Jump to content

Motorkáři


Recommended Posts

JJ a kdyz jeste clovek udela takove kraviny,  ze ukazuje krasu alp ze sedla moto na fotkach, nejak zapomene na pritomnost rodicu a prednasi ,,... tady me sundal ten debilni autobus... " tak je hotovo :)

Link to comment
Share on other sites

S nc750 souhlas, ale hornet a gsr by ho mohla plasit. Prece jen motor pochazi z ss a je to tocive s vykonem dost vysoko. T9 nemusi byt na zacatek uplne prijemne.

Link to comment
Share on other sites

Myslim ze by mal zacat velkym skutrom.

 To není vůbec zábava a není to na rozježdění se. Ale na dojíždění do práce  a občasný výlet asi není nic lepšího, to souhlas. 

 

Já bych zase doporučil nějakou tu nahatou klasiku - GS500, ER5, CB500, - Ve městě jsou mrštné, výkonem nevyděsí, ale začátečníkovi (ale i pokročilějším) dostačují. Jsou to jednoduché stroje, které dost odpustí a hodně naučí. Navíc stojí pět peněz (výhoda pokud má někdo dát na začátku min. 1000 éček za hadry a blembáky pro dva + zámek a navíc pojistka + servis + milion dalších věcí - které u těchto strojů stojí míň. Když to položí, nebude ho to tolik mrzet a snáze to zvedne. A po sezoně, nebo kdyby ho to nebavilo to  snadno udá a nemusí se starat o garážování etc. 

Link to comment
Share on other sites

Ja se na to divam trosku jinak... Jasne ze osmnáctiletému klukovi (velikostne ne jako instant :)) bych poradil postup ala klobadysek... Ale zase nejsdem si uplne jisty jestli je uplne nutne aplikovat stejny postup u třicetiletého a vic chlapa... Tam uz mi to prijde i trochu zbytecne. Prece jen, mel by mit vic rozumu a mohl by mit i něco odjezdeno uz i v aute... Takze koupit to, co doopravdy clovek chce, a první roky proste jen opatrne...

Ale nevim, kolik je Gerhardovi...

Link to comment
Share on other sites

Gerhard ma 45, v aute odjazdené vlastne od 20ky niekoľko aut som vystriedal. Nikdy trhace asfaltu . Teraz ma to chytilo ked sme sa prestahovali na dedinu konecne mam moznosti na parkovanie moto a okrskami do prace mam 16km do mesta . Navyse mam polovicku ktorej sa ta myslienka pozdava.

Link to comment
Share on other sites

 To není vůbec zábava a není to na rozježdění se. Ale na dojíždění do práce  a občasný výlet asi není nic lepšího, to souhlas. 

 

Já bych zase doporučil nějakou tu nahatou klasiku - GS500, ER5, CB500, - Ve městě jsou mrštné, výkonem nevyděsí, ale začátečníkovi (ale i pokročilějším) dostačují. Jsou to jednoduché stroje, které dost odpustí a hodně naučí. Navíc stojí pět peněz (výhoda pokud má někdo dát na začátku min. 1000 éček za hadry a blembáky pro dva + zámek a navíc pojistka + servis + milion dalších věcí - které u těchto strojů stojí míň. Když to položí, nebude ho to tolik mrzet a snáze to zvedne. A po sezoně, nebo kdyby ho to nebavilo to  snadno udá a nemusí se starat o garážování etc. 

 

velky skuter nie je zabava? moj burgman je zabavnejsi nez polovica masiniek typu GS500 :)

Link to comment
Share on other sites

Gerhard ma 45, v aute odjazdené vlastne od 20ky niekoľko aut som vystriedal. Nikdy trhace asfaltu . Teraz ma to chytilo ked sme sa prestahovali na dedinu konecne mam moznosti na parkovanie moto a okrskami do prace mam 16km do mesta . Navyse mam polovicku ktorej sa ta myslienka pozdava.

 

...som ta tipoval na 40 rocneho uradnika :D

Link to comment
Share on other sites

Skoro si sa trafil heh. Nikdy som nemal partiu alebo kamaratov co sa motaju okolo motorov alebo motoriek. Tak teraz som vás nasiel. Dobre nie? Cez watche..cez Grafton street, cez Petra ...

