cali Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 Tak R1 tu myslim nikto nedoporucoval, ale ked uz je ti XY rokov, mas zenu, deti, hypoteku a cojaviemesteco, tak sa Ti celkom lahko stane, ze sa na tu moto dostanes len kazdu tretiu sobotu v mesiaci a este to len za pekneho pocasia. U niekoho takeho dokazem v pohode pochopit, ze ho viac potesi odjazdit si tu svoju pliesen na litri, nez na fichtlu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shewcza Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 (edited) Někdo to tak má no. Já se chtěl na motorce vždycky především naučit jezdit, kdybych se chtěl jen vozit, taky by mi to bylo fuk. Edit: Já měl výhodu v tom, že jsem jezdil už od šestnácti let, takže ten postupný vývoj byl automatický, protože nic jiného jsem tenkrát řídot nemohl. S tím jsou pevně spjaty i ty závazky o kterých píšeš. Já žádné kromě školy neměl a tak jsem jezdil co pokladnička dala. Když jsem koupil svoji první velkou motorku, najezdil jsem za první sezonu 14tis. km a ještě bych něco najel, kdybych ji nerozvěsil... Edited August 29, 2019 by shewcza Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjanek Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 Prijde mi, ze ?vozit se? na moto v CR stejne nejde. Clovek nonstop skenuje cestu kvuli diram, sterku, zviratum, lidem, ostatnim ucastnikum... Kochat se krajinou jako treba ve veteranu nebo roadsteru nepripada vubec v uvahu, a to bez ohledu na typ motorky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baldic Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 Tak s tim nesouhlasim. Obcas jezdivam na projizdky s kamaradkou, ktera ma skutr, tudiz ji to zas az tak nejede. je to jen o tom si vybrat trasu. Je spousta krasnych dvojek i trojek s malym provozem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggrand Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 Nějak nechápu to myšlení, že chci za každou cenu motorku teď, když je září a člověk už se stejně pořádně nepovozí. Počkal bych na CB650R.Dál mi nejde do hlavy tady to honění limitu a že ho pojela holka na 125, no a co? To člověk musí jezdit jak magor? Jde o radost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boban Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 Nepodíval jsem se Ti do profilu, Marzíku, myslel jsem, že jsi mladej ..náctkluk, když uvažuješ o tříkilu. Podle profilu už - stejně jako já - nejsi. Tím pádem a nejen protože plně podepisuju, co napsal Cali výše, úvahy o tříkilu bych jednoznačně škrtnul. A jelikož jsi v +- v mejch letech (já 45), klidně bych uvažoval i nějaké klasičtěji vypadající motorce, třeba ta Guzzi V7 nebo - mně se moc líbí Kawasaki Z 900 RS Cafe. Jinak retromašin je teď všude plno, nostalgie frčí. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shewcza Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 Nějak nechápu to myšlení, že chci za každou cenu motorku teď, když je září a člověk už se stejně pořádně nepovozí. Počkal bych na CB650R.Dál mi nejde do hlavy tady to honění limitu a že ho pojela holka na 125, no a co? To člověk musí jezdit jak magor? Jde o radost.Já to taky neřešil, ale naopak právě on to řešil hodně a když jsme potom zastavili na kávu, ona tam měla motorku a seděla na kávičce a on odmítal sundat helmu a vyžadoval změnit místo. Mě je jedno jak kdo jezdí. Já s nikým v běžném provozu nikdy nezávodil. Mým jediným cílem bylo vždycky naučit se perfektně ovládat svoji motorku. Chtěl jsem umět všechno co jde s motorkou dělat. Závodit jsme jezdili na okruh. Dnes už mám závazky a koukám na to trochu jinak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TLD Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 pjanek, naopak, v CZ se da vozit uzasne a diry a sterk je jen prijemnej bonus Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjanek Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 Nějak nechápu to myšlení, že chci za každou cenu motorku teď, když je září a člověk už se stejně pořádně nepovozí. Počkal bych na CB650R.Dál mi nejde do hlavy tady to honění limitu a že ho pojela holka na 125, no a co? To člověk musí jezdit jak magor? Jde o radost. S tím souhlasím. Nechápu diskuse nad poserproužky. Když jezdím po silnici a ne na okruhu = měl bych mít poserproužky, pač jinak to znamená, že to tlačím do limitu bez rezervy na možnou reakci na problém. