instant Posted August 5, 2019 Report Share Posted August 5, 2019 to je virago.. trochu menej leskle, ale virago nadherne baroko 90tych rokov minuleho storocia. to a intruder 1400, to chcel mat proste kazdy.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baldic Posted August 5, 2019 Report Share Posted August 5, 2019 Nahodou by mi nekdo nedokazal poradit ohledne masiny? Mam trochu problem s tim, ze me po case (rekneme po hodine, hodine a pul) zacnou pobolivat kolena, takze si musim dat chvilku pauzu na protahnuti. Problem je, ze mam 2 metry. Momentalne jezdim na R1200RT, mam vyssi sedlo a obecne jsem velice spokojeny. Nicmene neni jeste nejaka lepsi varianta? Neco vyssiho, kde bych nemel tak pokrcene nohy? V renocaru jsem si behem servisu zkousel sednout na GS, coz je jiste vyssi, ale prijde mi, ze i stupacky jsou vys, takze mi to trochu prislo, ze nula od nuly pojde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boban Posted August 6, 2019 Report Share Posted August 6, 2019 Zkus KTM 1290 Super Adventure R, má v základu sedlo jeste o něco výš nez GS, jinak u GS i jinde se dá sedlo o nějaký ten centimetr poštelovat a zmenit tak úhel kyčle / kolena Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shane001 Posted August 6, 2019 Report Share Posted August 6, 2019 (edited) Nahodou by mi nekdo nedokazal poradit ohledne masiny? Mam trochu problem s tim, ze me po case (rekneme po hodine, hodine a pul) zacnou pobolivat kolena, takze si musim dat chvilku pauzu na protahnuti. Problem je, ze mam 2 metry. Momentalne jezdim na R1200RT, mam vyssi sedlo a obecne jsem velice spokojeny. Nicmene neni jeste nejaka lepsi varianta? Neco vyssiho, kde bych nemel tak pokrcene nohy? V renocaru jsem si behem servisu zkousel sednout na GS, coz je jiste vyssi, ale prijde mi, ze i stupacky jsou vys, takze mi to trochu prislo, ze nula od nuly pojde.Pokud si s RT spokojený, zkusil bych nejdřív snížení stupaček.Něco takového https://www.bohemiabike.cz/e-shop/ergonomie-komfort+c39/ergo-snizeni-stupacek-stribrna+p3053.htmhttps://www.bohemiabike.cz/e-shop/ergonomie-komfort+c39/ergo-snizeni-stupacek-stribrna+p3053.htm Edited August 6, 2019 by Shane001 Link to comment Share on other sites More sharing options...
moco Posted August 6, 2019 Report Share Posted August 6, 2019 Dneska jsem si všimnul, že udělali pěkné triumphy pro velké kluky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
instant Posted August 6, 2019 Report Share Posted August 6, 2019 Nahodou by mi nekdo nedokazal poradit ohledne masiny? Mam trochu problem s tim, ze me po case (rekneme po hodine, hodine a pul) zacnou pobolivat kolena, takze si musim dat chvilku pauzu na protahnuti. Problem je, ze mam 2 metry. Momentalne jezdim na R1200RT, mam vyssi sedlo a obecne jsem velice spokojeny. Nicmene neni jeste nejaka lepsi varianta? Neco vyssiho, kde bych nemel tak pokrcene nohy? V renocaru jsem si behem servisu zkousel sednout na GS, coz je jiste vyssi, ale prijde mi, ze i stupacky jsou vys, takze mi to trochu prislo, ze nula od nuly pojde. ja mam crosstourera so zvysenym sedlom a znizenymi stupackami a oproti inym motorkam mam pocit, ako keby som sedel na barovej stolicke.. vratane GS a inych. Pohodlny bol aj seriovy Tiger Explorer a spominana KTM. Mam aj Triumph Trophy 1200 so zvysenym sedlom (oem sa da nastavit na dve vysky) a cakam na znizene stupacky, ale uz teraz sa to da pri mojej vyske. Tie velke cestaky (RT, Trophy a spol) su robene ako "sport tourer" takze tam su stupacky relativne vysoko - ale daju sa pustit dole, treba pohladat na forach. Teda u BMW s tym nebude ziadny problem. Niektore adventury su na tom o nieco malo lepsie pokial ide o geometriu, zase