Jump to content

Motorkáři


Recommended Posts

před 15 hodinami, Baldic napsal:

Tady vic nez kde jindle plati: kdo chce mit opici, musi mit na banany.

To je mi jasný, klidně bych u tý k12r zainvestoval do repase převodovky jestli je to průser. Tady na foru je i snad někdo kdo se BMW motorkama přímo zabývá ne? :) každopádně koukám i po tě k13r, věřím @Americkejže ten motor s tím podvozkem stojí za to. 

Ještě bych se mohl podívat jinam, ale co vybrat kolem 150k? Chci jak rychlé vyjíždky tak i delší cesty. Na v-stromu jsem dal v pohodě 400km v kuse s jedním dotankováním a byl jsem ready na fesťák :D 

Link to comment
Share on other sites

před 57 minutami, Z. Paul napsal:

To je mi jasný, klidně bych u tý k12r zainvestoval do repase převodovky jestli je to průser. Tady na foru je i snad někdo kdo se BMW motorkama přímo zabývá ne? :) každopádně koukám i po tě k13r, věřím @Americkejže ten motor s tím podvozkem stojí za to. 

Ještě bych se mohl podívat jinam, ale co vybrat kolem 150k? Chci jak rychlé vyjíždky tak i delší cesty. Na v-stromu jsem dal v pohodě 400km v kuse s jedním dotankováním a byl jsem ready na fesťák :D 

Koncem listopadu jsem prodal BMW xchallenge a je fakt, ze pokud servisujes v  BMW, tak to jsou docela velký peníze hlavně za náhradní díly napr. jednu stupacku jsem dokupoval za 3500,-

Ted vybíram a mám v merku: 

Ktm enduro 690 R 
Husqvarna 701 off enduro 
Tenere 700 (s vysokým předním blatníkem)

Link to comment
Share on other sites

Do 150 bude celkom pekna fz1. Oproti stromu to bude urcite viac zihadlo a dlhsie cesty zvladne v pohode tiez... pripadne este je verzia s kapotami ak by malo byt tych ciest viac. Pravda machrindex sa s bmw asi moc porovnat neda.

Link to comment
Share on other sites

Před hodinou, cali napsal:

Co Tiger 1050?

Koukal jsem, dokonce jsem jeden čas hledal SpeedTripla, ale nakonec jsem šel do Suzuki, protože o Triumphech vůbec nic nevim, neznám ty motorky, bohužel jsem nezkoušel, a nevím v okolí o nikom kdo by je dělal. Jak je to u T s kvalitou/náklady na servis/pohodlím atp.?

To neznamená, že se na ní nepodívám, díky za tip :) 

Link to comment
Share on other sites

Ja myslim ze to chce rozmysliet co nevyhovuje na stromovi a potom podla toho aky stroj do 150 ma sancu to vylepsit a o kolko.

Link to comment
Share on other sites

Strom vyhovoval plně, ale pár věcí mě štvalo - plasty, budíky /přepínače před nima/, bez palubního PC atd.. Už bych chtěl asi něco "modernějšího", a novější se mi celkově moc nelíbí. U tý K1200R se mi líbí neskutečně design /to je individuální/, a docela přívětivá cena, jen jestli je potřeba před 50k udělat repas převodovky a kardanu /ten jsem taky na moto ještě neměl/ tak nevím. K1300R je nádherná taky, ale to je 100k+ navíc, a za 250 už je pár let starej nějaký japonec. 

Link to comment
Share on other sites

před 6 hodinami, Z. Paul napsal:

To je mi jasný, klidně bych u tý k12r zainvestoval do repase převodovky jestli je to průser. Tady na foru je i snad někdo kdo se BMW motorkama přímo zabývá ne? :) každopádně koukám i po tě k13r, věřím @Americkejže ten motor s tím podvozkem stojí za to. 

Ještě bych se mohl podívat jinam, ale co vybrat kolem 150k? Chci jak rychlé vyjíždky tak i delší cesty. Na v-stromu jsem dal v pohodě 400km v kuse s jedním dotankováním a byl jsem ready na fesťák :D 

K 1300 R je v pohodě co se týká převodovky, ale do 1200 ? je to prostě riziko 50:50 záleží jak tomu nakládáš, kolega tu 1200 jezdí najeto 130 tis a problém nemá, já jsem měl problém ve 11O tis a šla na díly, oprava nesmysl. skončil jsem u R1200 už tak nedivočím no 🙂

Link to comment
Share on other sites

Myslím, že kombinace prášků na bolest a alkoholu vyřešila @Z. Paul problém:

1. Přiber 30 kilo

2. Nech si narůst plnovous

3. Ohol háro

4. Aktivuj své horší já

5. Měl bys taky trochu smrdět

6. Volba značky je v tu chvíli jasná

7. Můžeme vyrazit ..... 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Daval jsem tady na prodej bundu, bohuzel jsem zapomnel na pravidlo pouzitych veci.


Zeptam se tady ne na prodej, ale naopak na nakup :) - muj duvod prodeje bundy byl jit cestou neceho trochu vic bezpecnejsiho (ale mam ji rad, je pohodlna, stylova, originalni), ale premyslim, melo by smysl nakoupit lepsi chranice do kapes stavajici bundy? Paterak mam externi.

Nazory?

Link to comment
Share on other sites

Moj nazor je ze nic nenahradi airbag, vonkajsi je lepsi a pohodlnejsi, ale ak si potrpis na styl tak aj s tym pod bundu sa da zit.

Link to comment
Share on other sites

před 6 hodinami, cali napsal:

Moj nazor je ze nic nenahradi airbag, vonkajsi je lepsi a pohodlnejsi, ale ak si potrpis na styl tak aj s tym pod bundu sa da zit.

A pouzivas elektro, ci mechaniku?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...