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zmizík Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 A hlavně, jak říká můj dvorní mechanik skrz motorky: Není důležitý na motorce jezdit, ale ji mít. Takže si, Mrazíku, kup cokoli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerhard Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 Mal som prvu motorku BMW f800r , bolo to vporiadku. Nikdy som nevytacal do max výkon sice ale ked som predbiehal citil som rezrvu co je fajn (aj s ladvinkou). Ako my tu viacerí pisali, je to o hlavne o hlave ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TLD Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 pjanek, sorry, ale toto nejak nechapu, s tema poserpruhama, resp souhlas, ze je blbost to resit. Ale proc pneu sjeta na placku? Mam vzdy gumy do kraje, jezdim hodne opatrne, a treba na Scrambleru nebo r1150r to bylo na stupacce porad. Proste takova byla kce toho stroje, ze to furt skrta. Vzdy si nechavam reservu. Domnivam se , ze umet projt zatacku je celkem jeden ze zakladu. A pokud to nekdo jezdi na stredu a na 3x , to me prijde spis nebezpecny a zadelani na pruser. Posledni sezony jezdim spunty, nejradsi ty nejrozbitejsi silnice, sterkovky atd, ale i ty spuntiky v provozu jezdim do kraje. A jsem fakt posera. Pokud jsem Tvuj prispevek pochopil blbe, tak se omlouvam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjanek Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 TLD: No já myslím, že pokud škrtáš stupačku a pneu máš sjetou na kraj, tak moc rezervy na případné utažení zatáčky už nemáš. Jinak placka se Ti/mi udělá i bez poserpruhů - hlavně z důvodu častějšího zrychlování, když je motorka skoro rovně. Aby to nevypadalo, že jen obhajuju svůj připosranej styl jízdy, tak ne - poserpruhy mám sjeté z okruhu. Abych na mý Panigale sjel poserpruhy, musel jsem ji klopit někam k náklonu 50° a to už v běžným provozu nechceš (už jen proto, že na to nemáš ideálně zahřáté pneu). Jinak se shodnem - umět projet zatáčku je základ, ale i když ji na silnici projedu rychlostí (povolený limit + 40), tak mi min. 2cm poserpruhů spolehlivě zůstanou. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TLD Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 Jasan rozumim, nemyslim zezmolkovane kraje jako z ringu, ale pneu pekne do kraje . Nemyslel jsem, ze skrtas v kazde zatacce samo. A vetsinou strejchnes za apexem, tam bys pak uz moc rovnat nemel. No, moje motorky nikdy nebyl nejak extra na zrychleni, takze mam placku spis z presunu , kdy treba musim po dalnici Ale treba S3 byla hodne svizna a placku jsem nikdy nemel Ja vzdycky radsi vyhledavam zatackove streky, nez rovinky, navic jezdim podle predpisu, psal jsem, ze litam opatrne, takze tam ani z te akcelerace nic moc nevznikne na pneu.Panigalka je krasna motorka. Mel jsem od duc S4R a moc rad vzpominam. Proste stary dobry casy mechaniky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave123 Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 Když jsme u těch Ducati. Tuto krásku teď proháníme s vnoučkem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TLD Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 Pecka, takoveho jsem toho monstera mel, resp klasickej trubkovej ram jako tento, seda stone barva, cervene marchesini a termixy pod sedlo. Tak si kluci uzivejte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leclerc Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 A hlavně, jak říká můj dvorní mechanik skrz motorky: Není důležitý na motorce jezdit, ale ji mít. Takže si, Mrazíku, kup cokoli.Sem nevěděl... se vobčas na motorce vyvezu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coolidge Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 BiH Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrazik Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 a co tohle za 150tis?https://www.honda.cz/motorcycles/range/street/cb500f/overview.htmlTrefa, dík. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veneria Posted August 29, 2019 Report Share Posted August 29, 2019 Ja kdyz kupoval svoji motorku (taky jsem chtel novou a takovou co by me hned nepotahala) jsem se rozhodoval mezi Banditem a CB500. Vyhral bandit, diky vzhledu, ale dnes muzu rict, jsem tenkrat nemel brat ?sestku? ale ?dvanactku? pac casem se vyjezdis ( pokud to mas v hlave srovnany s mas novou moto, co je treba ji prvnich 1.000km zajet..tzn. netocit do plna) tak je to v poho. Neni to supersport co reaguje na sebemensi pridani plynu ?zbesile? , ale neni to ani ?lina lemra? co te ve dvou a s nalozi nenecha v Alpach na holickach).Za me si nekupuj, ani slabou 300 (kterou za rok prodas se ztatou), ani nabusenej litrovej supersport. Kup zlatou stredni tridu a budes spokojenej (alespon na cas) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now