je to v 90% pripadov sed a nuda na kvadrat, taky priemer vsetkeho a nic poriadne. co mozem poradit zo skusenosti, ze kazdy cm na znizenych stupackach robi zazraky. mam 190cm a kolena rozbite z basketbalu. Geometria/vyska stupaciek ale nie je vsetko, napr. hodne ma boleli kolena na R1150R a to bolo i) vibraciamiii) geometriou sedenia - neslo o uhol kolien ale o rotacne vytocenie kolien pri posede, ta motorka bola v sedle o par cm sirsia ako by mi bolo vyhovovalo, sedelo sa na nej ako na koni alebo skor na krave. Ked som chcel kolenami drzat nadrz tak som musel paty vytacat von viac nez mi bolo prijemne. Tak som na nej vydrzal 30tis km a predal som ju. Vyborna motorka, len mne v tomto ohlade nesadla. odvtedy nechcem nic co vibruje. ak sa da, drzim sa nasobkov troch valcov a pri V4 som urobil vynimku tak zvaz ci to nebude aj tym. neviem kolko vibruje to RT. kazdopadne znizit stupacky vyskusaj, nestoji to majetok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyril Posted August 6, 2019 Report Share Posted August 6, 2019 (edited) Jsem prcek, ale na 1100 a 1200 RT a na 1150-1200 GSA jsem měl a mám zvýšená řidítka i snížené stupačky. Na K1200LT to bohužel nejde a připadám si na něm ve srovnání s megapohodlným posazem touringových H-D dost stísněně. Takže nejdříve kup ty snížené stupačky a uvidíš. Když to zásadně nepomůže, pak jedině 1200 Adventure. Vzdálenost mezi sedlem a stupačkami je tam větší než u RT. Každej centimetr hraje roli...skoro jak u šulina. Edit..A jinak, už mám najeto prvních 1300km! Ve srovnání se 103 Electrou, která mi nesedla, je RGU 114 úplně super! Edited August 6, 2019 by Cyril Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert Posted August 6, 2019 Report Share Posted August 6, 2019 Cyrdo, a co ten divnej pocit: zatáčím, ale světla jsou furt rovně ... Mně osobně by z toho asi jeblo. Co Ty, odbouralo se to nějak samo? Rychle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
moco Posted August 6, 2019 Report Share Posted August 6, 2019 ja mam crosstourera so zvysenym sedlom a znizenymi stupackami a oproti inym motorkam mam pocit, ako keby som sedel na barovej stolicke.. vratane GS a inych. Pohodlny bol aj seriovy Tiger Explorer a spominana KTM. Mam aj Triumph Trophy 1200 so zvysenym sedlom (oem sa da nastavit na dve vysky) a cakam na znizene stupacky, ale uz teraz sa to da pri mojej vyske. Tie velke cestaky (RT, Trophy a spol) su robene ako "sport tourer" takze tam su stupacky relativne vysoko - ale daju sa pustit dole, treba pohladat na forach. Teda u BMW s tym nebude ziadny problem. Niektore adventury su na tom o nieco malo lepsie pokial ide o geometriu, zase je to v 90% pripadov sed a nuda na kvadrat, taky priemer vsetkeho a nic poriadne. co mozem poradit zo skusenosti, ze kazdy cm na znizenych stupackach robi zazraky. mam 190cm a kolena rozbite z basketbalu. Geometria/vyska stupaciek ale nie je vsetko, napr. hodne ma boleli kolena na R1150R a to bolo i) vibraciamiii) geometriou sedenia - neslo o uhol kolien ale o rotacne vytocenie kolien pri posede, ta motorka bola v sedle o par cm sirsia ako by mi bolo vyhovovalo, sedelo sa na nej ako na koni alebo skor na krave. Ked som chcel kolenami drzat nadrz tak som musel paty vytacat von viac nez mi bolo prijemne. Tak som na nej vydrzal 30tis km a predal som ju. Vyborna motorka, len mne v tomto ohlade nesadla. odvtedy nechcem nic co vibruje. ak sa da, drzim sa nasobkov troch valcov a pri V4 som urobil vynimku tak zvaz ci to nebude aj tym. neviem kolko vibruje to RT. kazdopadne znizit stupacky vyskusaj, nestoji to majetok.OT: Ty jsi byl ale malej basketbalista.... nesmáli se ti? PS: Taky mám 190cm Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricous Posted August 6, 2019 Report Share Posted August 6, 2019 Tak jsem se po více jak třiceti letech rozhodl opět zasednout, už mi to doma nikdo nezakazuje... Na začátek raději něco "hodnějšího", zvykám si. