Bert Posted May 22, 2019 Report Posted May 22, 2019 Už rok mám nachystanou LEDku na Electru. A nedám ji tam, a nedám .... Vůbec se mi tam nelíbí, a s hrazdou s přídavnýma světlama je to fakt horor.
instant Posted May 22, 2019 Report Posted May 22, 2019 Vypada to teda hrozne, ale na funkci to nema vliv. prave ze to na funkci vlyv ma, a to konkretne kurevsky
warann Posted May 22, 2019 Report Posted May 22, 2019 prave ze to na funkci vlyv ma, a to konkretne kurevsky Jj, docela bych rád dal LEDky i Forzu, je to 300ccm, rok 17, současný model už LEDky má. Ale nějak nemůžu dohledat, kde to pořídit, ideálně aby pak nebyl problém na technický. Nemůžeš mě nasměrovat? Dík.
instant Posted May 22, 2019 Report Posted May 22, 2019 No jedine ze si objednas z novej - ak samozrejme pasuju tvarom a rozmerom. Inac smola, bud lepsie halogeny, alebo dodatocne svetlomety - ak maju CE. Nelegalna verzia je tam prasknut LED ziarovky, take co aj budu spravne osvetlovat cestu a neoslnovat protiiducich - co je bud loteria alebo pojdes po nejakom modeli, ktory uz ma niekto odskusane, niekde na fore apod - a pred kazdou STK to musis vymenit za halogeny. Samozrejme ak narazis na odhodlaneho pocicajta tak nafasujes pokutu a prezenie ta na STK, ak nie nieco horsie. u klasickych svetlometov je to jednoduchsie, proste najdes rozmer co pasuje do kyblika alebo do diery v kapote a kupis. da sa aj z druhej ruky, ja som naposledy takto kupil 5.75´´ jw speaker. svietia skvelo, zvysok svetiel na Rockete mam uz len na paradu, no, sak su pekne, chromovane.. nezavadzaju po 40ke mi uz vadi jazdit po tme, s LED svetlami je to omnoho lepsie. vyrobcovia j w speaker (oem pre HD), truck-lite..
warann Posted May 22, 2019 Report Posted May 22, 2019 Díky, pokoukám, když to nevyřeším jinak, tak bych tam asi dal aspoň nějaký ty přídavný světla.
Cyril Posted May 22, 2019 Report Posted May 22, 2019 (edited) Jsem za tmy slepej jak krtek, takže mám LED světla kromě veteránů všude tam, kam se mě je podařilo sehnat/nacpat. A když to jde, tak za pár kaček z Číny. Všechna co jsem koupil jsou včetně homologačních značek. Byl jsem na STK a nechal je tam seřídit. Zkontrolovali je a neměli s ničím problém. Svítivost můžu myslím celkem objektivně porovnat, protože Electra 2015 měla LED již originál z výroby (měla navíc jen nápis Harley Davidson) a svítí stejně jako LEDky za 1500 korun z Wish. Mám je na Road Kingu, Crossbones i na Defenderu, kam mimochodem pasují ty samé světlomety, co na Jeep nebo na Crossbones. Fotky nic moc, motorky by zasluhovaly umýt, ale je pravda, že letos hodně jezdím. A na K1200LT mám LED žárovku v hlavním světlometu a přídavné 2x4 LED. Edited May 22, 2019 by Cyril
M3maniac Posted May 22, 2019 Report Posted May 22, 2019 Sice z neděle, ale bylo fajn :-) Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.
Gombo Posted May 23, 2019 Report Posted May 23, 2019 (edited) na K1200LT mám LED žárovku v hlavním světlometu a přídavné 2x4 LEDNo s tymi LED v K1200LT si ma inspiroval.Chcel som zohnat original xenon co sa do nich montuje,ale toto je dobry napad.Vies sem hodit ake konkretne to su? Edited May 23, 2019 by Gombo
Horhe Posted May 23, 2019 Report Posted May 23, 2019 (edited) Ta LEDka vyzera cool podla mna. Original Daymaker? Ja som cez weekend upgradol na adaptivne a vyborne.Né, kupoval jsem na ebayi za 34 USD na zkoušku. Musel jsem akorát přepinovat patici. Edited May 23, 2019 by Horhe
warann Posted May 23, 2019 Report Posted May 23, 2019 https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/autoskola-motorka-vycvik-vyuka-instruktor-riziko-konec-doprava-provoz-jihlava-vysocina.A190523_477564_jihlava-zpravy_mv Skvělá je mimo jiné diskuze pod článkem
Baldic Posted May 23, 2019 Report Posted May 23, 2019 U Koutneho jsem delal autoskolu na motorku a jsem z toho takovy rozpacity. Instruktori po lidske strance velmi super a pri zavereckach se za me primluvili, pac jsem udelal jednu botu, ale jezdit jsem se moc nenaucil. Popsal bych to tak, ze me naucili ovladani motorky.
