Jump to content

Recommended Posts

Panove kdybyste vybirali motorku na dojizdeni do prace (cca 60-70km jedna cesta) do mestskeho a husteho primestskeho provozu, zhruba 80 % cesty zacpana dalnice, max rychlost vetsinou do 100-110 km/h pokud to jede, na co byste se divali? (od 15ti do 18ti  skoro denne na simpsonu nez jsem dostal ridicak na auto, pak uz jen prilezitostne parkrat za rok pujcene od brachy yamaha xs400, suzuki sv650, ted ma bracha raptora 1000 a na to jsem si zatim netroufl).

 

Vychazi mi skoro nejlepe nova Honda CB500X (oproti CB500F je malinko vetsi coz by se na mych 187cm hodilo a ve vsech clancich ji dost chvali presne na ten ucel na ktery bych motorku chtel - lehka, ovladatelna, pohodlna, skvely beginner bike), jeste jsem koukal na Yamaha MT 07 (FZ-07 v USA), pripadne se mi hodne libi nova Ducati Scrambler. Nejake tipy? Diky

 

Já už jsem to tady jednou psal, že ač by se nám to všem líbilo tak neexistuje univerzální motorka na všechno a vždycky je to co preferuješ nejvíce. Já po 6letech užívání supersportu bych si ho už nikdy nekoupil, protože jsem si zařádil dost a ta motorka je fakt nepraktická (no kdybych vyhrál ve sportce tak Duknici 1198, bych teda skousnul k těm ostatním pochopitelně). Naháče bych si osobně taky nekoupil to už bych nějakýho motarda na kterým si zablbneš. Není to na žádný cestování to je jasný, ale s naháčem to můžeš teda vzít o kus dál, ale taky nic moc. Ty Scrambleři od Triumphu nebo Dukárny jsou pěkný, ale pořád je to takový něco mezi enduro-naháč, ale je to pěkný a stylový a do města a na krátký vejlety proč ne. O tom Scramblerovi od Triumphu jsem i jeden čas uvažoval, ale hrozně mi vadilo, že to má imitaci karbíků a v tom je střikovací jednotka... Já ať dělám cokoliv a s porovnáním co jsem vlastnil (toho moc nebylo a měl pučený, toho bylo víc), tak mi prostě vždycky vyjde cestovní enduro na takovou tu univerzálnost a i větší vzdálenosti a nebo klasický enduro (mě hrozně bere nová KTM 690 Enduro R) a na vyjížďky do 100km bych asi sáhnul po tomhle. Ve městě to bude jako štika ve vodě a když budeš chtít můžeš to protáhnout i mimo cesty. Ono se to zdá jako ortodoxní off road, ale s vhodnejma pneu, to bude použitelný kdekoliv. 

post-26998-0-97285700-1430433659_thumb.jpg

post-26998-0-57173700-1430433689_thumb.jpg

Edited by Strocek
Link to post
Share on other sites
  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ehm ... predchádza sa zľava, že? Alebo ťa to v autoškole učili inak? To znamená, že si ho MAL obísť cez protismer, ako inak, že ... A čo tam chcel vidieť? Možno ako dlhá je tá kolóna ... sám to tiež r

Myslím, že "manasi" ste asi vy. Na cestách platia nejaké pravidlá, že ... Motocyklista je nimi viazaný tiež, tak ich má dodržiavať. Alebo, že by motorky mali výnimku a mohli predchádzať zprava?

ja jazdim na motorke dost dlhu dobu a jazde v protismere som doteraz tak nejako neprisiel na chut.. a potom co par ludi okolo mna odislo a aj ja som mal par adrenalinovych vystrah uz jazdim na velkej

Ta 690tka se libi i me. Par uprav a je z toho krasna motka na cestovani s peknou reservou vykonu - brat to v dane kategorii. I ty servisni intervaly jsou OK ( tusim od modelu ´12). Akorat na Scramu Ti vadi strikacka a 690tka je prospikovana elektronikou daleko vice. Coz ji zase stavi az za ty Afriky, bigy, 100gs atd co pises. To jsou proste motorky s velkym ,,M´´.

