Jump to content

Motorkáři


Recommended Posts

Komunita GSkářu je o tolik silnější než jacíkoliv jejich odpůrci, takže bych se tím vůbec nezabýval. A ten, kdo na tom někdy jel prostě musí objektivně ocenit jízdní vlastnosti a odlišnost telelever/paralever systému oproti konkurenci a to, že je to ideální univerzální bike, se kterým se dá pohodlně cestovat po dálnici i polňačkách, dojíždět do práce nebo s tím bez větších obav hodit do hromady kamení...

Link to comment
Share on other sites

Nekoukej na to co řeší ostatní. Báwko je cajk, zatím jsem nejel na lepším podvozku. Jenom si připadám trochu blbě, kupovat druhej skoro stejnej bajk. Mám teď šestým rokem HP2Sport a letos přikoupím RnineT. Co si myslí různí sektáři Tě nemusí trápit. 

Link to comment
Share on other sites

ewolucionar - aj si vyobliekany podla katalogu? :)

 

ja napr som sa na bmw vyflakol kvoli pseudoimage luxusu a nadradenosti, ktory si coraz viac ludi vlastniacich bmw nedokazalo odpustit. Ani mi neslo o to, co si myslia ostatni o mne - bol som fanda znacky roky, od 90tych rokov ked som to prvykrat skusil, a bol som spokojny. Ale to rastuce mnozstvo ludi v style "GS je naj na svete" mi uz proste liezlo na nervy. Nejde o to, ze si myslim ze GS bola v ponuke bmw snad najnudnejsia motorka - to je samozrejme cisto subjektivne - ale ked som prisiel obcas na nejaku akciu znacky, tak mi z tych ludi bolo coraz viac sofl. U ziadnej inej znacky som toto nezazil - vsade je nejaky populacny aj nazorovy mix, len u baworov to bol z 90% nabubrely golfovy klub v goretexovych teplakoch a na adventurnych GSach.. mozno sa to dnes zmenilo, uz snad 10 rokov bmw nemam, ale skor si myslim ze nie. Mensina skutocnych fandov znacky a turistov to len mierne kompenzuje. Nakoniec, vyssie uvedene nazory o tych "co na to nemaju" mi to vnimanie len potvrdzuju. Dal by som aj paralelu s applom alebo s Rolexkami, ale bmw su na rozdiel od rolad a ovocinarov skutocny lider v technike :)

Link to comment
Share on other sites

vzhledem k mému věku a břichu ty řidítka budou muset být vyšší.

Juraj, ta první je skvělá. Sedlo,barva. Máme v kompu uložený stejný fotky 

 

tak je. mne sa lubia aj klasicke stvorvalce, mal som cb 750, to bolo vyborna masina. a cafe racer je vyborna dizajnova disciplina, len pre mna je to vsetko male, to len tak obzerat a kochat sa, pripadne do obyvacky na točňu.. :) link

post-4112-0-89025400-1495401151_thumb.jpg

post-4112-0-30179600-1495401152_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Som minuly tyzden v ramci radosti z novej prednej gumy jazdil trochu viac nez normalne a vzdy ma ku koncu uz zacal pobolievat zadok. Da sa s tym nieco urobit? Myslim ine sedlo, alebo nejak to sedlo potunit.... a ak ano, tak kam/na koho sa s tym v Phe obratit?

Link to comment
Share on other sites

ewolucionar - aj si vyobliekany podla katalogu? :)

 

ja napr som sa na bmw vyflakol kvoli pseudoimage luxusu a nadradenosti, ktory si coraz viac ludi vlastniacich bmw nedokazalo odpustit. Ani mi neslo o to, co si myslia ostatni o mne - bol som fanda znacky roky, od 90tych rokov ked som to prvykrat skusil, a bol som spokojny. Ale to rastuce mnozstvo ludi v style "GS je naj na svete" mi uz proste liezlo na nervy. Nejde o to, ze si myslim ze GS bola v ponuke bmw snad najnudnejsia motorka - to je samozrejme cisto subjektivne - ale ked som prisiel obcas na nejaku akciu znacky, tak mi z tych ludi bolo coraz viac sofl. U ziadnej inej znacky som toto nezazil - vsade je nejaky populacny aj nazorovy mix, len u baworov to bol z 90% nabubrely golfovy klub v goretexovych teplakoch a na adventurnych GSach.. mozno sa to dnes zmenilo, uz snad 10 rokov bmw nemam, ale skor si myslim ze nie. Mensina skutocnych fandov znacky a turistov to len mierne kompenzuje. Nakoniec, vyssie uvedene nazory o tych "co na to nemaju" mi to vnimanie len potvrdzuju. Dal by som aj paralelu s applom alebo s Rolexkami, ale bmw su na rozdiel od rolad a ovocinarov skutocny lider v technike :)

