Horhe Odesláno 9. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. prosince 2014 A co ty dukárny, fakt tam člověk utopí hromadu v servisu? Takovej monster 900, nebo multistráda... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kairos Odesláno 9. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. prosince 2014 Jestli ji předchozí majitel udržoval, tak to žádná raketa není. Měl jsem M900 a dražší je jen výměna rozvodů, to se ale dělá jednou za 10 nebo 15 tisíc, takže nic strašného.Charizma, jízdní vlastnosti, zvuk motoru a otevřený suchý spojky , to za pár kaček navíc stojí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horhe Odesláno 9. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. prosince 2014 Mno, takže kluci díky. Je to jak když jsem dřív vybíral hodinky, mám toho plnou hlavu a nevím co. Asi teda chvilku počkám a pak koupím něco lehčího s větším objemem a maximálně minimalistickym štítkem. Možná teda tu multistrádu, tak je tak hnusná, až je hezká. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qvido Odesláno 9. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. prosince 2014 Multistrada je gut, máš na to celou zimu, nikam bych nepospichal dneska se co sleduju ceny moc nehejbou, já nemít geeso tak koukám po XJR The Tap Tap Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horhe Odesláno 9. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. prosince 2014 Akorát že holt v zimě je větší výběr, na jaře s všichni vzpomenou, že chtěj motorku a je to probraný. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XXXfazerXXX Odesláno 9. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. prosince 2014 Akorát že holt v zimě je větší výběr, na jaře s všichni vzpomenou, že chtěj motorku a je to probraný.kup dorsoduro vod aprilky.......je to mašina pro prdel...budes muset neco pritlacit,ale kratky zatačky špička...vejška pro tebe taky.....na duknu se vyser,jsem italskej,ale tohle jedine novější a řadně prověřený Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 9. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. prosince 2014 Dukna taky ok, Multisranda sice není moje krevní skupina, ale tak nějak jí uznávám. No a jestli se bude moto sypat nebo držet, je v týhle ceně a stáří spíš o konkrétním kusu než o značce. A souhlas s Qvidem, stejně to většinou končí u GS, už jsem ho před časem měl a letos se k němu obloukem vrátil:-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 9. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. prosince 2014 Ja som asi pooperovany ale na mna GS vobec nezabrala. Tak nejak vraj dokonala motorka ale pre mna to bolo zakazdym v podstate bezcharakterne povozenie. Fun Factor Zero - len hltat kilometre. (..a na to ja by som radsej RT) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 9. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. prosince 2014 Já vám nevím co znamená "bezpohlavní" motorka a to na nich jezdím posledních 16 let poměrně dost a malou chvíli mne to i živilo a mohl jsem si projet desítky typů. "Bezpohlavní" Golf se stal navíc legendou, protože to auto prostě vždycky fungovalo. Mně se motorky bud líbí nebo nelíbí, vyhovují mi nebo ne a to je ryze subjektivní dojem. Znám lidi, co na "bezpohlavních" motorkách jezdí celý život a objeli půlku světa. Já bych Horneta nechtěl, protože mám GS, které mi vyhovuje, ale někdo má rád holky, jiný vdolky a tak je to v pořádku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 10. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2014 Instant: No právě to je to hezký, podle vkusu každého soudruha, že jo. Ke mně GS promluvilo zcela jasnym hlasem: "Jsem tvá definitivní motorka, mám svůj charakter". Hovořím tedy o 1150, chtěl jsem si letos koupit novou 1200, vyzkoušel, pojezdil a pak vyrazil do německa s dodávkou schánět starou 1150, kterou už jsem jednou měl. Ivan Lelák: Bezpohlavní motorka se projevuje tak, že ti není líto, když jí prodáváš;-). To že něco dobře funguje, ještě neznamená, že tě to nadchne. To by motorka dle mýho nýzoru ale měla. Jinak třeba auto mám záměrně bezpohlavní (Golf to není:-)) a jsem tak spokojen. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyril Odesláno 10. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2014 (upraveno) Jasně! R1150GS má koule! I když se na dvanáctce líp sedí, zatáčí a já nevím co ještě... . Prostě tohle GéeSo má něco do sebe.... Upraveno 10. prosince 2014 uživatelem Cyril Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 10. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2014 Cyril - dobrý!!!xjr - aha, já si "bezpohlavní" spojuju s všeobecně platnou vlastností, ale motorka, která mne nenadchne (v mém případě kdysi Virago 750) a prodávám ji bez lítosti, může nadchnout někoho jiného... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 10. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2014 Cyril: Nikdo mi nevymluví, že tahat se s tak těžkou krávou v terénu je blbost...ale dělám to taky Ivan: Souhlas:-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyril Odesláno 10. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2014 Ja s GSA nejezdim motokros. Kdyz ale miris nekam daleko po vlastni ose, na malym mrzaku se to proste jet neda. A do techhle koncin co jsou na fotce, (Rumunsko a Kazachstan) se jinak dostat nedalo. Zkousel jsem i G650challenge ale byl jsem z toho nadrenej vic nez z adventure. Kdyz nepadas a tudiz nezvedas, je jedno ze je ta motorka tezka. Spis je to casto vyhodou. Co mi hodne pomohlo, ze mam na predku 21" kolo. S tim se to vodi daleko lip. A protoze jsem mrnavej a casto nedosahnu na zem, proste pridam plyn a projedu to. To je ten spravnej trening. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 11. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. prosince 2014 (upraveno) Jojo, souhlas, předchozí poznámka byla jen fór. Proto jsem malýho mrzáka prodal a vrátil se ke GS. Ta jednadvacítka vepředu není špatnej nápad.... Upraveno 11. prosince 2014 uživatelem xjr1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojt Odesláno 11. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. prosince 2014 Jojo, souhlas, předchozí poznámka byla jen fór. Proto jsem malýho mrzáka prodal a vrátil se ke GS. Ta jednadvacítka vepředu není špatnej nápad....Petře, já jsem celkem rád, žes tu svou první 1150 prodal Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyril Odesláno 11. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. prosince 2014 Herdek chlapi, nemáte ty GéeSa nějaký moc čistý? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 11. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. prosince 2014 Naprosto souhlasím s Cyrilem, pokud se nezávodí a nespadne, je pro mne vyšší hmotnost výhoda, ať kvůli využití kinetické energie, kdy nemusím "hrabat", abych nějakým úsekem projel, tak tím, že nějaký kámen apod. motorku nerozhodí, naopak, na palubě o ničem nevím a šutr letí do lesa.Já teď prožívám štastné motoobdobí, přítelkyně Drákula také propadla kouzlu GS... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojt Odesláno 11. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. prosince 2014 Herdek chlapi, nemáte ty GéeSa nějaký moc čistý? Slušná pojízdná výstavka bahna Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyril Odesláno 11. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. prosince 2014 Máte to s Dášou pěkný Ivánku! (Y). Jak sám víš, mám teď novou hračku. Včera jsem si konečně zajezdil. Jestli se neposere počasí, tak mě zítra čeká nějakejch sto kiláků. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se