Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

před 14 hodinami, instant napsal:

upgrade firmware na life saving device znie takmer ako pozvanka do klubu kandidatov darwinovej ceny 😁 (bez urazky). 

k tomu suchaniu sa vedla moto - to asi nemyslite vazne. zas taky dlhy ten spagatik nie je..

A nebodaj este platit mesacne feecko ako to ma Klim. Az prilis vela ku*vitok :). Mechanika je zatial podla mna way to go…

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne by sa napriklad pacilo keby bol ten nabijaci usb port aj datovy a dalo sa to po nom diagnostikovat nejakou rozumnou apkou do PC. Takto sa to updatuje mobilom cez modry zub a funguje to podla toho ako sa vyspal cinan co vyrabal mobil a kkmpiloval android. Z siestich zariadeni co mam to momentalne ide len na jednom relativne starom tablete. PC apka neexistuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prave ze ma, ale len do telefonu, Android / Apple (+BT)  a zo siestich telefonov/tabletov co tu mam to riadne funguje na jednom (ten FW update) inak zbytok tej apky (prezeranie stavu baterie a stahovanie najazdenych tras) celkom funguje aj na ostatnych len fw update na nich zlyhava.

Upraveno uživatelem cali
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, cali napsal:

Prave ze ma, ale len do telefonu, Android / Apple (+BT)  a zo siestich telefonov/tabletov co tu mam to riadne funguje na jednom (ten FW update) inak zbytok tej apky (prezeranie stavu baterie a stahovanie najazdenych tras) celkom funguje aj na ostatnych len fw update na nich zlyhava.

Pocuj a opakovane pouzitie po nafuknuti? Lebo ja len zbalim a dam druhu bombicku. Ale napr. taky Klim sa mi zda (mozno sa mylim v znacke), ze musis poslat vyrobcovi, nech to nejako znovu sfunkcni…

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jste mi zas pomohli ;-). Já už myslel, že jsem rozhodnutej jít na jaře do Dainese D-AIR

(https://www.bonmoto.cz/dainese-airbagova-vesta-smart-evo-d-air-black/?gclid=Cj0KCQiAgP6PBhDmARIsAPWMq6khC_9ia0Wtogm-oHNAC_HIbUnxGwvs6L7afSZ476veM0RVvPqcIKYaAjXXEALw_wcB#1655365 )  a jak to tu čtu, tak už si zas tak jistej nejsem, hlavně kvůli těm aktualizacím.

Po pravdě jsem u ní bral jako benefit, že ji můžu nosit na/pod bundu nebo i samostaně.

Vycházel jsem mj. z toho, že a) jedu v létě do krámu - vezmu ji na triko, b) jedu dál nebo je prostě hnusně - vezmu ji pod bundu.

Tu trhačku můžu na triko nebo přes bundu - je to tak? Ale pak mi to velikostně nevychází s tím (mým) použitím, poněvadž buď mi bude velká přes triko nebo malá přes bundu. A dvě asi zas rovnou brát nechci ;-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

16 hours ago, huno said:

Pocuj a opakovane pouzitie po nafuknuti? Lebo ja len zbalim a dam druhu bombicku. Ale napr. taky Klim sa mi zda (mozno sa mylim v znacke), ze musis poslat vyrobcovi, nech to nejako znovu sfunkcni…

do servisu, tam ti to musia ozivit. a co viem zo statov tak to nie je zadarmo a trva to kludne aj par mesiacov (v sezone).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 hours ago, warann said:

To jste mi zas pomohli ;-). Já už myslel, že jsem rozhodnutej jít na jaře do Dainese D-AIR

...