tl

Link to post
Share on other sites
Guest maxigabrielg

Ta 690tka se libi i me. Par uprav a je z toho krasna motka na cestovani s peknou reservou vykonu - brat to v dane kategorii. I ty servisni intervaly jsou OK ( tusim od modelu ´12). Akorat na Scramu Ti vadi strikacka a 690tka je prospikovana elektronikou daleko vice. Coz ji zase stavi az za ty Afriky, bigy, 100gs atd co pises. To jsou proste motorky s velkym ,,M´´.

tl

aj mne sa momentalne velmi paci!

aj ked uznavam, ze GS je uz vlastne zivotny styl

Link to post
Share on other sites

GS je pro me bozi do modelu r1100gs. Pak me to nebere. Platis strasnou palku za exklusivitu a po kafi na passu mas problem si tu motorku poznat co jich tam stoji:) Libi se me jak to napsal Cyril o tom novem modelu. Je to motorka na Alpy.

Jinak k te 690tce, RallyRaid na ni dela peknej kit, tusim kolem 1000.-eur a pak je dokonala. Az na tu elektroniku....:)

tl

Link to post
Share on other sites

Ja som sa na bmw vyflakol po tom co dali gs1200 a zacal to mat kazdy mid class plesoun. Vyobliekani z najnovsieho katalogu, na cikpauze riesia golfove hendikepy. BMW je u mna taky apple motocyklizmu. Tie stare baworaky maju proste skutocny STYL. so vsetkym co to obnasa.

Edited by instant
Link to post
Share on other sites

Pánové díky za pozitivní reakce. Jsem rád, že to někoho zajímá. Ohledně naší debaty před časem, Instante, ti musím dát v lecčems za pravdu, ale na cesty, které jsem jezdíval před lety, jsem jinou volbu, než R1150GS Adventure, skoro ani neměl. V roce 2006, když jsme jeli do Mongolska, síť čerpacích stanic a celkové technické zázemí v Rusku, Kazachstanu nebo Kyrgystanu, moc na výběr nedávalo. Potřebovali jsme tenkrát prioritně velký dojezd a vézt si sebou mnoho věcí, včetně náhradních pneumatik, i za cenu značné nadváhy a těžkopádnosti, a tedy i horší průchodnosti terénem. Když jsem si na tuhle motorku při cestě ale už zvykl, nebyl důvod ji měnit. Od té doby se ale hodně změnilo. V Maroku, Albánii, Rumunsku, Monte Negru atd. je velká nádrž zbytečná, protože benzín koupíš na každém rohu. Nepotřebuješ ani náhradní gumy a další kraviny. A hlavně....jsem i o pár let starší a nebaví mne se s tím kolosem dřít. Proto jsem hledal něco lehčího. Mám ještě doma v záloze R80GS...takže ji teď čeká úprava na lehký výlety do Rumunska...a mašinu na silnici snad taky časem pořeším. Přesto své Adveture zatím prodat nechci. Mám v něm keramickou spojku, jinou rozvodovku, xenon a další vylepšení, která z tohoto motocyklu dělají super parťáka na cesty/necesty. Přidávám pár fotek 1150gsa z roku 2006 v Asii a R80GS.      

Edited by Cyril
Link to post
Share on other sites

Cyrile, ta 80tka je krasna. Advik je na cesty asi dobrej, no jen ho postavit s bocaku, kdyz ma tu velkou nadrz je taky pecka. 

Instant, jj, a vsichni maj hadry z katalogu Touratech a spoustu doplnku. Hlavni rozsireni stojanku je nutnost, aby to u Mekace nepadlo na bok:) Jasan, ze jsou i takov co fakt jezdej, ale rekl bych ze tech magazinovejch fesaku je vetsina:) 

Z novejsich bmw se me libi r1200r, to si klido dovedu predstavit na pohodovy toulani Evropou.

tl

Link to post
Share on other sites

Ja som mal r1150r ale po par rokoch uz to bola na mna velka posilovna. Inac sa s tym jazdilo nadherne a bola to pekne a poctivo postavena motorka. Edit: ziadne urinodozy na rajdach atd.

