Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Tak R1 tu myslim nikto nedoporucoval, ale ked uz je ti XY rokov, mas zenu, deti, hypoteku a cojaviemesteco, tak sa Ti celkom lahko stane, ze sa na tu moto dostanes len kazdu tretiu sobotu v mesiaci a este to len za pekneho pocasia. U niekoho takeho dokazem v pohode pochopit, ze ho viac potesi odjazdit si tu svoju pliesen na litri, nez na fichtlu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někdo to tak má no. Já se chtěl na motorce vždycky především naučit jezdit, kdybych se chtěl jen vozit, taky by mi to bylo fuk.

 

Edit: Já měl výhodu v tom, že jsem jezdil už od šestnácti let, takže ten postupný vývoj byl automatický, protože nic jiného jsem tenkrát řídot nemohl. S tím jsou pevně spjaty i ty závazky o kterých píšeš. Já žádné kromě školy neměl a tak jsem jezdil co pokladnička dala. Když jsem koupil svoji první velkou motorku, najezdil jsem za první sezonu 14tis. km a ještě bych něco najel, kdybych ji nerozvěsil...

Upraveno uživatelem shewcza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prijde mi, ze ?vozit se? na moto v CR stejne nejde. Clovek nonstop skenuje cestu kvuli diram, sterku, zviratum, lidem, ostatnim ucastnikum... Kochat se krajinou jako treba ve veteranu nebo roadsteru nepripada vubec v uvahu, a to bez ohledu na typ motorky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak nechápu to myšlení, že chci za každou cenu motorku teď, když je září a člověk už se stejně pořádně nepovozí. Počkal bych na CB650R.

Dál mi nejde do hlavy tady to honění limitu a že ho pojela holka na 125, no a co? To člověk musí jezdit jak magor? Jde o radost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepodíval jsem se Ti do profilu, Marzíku, myslel jsem, že jsi mladej ..náctkluk, když uvažuješ o tříkilu. Podle profilu už - stejně jako já - nejsi. Tím pádem a nejen protože plně podepisuju, co napsal Cali výše, úvahy o tříkilu bych jednoznačně škrtnul. A jelikož jsi v +- v mejch letech (já 45), klidně bych uvažoval i nějaké klasičtěji vypadající motorce, třeba ta Guzzi V7 nebo - mně se moc líbí Kawasaki Z 900 RS Cafe. Jinak retromašin je teď všude plno, nostalgie frčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak nechápu to myšlení, že chci za každou cenu motorku teď, když je září a člověk už se stejně pořádně nepovozí. Počkal bych na CB650R.

Dál mi nejde do hlavy tady to honění limitu a že ho pojela holka na 125, no a co? To člověk musí jezdit jak magor? Jde o radost.

Já to taky neřešil, ale naopak právě on to řešil hodně a když jsme potom zastavili na kávu,  ona tam měla motorku a seděla na kávičce a on odmítal sundat helmu a vyžadoval změnit místo. Mě je jedno jak kdo jezdí. Já s nikým v běžném provozu nikdy nezávodil. Mým jediným cílem bylo vždycky naučit se perfektně ovládat svoji motorku. Chtěl jsem umět všechno co jde s motorkou dělat. Závodit jsme jezdili na okruh. Dnes už mám závazky a koukám na to trochu jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak nechápu to myšlení, že chci za každou cenu motorku teď, když je září a člověk už se stejně pořádně nepovozí. Počkal bych na CB650R.

Dál mi nejde do hlavy tady to honění limitu a že ho pojela holka na 125, no a co? To člověk musí jezdit jak magor? Jde o radost.

 

S tím souhlasím. Nechápu diskuse nad poserproužky. Když jezdím po silnici a ne na okruhu = měl bych mít poserproužky, pač jinak to znamená, že to tlačím do limitu bez rezervy na možnou reakci na problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pjanek, sorry, ale toto nejak nechapu, s tema poserpruhama, resp souhlas, ze je blbost to resit. Ale proc pneu sjeta na placku? Mam vzdy gumy do kraje, jezdim hodne opatrne, a treba na Scrambleru nebo r1150r to bylo na stupacce porad. Proste takova byla kce toho stroje, ze to furt skrta. Vzdy si nechavam reservu. Domnivam se , ze umet projt zatacku je celkem jeden ze zakladu. A pokud to nekdo jezdi na stredu a na 3x , to me prijde spis nebezpecny a zadelani na pruser. Posledni sezony jezdim spunty, nejradsi ty nejrozbitejsi silnice, sterkovky atd, ale i ty spuntiky v provozu jezdim do kraje. A jsem fakt posera. Pokud jsem Tvuj prispevek pochopil blbe, tak se omlouvam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TLD: No já myslím, že pokud škrtáš stupačku a pneu máš sjetou na kraj, tak moc rezervy na případné utažení zatáčky už nemáš. Jinak placka se Ti/mi udělá i bez poserpruhů - hlavně z důvodu častějšího zrychlování, když je motorka skoro rovně. Aby to nevypadalo, že jen obhajuju svůj připosranej styl jízdy, tak ne - poserpruhy mám sjeté z okruhu.

 

Abych na mý Panigale sjel poserpruhy, musel jsem ji klopit někam k náklonu 50° a to už v běžným provozu nechceš (už jen proto, že na to nemáš ideálně zahřáté pneu).

 

Jinak se shodnem - umět projet zatáčku je základ, ale i když ji na silnici projedu rychlostí (povolený limit + 40), tak mi min. 2cm poserpruhů spolehlivě zůstanou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasan rozumim, nemyslim zezmolkovane kraje jako z ringu, ale pneu pekne do kraje . Nemyslel jsem, ze skrtas v kazde zatacce samo. A vetsinou  strejchnes za apexem, tam bys pak uz moc rovnat nemel. No, moje motorky nikdy nebyl nejak extra na zrychleni, takze mam placku spis z presunu , kdy treba musim po dalnici :) Ale treba S3 byla hodne svizna a placku jsem nikdy nemel :) Ja vzdycky radsi vyhledavam zatackove streky, nez rovinky, navic jezdim podle predpisu, psal jsem, ze litam opatrne, takze tam ani z te akcelerace nic moc nevznikne na pneu.

Panigalka je krasna motorka. Mel jsem od duc S4R a moc rad vzpominam. Proste stary dobry casy mechaniky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja kdyz kupoval svoji motorku (taky jsem chtel novou a takovou co by me hned nepotahala) jsem se rozhodoval mezi Banditem a CB500. Vyhral bandit, diky vzhledu, ale dnes muzu rict, jsem tenkrat nemel brat ?sestku? ale ?dvanactku? pac casem se vyjezdis ( pokud to mas v hlave srovnany s mas novou moto, co je treba ji prvnich 1.000km zajet..tzn. netocit do plna) tak je to v poho. Neni to supersport co reaguje na sebemensi pridani plynu ?zbesile? , ale neni to ani ?lina lemra? co te ve dvou a s nalozi nenecha v Alpach na holickach).

Za me si nekupuj, ani slabou 300 (kterou za rok prodas se ztatou), ani nabusenej litrovej supersport. Kup zlatou stredni tridu a budes spokojenej (alespon na cas) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...