Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Dovolím si k tomu něco málo:
V ČR:
Motorka vyrobena do 06/2001 včetně - nemusíš mít homologaci.
Motorka vyrobena od 07/2001 včetně - musíš mít homologaci.
V Rakousku:
Splňuješ hlukový limit a máš homologaci, je - li povinná - vše OK.
Splňuješ hlukový limit a nemáš homologaci, je - li povinná - platíš pokutu.
Neplňuješ hlukový limit a máš homologaci, je - li povinná - platíš pokutu.
Neplňuješ hlukový limit a nemáš homologaci, je - li povinná - platíš pokutu.
Berte máš k tomu nějaký odkaz/ofiko info popř. kde hledat? Mám Intruder 1500 LC z roku 1998 a kupoval jsem to před 15 roky z DE už s neorigo laufama. Nemají homologaci, ale mají uvnitř tlumící košíky. Loni na STK mi to neprošlo, tak bych potřeboval nějaké info. Prodloužil jsem to na dopravce o 2 roky, ale příští rok mě to nemine. Tak jestli musím shánět origo výfuk, nebo jim dát do ruky nějaký papír ...
Jedná se mi o ČR STK. Rakousko apod. je jasné tam přes to nejede vlak.

Odesláno z mého F2 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Kotlick napsal:

Berte máš k tomu nějaký odkaz/ofiko info popř. kde hledat? Mám Intruder 1500 LC z roku 1998 a kupoval jsem to před 15 roky z DE už s neorigo laufama. Nemají homologaci, ale mají uvnitř tlumící košíky. Loni na STK mi to neprošlo, tak bych potřeboval nějaké info. Prodloužil jsem to na dopravce o 2 roky, ale příští rok mě to nemine. Tak jestli musím shánět origo výfuk, nebo jim dát do ruky nějaký papír ...
Jedná se mi o ČR STK. Rakousko apod. je jasné tam přes to nejede vlak.

Odesláno z mého F2 pomocí Tapatalk
 

Ahoj, teď mi nejde ten dokument vložit, jsem na mobilu. Dostaneš SZ. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kotlick:

ono je to ještě trošku složitější moto nemusí mít na laufech E ale musí to mít něakou homologaci - originální díl - muselo to tedy splňovat dobové limity. Každá vyráběná věc i před EU měla homologaci v zemi původu/výroby a ta byla uznána danou zemí při oficiálním dovozu pro prodej bavím se o tom když to byl nový stroj. Takže každí AF díl musí mít také mohologaci buď dobovou nebo novou. Ideální řešení bude tam nechat vyrazit přesně to co měl na sobě originál vejfuk a prostě tvrdit že to je třeba limitka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, HD_Bagger napsal:

Kotlick:

ono je to ještě trošku složitější moto nemusí mít na laufech E ale musí to mít něakou homologaci - originální díl - muselo to tedy splňovat dobové limity. Každá vyráběná věc i před EU měla homologaci v zemi původu/výroby a ta byla uznána danou zemí při oficiálním dovozu pro prodej bavím se o tom když to byl nový stroj. Takže každí AF díl musí mít také mohologaci buď dobovou nebo novou. Ideální řešení bude tam nechat vyrazit přesně to co měl na sobě originál vejfuk a prostě tvrdit že to je třeba limitka

No, ÚAMK si o tom myslí něco jiného u motocyklů do 06/2001, přičemž Kotlickův Intruder je z 1998. Pro info hezky popsáno zde:

https://www.autoklub.cz/wp-content/uploads/2018/11/ts-moto5-jak-neprojit-stk-vfuky.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bert & HD_Bagger.
Zkusím jít na STK dřív a oponovat první registrací před 2001 a uvidíme. Další varianta je tam nechat vyrazit nebo vygravirovat laserem nějaký homologační značky.

Odesláno z mého F2 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...