Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Po Praze sem hodně viděl na HD boys Shark Evoline 3 samozřejmě v černý. Koupil jsem jí i manželce, ale svítivě žlutou, když sme občas vyjeli na KTM :) a přemejšlim vo ní i pro sebe, integrálka Shark RSI už dosluhuje a přijde mi ta Evoline jako dobrá univerzálka na všechny bajky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co nejakou preklapecku? Kamarad harykar ji spokojene pouziva. Vetsinou "otevrenou" ... Ale jak prijde po ceste slota...;-)

Edit: Ted koukam, ze ten Valiant je neco, o cem pisu :-). 

Takze asi jo 😉

Upraveno uživatelem Xenomorfus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Prvně bych si stáhnul manuál a podíval se, co se kdy má servisovat a podle toho postupovat dál. A jestli to chceš někam vozit, tak jedině, kde nebudou mít problém s tím, abys mu koukal pod ruce, co s tím dělá. Nakonec to stejně skončí výměnou oleje, svíček, filtrů a kontrolou základního nastavení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nene, chci se v tom hrabat sám. Nejdřív to musím dotáhnout po schodech do sklepa do dílny, pak musím vyčistit karburátory, vyměnit olej, svíčky, filtry, řemeny a premerim ventilove vůle a vyměním půlkroužky. Největší problém vidím v tom, že jsou drahé podložky pro vymezení ventilovych vůlí. V servisech je řeší formou výměny z jiných motorů  a tak je neustále točí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, gorlo napsal:

Jsem od Znojma, tady v okolí tuto značku nikdo nedělá a nejbližší servis je v Brně Dmoto. 

Italský motorky a podvozky na repasi vozím sem viz odkaz. Pan majitel si postavil krásnou 999, při každé návštěvě jsem z ní nemohl odtrhnout oči. Bohužel už šla tuším do světa.

https://motoservis-brno.cz/

https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=114499&act=fotogalerie&scr=300

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, gorlo napsal:

Nene, chci se v tom hrabat sám. Nejdřív to musím dotáhnout po schodech do sklepa do dílny, pak musím vyčistit karburátory, vyměnit olej, svíčky, filtry, řemeny a premerim ventilove vůle a vyměním půlkroužky. Největší problém vidím v tom, že jsou drahé podložky pro vymezení ventilovych vůlí. V servisech je řeší formou výměny z jiných motorů  a tak je neustále točí. 

Takže první věta s manuálem platí tak jako tak. 🙂

Jestli můžu poradit, tak si tu vůli prvně změř a pak plaš s podložkama. Jednak to nejspíš bude v pořádku a pak by se dala případně nechat vyrobit, kdyby byly moc drahé a už budeš vědět, co shánět.

Mám zkušenost se servisem, kdy mi napočítali dost vyměněných podložek a dodatečně jsem zjistil, že to ani neoddeklovali. Pak už jsem si to kontroloval sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Roland sands: Díky za tip, už jsem se díval kde to je a dokonce jsem jezdil okolo. 

Před hodinou, Wanderer napsal:

Takže první věta s manuálem platí tak jako tak. 🙂

Jestli můžu poradit, tak si tu vůli prvně změř a pak plaš s podložkama. Jednak to nejspíš bude v pořádku a pak by se dala případně nechat vyrobit, kdyby byly moc drahé a už budeš vědět, co shánět.

Mám zkušenost se servisem, kdy mi napočítali dost vyměněných podložek a dodatečně jsem zjistil, že to ani neoddeklovali. Pak už jsem si to kontroloval sám.

Neboj, mám zběžně nakoukane videa, ještě kdybych sehnal servisní manuál desmoservisu, tak by to byla pohádka. To mám v plánu, že si změřím vůle a podle hodnot začnu s tím něco dělat. Poslední jistota je servis. Je zima a když to budu mít v dílně kde je teplo a světlo, tak se pomalu můžu do toho vrhnout. Zítra začnu vyrábět stojan na zadní kolo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...