Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Ale jo vyvalet se můžeš taky hezky ale vše se odehráva v menší rychlosti (utaženější zatáčky, kratší rovinky atd.) než na velkým okuruhu. Na fotce mám ještě MX hadry, takže na asfaltu k ničemu. Borec co tam dělal instruktora a jezdí MS světa supermoto, říkal že se už přestává driftovat. Prý v okamžiku kdy mu proklouzne zadní kolo při brzdění nebo při akceleraci strácí drahocené desetiny sekundy. Tudíž ho to vlastně zpomaluje. 

 

Tuhle motorku mám chvilku takže jseme se spíše seznamovali ale dost mi to pomohlo jak s ní pracovat v zatáčkách (posez, jak držet ruce, kam dávat nohy). Tato huska ještě nemá antihoppingovou spojku, takže ustřelit to není problém ale pak to mít 100% pod kontrolou chce cvik. Jezdit, jezdit, jezdit! Ještě by to chtělo na to mít čas. :D

Tak tohle mi prijde zabavnejsi a levnejsi nez jezdit superbiky na okruhu. Vyvaleni se v kacirku tady asi nehrozi.

A jezdit zatacky bokem te naucili?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ma niekto realnu skusenost s BMW C1 ?

 

ja mam asi nejaku uchylku ze sa mi pacia netradicne veci...

 

Ahoj,

nevím, co konkrétního by tě zajímalo, ale nějakou zkušenost mám. Ivan a Cyril by ti určitě poskytli podrobnější informace, ale asi právě někde rajzujou. C1 je těžký skútr, který díky kapotáži poskytuje pohodlíčko. Kapotáž bohužel poskytuje i zvláštní chrakristiku a to je vysoké těžiště a náchylnost k naklánění při silnějším větru. Poprve jsem si na tom připadal jako v trabantu (kvůli zvukové kulise - nemáš přilbu) a při zatáčení jsem si byl jistý, že to nedám. Stačila ale jen chvilka a odvážit se skútr pořádně naklopit, je z toho nakonec pořádná zábava. Obtékání vzduchu kolem kapotáže je příkladné a i díky paketu pro špatné počasí na mne téměř nefouká, jen za hlavou se mi lehce točí vzduch. To mě trošku štve, ale nemůžu mít vše :). Pouze pokud jedeš za autem, turbulentní proudění tě fackuje.  

Podvozek je fantastický a v kombinaci s dobrými gumami dokáže neuvěřitelné věci. Když jsem koupil tu svou, jel jsem na ní 150 km v noci a v silné bouřce. Po silnici tekly potoky vody a sem tam mě ohodilo protijedoucí auto. Zaparkoval jsem v garáži a měl jsem kapky vody na loktech a mokrou levou špičku boty, od vody co protékala ani nevím kudy. Průměrná přepravní rychlost C1 125ccm je kolem 80 km/hod, maximálně by měla jet až 110 km/hod. Spotřeba je kolem 3 l/100 km.

Ve městě budíš rozruch a užíváš si výhody kapotované motorky bez přilby. Nemám koule na to projíždět mezi auty na světlech, kapota je široká a navíc na bocích jsou ochranné prvky proti pádu, řek bych že jsou ve výšce zrcátek moderních SUV. Musíš se vždy před rozjezdem připoutat bezpečnostními pásy. Super zvláštní je stavění na stojánek, kdy dvěma pákami postupně vyklopíš stojan a zvedneš přední kolo. Nepozdraví tě ani skútraři ani motorkáři, jsi prostě exot a nikam nepatříš.

Vyrobeno bylo cca 33 000 Ks. V ČR jich moc není, byla to drahá záležitost vyráběná v letech 2000-2003. V příplatkové výbavě bylo ABS, vyhřívané ručky i sedadlo, přídavné brzdové světlo. Doporučuji paket pro špatné počasí, střešní okno je jen záležitostí léta. Nepočítej s tím, že si za tebe někdo sedne a bude trčet v přilbě sám venku :). Musel bys namontovat stupačky a možná dokoupit sedadlo. Kufr je perfektní a pobere hodně věcí. Počítej s tím, že jde o 12-14 let starý stroj. 