Bert Posted May 23, 2019 Report Posted May 23, 2019 Koutného neznám, já sám dělal papíry, až jsem měl pěkných pár set nalítáno, ale myslím, že pocit ... naučili ovládání motorky .... bys měl snad skoro odevšad.
instant Posted May 23, 2019 Report Posted May 23, 2019 Ja som robil este za komancov a na skusky sme vsetci prisli na vlastnych motorkach.. instruktor nam povedal ze "chlopi kurva tha dajce tote motorky aspon za roh, sak policajti pridu na skusky trizvi..". Urobili sme testy, jazdu zrucnosti a vybavene. Ale zase policajt bol prisny. Kto nedal slalom a jazdu medzi ciary tak opravak. Hodinu nato uz boli vsetci instruktori aj policajti spumprlikovani v saloniku. Pekne pred poludnim, nech do konca sichty este pretriezveju. Nie su predsa uplni barbari.
mAra_ Posted May 23, 2019 Report Posted May 23, 2019 Já když jsem si rozšiřoval řidičák na velké motorky (tak šest let dozadu) tak jsem tam taky jezdil na velkym harleyi... Instruktor na mě sice chvíli blbě koukal, ale dal mi pokoj...
Maro Posted May 23, 2019 Report Posted May 23, 2019 Přečetl jsem jenom prvních pár příspěvků a souhlasím. To máte - sto kilo zak sto dvacet kilo instruktor a ať mi tvrdí někdo, že se na tom ten zak něco naučí a že motorka se pod tou vahou opotřebovává míň. To jenom perverzaci rádi tlačí bambitkou pěkné žákyně do ledvin. Na západě to všude funguje, muj instruktor, ať byl jaký chtěl (A o jeho učitelských schopnostech si nemyslím moc), tak se mnou strávil jednu hodinu rozjezdama na dvoumotorce a pak jenom stal vedle a vysvětloval a jezdil jsem sám. Když jsem pak poprvé vezl batůžek tak jsem byl hodně překvapený, jak moc jinak se to chová a prostě nevěřím, že se člověk na motorce naučí, pokud mu instruktor sedí za zadkem. To je nejlepší cesta se v první zatáčce rozsekat, protože to najednou jede, ale vůbec nezataci, když tam nesedí ten, který to defakto řídil...
cali Posted May 23, 2019 Report Posted May 23, 2019 Oba pristupy maju urcite svoje pre aj proti. Ja som bol jeden z poslednych kto este stihol stary system a svojno instruktora dodnes sem tam stretavam na obede, takze som s nim mal moznost diskutovat co si o zmenach mysli a nejak super odviazany z toho sice nebol, ale ani to nezatracoval. Kazdopadne velkou vyhodou pre instruktora je, ze s novym systemom sa ak tak ziak dolame sam. Osobne som prvy krat na velkej motorke sedel sam az ked som kupoval motorku Myslim ze to tak urcite nebolo dobre, ale zas o to vacsi respekt som z toho mal a zatial 4 sezona a vsetko OK (klopem). Dalej si rozhodne nemyslim, ze by som po tych 4 sezonach vedel na motorke nejak dobre jazdit a uz vobec si nemyslim, ze je mozne sa behom 15 jazd v autoskole naucit viac, nez co akurat tak staci aby clovek dostal papiere,... viac od autoskoly podla mna nemozno cakat.
Baldic Posted May 23, 2019 Report Posted May 23, 2019 Moji instruktori si zmeny celkem pochvalovali. Rikali, ze absolventi jsou daleko vic sikovnejsi/zrucnejsi nez za predchozich dob. Ja si udelal ridicak na motorku skoro po 20 letech od auta, tudiz jsem mel asi opacny problem, nez prumerny zajemce o ridicak na masinu: provoz a pravidla mi nedelaly problem, ale jezdit jsem na tom neumel. Trochu me mrzi, ze mi v autoskole nerekli nic o counter-steering, o tom jak zatacet, jak aspon zakladne pracovat s polohou tela. To jim mam skoro za zle.Osobne si myslim, ze jezdenim s instruktorem za sebou se toho clovek nauci o dost min.
instant Posted May 24, 2019 Report Posted May 24, 2019 Tak my sme mali v ramci vyuky povinnu jazdu v tandeme, hoci len jednu. instruktor sa ma pyta "bojis sa?" a ja ze hej, trochu, on ze "nic si z toho nerob, ja tiez" Ja si myslim, ze problem ktory reklamuju autoskoly, je nemoznost dostatocne poistit svoju pripadnu skodu a zodpovednost za skodu. Lebo autoskolacku motorku ktoru budu ziaci mlatit o zem, skutocne asi ziadna poistovna nepoisti. A udrziavat to prevadzkyschopne urcite nie je lacny spas. Autoskolam to na zapade hodne sponzoruju znacky resp dealeri, btw. O zodpovednosti za samostatne jazdiaceho ziaka ani nehovorim.
Vítek75 Posted May 24, 2019 Report Posted May 24, 2019 Já dělal řidičák před 27 lety ještě v systému "2 na jednom". A rozhodně to bylo horší z hlediska naučení něčeho než když jedou 2 na 2 motorkách. Ještě dnes si vzpomínám jak na kostkách do kopce se Jawa 350/634 nechtěla rozjet ani instruktorovi. Přece jenom 360 kg na 21 unavených koní je hodně.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now