Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Horhe - jak jsi ho měl dlouho? Přijde mi že pár měsíců, nebo si to pletu s někým jiným?

Qvido - byl to jednoválec 650, ob-generaci starší typ s motorem Rotax. Slušná motorka, ale co si pamatuju, když jsem se kdysi svezl na Hornetu, byl jsem hodně mile překvapen, i když důvodem k prodeji mého tehdejšího BMW R1100 GS to být rozhodně nemohlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta F sestpade co mel chorche je desbes. Pod tri tisice otacek to nejede, jen se to trese. Takze na rozjezdeni po letech ok, ale jinak pro holky. Jestli mas na masinu sest petek, tak je jasny ze musis do jine staje. Protoze na slusny GS 1100 bys potreboval minimum 80k. Takze preju stastnou ruku pri volbe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

XJR to vystihol, Hornet je vybalansovana ale bezpohlavna motorka. VW Golf svojej kategorie. Nic tomu nechyba, ale meno jej proste nedas.. ja najvacsi fun co som na malej kubature zazil bola ER neviemkolko od Kawasaki. Dvojval, v zakrutach to slo prehadzovat ako bicykel. Trochu slabe brzdy ale to ide pekne potunit, ale krasne citatelne a zabavne, proste som bol prijemne prekvapeny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celkem se mi líbí tenhle:http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-cb-600f-hornet/honda-cb-600f-hornet-723851.html

Dokážu si to představit s malým štítkem a černým rámečkem kolem předního světla

Koukám že chceš jít dokonce do šestikila, no pokud jsi na šestce nejezdil tak před koupí vřele doporučuju a možná to přehodnotíš.

Navíc je to podle laufu ta stará verze a to o tom Italském důchodci mě taky pobavilo.:-)

Jinak samozřejmě přeji aby garáž nezela dlouho prázdnotou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Horhe, motorky jdou docela mimo me, ale bracha jezdi hodne, tak sem obcas nakouknu. Kdyz jsi zminil Speed triple, tak co Cagiva Raptor 1000? Bracha je na dvouvalce, poslednich par let jezdil hlavne SV650 a tenhle rok na jare koupil Raptora a v lete kdyz jsem s nim doma mluvil tak z nej byl uplne nadsenej. Z podvozku v zatackach, motoru atd. 

 

Dobrej clanek (bohuzel v anglictine): Memorable MC Cagiva Raptor 1000

 

post-17375-0-80177600-1418100986_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a co byste teda doporučili za naháče kolem šesti pětek? Tu Cagivu nechci, obecně mám z italů tak trochu strach.

litrový SV, velkýho zeda...? Fakt je, že mám před prémiema, jestli to dobře dopadne, tak bych si teoreticky mohl koupit fungl novou mt07 :) ale to by byla žena naštvaná...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně teď právě přijde každá motorka malá. Jsem si zvykl na to relativně vysoký efko. Seděl jsem na litrovym zedu, devítce hornetovi a je to všechno mrňavý. Ale zase nechci žádnýho mastodonta typu 1200gs. 

Mám tady několik tras kolem 100 km, samá zatáčka atd, tak chci něco obratnýho a svižnýho, ať je nějaká sranda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vono obecně naháči týhle kategorie bejvaj rozměrově malý, ale myslím, že to není úplně na škodu..

 

Raptora se neboj, to je od kolegy dobrej tip, je to zajímavej stroj, prudce jezditelnej. Rovněž s litrovym SV chybu neuděláš, díky dvouválci se dá mluvit i o charakteru. No a pokud bys chtěl zůstat u nižší kubatury, hodně hezký svezení je na Kawa Versys 650, má to podobnej základ, jak psal Instant ER-něco a je to strašně zábavná a pocitově lehká motorka. Řadovej dvouvál se ochotně vytáčí, výkonu dostatek, podvozek stíhá velmi dobře. Akorát design může bejt pro někoho problém, mně se docela i líbí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele šílenej, Béčko je legenda, to jó, ale Hornet je jinde podvozkem. "Obratnej" je to poslední, co bys o banďouru řek. Fakt je, že kupovat jakoukoli motorku pod kilo je dle mýho ztráta peněz. Určitě bych si v týhle třídě a cenový raděj připočkal na tripla. Motor má dokonalej projev, podvozek poslušnej, jenom mi tam vadily slabší brzdy, ty bych musel dodělat podle svýho gusta. Ale mám posunutý vnímání, co jezdím HP2Sporta, na cokoli vlezu jinýho tak mám pocit že nebrzdí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Americkej: Dyť jsem taky nikde nepsal, že je Béčko obratný... ani GSX samože není. Pokud byl někde dříve napsanej požadavek na obratnost, tak jsem ho přehlídnul, sorry :-) Horhe se ptal po naháčích, takproč rovnou nezmínit mastodonty :-D  O požadavku obratnosti se zmiňuje až v dalším příspěvku po mě. Tím je taky rovnou jasný, že GSX ani GSF nejsou ta pravá volba  :lol2:  

 

Horhe: Pokud bys chtěl menší objem, tak street triple je velice hravá motorka s výborným podvozkem a slušnejma brzdama. Speed trilpla jsme neřídil, tak nemůžu posoudit. Ale už vzhledově vypadá trošku oplácaněji :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono je to fakt o penězích. Když chce Horhe zaplnit garáž a jezdit hned, tak na GS prostě ty prachy nedá. Je přeci zbytečný, aby se kvůli drahý motorce rozváděl! A je to skoro jak s hodinkama. Cesta k vysněný mašině je i přes ty všechny omyly příjemná. Tak si to užij. Stejně chceš vnitřně zkusit Horneta. Jen ti to tady nikdo nechceme odkejvat. Že? :lol2:  

Já teď prodal Montauka i K1200LT na kterejch jsem už moc nejezdil a nechal si z velkejch motorek jen R1150GSA. A po 16 letech co jezdím výhradně BMW přikoupil šestnáctku Haryka. :notworthy:  Člověk by prostě měl zkusit všechno.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...