Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

před 8 hodinami, H-B napsal:

Chlapi, zvazuju koupit druhy plexi k helme, ale asi nema pinlock. Zvykl jsem si na to, je blbost porizovat si to bez?

Záleží jak dobře ti ventiluje helma a jak to druhé plexi budeš používat. Máš vyzkoušené jak moc se ti plexi může mlžit pokud pinlock vyndáš? 

Já na to šel tak, že druhé (iridové) plexi které používám v teplých slunných dnech mám bez pinlocku a nechybí mi. Čiré plexi mám s pinlockem.

Pokud je to druhé plexi připravené na instalaci pinlocku, tak si jej později můžeš dokoupit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 minutami, klobadysek napsal:

Záleží jak dobře ti ventiluje helma a jak to druhé plexi budeš používat. Máš vyzkoušené jak moc se ti plexi může mlžit pokud pinlock vyndáš? 

Já na to šel tak, že druhé (iridové) plexi které používám v teplých slunných dnech mám bez pinlocku a nechybí mi. Čiré plexi mám s pinlockem.

Pokud je to druhé plexi připravené na instalaci pinlocku, tak si jej později můžeš dokoupit. 

Presne to chci dokupovat. Na cire. To odzkousene nemam, rovnou sel pinlock a ten je bezchybny.. ale holt asi koupim plexi a kdyby se mlzilo vic nez je mile, dokoupim pinlock. Ruzni prodejci se totizu stejneho plexi rozchazeli s tim, jestli pripravu ma ci ne. Ale ukazuje se, ze jo, takze je to snadny.

Diky!

Btw, dnes si jdu zkusit Indian FTR1200, jsem zvedavej :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vážení chronokolegové, rád bych vás požádal o pár rad a tipů k níže uvedeným strojům - hlavně k tomu prvnímu, na co si dát pozor, slabiny, osobní zkušenosti. Mám v plánu upgrade mého současného přibližovadla - Royal Enfield Bullet 500 (jednobuch, skoro 30 koní, klasika s charakterem).  Základní požadavky: netuctovka, charakter, objem 500 - 800 (víc mi manažerka mého volného času neschválí), výkon moc neřeším, musí být slyšet, vzpřímený posed. Jezdím hlavně po Praze do práce + výlety po okolí. Cestování k moři nebo na Balkán v plánu nemám.V hledáčku skončily tito adepti, seřazeno od chci nejvíc po chci méně nejvíc:

1) Moto Guzzi V7 classic - 2 válce napříč do V, má historii, nemám ale sebemenší zkušenost. 

2) Royal Enfield Interceptor - tady asi rady netřeba, máme ho v rodině, bez výhrad (až na to prkno místo sedla)

3) Honda CMX500 Rebel - originální vzhled, vlastně si nejsem jistý jestli se mi líbí nebo ne, ale něco mě na ní přitahuje. Potřebuji ale něco víc, historie, charakter, takže tady stále váhám.

Díky za jakýkoliv tip, radu, postřeh. Na koupi nespěchám.

Přidávám foto současného stroje.

IMG_6217.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem si jistej jestli takhle se kupuje motorka. To tě snad ani nemůže těšit, když si koupíš něco, co ti vybrali cizí lidé na netu. To přece musíš tušit, co bude to správné, co tě chytne za srdce při otočení plynovou rukojetí. U auta se dají porovnávat spotřeby, velikost kufru a odkládací kastlíky, ale motocykl jsou hlavně emoce, tam se radit nedá.

Ale z těch, co jsi psal bych to zúžil na první dva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) jednoduchá motorka, nic tam na tebe nečíhá, nemá se tam skoro co pokazit. Slabší tlumiče a vůbec komponenty odpovídají ceně, není to hitech, moc to nejede, ale celkově je to velmi příjemná “obyčejná” motorka v tom nejlepším smyslu slova.

2) neznám

3) na tuhle motorku jsem psal recenzi: https://www.google.com/amp/s/www.garaz.cz/clanek/honda-rebel-500-pohodovy-drsnak-1699%3famp=1

