Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Jsou doma. Akorát by mě zajímal váš názor na velikost. Řeším, jestli je měnit za větší nebo nechat. Tyhle jsou mi na délku s chlupem. Na šířku a přes nárt si to sedne, to se nebojím, pořád je to kůže. Předpokládám, že u motobot by se nějaké volné centimetry před prstama moc objevovat neměly a mělo by být spíš těsnější, ne? Eventuelně to můžu řešit vyndáním vložky. Ono si to možná sedne i trochu na délku, protože na patě je kožené polstrování a to si myslím taky povolí. Obávám se, že když vezmu o číslo větší (teda pokud by je v této barvě vůbec měli), tak mi v tom bude plandat noha a do dvou tlustých ponožek se mi v létě fakt nechce. Tak by mě zajímaly vaše zkušenosti. Ale jinak jsem myslím vybral dobře, jak je vezmu nějakou impregnací, tak to trochu ztmavne, vypadají fakt stylově. Sedmdesátky jak vyšité. 🙂

SM.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi připoměls jeden díl "jak jsem poznal vaši matku", kde se dlouze dohadovali, jestli červený kožený holinky jsou frajerský 🙂 Každopádně moto botky je lépe nosit hodně natěsno, ty by měly sednout bez vůlí.

E: A k Tvý vojenský sajdě budou mít lehce demaskující efekt...

Upraveno uživatelem Americkej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, dík za rady, tak zůstanou doma. Já jsem chtěl prostě hnědý, hnědou mám bundu, rukavice, polstrování helmy. černá už mě leze krkem. Na těchhle botách neměla ten šmrc a jinou barvu nedělají. Jak to naimpregnuju, případně vezmu hnědým krémem + patina z věčně zaolejovaných strojů, tak to bude vypadat jinak. 🙂 Demaskující efekt mě netankuje, točím těch strojů a sajd víc, tyhle botky jsou hlavně na Nortony. 🙂

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za názory. Komparz z Mad Maxu jste mi doporučovali, už když jsem tady ukazoval novou helmu, takže to jsem tady dobře 🙂. Jinak v nich trávím doma v bytě druhé odpoledne a vypadá to, že to opravdu povolí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, Wanderer napsal:

Díky za názory. Komparz z Mad Maxu jste mi doporučovali, už když jsem tady ukazoval novou helmu, takže to jsem tady dobře 🙂. Jinak v nich trávím doma v bytě druhé odpoledne a vypadá to, že to opravdu povolí.

Fuel Paratroops si nekukal? Ja som síce bol zaľúbený do Icon1000 Elsinore, ale v poslednej dobe ma tieto Paratroops (https://fuelmotorcycles.eu/collections/boots/products/fuel-paratroops)celkom lákajú (keď "vynosím" Stylmartin Indian)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tohle jsou v podstatě klasické válečné americké kanady M43 případně jejich pováleční následovníci ve francouzské armádě a později v československé. Všechny verze mám doma a v těch československých jsem toho najezdil opravdu hodně. Ale pořád to má šněrování a zepředu do nich může případně téct. Navíc startování Commanda je tak specifické, že mi z pod těch spinek po pár startech vždycky vylezly tkaničky, takže to byl jeden z důvodů, proč jsem chtěl něco na přasky.🙂

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Wanderer napsal:

Tak tohle jsou v podstatě klasické válečné americké kanady M43 případně jejich pováleční následovníci ve francouzské armádě a později v československé. Všechny verze mám doma a v těch československých jsem toho najezdil opravdu hodně. Ale pořád to má šněrování a zepředu do nich může případně téct. Navíc startování Commanda je tak specifické, že mi z pod těch spinek po pár startech vždycky vylezly tkaničky, takže to byl jeden z důvodů, proč jsem chtěl něco na přasky.🙂

 

 

Jasne chapem. Viacero znamych jazdievalo v kanadach. A toto video som videl, musi to byt extremne “prijemne”, nielen, ze na teba vsetci pozeraju, ale este si to aj natacaju a fotia :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ať si natáčej a fotí, ale musí to chytnout napoprvý. 🙂 Nejhorší je, když se sejdou, očumujou, že si poslechnou, až budeš odjíždět a člověk na tom hopsá, jak kretén, aby zjistil, že si třeba nepustil benzín. 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K12R už nechceš, chceš až K1300R. 12ku jsem měl, teď mám dvě 13ky. 12kám odcházely převodovky v cca 50ti tkm, a koncová ložiska v kardanu. Ty první měly elektroasistovanou brzdu která fungovala tupěji, ale na okruhu tolik nevadla. Dále slabší napínák rozvodu, na ten byla svolávačka. Každopádně ber pouze s ESA, to je úžasná věc a hlavní důvod pro tenhle podvozek. Ideálně 13ku s co nejmenším nájezdem. Kusy pod 15 tkm si němci nechaj dobře zaplatit (8,5 až 10 tisíc protektorátních korun), protože tahle motorka už nemá náhradu. Jinak gratuluji k výběru, Káčko je moje srdcovka, kterou nikdy neopustím, i když vedle něho přibejvaj další Báwka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...