guzmic Posted February 27 Report Share Posted February 27 Aha, no zas taková tragédie to snad není. Já bych si v garáži Jawu 90 roadster nebo Maneta klidně dovedl představit, těch klasických pionýrů je všude plno. Link to post Share on other sites
Foundryman Posted February 27 Report Share Posted February 27 Blbý je, že neutrál je jinde, než je člověk za ty léta zvyklej. Link to post Share on other sites
Wanderer Posted February 27 Report Share Posted February 27 před 2 hodinami, Foundryman napsal: Řadí se takovou kolíbkou, viz foto. Patou řadíš zadní pákou nahoru v pořadí N-1-2-3-4, špičkou pak přední páčkou dolů. Tvl, takhle řadím na Emce úplně běžně. To je skuhrání... Link to post Share on other sites
skodna Posted February 28 Report Share Posted February 28 Řazení patou mělo své opodstatnění a to, že se dalo jezdit i v lakýrkách a neodřel sis špičky. Jinak je to klasika jako u jawy. Nahoru se řadí špičkou zvedáním páky a dolů špičkou tlačením páky. Až na ten neutral. Link to post Share on other sites
Foundryman Posted February 28 Report Share Posted February 28 U Tatranu je to právě naopak, než u Jawy. U Jawy je 1 nahoře, další kvalty dolů. Proto se podivuju, co je k tomu vedlo, udělat řazení opačně oproti tehdejším čs. motorkám. Link to post Share on other sites
Oplt Posted February 28 Report Share Posted February 28 (edited) Pařez a pincek to měl taky každý jinak. Edited February 28 by Oplt Link to post Share on other sites
Leopold Posted February 28 Report Share Posted February 28 Tu mi príde zaujímavé to poradie N 1.2.3 4 . Honda robí v 125cm skúter s radením N 1.2.3.4. s automatickou spojkou . Honda má výhodu že to ide dookola ,a da sa z 4 hneď ťuknúť N pred križovatkou U tatranu zrejme treba preťukať naspäť 4.3.2.1.N Link to post Share on other sites
skodna Posted February 28 Report Share Posted February 28 Starý Jawy a pionýry z Banskej to měly jak píšeš a ty novější a starej pařez z české Jawy to měl 1 dolů zbytek nahoru. Prostě jak to soudruha napadlo tak konal. Hlavně že to jelo a jezdí do dnes. Krása gratuluji. Link to post Share on other sites
guzmic Posted February 28 Report Share Posted February 28 před 2 minutami, skodna napsal: Starý Jawy a pionýry z Banskej to měly jak píšeš a ty novější a starej pařez z české Jawy to měl 1 dolů zbytek nahoru. Prostě jak to soudruha napadlo tak konal. Hlavně že to jelo a jezdí do dnes. Krása gratuluji. Z Považskej....Bánská, je trochu jinde. Zrovna dnes jsem na to myslel, stará 555 to měla klasicky jednička dolů, od jawy 20 to bylo obráceně. jednička nahoru s zbytek dolů. Link to post Share on other sites
Oplt Posted February 28 Report Share Posted February 28 (edited) Převodovka byla stejná, ale bylo to umístěním čepu řadící páky. Vpředu vs vzadu. Edited February 28 by Oplt Link to post Share on other sites
guzmic Posted February 28 Report Share Posted February 28 Je to možný, už je to dvacet let co jsem tyhle ďábelské stroje sedlal. Jen vím, že tam byl rozdíl... Link to post Share on other sites
Wanderer Posted March 1 Report Share Posted March 1 V 22. 2. 2021 v 20:40, Wanderer napsal: No blinkry budou taky zajímavé. Teď to doma dolaďuju, prozkoumal jsem všechny ovladače, světla a klakxon to má napravo, chcípák nalevo, no bude to sranda. Po mnoha letech u mě takhle plně vybavený stroj, u všeho ostatního ukazuju jenom pracičkama. Na co spoléhám, je přední kotoučová brzda, která je je na tom místě kde má být. Tak chlapi, abych vás nemystifikoval. Oni v Británii zas nebyli takový blbci. Jak postupně studuju manuály, tak jsem zjistil, že prostě někdo přede mnou jenom vyměnil ovladače. Mě se hned zdálo nějaký divný, proč dálkové světlo se zapíná směrem dolů. Tak jsem to přehodil zleva doprava a najednou se to ovládá stejně, jako všechny předchozí stroje, na kterých jsem seděl. Link to post Share on other sites
Wanderer Posted March 1 Report Share Posted March 1 Pánové, nevíte kde by se daly pořídit pneumatiky 4,10 x 19 ? Děkuji Link to post Share on other sites
Mira188 Posted March 2 Report Share Posted March 2 Připravená na sezonu, novej lauf. Myslím že pasuje... Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk Link to post Share on other sites
Baldic Posted March 2 Report Share Posted March 2 Tyve kdyz si predstavim z ty bily porad cistit musky, tak prestoze je to luxusni masina, tak bych ji pustil z nejblizsi skaly. Link to post Share on other sites
Zelenina Posted March 2 Report Share Posted March 2 Pěkná kombinace Sent from my iPhone using Tapatalk Link to post Share on other sites
Artesia Posted March 2 Report Share Posted March 2 Hlavně borci opatrně, vzal jsem si z garáže skútr (bo jaro) a položil ho víceméně v první zatáčce... Po zimě to kurevsky klouže... Vše OK, ale jsem nasranej... Link to post Share on other sites
TLD Posted March 2 Report Share Posted March 2 Baldic, hele neni to tak strasny. Mam dost bile na moto, mam ji od jara 2018 a jeste sem ji nemyl a vypada porad pekne Link to post Share on other sites
Leopold Posted March 2 Report Share Posted March 2 Biela je fajn , pred ňou som mal čiernu moto a na tej bolo vidno úplne všetko . Moto motorkár a mušky veď o tom to je . Link to post Share on other sites
Wanderer Posted March 2 Report Share Posted March 2 Jojo, na reflektoru musej bejt muchy. Jinak, já v neděli vyrazil ještě po sousedních okresech, to se ještě mohlo, a byl jsem kolikrát rád, že mám vedle sebe ještě třetí kolo. V některých zatáčkách bylo nechutně štěrku, že jsem projížděl smykem. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now