ďakujem za nazor
Link to comment
Share on other sites

 

Som minuly tyzden v ramci radosti z novej prednej gumy jazdil trochu viac nez normalne a vzdy ma ku koncu uz zacal pobolievat zadok. Da sa s tym nieco urobit? Myslim ine sedlo, alebo nejak to sedlo potunit.... a ak ano, tak kam/na koho sa s tym v Phe obratit?

Robit sa s tym samozrejme nieco da ale odporucam najprv si postudovat co to na tuto temu, nech presne vies co chces. Omyly a slepe ulicky pri rieseni problemov so sedenim na motorke su pomerne drahe. Zisti ci na masine spravne sedis, ci je problem tvar sedla, jeho tvrdost alebo naopak makkost, material potahu.. Dalej mozes mat aj moc tvrde tlmice, ktore vedia robit velky diskomfort na dlhej trase. Vysoko stupacky (cela vaha tela tlaci na zadok bez opory noh), atd.. + ci mas nejaku skusenost s gelovymi sedackami a s akymi..

Edited by instant
Link to comment
Share on other sites

No tak je to bandit 12, podla for je to motorka vyhlasena pohodlnym sedenim a sedlo je stockove. Stupacky su nakolko to mam s cim porovnat skor nizsie a riaditka sirsie a vyssie. Tlmice su urcite skor makksie nez tvrdsie,..... nove pruziny dopredu su uz objednane, zadok by udajne podla servisu mal byt OK je tam pribastleny central z R6 a je vraj nastaveny "tak rozumne". Skusenost s gelovymi sedackami nemam, ale na ebay ma zaujalo totok:

http://www.ebay.com/itm/Top-Sellerie-France-Comfort-Seat-Suzuki-Bandit-GSF-600-1200-1994-1999-2056-/111763704740?hash=item1a05a2cba4:g:GegAAOSw9NdXsbsO

Link to comment
Share on other sites

to je to co hovorim - kazdy pokus o zmenu stoji 400e a v najlepsom pripade 4 tyzdne cakania.. len aby si zistli ci ti to vyhovuje.

 

pohodlne sedlo je relativne. ja som skusil super tenerku a zo sedla som bol nadseny - na forach najdes hundrosov co im je tvrde. Ale ja mam 125kg a hundros asi tak 80 (na jeho komfortnom sedle ja uz sedim na rame). takze to je fakt individualne.

 

ja som mal nieco podobne na CB1300ke, oem sedadlo bolo tvrde kozkou potiahnute zachodove sedatko, upgrade pomohol, ale bol pre zmenu prilis makky (gelove vankuse, ale nerobil som turistiku, tak sa to dalo). povodne som chcel nieco taketo (ako na obr), ale neajko sa mi nechcelo cakat atd.

 

kazdopadne taketo sedla su vseobecne asi najlepsie: hrube, spodok pevnejsi ako horna vrstva (viacvrstvove calunenie), poriadne popresivane aby drzali tvar, a hlavne vyrobene na tvoju hmotnost.. ale tak ono sa to lahko povie :) proste bez vyskusania nie je sanca dobre kupit.. moj nazor

post-4112-0-94446000-1495487561_thumb.jpg

post-4112-0-78780700-1495487562_thumb.jpg

post-4112-0-17239300-1495487563_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Som schopny na tom mojom sedle dat cca 120km bez prestasvky po okreskach, potom uz zacinam sednicu citit a navigujem radsej domov. Myslim ze na len take zbohdarma vozenie je to dost a cestovanie neplanujem, ale ak mi poviete ze je to malo a da sa to radiklane vylepsit tak si ine sedlo kludne kupim.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...