(nejsem Rejlek, jen jsem pro garáž párkrát testoval motorky, když byl čas a s Jakubem jsem měl domluvu, že tam nebude moje jméno, protože jsem z oboru)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska jsem mel tu cest vyzkouset FTR 1200 S. Prijel jsem ke klukum rovnez na Guzzi 1200 Sport, coz je pro me velikostne idealni motorka, nemam rad maly strojky (mam 189cm a 92kg, pro info). Neberte to jako srovnavani co je lepsi/horsi, ale spis par dojmu z pulhodiny jizdy a primyho porovnani se strojem, na kterym jsem prijel. Jak to dopadlo?
Skvele. Celkovy dojem je nadseni. Prvni usednuti strilelo rychly prvni vjemy - necekane vysoko sedlo, tvrdy sedlo, kratsi nizka stavba (chci skoro rict mala, ale skladam se v pohode), pusobi lehce. Jakmile jsme to nahodili, zaujal me krasne hutnej zvuk! Je fer rict, ze je tam ladak, ale i tak, paradni buchot. Oproti Guzzi min mechanickych zvuku z motoru, cistsi chod. Krasne snadny ovladaci prvky, jemna lankova spojka (nasledne se ukazuje, ze i necekane jemna a presna prevodovka). Vyjizdim a jeste vic se umocnuje dojem mnohem lehci motorky nez ty moji, pritom rozdil je vlastne jen par kilo. Na FTR sedim vic na motorce, mnohem bliz predni kolo. Negativum co z toho vnimam je nizko polozenej displej, kam se v integralce musim sklanet, ale je to spis na skodu, akorat diky tomu vidim, ze jsem zas vysoko pres limit :D. Naopak vyhoda je skvela ovladatelnost, da se dobre prehazovat. Vizualne nezvykly gumy (vzorek, rozmer) behem te pulhodky nepocituju jako negativum, do zatacek jde krasne. Gumy vic huci, ale to beru jako rys motorky a muj nezvyk.
No, abych zbytecne negrafomanil. Vratil jsem se s jasne pozitivnima pocitama a celkovym nadsenim. Motor ma silu jako bejk, jde nadherne do otacek, neboji se klesnout ani nekam k dvojce. Dojmy z brzd za takhle kratkou chvili parada, nejedovaty, ale silny. Sedlo tvrdy zas tak neni, jen se zdalo :). Displej neni muj salek obecne, ale citelnej je skvele (krome pozice). Uzil jsem si to a pro me FTR perfektne plni to, co cekam od zabavny motorky na kazdej den, ze ktery slezam s rohlikem na obliceji :). A s tezkym srdcem zjistuju, ze se otacelo vic lidi nez za moji starou (Guzzinou), byt je cervena :-P. FTR je fakt krasna, klasicka motorka s modernim smrncem :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Baldic napsal:

Je tu nekdo, kdo vladne nemcinou? Koupil jsem si ochrannou folii na nadrz a prekvapilo me, ze prisla s dlouhym navodem. Je tam neco duleziteho, co bych mel vedet? Predpokldam, ze se tam pise vycistit, odmastit, prilepit a nechat uzasnout.

 

vladnutim bych to nenazval a foliiere vubec nerozumim, ale hlavni body -

6) zacnete od stredu

8) pokud ji na prvni pokus nepolozis presne, tak ji muzes stahnout a zacit znovu, ale max. 10min od zacatku prvniho pokusu

10) nechat pak 3-4h a je hotovo. Nejlepe ale celou noc

11) pokud pak nelibi, tak ztahnout za pomoci fenu 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Crusty napsal:

Vážení chronokolegové, rád bych vás požádal o pár rad a tipů k níže uvedeným strojům - hlavně k tomu prvnímu, na co si dát pozor, slabiny, osobní zkušenosti. Mám v plánu upgrade mého současného přibližovadla - Royal Enfield Bullet 500 (jednobuch, skoro 30 koní, klasika s charakterem).  Základní požadavky: netuctovka, charakter, objem 500 - 800 (víc mi manažerka mého volného času neschválí), výkon moc neřeším, musí být slyšet, vzpřímený posed. Jezdím hlavně po Praze do práce + výlety po okolí. Cestování k moři nebo na Balkán v plánu nemám.V hledáčku skončily tito adepti, seřazeno od chci nejvíc po chci méně nejvíc:

1) Moto Guzzi V7 classic - 2 válce napříč do V, má historii, nemám ale sebemenší zkušenost. 

2) Royal Enfield Interceptor - tady asi rady netřeba, máme ho v rodině, bez výhrad (až na to prkno místo sedla)

3) Honda CMX500 Rebel - originální vzhled, vlastně si nejsem jistý jestli se mi líbí nebo ne, ale něco mě na ní přitahuje. Potřebuji ale něco víc, historie, charakter, takže tady stále váhám.

Díky za jakýkoliv tip, radu, postřeh. Na koupi nespěchám.

Přidávám foto současného stroje.

No já nemůžu být nestranný. Za mě V7, jakýkoliv vydání. Má kardan a je to legenda. Běž si ji projet. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...