Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

ahojte,

chlapci jak vám závidím musím byt jeste necelé 3 týdny v práci a pak snad taky pojedu vyhlásil jsem čelo závodní dovolenou do půlky června snad :-))

jinak pěkné pocteni taky jsem řešil několik let co bohužel z moji výškou 165 -8 toho moc není ale měl jsem dvě nejkrásnější motorky ( podle me ) Ducati Monster divoká holka co do města moc není a neodpousti nic :-( a HD sportster což je traktor a je mu jedno zda je tam 2 nebo 4 pojede není to žádný divocak ano klepe se trosku ale zvuk a posez aspoň pro me je super člověk se muže kochat a to je pro me asi nejvíc.

Jinak vsem vsem přeji hlavně vždy v pořádku návrat domu ať je to na jakem koli stroji protože to je nejdůležitější :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Tak já včera konečně letos poprvé. Sice jen 150 km kolem komína, ale stálo to za to a už se těším na další pěkný víkend a výlet někam dál...

len opatrne, kamo.... pomaly sa zase dostanes do sedla!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já už mám letos přes 1500km ... a celkově za celý svůj život už to bude 3500km :D no jo, jsem ostřílenej motorkář .... od podzimu :D a už jsem se i ve městě jednou vyválet ... by mě zajímalo, kdo si udělal pískoviště na výjezdu z jedný ulice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem si nekoupil R1200GS LC.
Protože jsem se po nevalném pokusu sžít se s H-D Street Glide vrátil s výběrem cestovně univerzální motorky opět k mateřské značce BMW, oslovil jsem známého v brněnském Renocaru s prosbou o zprostředkování zápůjčky R1200GS LC. Proč klasickou dvanáctku a ne Adventure? Prostě proto, že už mě nebaví hrabat nohama ve vzduchu a rvát se s nadváhou, kterou až na úplné výjimky vlastně vůbec nepotřebuji! Vše se domluvilo, a tak jsem v pátek skočil v Prostějově na R1150GSA a zajel do Brna. Prodejce mi ochotně vysvětlil všechny potřebné funkce, které bych mohl o víkendu potřebovat, podepsal jsem zápůjčkový papír...a nic již nebránilo tomu, abych se na novém, čerstvě zajetém stroji, vydal k domovu. Okamžitě po sednutí na mašinu jsem se cítil jako doma! Hned po ochytání ovládacích prvků, které jsou na nových BMW trochu pojaponštěné, začíná stíhací jízda. Maximálka 220km/h, je prostě neodolatelný lákadlo k otočení plynovou rukojetí! Ochrana proti větru, která je až s nezvykle malým seřiditelným plexisklem víc než dostatečná, tuto chuť ještě podpoří! Jel jsem jak blázen! Co mě trochu překvapilo, byl dost tvrdý podvozek. Doufám, že ještě půjde seřídit! Motorka je v plné výbavě, to by v tom byl čert, aby se s tím nedalo něco udělat! Protože chci mašinu hlavně na cestování s manželkou, byl jsem zvědav, co řekne, až se společně svezeme. Na druhý den byla naplánována vyjížďka našeho motoklubu a tak hned ráno společně usedáme na GS a hurá směr Mohelnice, odkud je plánován hromadný odjezd na společnou vyjížďku. 
Seřídit tuhost podvozku se mi ale stále nedaří. Jízda po dobré silnici je docela v pohodě, ale jakmile najedeme na byť jen mírně zvrásněný asfalt, je po zábavě. Cítíme každý šutr, každou nerovnost, a to i přes nastavený komfortní režim ROAD-SOFT- dva jezdci/v zoufalství potom i "jeden jezdec". Výčet vlastností, které nám na GéeSu kazí radost, se potom až na pár výjimek moc nerozroste. Při vyšší rychlosti, zhruba od 160km/h již žena neudrží hlavu zpříma, a protože je docela velký rozdíl v umístění sedadla řidiče a spolujezdce a pere do ní vítr, až se jí přilba mele ze strany na stranu, je hotovo. S tímhle problémem se není jak vyrovnat! Po marných pokusech, najít vhodnou pozici seřiditelného větrného štítku ubírám plyn na 140km/h a do Mohelnice již jedeme skoro podle předpisů. Takže na cesty např. přes Německo, je tahle rychlost nepoužitelná. 
