petrrol Odesláno 17. dubna Nahlásit Sdílet Odesláno 17. dubna před 8 minutami, Roland Sands napsal: Tak to je škoda. Jel jsem krátce na V2 a vibrace nebyli tak markantní. Bohužel jsem ji neměl na vikend tekže nedokážu plně posoudit. O cenách moderních motocyklů se asi nemá cenu bavit, pamatuji novou R1 za 330tis., nyní stojí oholená verze +-500, (R1M je za 699tis.) a od příštího roku už ani nepůjde koupit s tp. protože Japonci bouchli do stolu a řekli, že se na nějakou normu Euro 5+, která má platit od příštího roku, můžou vykašlat. To ,že ceny. motorek jsou vysoko nepopírám, ale šlo spíš o porovnání s BMW nebo KTM a tam vychází ve stejné kategorii nejdráž a když pominu vzhled ( ten je za mě top ) tak jinak je na tom nehůř. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kairos Odesláno 17. dubna Nahlásit Sdílet Odesláno 17. dubna Před hodinou, Roland Sands napsal: Tak to je škoda. Jel jsem krátce na V2 a vibrace nebyli tak markantní. Bohužel jsem ji neměl na vikend tekže nedokážu plně posoudit. O cenách moderních motocyklů se asi nemá cenu bavit, pamatuji novou R1 za 330tis., nyní stojí oholená verze +-500, (R1M je za 699tis.) a od příštího roku už ani nepůjde koupit s tp. protože Japonci bouchli do stolu a řekli, že se na nějakou normu Euro 5+, která má platit od příštího roku, můžou vykašlat. To byly casy, gsxr za 299, kwaka 310 a fireblade 330, dukna pres 400 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roland Sands Odesláno 18. dubna Nahlásit Sdílet Odesláno 18. dubna před 18 hodinami, Kairos napsal: To byly casy, gsxr za 299, kwaka 310 a fireblade 330, dukna pres 400 Jj hlavně tyhle motorky s běžným servisem (většinou amatérským) najížděly hravě přes 50tis.km. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bukoowsky Odesláno 18. dubna Nahlásit Sdílet Odesláno 18. dubna Nová láska je doma A stará půjde do světa...již brzy v inzerci Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leopold Odesláno 18. dubna Nahlásit Sdílet Odesláno 18. dubna Meníš Virago za Rebela? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bukoowsky Odesláno 18. dubna Nahlásit Sdílet Odesláno 18. dubna před 3 hodinami, Leopold napsal: Meníš Virago za Rebela? Ano, přesně tak. Dvě neuživím, stála by pod plachtou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter48 Odesláno pátek v 06:31 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 06:31 Rad sledujem motorkárov sa som bol aktívny 60 rokou , bol som zakladajúci člen Redbarons v BA , mal som spoľahlivú Hondu Shadou VT 750 - mal som ju 20 rokou , dnes aj zdravie pokulhava / oslepil som na jedno oko , umelý ramenných kĺb …/ chlapci prajem mnoho krásnych km …… na fotke so synom Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekSTI Odesláno pátek v 08:32 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 08:32 Pomalu jde do výroby :-). https://www.mvagusta.com/us/en/special-project/superveloce-1000-serie-oro Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno pátek v 11:49 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 11:49 Je krásná, jenom jsem nepobral smysl těch rudejch trubiček v kole? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dez123 Odesláno pátek v 12:45 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 12:45 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno pátek v 17:24 Nahlásit Sdílet Odesláno pátek v 17:24 Ale jo, markeťácký bláboly jsem si načetl, jenom jsem je nepobral. Myslím z funkčního hlediska. Lehký kovaný - fajn. Ale smysl těch pěti "drátů" mi stále uniká. Jako chápu pokus o vizi designera snoubit nové se starým, ale nemám rád samoúčelné prvky bez reálné funkce. V téhle aplikaci mi nepřijde, že by vylepšovaly nosnost a tvarovou stálost celku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekSTI Odesláno pondělí v 05:08 Nahlásit Sdílet Odesláno pondělí v 05:08 V 19. 4. 2024 v 19:24, Americkej napsal: Ale jo, markeťácký bláboly jsem si načetl, jenom jsem je nepobral. Myslím z funkčního hlediska. Lehký kovaný - fajn. Ale smysl těch pěti "drátů" mi stále uniká. Jako chápu pokus o vizi designera snoubit nové se starým, ale nemám rád samoúčelné prvky bez reálné funkce. V téhle aplikaci mi nepřijde, že by vylepšovaly nosnost a tvarovou stálost celku. Zjistim to pak z návodu, třeba se tím něco šteluje. Každopádně MV má vždycky originální kola, mně se to loíbí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno pondělí v 07:52 Nahlásit Sdílet Odesláno pondělí v 07:52 Estetiku nezpochybňuju. Jako celek je skvostná! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se