Tu trhačku můžu na triko nebo přes bundu - je to tak? Ale pak mi to velikostně nevychází s tím (mým) použitím, poněvadž buď mi bude velká přes triko nebo malá přes bundu. A dvě asi zas rovnou brát nechci ;-).

dokonale riesenie neexistuje. vsetko je nejaky kompromis. napr. ja mam 3 pre seba a jednu turtle2 pre spolujazdkyne. Mam mesh budnu, kozenu bundu a kozenu vestu helite, od maja do septembra nosim 90% casu mesh bundu helite, odporucam sa na nu pozriet. ma to super strih, pri detailoch niekto rozmyslal (napr suchace na rukavoch namiesto zipsov apod) a je kvalitne vyrobena. Kozenu bundu nosim skraja sezony a kozenu vestu, ked sa hram na Sons of Arthritis a vonku je 35°. problemy su s tym nulove okrem vstupneho cash out to nevyzaduje nic a pokryva to vsetky moje potreby. nahradna patrona stoji par korun a vymenis ju za dve minuty. nevyhoda - musis si zvyknut cvakat si ten popruh. kym si zvyknes tak polovicu casu budes jazdit bez toho :)

ohladne dainese sa porad s niekym kto ju ma aspon dva roky, oni tie elektronicke systemy su tak nejako early stage este stale a hlavne lisia sa funkcnostou (napr dainese kombinezy maju ine ficury ako ich bezne bundy/vesty, a kazda znacka  ma este navyse iny obchodny model, napr platit vypalne kazdy rok apod). a tiez ked to posles na vymenu oni si z toho stiahnu crash data - primarne kvoli svojmu dalsiemu vyvoju - a vedia presne co sa dialo. Ale bol by som bol opatrny aby to casom neslo (nemuselo ist) policajtom, poistovniam apod.. vid vyrobcovia aut/elektromobilov a europska unia. nie som nijako paranoicky ale v inych vlaknach maju ludia problem s omnoho beznejsimi vecami pri autach a tak podobne. A ako to byva pri elektronickych veciach - ked vyvoj naberie obratky tak behom troch rokov mozu byt funkcne vlastnosti uplne inde a starsie vyrobky moralne stracaju na hodnote rapidne. 

 

Helite Free-Air Vented Mesh Airbag Motorcycle Jacket with Windproof /  Waterproof Liner Available in Hi-Viz

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nádhera ! Letos už musím do garáže přidat taky něco staršího, i když lovím v jiných vodách... Pro zajímavost, dost obrázků na netu je bez zrcátek - byly v té době zrcátka povinnou výbavou? Patří na tento model tento typ zrcátek, nebo tím že to nebylo v základní výbavě, tak jako doplňková výbava umístění a typ je tak jak majitel uznal za vhodné?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V roce výroby to bylo určitě bez zrcátek. Zrcátka si někteří motoristé začali dávat až na konci šedesátých let. Konkrétně Nortony vyjížděly z fabriky se zrcátky až cca 1973.

Ale jezdit se bez toho dnes nedá, mám je u na starších strojích, takže nezbývá než vybrat nějaká, která ke stroji sedí. Nedokážu si představit, že bych zrcátka neměl.

Jen pro zajímavost, pamatuji si na vzpomínky jednoho motoristy, co na konci šedesátých a v sedmdesátých letech jezdil ve dne s rozsvíceným světlem, aby byl vidět. A policajti mu dávali pokuty, že oslňuje řidiče. Inu pokrok nezastavíš. 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, předpokládám, že jste tu debatu airbag elektronický vs trhačka někdy před pár stránkami vedli. Sleduju to jen tak na půl oka v mejlu. Ale přijde mi, že naprosto tendenčně prosazujete trhačku a zveličujete nevýhody elektroniky a to spíše v rovině teoretické. 

Měl bych k tomu více, ale omezím se pouze na to základní. S trhačkou je vysoká - z mého pohledu velmi - šance, že k aktivaci vesty dojde až po prvotním nárazu jezdce do překážky nebo země. Při čelním nárazu nebo při "uchcání" předního kola narazíte dříve, než se vůbec natáhne a vyškubne trhačka. A k nutnosti nabíjet - mrkněte se, jak dlouho to vydrží nabité, fakt to není v délce hodin. 

Pokud nebereme v potaz vesty z Ali, tak cena za Helite je stejná jako za TechAir od Alpinestarts. 

Jak jsem psal, měl bych k tomu i další komentáře, ale tohle je ten základ. Jsem si vědom i určitých nevýhod, které ale pro mě nemají prakticky význam. Každý ať si samozřejmě zvolí dle vlastního uvážení, ale objektivně to není tak jednoznačné, jak tu popisujete (teda je, ale přesně obráceně :-D).

Hlavně kolama dolů a ať už je brzy teplo u sucho ;o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...