Edited by instant
Link to post
Share on other sites

Ta 690tka se libi i me. Par uprav a je z toho krasna motka na cestovani s peknou reservou vykonu - brat to v dane kategorii. I ty servisni intervaly jsou OK ( tusim od modelu ´12). Akorat na Scramu Ti vadi strikacka a 690tka je prospikovana elektronikou daleko vice. Coz ji zase stavi az za ty Afriky, bigy, 100gs atd co pises. To jsou proste motorky s velkym ,,M´´.

tl

Tu 690 bych bral už s ABS a tu dělaj tuším, že poslední rok dva. Mě nevadí, že Scrambler je stříkačka, ale jako, že tam je ta imitace karbíků. To obecně nemám rád, hraní si na něco, co to není. Kdyby tam byla normálně krabice stříkačky, tak by mi to bylo milejší než jako že tam sou karbece a ono při tom ne :) .

Link to post
Share on other sites

Nechapu proc ty jako ze "prave a jedine spravne" motorkare, kteri sami jezdi v Lexusech a Baworacich a chodi v Loake, tak vytaci stredostavovsti typci, co si koupi fajne hadry, fajne GS a dovoli si na nich nejet do Vladivostoku, ale jen se na nich sem tam projedou po Cechach a na kafi u Mekace resi svuj HCP.

Link to post
Share on other sites

Hasno, to jsem psal ja. A nemyslim, ze je na tom obecne neco spatne. Sam si na motku kupuji top veci, pac vim, ze vydrzi a slouzi. A neni nic spatne se sejit na Mekaci a pokecat.  A je super si tu masiunu kooupit a jezdit po CZ a treba Evrope. Nikdo nemusi na Vychod. Ja myslel, a z tech mam pr.el, ty frajery, co si koupej hadry do kazdyho pocasi, pritom kdyz je pod +20C nevyjedou, co si na motku navesej sucplechy, 26 pridavnejch svetel, mrizky na svetla, tri hlinikace atd a pritom nevyjedou dal nez na Slapy na vyhlidku... Sam mam dobryho kamose, co je presne takovej typ a ten to dotahl k dokonalosti, ze si na topcase vylepil snad vsechny vlajky co existujou, protoze to vypade drsne a adventure :)

Jsou me fuk, jen z toho mam legraci. Tak takhle sem to myslel.

Strocek, tak koukni na scrama pred rokem 08. Ten neni fejkovej:) Ja mam 10 a nejak me to nevadi. Je to hrozne fajn motorka, co me dela radost i v 60kmh:) A je super na cestovani.

To ABS je jak pises, cca 2 roky. Ja se ,,kaceny´´ uz malinko bojim. 07 LC8 me kdysi stala pul roku v servise a nikdo nevedel co s ni. Nekolikrat jsem se dost ,,dobrodruzne´´ vracel z dovci a to uz nechci. Ale stejne se na ni kouknu, az koncem roku zacnou doprodavat 2015tky:)

tl

Link to post
Share on other sites

Chtěl jsem jenom napsat že mám taky rozšíření bočního stojánku a je to moc fajn věc.

Před tím jsem musel vozit prkýnko aby se na trávě motorka nepropadla a to byl opruz, jestli to chápete.

Link to post
Share on other sites
Guest maxigabrielg

Chtěl jsem jenom napsat že mám taky rozšíření bočního stojánku a je to moc fajn věc.

Před tím jsem musel vozit prkýnko aby se na trávě motorka nepropadla a to byl opruz, jestli to chápete.

chapem a ja som to ani nemyslel zle, len to tak fajn napisal, ze pred Mekacom.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...