Samotná vyjížďka už moc dalších vlastností neprověří. Jízda v koloně padesáti strojů, mi nedovoluje žádné velké hraní s ovládacími prvky, ani jezdecké pokusy. Na ty, si rezervuji neděli! V podstatě jsem postupně objevil všechny možné seřizovací módy, ale to, jak změkčit podvozek a nastavit jinou polohu podsedlového rámu, aby mi žena po sešikmeném zadním sedadle stále nesjížděla na záda, jsem neobjevil. A to i přes to, že jsem s ní jel jak v bavlnce! Nakonec jsem po konzultaci s kamarádem zjistil, že nová GéeSa, ale v podstatě všechny nové BMW řady, jsou opravdu tak tvrdé, a že je to vlastnost, a ne závada! A to znamená, že jsem zase tam, kde jsem byl před týdnem. Vlastně už ne! Mám na seznamu dva stroje, které už nechci! BMW-GS_LC a Street Glide 1700. Zatím tedy pro silniční výlety vede K1200LT, na kterých jsem najel přes 100 tisíc kilometrů. Ale změna je život, a já chtěl zkusit něco univerzálního, s čím bych mohl ve dvou do Rumunska, do Albánie, nebo třeba sám na špuntech do Maroka, či na hodinku za barák na pole. A to mi LT ani GTL (které jsem už také zkoušel) nenabídne. Chjo, to je život! . V neděli jsem ještě využil pěkného počasí a jel vyzkoušet, jak se GéeSo bude chovat na polních cestách. Silniční pneumatiky žádné velké opičárny nedovolí, ale pro představu, co mašina nabízí, mi to docela stačilo. Strmé ovládání plynu, kdy stačí lehce pootočit plynovou rukojetí a motorka vyrazí kupředu jak zfetovanej chrt, mi docela nesedlo. Asi by mi chvilku na špuntech a v bahně trvalo, než bych se plyn naučil bezpečně dávkovat. Ale to je určitě otázka zvyku a dá se s tím žít. A opět....tvrdý podvozek! 
V pondělí ráno jsem skočil na LC a zajel jej vrátit do Brna. Můj starý věrný 1150Advík, je opravdu o dost měkčí. Srovnávat ale motor a jistotu podvozku fakt nejde. Obzvlášť proto, že mám vpředu 21" kolo a nazuty terénní pneumatiky. A tři kufry, což je taky docela nálož. Možná jej nakonec upravím tak, abych z něho dostal lépe na zem a nechám si ho. Minimálně do doby, než zase dostanu chuť zlobit. 
Shrnul bych to subjektivně tak, že pro jízdu sólo, je R1200GS LC naprosto skvělá motorka. Pro jízdu se spolujezdcem, na kterém vám záleží, ale nic moc. Na dobrých silnicích to bude asi o dost lepší, ale to u nás, ani na východ od našich hranic, prostě nehrozí. Aby to nebyla taková nuda, na konec května jsem si zamluvil zkušební jízdu na nové H-D Electra Glide. Tak uvidíme. Potom se prásknu....
Díky za pozornost.

Upraveno uživatelem Cyril
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove kdybyste vybirali motorku na dojizdeni do prace (cca 60-70km jedna cesta) do mestskeho a husteho primestskeho provozu, zhruba 80 % cesty zacpana dalnice, max rychlost vetsinou do 100-110 km/h pokud to jede, na co byste se divali? (od 15ti do 18ti  skoro denne na simpsonu nez jsem dostal ridicak na auto, pak uz jen prilezitostne parkrat za rok pujcene od brachy yamaha xs400, suzuki sv650, ted ma bracha raptora 1000 a na to jsem si zatim netroufl).