Konkrétní dotazy zodpovím v SZ.

post-14557-0-15053800-1410963875_thumb.jpg

post-14557-0-25024000-1410963893_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proudění vzduchu v kabině je minimální, pokud zrovna nejedeš za vozidlem, nebo nefouká silný boční vítr. Je to taková jízda v autě s pootevřenými bočními okny :) V mém případě je to ovšem hlavně dáno tím, že mám za hlavou plexi a ne díru, ke stejnému účelu slouží i ty boční plexiskla. Jezdím v obyč. kalhotách, lehké bundičce, mám pro jistotu moto rukavice, na krku nákrčník z velké motorky a kšiltovku na hlavě + brejle :cool02: . 

Chtěl jsem tenhle typ motorky, protože s nostalgií vzpomíná na dobu, kdy jsem se ještě cítil nesmrtelný a jezdil na motorkách jen v džínách a šusťákovce. Prostě jen naskočit a frčet. Pokud lezu na velkou motorku, nejvíc mě prudí to dlouhé oblékání, odfukování při šněrování bot a následné pocení se třeba při nakupování u kasy v supemarketu. Úkol splněn, jsem s tím krámem zatraceně spokojenej!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
  • po 3 týdnech...

Nalepeny reflexní pásky a hurá do podzimního šera! Už druhý týden jezdím výhradně na C1. Vyhřívané sedačky a rukojeti, MP3 a spotřeba 2,5l je super bonus! :lol2: . Zatím nám počasí přeje. A občasný déšť "motorce" se střechou neublíží.... :lol2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý! My vyrazili na svatomartinskou husu k rodičům a byla to i druhá a zatím nejdelší vyjížďka naší 15-tileté Kristýny na svém skůtru Kymco, má řidičák pár týdnů. Kolonu, jedoucí otravnou rychlostí 45 km/h, vedla ale bravurně, ještě že se dá v cé-jedničkách poslouchat muzika kromě vyhřívaného sedadla a rukojetí fouká z výdechů na palubce teplý vzduch a přiměřeně sálá teplo i z tunelu mezi nohama, takže je uvnitř teplo i když se člověk nenabalí. Zajímavé je, že v létě tam naopak není horko. Jeli jsme jednou do Plzně, vyráželi za odpoledního pařáku v kraťasech a tričku. Dojížděli jsme potmě, navíc dohnali studenou frontu a když jsem vystrčil ruku a mávnul na Dášu ve druhé C1, zjistil jsem, že venku je pěkná kosa, zatímco uvnitř stále příjemné teploučko.

post-3283-0-20344800-1416391274_thumb.jpg

post-3283-0-34148000-1416391289_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já vám hlavně závidím ty boční protivětrný záclony. Doufám, že se už konečně rozhoupu a pořídím je taky. Jezdím v kulichu a i přes zadní plexidekl za opěrkou mi tam někdy pořádně fouká. Ale jinak je to super zábava!  

Upraveno uživatelem Cyril
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clony jsou dobré, ale je fakt, že když jedu v tričku a mám lokty vytrčené od těla, cítím na nich proud vzduchu, stačí je ale přitáhnout a je to OK. Od zadního okna necítím nic co by vadilo. Když jsem na modré C1 zadní okno neměl, bylo lepší jezdit s otevřeným střešním oknem, proud vzduchu u stropu zpětný vítr od okna strhával, s oknem už střechu otvírám jen ve vedru, interiér se příjemně větrá, ale nic obtěžujícího.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rukavice, ale nebylo to nic moc. Po dnešku se poohlídnu po vyhřevanejch gripech.Nestojí moc, ale ta pohoda při jízdě na podzim je k nezaplacení.Kdysi jsem dokázal jezdit celou zimu, ale s přibývajícím věkem jsem nějak zpohodlněl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...