupili v malej putike nejaky strasne drahy (pre nas na tu dobu) nemecky moto casak a tam bolo predstavovane Virago 1100. Pre kamosa to bola laska na prvy pohlad, dlhorocna, mna viac brala GSX-R 1100W o dve strany dalej.  On po mnohých rokoch snivania a lavirovania medzi Viragom a Intruderom sa rozhodol ist kupit jazdenu Virago 1100. Pri skusobnej jazde po asi 100 metroch spotený a so stresom zosadol a odvtedy uz na ziadnej moto nejazdil  :lol2:   .  Mna o par mesiacov cakala uz davnejsie tu zmienovana CBR1100XX a cuduj sa svete stale som nažive.  S krasnou nostalgiou vsak spominam na tie nekonecne diskusie o tom ktoru, a preco...   

Upraveno uživatelem tedwine
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozumný výběr. Taky s NCčkem kroutím už 5. sezónu a chválím ji kudy chodím. Kamarádi motorkáři mě od ní odrazovali, ale nedám na ni dopustit. Ten kufr místo nádrže je bezkonkurenční a neumím si to už bez něj představit - tak z 90 % jezdím ve dvou, takže každý prostor se hodí. Přikládám jednu z letošního Estonska :-)

 

post-51191-0-23877100-1565151979_thumb.jpg

Upraveno uživatelem jonyyy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...