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerhard Posted August 6, 2019 Report Share Posted August 6, 2019 Krasavica! Gratulujem!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murphy97 Posted August 6, 2019 Report Share Posted August 6, 2019 Dobre ricous! Zij naplno a kolama dolu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave123 Posted August 6, 2019 Report Share Posted August 6, 2019 Tak jsem se po více jak třiceti letech rozhodl opět zasednout, už mi to doma nikdo nezakazuje... Na začátek raději něco "hodnějšího", zvykám si.Hodně šťastných a pohodových kilometrů. Měl jsem tuto Hondici taky v merku. Ten motor je super. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedwine Posted August 6, 2019 Report Share Posted August 6, 2019 (edited) to je virago.. trochu menej leskle, ale virago nadherne baroko 90tych rokov minuleho storocia. to a intruder 1400, to chcel mat proste kazdy.. TAK TOTO SU ULTRA KUSKY. Pametam si ako sme s kamaratom v tych rokoch stredoskolaci kupili v malej putike nejaky strasne drahy (pre nas na tu dobu) nemecky moto casak a tam bolo predstavovane Virago 1100. Pre kamosa to bola laska na prvy pohlad, dlhorocna, mna viac brala GSX-R 1100W o dve strany dalej. On po mnohých rokoch snivania a lavirovania medzi Viragom a Intruderom sa rozhodol ist kupit jazdenu Virago 1100. Pri skusobnej jazde po asi 100 metroch spotený a so stresom zosadol a odvtedy uz na ziadnej moto nejazdil . Mna o par mesiacov cakala uz davnejsie tu zmienovana CBR1100XX a cuduj sa svete stale som nažive. S krasnou nostalgiou vsak spominam na tie nekonecne diskusie o tom ktoru, a preco... Edited August 6, 2019 by tedwine Link to comment Share on other sites More sharing options...
instant Posted August 6, 2019 Report Share Posted August 6, 2019 OT: Ty jsi byl ale malej basketbalista.... nesmáli se ti? PS: Taky mám 190cm Ja som mal 190cm uz v 13tich, tak to sa mi moc nesmiali.. :-D a 190cm vtedy a dnes, to sa neda vobec porovnat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geodet Posted August 7, 2019 Report Share Posted August 7, 2019 Já už 6 let taky stejnou. Letos po třetí Rumunsko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonyyy Posted August 7, 2019 Report Share Posted August 7, 2019 (edited) Rozumný výběr. Taky s NCčkem kroutím už 5. sezónu a chválím ji kudy chodím. Kamarádi motorkáři mě od ní odrazovali, ale nedám na ni dopustit. Ten kufr místo nádrže je bezkonkurenční a neumím si to už bez něj představit - tak z 90 % jezdím ve dvou, takže každý prostor se hodí. Přikládám jednu z letošního Estonska :-) Edited August 7, 2019 by jonyyy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geodet Posted August 7, 2019 Report Share Posted August 7, 2019 Já na ní mám najeto 50 tisíc a bez závad. Kolega má na ní už přes 130 tisíc a taky žádný problém. Link to comment Share on other sites More sharing options...
farkyostrava Posted August 7, 2019 Report Share Posted August 7, 2019 Včera jsem stejnou obdivoval před jedním holičstvím u nás, chlapík byl taky spokojený, moc spokojený :-) a automatická převodovka ve městě mě nadchla ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geodet Posted August 7, 2019 Report Share Posted August 7, 2019 Jo dělají to v automatu s dvojspojkovou převodovkou, ale i s manuálem. Já to před 6 lety sháněl s automatem, ale bylo vyprodáno. Tak mám manuál. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now