Edited by gerhard
Link to comment
Share on other sites

to Mára - já spíš reagoval na Gerhardovo rozpočet, který by ty uvedené stroje nehrozily a pořád by pobavily. Jinak samo že jsou to ty nejprachobyčejnější stroje které nebudou sbírat obdiv na srazech a před kavárnou. 

Ono je asi jedno kolik člověku je když začíná - přecenit svoje jezdecké schopnosti může kdokoliv. A auto s tím nemá vůbec co do činění - to je úplně jiná zkušenost. Přece jen jet na nekapotované motorce 160km je jiný level než stejná rychlost v autě. Já radši dávám méně výkonné mašině "za uši" než bych pořád používal do 50% výkonu výkonnějšího stroje. Dát čouda 90+kW stroji na běžných silnicích je už hazard. Jezdím na stroji s 35kW 3. sezónu opravdu nepociťuji nedostatek výkonu - ale nejezdím okruhy a nevážím přes metrák. 

 

to Instant: Tak pokud to pořádně vytůruješ, užíváš si podřazování, či na to dokážeš aspoň malé wheelie tak jo. Pro ostatní smrtelníky asi ne. 

Edited by klobadysek
Link to comment
Share on other sites

mAra, hele, muj nazor je ten, ze Ti muze byt klido pade, a v aute muzes mit milion km, ale motorka je neco jineho... treba jen volba stopy... 1000x si muzes rict, ze budes jezdit volne , opatrne a pak letis do zakruty, treba na zminenem hornetu, mas tam vic otacek aby jel a neco musis resit...kdyz nemas zkusenost, staci lehce vrknout plynem, kterej je v tech otackach citlivej a jdes..., nebo to mas roztocene, zazmatkujes, podkopnes to a pak se divis... Si vem, ze ses treba dlouhej do zatacky a nemas odjezdeno a co vse musis resit... V tech zacatcich toho je na pilota strasne moc najednou v takovou chvili. Me se libi, jak nekdo psal ty motorky jako cb500,gs500 apd, za par kacek, idelani, nezaludne, jede to, kdyz se naucis, vypraskas v zakrutach i vetsi strelce:) A pokud zacinat na velke, tak spis na cestovnim enduru treba, co nemusis tolik honit do tocek, nez na mrstnejch nahacich co maj motory z SS o generaci, ci dve nize...  A samo dnes pomuzou i ty vselijaky asistenti, kdyz si vzpomenu co delala sp1 bez antihoppingu, to bylo mockrat v trenkach hnedo :). Ja kdys zacal na Nighthawku, us verze cb750. Pekna, nahata motorka, na ktere se dalo jet volne, akorat tezka. Mel jsem ji 14dni a vyrazil na mesic na jih s dvema kamosema. To byla skola jako bejk, pres Alpy... jeste tyden pred vyjetim jsem se ucil na rampe u skladu rozjizdet do kopce :). To bylo nekdy daaavno 93/94 :)

Link to comment
Share on other sites

to Instant - pokud bude Gerhard považovat skútr za lepší volbu, já mu to rozmlouvat nebudu - ostatně já mu tu doporučoval skútr již před 2 lety - stačí dohledat. Gerhard vybírá motorku, ne skútr. Na rozježdění bych považoval klasickou motorku za vhodnější z mnoha důvodů. Peace.

Link to comment
Share on other sites

mAra, hele, muj nazor je ten, ze Ti muze byt klido pade, a v aute muzes mit milion km, ale motorka je neco jineho... 

 

tak tak, 25r jazdenia v aute su ti na motorke takmer k nicomu. akurat mas nazvyky, ktore ta mozu zabit. panicke brzdenie (od slova panika, nie od slova panic), pouzivanie spatnych zrkadiel namiesto obzerania sa, atd. to je tak zazite, ze to chce realnu odvykacku.

 

ja kazdemu kto je nad 30 a chce zacat jazdit radim to nerobit, ale som tu za to zozal kritiku tak uz tak netlacim na pilu.. proste kto chce na stare kolena vzruso - nech si kupi dve pekne defky na weekend.

Edited by instant
Link to comment
Share on other sites

Já koupil na starý kolena před 4 roky Hondu NC700X - 35 kW a stále spokojenost. Najeto 40.000 km. 2x Rumunsko, 2x Slovensko, Slovinsko. Loni koupil syn NC750X - společně Rumunsko.

Teď se dokonce prodávají skladovky za 165 - 169 tisíc.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...