Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Jak to tak sleduju, asi už nejsem ten správný motorkář. 20 let jsem věrný značce i modelu a doplňky nebo barva vidlic mne nechávají chladným, prostě nuda. Když neberu mládí na fichtlu, v roce 1997, to mi bylo 37, jsem si koupil na turistiku Yamaha Virago 750. Během chvilky jsem pochopil, že to není ta správná cestovní mašina a přišlo BMW R 1100GS v barvě Kalahari Yellow, motorka tak ošklivá, až byla krásná. V roce 2006 jsem ji prodal s nájezdem 85 tisíc. Následovalo BMW R 1150GS Adventure, kterou jsem z finančních důvodů po 3 letech prodal, s nájezdem 65 tisíc km. Jako náhradu jsem koupil starší černé BMW R1100 GS měl ho jen 2 roky, ujel 20 tisíc km a vyměnil ho za starší R1150 GS Adventure z roku 2003. Když jsem ho kupoval, mělo najeto 110 tisíc km, teď, po 6 letech, má něco přes 170 tisíc km a předpokládám, že je tak v půlce životnosti. A protože jsem na něm jako doma, po sebedelší přestávce do něj usednu a od první sekundy "je to tam", určitě ho nebudu prodávat. Má už patinu, moc často ho nemyju, ale servis dostává pravidelný a nešizený, takže se na něj mohu 100% spolehnout. Vloni jsme dali kus Ruska, Finska a Pobaltí, rok 2 roky předtím Balkán včetně Albánie a Makedonie, mezitím víkendovky na Rujánu či Slovensko, kolikrát jsme byli v Alpách nebo Rumunsku už ani nespočítám (v Rumunsku jsem byl na všech svých BMW 20x). Ale debaty o tlumičích, výfucích, nedejbože barvách ráfků a dalších věcech mne nevzrušují, asi to se mnou jde z kopce. Vlastně mám ještě další 2 motorky ale C1 je také BMW a Jincheng Gorilla je upravená pro cestování podle mého GSA. A fakt toho se mnou dost procestovala...:-).

post-3283-0-62903500-1522157611_thumb.jpg

post-3283-0-73598800-1522157618_thumb.jpg

post-3283-0-20740700-1522157632_thumb.jpg

post-3283-0-69858100-1522157639_thumb.jpg

post-3283-0-78667700-1522157666_thumb.jpg

post-3283-0-79329700-1522157671_thumb.jpg

post-3283-0-74162300-1522157680_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je doma:) Super den na motorku, ale adventure bike s adventure startem:) Pul cesty z Vlasimi vanice jako prase, vsude bilo, i na ceste. Na brejlich nalepenej snih, proste na nic:) Bomba!

Gratulujem k nádhernej motke...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je doma:)

Gratuluju, pěkný stroj!

Jsi mě inspiroval, strávil jsem dneska hodinu ve Flash teamu v Boleslavi obhlížením 1090 a 1290 :). Budu se muset svézt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TLD> gratulace ke Káťe, užívej. ;-) Já bych si měl svoji vyzvednout dnes hotovou z Flash teamu... :-)

 

collie> Tak doufám, že sis u kluků ve Flashi něco vybral... :-) Dnes by mi měli dodělat moji Káťu.

 

bocko> Tak pokud jsi zaměřen čistě na 1090R a na 1290R, řekl bych to asi takto: máš-li rozpočet na 1290 a chceš trochu více cestovat, jdi rozhodně do ní. Je to zase o level jinde než předchozí modely... LED světlo, TFT displej, quickshifter, motor jde mnohem lépe, není tak ucukaný, má zátah od mnohem nižších otáček, lépe vyřešené sání, tempomat na dlouhé cesty, spojení s telefonem (navigace, hovory, muzika) atd. 1090 je proti tomu takový chudší sourozenec, ale jestli s tím chceš často mydlit v terénu o zem, tak je asi 1090 lepší volba, bude to levnější... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ivan Lelák> myslím, že každý člověk je jiný. Někdo chce mít motorku sladěnou, oblečení, helmu, doplňky atd. A proč ne? Jiný to zase vůbec neřeší, jezdí třeba v kanadách a v kokosu. A proč ne? Co je definice správného motorkáře? Je to stejné jako třeba u kol. Když jsem jezdil závody, řešili jsme s klukama výbavu - ty jo, ty máš XTR-ko? Já mám Sram X-nulku, Sida nebo Rebu? Co máš za nášlapy? atd. Někdo to zase neřešil a jel závod na ocelovém Olpranu v teniskách... Ale hlavní je, že si to každý užije, ne? ;-) A tak je to podle mne se vším. Někdo si s tím rád vyhraje, ladí si stroj, hýčká ho, pro někoho je to zase jen dopravní prostředek. Takže kdo je ten správnější? Já myslím, že taková definice neexistuje... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TLD> jinak kdybys chtěl hliníkové kufry na svoji novou Káťu, tak bych měl ty svoje na prodej... ;-) Jsou jeté dvakrát. Jsou to origo anodizované hliníkové KTM (dělá to pro ně GIVI), rychloupínací mechanizmus, včetně nových nosičů... Nechal bych je za 14, stály 23. ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spesl... od cca 2007/08 kdy jsem koupil tripla tak Kriegu. Naprosta spokojenost. Vozil jsem to i na Scramu..,muzu jen doporucit. Da se to ruzne kombinovat, vodotesne, 10let zaruka. A na Kacenu jsem ted jeste poridil na doporuceni bagl na sedlo Enduristan, rad bych vypadl na dele nez tyden... :)

Ja mel na stare lc8 ty plastove ktm, super, ale jel jsem s nima jednou... Predloni na eRku baworackym jsem s kuframa jel, a libilo se me to. Ale slo o ciste on road Alpy.Jinak to nemam rad :)

 

 

post-26281-0-68208800-1522230029_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TLD> Tak Kriega je super, přemýšlím o batohu od nich... Ten, co s ním jezdí Graham Jarvis... :-)

A Enduristan znám taky od kluků kolem, všichni jejich věci chválí, jen mi přišlo, že cenově už také lezou na úroveň Kriegy atp.

Kam se letos chystáš? Já asi bosenské šotoliny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky kluci.

Kačena pěkný! Život je změna.  :cheers:  Gratuluju! Já už letos taky něco málo najezdil, jen to už nefotil....Tak přidám fotky z dob, kdy jsme fotili všude a všechno. Romania a Ukrajina. Kurňa dnes by se mi už asi nechtělo... i když parta, příroda a místní lidi byli super.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...