Jump to content

Motorkáři


Recommended Posts

Jsou doma. Akorát by mě zajímal váš názor na velikost. Řeším, jestli je měnit za větší nebo nechat. Tyhle jsou mi na délku s chlupem. Na šířku a přes nárt si to sedne, to se nebojím, pořád je to kůže. Předpokládám, že u motobot by se nějaké volné centimetry před prstama moc objevovat neměly a mělo by být spíš těsnější, ne? Eventuelně to můžu řešit vyndáním vložky. Ono si to možná sedne i trochu na délku, protože na patě je kožené polstrování a to si myslím taky povolí. Obávám se, že když vezmu o číslo větší (teda pokud by je v této barvě vůbec měli), tak mi v tom bude plandat noha a do dvou tlustých ponožek se mi v létě fakt nechce. Tak by mě zajímaly vaše zkušenosti. Ale jinak jsem myslím vybral dobře, jak je vezmu nějakou impregnací, tak to trochu ztmavne, vypadají fakt stylově. Sedmdesátky jak vyšité. 🙂

SM.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nech je tak. Natáhnou se (trošku) samy, a pokud by byl problém, tak Ti pomůže s roztahovacím kopytem každý slušný švec. No, ale neodpustím si: Božíčku, doufám, že si tohle na společnou vyjížďku nevezmeš 🙂

Link to comment
Share on other sites

Mi připoměls jeden díl "jak jsem poznal vaši matku", kde se dlouze dohadovali, jestli červený kožený holinky jsou frajerský 🙂 Každopádně moto botky je lépe nosit hodně natěsno, ty by měly sednout bez vůlí.

E: A k Tvý vojenský sajdě budou mít lehce demaskující efekt...

Edited by Americkej
Link to comment
Share on other sites

OK, dík za rady, tak zůstanou doma. Já jsem chtěl prostě hnědý, hnědou mám bundu, rukavice, polstrování helmy. černá už mě leze krkem. Na těchhle botách neměla ten šmrc a jinou barvu nedělají. Jak to naimpregnuju, případně vezmu hnědým krémem + patina z věčně zaolejovaných strojů, tak to bude vypadat jinak. 🙂 Demaskující efekt mě netankuje, točím těch strojů a sajd víc, tyhle botky jsou hlavně na Nortony. 🙂

 

Link to comment
Share on other sites

Ty boty maj koule, jak jsou!

Já vozim větší, kvůli zimě a vadí to jen s batůžkem, to na celkem malý motorce kopem. Noha si zvykne, řadí normálně.

Link to comment
Share on other sites

Předně ty boty jsou pecka a i pokud je máš těsnější, tak určitě povolí a ve výsledku budou na 1 silnější ponožku 🙂

Link to comment
Share on other sites

Díky za názory. Komparz z Mad Maxu jste mi doporučovali, už když jsem tady ukazoval novou helmu, takže to jsem tady dobře 🙂. Jinak v nich trávím doma v bytě druhé odpoledne a vypadá to, že to opravdu povolí.

Link to comment
Share on other sites

před 20 hodinami, Wanderer napsal:

Díky za názory. Komparz z Mad Maxu jste mi doporučovali, už když jsem tady ukazoval novou helmu, takže to jsem tady dobře 🙂. Jinak v nich trávím doma v bytě druhé odpoledne a vypadá to, že to opravdu povolí.

Fuel Paratroops si nekukal? Ja som síce bol zaľúbený do Icon1000 Elsinore, ale v poslednej dobe ma tieto Paratroops (https://fuelmotorcycles.eu/collections/boots/products/fuel-paratroops)celkom lákajú (keď "vynosím" Stylmartin Indian)...

Link to comment
Share on other sites

Tak tohle jsou v podstatě klasické válečné americké kanady M43 případně jejich pováleční následovníci ve francouzské armádě a později v československé. Všechny verze mám doma a v těch československých jsem toho najezdil opravdu hodně. Ale pořád to má šněrování a zepředu do nich může případně téct. Navíc startování Commanda je tak specifické, že mi z pod těch spinek po pár startech vždycky vylezly tkaničky, takže to byl jeden z důvodů, proč jsem chtěl něco na přasky.🙂

 

 

Link to comment
Share on other sites

před 6 hodinami, Wanderer napsal:

Tak tohle jsou v podstatě klasické válečné americké kanady M43 případně jejich pováleční následovníci ve francouzské armádě a později v československé. Všechny verze mám doma a v těch československých jsem toho najezdil opravdu hodně. Ale pořád to má šněrování a zepředu do nich může případně téct. Navíc startování Commanda je tak specifické, že mi z pod těch spinek po pár startech vždycky vylezly tkaničky, takže to byl jeden z důvodů, proč jsem chtěl něco na přasky.🙂

 

 

Jasne chapem. Viacero znamych jazdievalo v kanadach. A toto video som videl, musi to byt extremne “prijemne”, nielen, ze na teba vsetci pozeraju, ale este si to aj natacaju a fotia :D 

Link to comment
Share on other sites

To ať si natáčej a fotí, ale musí to chytnout napoprvý. 🙂 Nejhorší je, když se sejdou, očumujou, že si poslechnou, až budeš odjíždět a člověk na tom hopsá, jak kretén, aby zjistil, že si třeba nepustil benzín. 🙂

Link to comment
Share on other sites

Chlapi na novou sezonu pokukuju po BMW K1200R. Je něco extra na co dávat pozor při nákupu? Je ta motorka obecně OK nebo tam byl nějaký průser?

Jezdil jsem zatím jen Suzuki GS500 a pak dlouhodobě Suzuki V-Strom DL1000, v BMW moto se neorientuji. 

Link to comment
Share on other sites

K12R už nechceš, chceš až K1300R. 12ku jsem měl, teď mám dvě 13ky. 12kám odcházely převodovky v cca 50ti tkm, a koncová ložiska v kardanu. Ty první měly elektroasistovanou brzdu která fungovala tupěji, ale na okruhu tolik nevadla. Dále slabší napínák rozvodu, na ten byla svolávačka. Každopádně ber pouze s ESA, to je úžasná věc a hlavní důvod pro tenhle podvozek. Ideálně 13ku s co nejmenším nájezdem. Kusy pod 15 tkm si němci nechaj dobře zaplatit (8,5 až 10 tisíc protektorátních korun), protože tahle motorka už nemá náhradu. Jinak gratuluji k výběru, Káčko je moje srdcovka, kterou nikdy neopustím, i když vedle něho přibejvaj další Báwka...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...