Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Simson S51 Enduro ? 17500 km 8 sezón od novoty

ČZ 150 C ? km ????, 1 sezonu

Jawa 250 ? 1200 km, 1 sezonu

MZ 251 -  40 000 km , 6 sezón

Honda CB 1000 - ??? km , půjčena na 6 měsíců

Ducati 600 SS ? 2500 km, 1 sezóna

Moto Guzzi ? 36 000 km, 17 sezón, mám ji dodnes

Triumph Thunderbird sport 900 ? 22 000 km, 10 sezón

Triumph Thruxton 1200 R ? 13 000 km, 1 sezóna, od novoty, v současné době  už 2 měsíce v servise Cartec motor Brno ( nedoporučuji ani sebemrskači) na výměně motoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s fichtlama jsem tak nějak kšeftoval, fotr jezdil po burzách a vždycky mu někdo nějakýho nabídl, takže koupíš od děduly za pár kaček, pojezdíš, rozebereš do šroubu, na burze prodáš, takže fichtlů jsem měl asi 20

pak číza 477, tu jsem koupil a ještě jsem neměl papíry na velkou, najezdil jsem pár set, a než jsem papíry udělal, tak mi ji ukradli, pak číza 450, pak číza 487, pak jawa 634, pak skoro 20 let pauza, pak z nostalgie opět Jawa 634, BMW F650 - Funduro, Honda CBF 600 a poslední bandaska GSF 650, ta mě baví nejvíc.

...a dál...nevím..bandaska zatím stačí...táhne mě to k HD, už něco bylo rozjednáno, ale nedopadlo

 

a hondička potkala srnečku

vidíš to, na dva banďoury jsem zapomněl :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fekály a babety, co jsme ničili ve volném čase počítat nebudu, další mašiny jsem pak měl dva a více roků, někdy i 3 současně, takže kilometry neeviduju,

ale pár tisíc to na každé bylo, abych si pamatoval, jak se na každé jezdilo

Honda 600 CBR hodná, pohodlná motorka, promíjející chyby začátečníka /půjčená na cca 1000km/

Triumph Daytona 97´ už ne tak pohodlná, ale s božím zvukem, ani na dromu neudělala ostudu, pak jsem z ní udělal Speed tripla abych nejezdil tak rychle

BMW R1150R půjčený na pár set kilometrů, kromě snadné ovladatelnosti a brnění do stupaček si víc nevzpomínám

Ducati Monster 900i začátek dvouválcové lásky, krásný zvuk i vzhled, lehce ovladatelná, chyběl výkon, brzdy ok

Ducati 996 nepohodlná bestie která na dromu fungovala luxusně, otevřená spojka u neznalých vzbuzovala soucit a lítost

Ducati Hypermotard půjčený co byla 996 v servisu, velmi zábavná mašina stejně jako pak Buell níže

Ducati 748 pohodlí jako 996 ale na drom chyběl výkon, ve žlutobílé monoposto nádhera

HD Softail Deluxe jsem koupil po svezení na Road Kingu, vzhled a zvuk super, ale pohodlí jsem hledal marně, stejně jako výkon motoru a brzd

Buell XB9SX velice zábavná motorka, na dromu výkonem nestačila ale v zatáčkách super, malá nadrž

Aprilia RSV1000 lehká, snadno ovladatelná, super brzdy, všude jsem byl rychle, takže mi nestihla bolet zadel nebo ruce

MG Stelvio 1200 pohodlná, ale mohla by být lehčí, líp brzdit a mít víc výkonu

na HD a MG jsem občas někoho svezl, prý jsou pro spolujezdce pohodlné, ale zvýší to těžiště a zvedne váhu, do helmy nebo do zad taky někdy bouchaj pěstičky, radši jezdím sám......:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník km.kmk

Simson S51 Enduro 5 sezón , 30tkm

MZ150 1 sezona , 5tkm

dlouha autova pauza

 

Kawasaki ER5, 1 sezóna, km nepamatuji

Suzuki DR 650, 3 sezóny, km nepamatuji

Gilera RC 250 enduro - tu sem zadrel

BMW R850r , 5 sezón, km uz malo cca 2 tis rocne

BMW R1100rt , 2 sezóny, 5tkm, mam stále

Triumph Speed-triple 955, 1 sezóna, mam stále

 

