Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, Foundryman napsal:

Řadí se takovou kolíbkou, viz foto. Patou řadíš zadní pákou nahoru v pořadí N-1-2-3-4, špičkou pak přední páčkou dolů.

 

tatran_raz.jpg

Tvl, takhle řadím na Emce úplně běžně. To je skuhrání...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řazení patou mělo své opodstatnění a to, že se dalo jezdit i v lakýrkách a neodřel sis špičky. Jinak je to klasika jako u jawy. Nahoru se řadí špičkou zvedáním páky a dolů špičkou tlačením páky. Až na ten neutral. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu mi príde zaujímavé to poradie N 1.2.3 4 . Honda robí v 125cm skúter s  radením N 1.2.3.4. s automatickou spojkou .  Honda  má výhodu že  to ide dookola ,a da sa z 4 hneď ťuknúť N  pred križovatkou  U tatranu zrejme treba preťukať naspäť 4.3.2.1.N 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Starý Jawy a pionýry z Banskej to měly jak píšeš a ty novější a starej pařez z české Jawy to měl 1 dolů zbytek nahoru. Prostě jak to soudruha napadlo tak konal. Hlavně že to jelo a jezdí do dnes. Krása gratuluji. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, skodna napsal:

Starý Jawy a pionýry z Banskej to měly jak píšeš a ty novější a starej pařez z české Jawy to měl 1 dolů zbytek nahoru. Prostě jak to soudruha napadlo tak konal. Hlavně že to jelo a jezdí do dnes. Krása gratuluji. 

Z Považskej....Bánská, je trochu jinde. 🙂

Zrovna dnes jsem na to myslel, stará 555 to měla klasicky jednička dolů, od jawy 20 to bylo obráceně. jednička nahoru s zbytek dolů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 2. 2021 v 20:40, Wanderer napsal:

No blinkry budou taky zajímavé. Teď to doma dolaďuju, prozkoumal jsem všechny ovladače, světla a klakxon to má napravo, chcípák nalevo, no bude to sranda. Po mnoha letech u mě takhle plně vybavený stroj, u všeho ostatního ukazuju jenom pracičkama. Na co spoléhám, je přední kotoučová brzda, která je je na tom místě kde má být.

Tak chlapi, abych vás nemystifikoval. Oni v Británii zas nebyli takový blbci. Jak postupně studuju manuály, tak jsem zjistil, že prostě někdo přede mnou jenom vyměnil ovladače. Mě se hned zdálo nějaký divný, proč dálkové světlo se zapíná směrem dolů. Tak jsem to přehodil zleva doprava a najednou se to ovládá stejně, jako všechny předchozí stroje, na kterých jsem seděl. 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, na reflektoru musej bejt muchy. 🙂

Jinak, já v neděli vyrazil ještě po sousedních okresech, to se ještě mohlo, a byl jsem kolikrát rád, že mám vedle sebe ještě třetí kolo. V některých zatáčkách bylo nechutně štěrku, že jsem projížděl smykem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...