 

Vychazi mi skoro nejlepe nova Honda CB500X (oproti CB500F je malinko vetsi coz by se na mych 187cm hodilo a ve vsech clancich ji dost chvali presne na ten ucel na ktery bych motorku chtel - lehka, ovladatelna, pohodlna, skvely beginner bike), jeste jsem koukal na Yamaha MT 07 (FZ-07 v USA), pripadne se mi hodne libi nova Ducati Scrambler. Nejake tipy? Diky

 

 

post-17375-0-83130000-1430411646_thumb.jpg

 

post-17375-0-32390200-1430411645_thumb.jpg

 

post-17375-0-47631700-1430411646_thumb.jpg

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem si nekoupil R1200GS LC.

Protože jsem se po nevalném pokusu sžít se s H-D Street Glide vrátil s výběrem cestovně univerzální motorky opět k mateřské značce BMW, oslovil jsem známého v brněnském Renocaru s prosbou o zprostředkování zápůjčky R1200GS LC. Proč klasickou dvanáctku a ne Adventure? Prostě proto, že už mě nebaví hrabat nohama ve vzduchu a rvát se s nadváhou, kterou až na úplné výjimky vlastně vůbec nepotřebuji! Vše se domluvilo, a tak jsem v pátek skočil v Prostějově na R1150GSA a zajel do Brna. Prodejce mi ochotně vysvětlil všechny potřebné funkce, které bych mohl o víkendu potřebovat, podepsal jsem zápůjčkový papír...a nic již nebránilo tomu, abych se na novém, čerstvě zajetém stroji, vydal k domovu. Okamžitě po sednutí na mašinu jsem se cítil jako doma! Hned po ochytání ovládacích prvků, které jsou na nových BMW trochu pojaponštěné, začíná stíhací jízda. Maximálka 220km/h, je prostě neodolatelný lákadlo k otočení plynovou rukojetí! Ochrana proti větru, která je až s nezvykle malým seřiditelným plexisklem víc než dostatečná, tuto chuť ještě podpoří! Jel jsem jak blázen! Co mě trochu překvapilo, byl dost tvrdý podvozek. Doufám, že ještě půjde seřídit! Motorka je v plné výbavě, to by v tom byl čert, aby se s tím nedalo něco udělat! Protože chci mašinu hlavně na cestování s manželkou, byl jsem zvědav, co řekne, až se společně svezeme. Na druhý den byla naplánována vyjížďka našeho motoklubu a tak hned ráno společně usedáme na GS a hurá směr Mohelnice, odkud je plánován hromadný odjezd na společnou vyjížďku. 

Seřídit tuhost podvozku se mi ale stále nedaří. Jízda po dobré silnici je docela v pohodě, ale jakmile najedeme na byť jen mírně zvrásněný asfalt, je po zábavě. Cítíme každý šutr, každou nerovnost, a to i přes nastavený komfortní režim ROAD-SOFT- dva jezdci/v zoufalství potom i "jeden jezdec". Výčet vlastností, které nám na GéeSu kazí radost, se potom až na pár výjimek moc nerozroste. Při vyšší rychlosti, zhruba od 160km/h již žena neudrží hlavu zpříma, a protože je docela velký rozdíl v umístění sedadla řidiče a spolujezdce a pere do ní vítr, až se jí přilba mele ze strany na stranu, je hotovo. S tímhle problémem se není jak vyrovnat! Po marných pokusech, najít vhodnou pozici seřiditelného větrného štítku ubírám plyn na 140km/h a do Mohelnice již jedeme skoro podle předpisů. Takže na cesty např. přes Německo, je tahle rychlost nepoužitelná. 

