Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Nene, ale snazim se, kdyz to jde a nebo to nekde znam, tak rad. Jinak si vybiram ty nejmensi a nejhorsi silnice. Je spousta polnacek, co spojuji vesnicky, vyjezdene  od mistnaku. Hodne se ted maka na polich a nikde jsem nemel zadnej problem.  Enduro je nejlepsi v tom, ze mas ty nejhezci mista na chcani :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja s tym mojim "autobusom" mozem len snivat. Na barjakom obrubnicku chytam spodok. Dan za pohodlie. Ked som raz zisiel z asfaltky, tak som mohol po navrate domov menit spodny ochranny plech. No ale stalo to za to.

8C679AA0-8D6E-4255-8378-26A94448CDB3.jpeg

3B3C3050-004E-4F01-865B-C9238B935B72.jpeg

548B8F26-02BC-4E40-87C2-007E2C49D741.jpeg

BA97D04D-365D-4CC8-9F95-633F3C954E42.jpeg

Upraveno uživatelem Gombo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto skôr patrí do nasieracieho vlákna, ale je to momentálne na Slovensku chuťovka pre motocyklistov ktorí absolvujú technickú kontrolu. Nedávno začali na moto merať ovalitu bŕzd či jak sa tá pičovina nazýva . 4 ročný Harley najazdené 10tisíc spôsobom že zabrzdím aj pätami na čižmách neprešiel  kontrolou , podľa technika vyletí každá druhá motorka. Brzdy používam len keď chcem zastaviť inak motor ubrzdí dosť. U mňa žiadne trasenie pri brzdení ani nič podobné nebolo poznať. Podľa merania technika v servise HD odchýlka na kotúči v jednom bode asi 0,2mm čo podľa nich je hovno a v norme. Zábavné je že vyskúšali aj úplne novú electru CVO a ? .............neprešla by !!! Buď sú prísne nastavené parametre na staniciach tech. kontroly  alebo tie kotúče robia z blata a stoja za vylíž piču. Takže nový kotúč za 300 éčok, dnes opakovaná kontrola a čuduj sa svetu vošiel som sa do nastavenej normy takže 2 roky pokoj. Teší ma že mám v predu len jeden kotúč ten zadný bol OK. Kamoš vyletel s Hondou a v predu má 2 kotúče po 300,- éčok :-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, rado74 napsal:

Toto skôr patrí do nasieracieho vlákna, ale je to momentálne na Slovensku chuťovka pre motocyklistov ktorí absolvujú technickú kontrolu. Nedávno začali na moto merať ovalitu bŕzd či jak sa tá pičovina nazýva . 4 ročný Harley najazdené 10tisíc spôsobom že zabrzdím aj pätami na čižmách neprešiel  kontrolou , podľa technika vyletí každá druhá motorka. Brzdy používam len keď chcem zastaviť inak motor ubrzdí dosť. U mňa žiadne trasenie pri brzdení ani nič podobné nebolo poznať. Podľa merania technika v servise HD odchýlka na kotúči v jednom bode asi 0,2mm čo podľa nich je hovno a v norme. Zábavné je že vyskúšali aj úplne novú electru CVO a ? .............neprešla by !!! Buď sú prísne nastavené parametre na staniciach tech. kontroly  alebo tie kotúče robia z blata a stoja za vylíž piču. Takže nový kotúč za 300 éčok, dnes opakovaná kontrola a čuduj sa svetu vošiel som sa do nastavenej normy takže 2 roky pokoj. Teší ma že mám v predu len jeden kotúč ten zadný bol OK. Kamoš vyletel s Hondou a v predu má 2 kotúče po 300,- éčok :-)))


No to je teda voser! Bohudíky u nás je technická jednou za 4 roky a je to spíš formalita - svítí troubí, bliká. Doufám, že u tohoto zůstane.

A ještě horšíí je, že v Reichu jsou tendence ZAKÁZAT jízdu na motocyklu o víkendu od příštího roku! Minulý týden jsme byl v Dráždanech a probíhala tam jedna z mnoha manifestací motorkářů proti tomuto záměru.... Jestli jim to projde a u nás se toho chytnou, tak to balím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, rado74 napsal:

Toto skôr patrí do nasieracieho vlákna, ale je to momentálne na Slovensku chuťovka pre motocyklistov ktorí absolvujú technickú kontrolu. Nedávno začali na moto merať ovalitu bŕzd či jak sa tá pičovina nazýva . 4 ročný Harley najazdené 10tisíc spôsobom že zabrzdím aj pätami na čižmách neprešiel  kontrolou , podľa technika vyletí každá druhá motorka. Brzdy používam len keď chcem zastaviť inak motor ubrzdí dosť. U mňa žiadne trasenie pri brzdení ani nič podobné nebolo poznať. Podľa merania technika v servise HD odchýlka na kotúči v jednom bode asi 0,2mm čo podľa nich je hovno a v norme. Zábavné je že vyskúšali aj úplne novú electru CVO a ? .............neprešla by !!! Buď sú prísne nastavené parametre na staniciach tech. kontroly  alebo tie kotúče robia z blata a stoja za vylíž piču. Takže nový kotúč za 300 éčok, dnes opakovaná kontrola a čuduj sa svetu vošiel som sa do nastavenej normy takže 2 roky pokoj. Teší ma že mám v predu len jeden kotúč ten zadný bol OK. Kamoš vyletel s Hondou a v predu má 2 kotúče po 300,- éčok :-)))

Absolvoval som STK 31. augusta. Stal som pri nich pocas celej kontroly (pre klud v dusi, ze nic nedojebabru) a nic podobne ako ovalitu kotucov nekontrolovali. Tak rozmyslam, podla akych metodickych pokynov postupovali, ked to nerobili, resp. naopak u teba robili. Netvrdim to, ale nebola to len vychcanost technika, ktory sa spoliehal na neznalost zakaznika?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Junior300 kontroluje sa to na valcoch nejakú metodiku na to majú hodnota nesmie presiahnuť 20 akurát neviem presne čoho, keď mrkneš na nejaké moto fóra rieši sa to naprieč slovenskom. Možno Ti to aj merali a si v tolerancii takže všetko OK, buď rád 👍

Upraveno uživatelem rado74
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...