Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

I prd zima, bylo to fajn.  :)

 

Když jsem viděl, jak těm dvoukolkám tancuje v zatáčkách na štěrku zadek, tak jsem byl docela rád za to třetí kolo.  :guitar:

Upraveno uživatelem Wanderer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a ještě, v tomhle se teď po chvilkách vrtám. Komplet repase, taková výpomoc při renovaci motocyklu. Dotyčný si na motor netroufal, tak jsem se do toho pustil. Včera se mi podařilo perfektně vystružit ojniční pouzdra na pístní čepy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Zdar chlapci, měl bych záludnou otázku. Netušíte někdo, k čemu by mohlo být toto lanko? Dorazily mi origo výfuky na street boba, ale sundaný, né fungl a tohle bylo k tomu. Vůbec netuším, jestli to tam patří a k čemu by to mohlo být.

post-8501-0-24251300-1546956256_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurňa tady je to samej znalec!

Se poseru z vás asi.  :eek:

Mám několik Harlejů a kromě veterána Shovela má elektricky ovládané hlukové klapky každej z nich. Originál, již z výroby. 1600 Road King, 1600 Crossbnones i 1700 Electra. A měl to i 1700 Fat Boy, kterýho už nemám. Začalo to myslím u 1600. Starý 1450 /88cui to ještě neměly. 

Jsem vám to skočil radši vyfotit....ať nepindáte!  :cheers:

Upraveno uživatelem Cyril
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tie hlukove klapky neboli na moto len za príplatok alebo len na určitých modeloch HD ? , lebo ja mám HD softail slim S r.v. 2016 motor 1800 screaming eagle a veru na sériových výfukoch klapky neboli. Teraz na Jekkyloch čo som vymenil sú klapky v tlmičoch

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všechny evropské verze opravdových H-D je musí od modelových řad 96cui mít. V USA nevím, tam je možné všechno. Když jsem se byl mrknout na EU 1800 Slima, měl klapky na originál svodu výfuku také. Amíci mají jiné normy. V každém případě se to dá odpojit, záleží na modelu. Dělá se to tak, že nastartuješ motor, přidáš plyn a ve chvíli, kdy se klapky otevřou, vytáhneš konektror ovládání serva klapek. Ty zůstanou otevřené a už se nevrátí. U motorek, které potom někdy na tachometru hlásí chybovou hlášku, proto propojíš drátem konektor ovládání klapek a je pokoj. Na Kingu to tak mám, protože mi to začalo při otvírání vrzat/skřípat a promazaní pomohlo vždy jen na chvíli. Přeci jen jsou na konci svodů velké teploty. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to vypada, ze kazdy z nas mysli asi trosku jineho. O cem jsem tocil ja  a asi i rado74 jsou ovladatelne klapky, ktere je mozno za jizdy regulovat.

To co nafotil Cyril (a zde opet jen hadam - poprosil bych o pripadnou opravu) budou asi na to, ze to tam proste je a motorka si to behem jizdy sama nejak reguluje? A ridic nemusi mit ani poneti o tom, ze se neco deje (viz zde ja o par postu vyse).

 

Je to tak, nebo jen pokracuju ve sve aktivite delani ze sebe hlupaka verejne a s podpisem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...