Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Pomalu se loučím se zimní sezónou a trajk poputuje na léto buďto k ženě, nebo k bráchovi. Dnes asi jedna z posledních jízd. Stavil jsem se u Jagmana, abych zkouknul předprodejní úpravy jedné HD stavby, a při té příležitosti jsem mu řekl, že jsem si po těch rozbitých okreskách byl spravit chuť na dálnici. Dvojka ale na začátku tachometru nebyla..... Trapnost této věty mi došla skoro okamžitě, takže při návratu ze Zbraslavi jsem nezamířil nejkratší cestou domů, nýbrž si své putování ještě trochu užil. No, se skromností sobě vlastní konstatuji, že dvojka na začátku byla. A to v sedě, nikoli trapně rozpláclý za řidítky jako žába. Takže až sem zase někdo (například Wanderer !!!!)  postne tenhle trapnej obrázek 🙂 , bude se krutě mýlit ......

 

80.jpg.dd61c11f7053229e4ce9fd5e40903565.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Berte, a těch 200 tedy i bez kapotáže? To ses měl teda co držet. Těší mě, že značku jsem obrázkem trefil. 🙂

Od té doby, co používám tachometry v mílích, tak jsou ty rychlostní limity konečně v rozumných mezích. 😄

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Wanderer napsal:

Berte, a těch 200 tedy i bez kapotáže? To ses měl teda co držet. Těší mě, že značku jsem obrázkem trefil. 🙂

Od té doby, co používám tachometry v mílích, tak jsou ty rychlostní limity konečně v rozumných mezích. 😄

Malé plégo. No, foukalo docela hodně. Ale já jsemsilnej a blbej, takže jsem to dal :-)

Co se týče tacha v majlích: stoprocentní souhlas. Zvláště dobrý pocit mám ve vesnici, kdy tu padesátku opravdu dodržuji. I na V Rodu .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co si praitelia myslite o zazimovavani? Ja som az doteraz praktikoval nezazimovat + pravidelne nahodenie a povrcanie si v garazi povedzme co dva tyzdne. Fungovalo to 5 rokov dobre, ale ked bol prestoj dlhsi (trebars mesiac) tak uz to bolo s doraznymi protestami. Tuto zimu som karbce proste vypustil, baterku dal do tepla a na masinu 4 mesiace nesiahol .... naskocila, ako keby som to odstavil vcera, ale zase niekto tvrdi, ze bez benzinu "uschnu" v karbcoch tesnenia. Nazory?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zimujem len baterku doma v teple ,sem tam cez zimu naštartujem, keď počasie da tak sa povozim , chytí na brnk . Benzín nevypinam . Predtým som benzín vypínal a boli problemi . Na veľkej  mám vstrekovanie tam to neriešim len ju zapojím na udržovanie baterky .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na zimu vyjeď poslední nádrž, dej tam 100 Vervu plnou a kus protáhni. Baterku dej na udržovací nabíječku, nejraděj někam kde nepřemrzne. A nebudeš mít problém ani s karbcema ani se vstřikama.

E: To občasný zimní startování je zbytečný. Když už to někdo dělá, měl by nechat motor skutečně prohřát, jinak je to spíš ke škodě.

Upraveno uživatelem Americkej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo som si to tak odsledoval , najhoršia možnosť bola vypnúť prívod benzínu od nádrže a nevypustiť karburátor . Na jar som mal o zábavu postarané .  
Keď nechávam ventil otvorený žiadne problemi nemám . Ešte pred zimou vezmem benzín e5 ,keby sa dalo tak vezmem čistý ale taký tu už nie je .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 36 minutami, Americkej napsal:

Na zimu vyjeď poslední nádrž, dej tam 100 Vervu plnou a kus protáhni. Baterku dej na udržovací nabíječku, nejraděj někam kde nepřemrzne. A nebudeš mít problém ani s karbcema ani se vstřikama.

No to sa mi prave uplne nepotvrdilo, ked to tak postoji trebars 4 mesiace, tak uz je ten jarny start potom hodne neochotny aj s Vervou (na Vervu inak jazdim cely cas aj do sekacky to lejem). Vysvetlujem si to tak, ze v karbci ked to nejazdi tak kazdy benzin proste zvetrava. Aj Verva zvetrava, mam vyskusane ze ked dlho postoji v otvorenej sklenenej banke zostane po nej modry mazlavy sajrajt. Rozdiel medzi Vervou a Babisom je, ze cerstva Verva si svoj modry sajrajt dokaze zase sama rozpustit ale u Babisa je to na kupel v cistici karburatora, alebo az na ten ultrazvuk.

To vypustenie karburatora som praktikoval zatial prvy krat a vysledok bol vynikajuci, naskocila na brnk. Otazka je ako moc pri tom utrpeli/uschli tesnenia v tom karbe a ci to teraz pri prvej jazde nezacne niekde tiect  :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale potom ten modry sajrat máš aj v nádrži . Nádrž má odvetranie.
Ja mám nádrž aj karburator aj sytko čo je na hadičke úplne čisté po zime .

Aj keď nechám benzín  uschnút vo flaške žiadne farbivo neostane . Ale ostane po ňom prachova vrstvička.

vypustenie karbesa  som vždy robil u dvojtaktu tam to bola nutnosť . Tesnenia sú po ňom úplne v poriadku .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som mal za to ze nadrz nie je "odvetrana" uplne na volno. Mal by tam byt nejaky system co reaguje na mierny pretlak/podtlak a "otvori" sa az ked treba. Minimalne na bandite to tak je, lebo sa ten system dokaze aj pokazit a neotvarat tak ako ma a to su potom trampoty, ze moto ide vzdy 5km od benzinky v poriadku, potom umre a ty sa vztekas co s tym je a od zufalstva sa skor ci neskor podivas aj do nadrze a tym si to na dalsich 10km "opravis" a tak dookola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...