K tomu paralelne vždy nějaký skútr na nákupy, Aprilia gulliver, Aprilia Leonardo150 a 250 , CPI Aragon125, Sachs Mad-ass125

 

A pak v garáži 7x oldies: jawa 350 typ 354 1956, cz175 1956, 1x jawa 555, 3x jawa 550, 1x jawa 551 známa jako jaweta.

post-959-0-70607800-1505919307_thumb.jpg

post-959-0-70313100-1505919318_thumb.jpg

post-959-0-17127700-1505919351_thumb.jpg

post-959-0-39142300-1505919364_thumb.jpg

post-959-0-53918400-1505919384_thumb.jpg

post-959-0-78656200-1505919402_thumb.jpg

post-959-0-73624400-1505919426_thumb.jpg

post-959-0-32316100-1505919640_thumb.jpg

Upraveno uživatelem km.kmk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem nebyl nijak motocyklově promiskuitní. :-)

 

Jawa 550 "Pařez" - 2 sezóny

Jawa 250 panel - 1 měsíc

Jawa 250 Automatic 25 sezón

Kawasaki GPZ 550 - 14 sezón

Jawa 250 panel (plexi a remaplechy) 2 sezóny denně do práce

Stadion S11

Jawa 250 Sport

Jawa 250 Automatic (bílá)

M-72 solo - 2 sezóny

M-72 sidecar - 8 sezón

BMW R75/5 - 5 sezón

 

Jinak k tomu výčtu můžu na těchto strojích přidat 5 poměrně drsných motonehod, kdy jsem slezl hrobníkovi z lopaty a měl víc štěstí než ti, co mají u cest pomníčky. Když to teď zpětně počítám, tak to fakt bylo o držku...

 

Takže teď s malejma dětma toho už tolik nenajezdím.

Upraveno uživatelem Wanderer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počátky:

Scooter Peugeot 50 / 4 sezóny/ ???

Blata 125 Enduro / 2-3 sezóny/  2-3 tkm

Mezistupeň:

Suzuki LS 650 Savage / 4 sezóny / 4 tkm

Finál:

Honda NC750X / zatím 3 sezóny / 19 tkm

Alternativa do budoucna:

Cleveland  Heist 250 / jako druhá motorka na popojíždění

post-51191-0-22692800-1506021024_thumb.jpg

post-51191-0-70313600-1506021083_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já začal na vesnické klasice Jawa Pionýr,poté Jawa 350 samo domo tuning,Jawa250,Honda 750 tuning na Cruiser :D-potom dlouho nic,pak Aprilia Pegaso 650-po měsíci ukradena :(,zase dlouho nic a teď druhou sezonu honda Transalp V650XL a něco přes 10 tis.nalítaných.Sen je BMW,ale v momentální situaci bych musel prodat obě ledviny a i tak by to bylo málo :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda momenťák používám běžně, šrouby kola na unašeč, uchycení brzdovejch třmenů, stažení osy, prostě každej džob má v manuálu i silovej moment.

Přesně na takobvýhle práce o něm uvažuju. Ony i pitomý výpušťáky nebo svíčky mají svoje momenty.

Teď právě... 

 

post-670-0-07262000-1508009717_thumb.jpg

 

Připadám si Guzzinou tak trochu jako olejář - jeden do motoru, další do převodovky a jiný do kardanu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že za dva roky jenom 5tis, horší se mi zrak a už mám strach pomalu i v autě, tak holt půjde do světa.

 

Jen info pro případné zájemce:

 

Na budíku 20k, kilometrům věřím, historii do jistý míry znám, stav odpovídá.

Čerstvě po technický.

Rok 2006 - poslední ročník olej-vzduch. - Krásnej motor, bezstarostná motorka.

Přední guma nová vloni, zadní předloni. Na gumách i destičkách ještě masa spousta.

Na jaře jsem chtěl dělat olej a vzduchovej filtr, na obojím najeto 5000 Km.

Cena 68000 včetně Qbagu.

 

Výborný stav, vše origo kromě žárovek v blinkrech, kvůli technický jsem tam musel dát žlutý, origo byly bílý.

 

Jo a podle všeho asi nikdy nejela v dešti :)

Upraveno uživatelem Horhe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...