Samotná vyjížďka už moc dalších vlastností neprověří. Jízda v koloně padesáti strojů, mi nedovoluje žádné velké hraní s ovládacími prvky, ani jezdecké pokusy. Na ty, si rezervuji neděli! V podstatě jsem postupně objevil všechny možné seřizovací módy, ale to, jak změkčit podvozek a nastavit jinou polohu podsedlového rámu, aby mi žena po sešikmeném zadním sedadle stále nesjížděla na záda, jsem neobjevil. A to i přes to, že jsem s ní jel jak v bavlnce! Nakonec jsem po konzultaci s kamarádem zjistil, že nová GéeSa, ale v podstatě všechny nové BMW řady, jsou opravdu tak tvrdé, a že je to vlastnost, a ne závada! A to znamená, že jsem zase tam, kde jsem byl před týdnem. Vlastně už ne! Mám na seznamu dva stroje, které už nechci! BMW-GS_LC a Street Glide 1700. Zatím tedy pro silniční výlety vede K1200LT, na kterých jsem najel přes 100 tisíc kilometrů. Ale změna je život, a já chtěl zkusit něco univerzálního, s čím bych mohl ve dvou do Rumunska, do Albánie, nebo třeba sám na špuntech do Maroka, či na hodinku za barák na pole. A to mi LT ani GTL (které jsem už také zkoušel) nenabídne. Chjo, to je život! . V neděli jsem ještě využil pěkného počasí a jel vyzkoušet, jak se GéeSo bude chovat na polních cestách. Silniční pneumatiky žádné velké opičárny nedovolí, ale pro představu, co mašina nabízí, mi to docela stačilo. Strmé ovládání plynu, kdy stačí lehce pootočit plynovou rukojetí a motorka vyrazí kupředu jak zfetovanej chrt, mi docela nesedlo. Asi by mi chvilku na špuntech a v bahně trvalo, než bych se plyn naučil bezpečně dávkovat. Ale to je určitě otázka zvyku a dá se s tím žít. A opět....tvrdý podvozek! 

V pondělí ráno jsem skočil na LC a zajel jej vrátit do Brna. Můj starý věrný 1150Advík, je opravdu o dost měkčí. Srovnávat ale motor a jistotu podvozku fakt nejde. Obzvlášť proto, že mám vpředu 21" kolo a nazuty terénní pneumatiky. A tři kufry, což je taky docela nálož. Možná jej nakonec upravím tak, abych z něho dostal lépe na zem a nechám si ho. Minimálně do doby, než zase dostanu chuť zlobit. 

Shrnul bych to subjektivně tak, že pro jízdu sólo, je R1200GS LC naprosto skvělá motorka. Pro jízdu se spolujezdcem, na kterém vám záleží, ale nic moc. Na dobrých silnicích to bude asi o dost lepší, ale to u nás, ani na východ od našich hranic, prostě nehrozí. Aby to nebyla taková nuda, na konec května jsem si zamluvil zkušební jízdu na nové H-D Electra Glide. Tak uvidíme. Potom se prásknu....

Díky za pozornost.

Cyrile díky za článek, rád si přečtu postřehy od člověka který má s Bavory takové zkušenosti jako ty.

Koukám na to Japan přepínání blinkrů, hrůza !

ještě musím doplnit Ateova nočního vlka

 

 

post-390-0-89689200-1430414583_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Qvido
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cyrile - pamatas ako sme pred rokmi mali nejaku rozpravu kde som sa pochechtaval nad vlnou adventurnych dakaristov na cestach a mudroval som - stylom mne vlastnym - ako na tom niekto moze dobrovolne jazdit. vysoke, tazke, terenne gumy.. sme sa tu skoro pohadali :) asi len na mna unava dolahla skor, no. kazdopadne stastnu ruku pri vybere. (mne sa aj tak zo sucasnych bmw najviac paci RT.. hehe, no ale ja som asfaltova krysa)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kloubik: Z tvýho výběru MT07, jinak bych podpořil Hasňův tip na Versys 650. Hodně šikovnej stroj, co jsi popisoval, umí výborně a třeba i na zatáčkovitý okresce se s ním dá zažít spousta srandy. Výbornej, krásně a ochotně točivej motor, posez na pohodu, podvozek "tak akorát". Lehce vyšší posez umožnuje lepší rozhled, v zácpě k nezaplacení. Jediný na co se imho nehodí je ježdění ve dvou, ale to vlastně platí tak nějak pro všechny motorky..já to doma aspoň tak říkám;-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...