Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Já dnes 40km :) Dvacet do práce a za 3hodiny dvacet z práce.Ale řeknu Vám, ikdyž to skoro nestojí za řeč, bylo to těch nejkrasnějších čtyřicet, po asi čtyřech týdnech :) Když to tak po sobě čtu, vypadá to skoro jako matematická slovní úloha :) Přeji pěkné poježdění motorkari a jak se říká.. dvakrát měř a jednou řež.

Upraveno uživatelem Yeager
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jako fakt někdo vyjede bez nářadí? Malej, velkej šroubovák, kleště, francouzský klíč a klíč na svíčku je podle mě minimum. K tomu nějakej drát, náhradní svíčky, stahovací elektropásky, nějakou tu pojistku, žárovku, sada na opravu lanek (pokud na stroji jsou) izolačku a něco na defekt. A aspoň cyklopumpa se vejde taky.

Samozřejmě záleží, co je to za stroj. U těch moderních se na cestě moc neopravuje, ale i kdybych si s tím měl utáhnout povolenou páčku nebo zrcátko, tak se to hodí. Samozřejmě, čím jede člověk dál, tím by toho měl vézt víc.

Řešil jsem to tak, že jsem prošel tabulku závad v manuálu (ta byla dobrým zvykem každého výrobce) + co mě může postihnout ze zkušenosti. Pak jsem vyselektoval ty závady, které řešit nebudu (např. těžko budu na Nortonovi měnit na cestě těsnění pod hlavou) a nechám na odvoz, no a na zbytek jsem s sebou musel mít díly a nářadí. Většinou se to smrskne na malou zoptimalizovanou sadu.

Upraveno uživatelem Wanderer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na ruce leatherman tread metric. V sedle je od výrobce šroubovák a u boxerů navíc klíč nalejvání oleje. Mini sadu na defekt v bašně na stehně. Ale defekt jsem měl na moto jen dvakrát za všechny ty roky, náramkem předloni dotáhl povolenou páčku brzdy. Jiný opravy na cestách nebyly potřeba, jo ještě jednou v Alpách povolená podsedlovka. V prvním servisu u pumpy mi půjčili torxy a pár kapek locktite, když jsem mu cpal 10 éček jen se usmál, že nic. Třeba vozit svíčák, když na vytažení svíčky je potřeba sundat vodní chladič mi přijde zbytečný... Ale jak tu zaznělo, moderní motorky jsou na tom se spolehlivostí výrazně jinde, než jejich prapředci. Já si rád motorky udržuju poctivě sám a preventivně, baví mě to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V nový KTM byla překvapivě (nebo u kačeny logicky?) solidní sada nářadí (na fotce chybí rukojeť od 32mm a hák na preload, ty mám po ruce jinde – hák na tlumič; ve 21. století; chápete to?).

Stejně jsem doplnil o
150 mm Knipex klešťový klíč (anžto je geniální),
samosvorné kleštičky (hodí se i místo zlomené páky),
5 mm imbus (nějak chyběl v sadě),
a duplicitní T30 (poněvadž tím se dělá na 790 skoro všechno).

Mini levný manometr, pumpičku, knoty na pneu;
drát, el. pásky, gafu, oboustr. suchý zip;
latex. rukavice.

A protože sem pohodlnej a ze začátku (zatím prvních 12 tkm :)) člověk furt šteluje kokpit, vozím ještě Victorinox Spirit (foto v příštím příspěvku); s ráčnou a nástavcem se dělá skvěle.

Čutoru, kužely na trénink... no nic, nářadí se řeší.

Na T-Max jsem nevozil nic a nic nešteloval.

20210512_135126.jpg

Upraveno uživatelem Teatime
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci přejít na Surge, dává mi k mašině víc smysl. Hodily by se mi k němu oboustranné bity jako na fotce.  Nevíte prosím někdo, kde koupit? Bauhaus nemá, Rousek nemá, online se mi nějak nedaří. Díky!

20210512_140206.jpg

77789-bits_1.jpg

Upraveno uživatelem Teatime
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele vubec ne, sem jel z krasny vyjížďky ze Sumavy, predjizdel sem a najednou me zacne tancovat prdel, tak sem zastavil ve vsi a v zadni pneu dira na prst😂. Knoty bez sance. Tak sem volal asistenci, do hodiny se vezl a jeste dostal napit, protoze v ty prdeli co sem zastavil nebylo nic😂. Skoda pneu. A asistence funguje super. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...