Jump to content

Motorkáři


Recommended Posts

Já jsem to celkově nepočítal, ale spotřeba byla 2,65 litrů na 100 km. Takže za benzín jsem dal ca. 3000 Kč. Takže to byla asi ta nejlevnější položka.  Nocleh jsem si organizoval každý den víceméně na poslední chvíli přes booking.com a platil jsem 45-60 € se snídaní. K tomu restaurace, pivo, cigára (kouřím jenom když mám dovolenou), řekněme celkem 80€/den. Celkově bych teda řekl, že jsem se vešel do 1000€ za těch 12 dní.

Nic jsem si neodpíral, ale na přespání nepotřebuju nic hogofogo. To samé restaurace, hogofogo nemám rád. Nejlepší hospoda byla "Čtyři sestry" v Kutné Hoře, vynikající. Nasrali mě ve Varech u Švejka, 75 Kč za Plzeň už mi teda přišlo moc. 

Link to comment
Share on other sites

před 5 hodinami, Kupa54 napsal:

Tak to je krása. Těším se na fotky z cest. Teď budeš mít dilema jestli British Racing Green nebo Red. To ti ale opravdu nezávidím 😄

Tenhle je doma bohužel dočasně. Přivezli mi ho, že si s ním neví rady. Začal jsem to rozebírat, štelovat a sepisovat, co se všechno bude muset později ještě dodělat. Ale vypadá to suprově, tři Nortoni v garáži. A můžu si aspoň detailně porovnat verzi Interstate a Roadster. Stejně si myslím, že jedno Commando ještě dokoupím. Nějakej přepákovanej Fastback se sníženejma řidítkama... 🙂 To je tak hezkej komplikovanej stroj. 😄

 

Filo, to teda klobouk dolů. By mi prdel upadla. 🙂

Norton2.jpg

Edited by Wanderer
Link to comment
Share on other sites

před 12 hodinami, (Miloš) napsal:

Mě se ty Guzziny hrozně líbí, ale podle čísel snad i ten můj jednoválec pojede líp, ale čísla kolikrát nevystihnou realitu, jaký z toho máš pocity? Taky mě láká něco s emocema, ale chtěl bych aby to trochu jelo.

A ideálně nevážilo 300 kilo, něco už v hledáčku mám, ale Guzzi to není.

No záleží asi co myslíš tím "aby to trochu jelo". Já teda popravdě už taky koukám po něčem rychlejším, ale rozhodně si nemyslím, že by Griso nejelo. Spodek je silnej, táhne jak bejk a navíc krásně zní, do 130 je to fakt báseň, pak už je vidět že se motorka  necítí nejlíp, ale dá se z ní dostat mnohem víc, jen už to pak chce delší rovinky. 

Link to comment
Share on other sites

V 30. 5. 2022 v 15:24, PavelSch napsal:

Po japonským čtyřválci celkem změna. Zatím stále nevím, co mě bavilo víc, ale minimálně charisma můžou Japonci závidět 

7FA484B3-5B12-4278-87BF-62057794DFE1.jpeg

Griso je dle mého soudu byla z nejkrásnějších sériových motorek vůbec (obzvlášť ve verzi Tenni Green SE). Design je neskutečně nadčasový a přitom nepůsobí archaicky. Navíc mechanický základ je velmi solidní a neznám nikoho kdo ji měl, že by řekl, že se na ní nudil. 

Link to comment
Share on other sites

před 2 hodinami, Americkej napsal:

Čísla nikdy nevystihnou celou mašinu. Ze svý garáže nejraděj jezdím na tý nejslabší. Protože je nejzábavnější. A ani ve skupině výrazně silnějších motorek se neztratí.

Ale o tom žádná, tak jsem to i myslel, já jsem doteď zastydlej fanda jednoválců a těch 39Kw na hromadu zábavy úplně stačí, ale je potřeba zmínit, že to má 160 kilo a je to prostě hadimrška s teď už super podvozkem. Byl jsem se teď poprvé svýzt na boxeru a taky jsem si odboural spoustu předsudků ohledně ovládání z mýho pohledu autobusu, to těžiště dole to úplně mění. A to je třeba něco o čem bych řekl, že to celkem jede 😀

Link to comment
Share on other sites

Máte zkušenosti se značkou WRS?

Potřebuju na moje ADV 350 nový plexi, neb origo od Hondy je asi nejslabčí článek (naštěstí snadno vyměnitelnej). Na druhou stranu výměna naslepo není nic moc, tak musím spolíhat na recenze, kterých logicky zatím moc není.

Nejprve jsem chtěl klasiku - Givi, jenže to je strašná plachta, která se k tomu moc nehodí a navíc jsem četl, že v některých polohách "zlobí" neboť se může potkat se zrcátkama, navíc hází nějaký odlesky. 

Pak jsem narazil na tuto zančku, nějaký zahr. recenze dobrý, ale jde o značku, kterou neznám (což u mě zas ta moc neznamená).

Takže samozřejmě nečekám, že mi někdo "schválí" to konkrétní plégo, co chci a potřebuju, jen mě zajímá jestli obecně máte zkušenosti, případně nějaký povědomí o značce. Díky.

Pro představu jde o toto: https://www.wrs.it/en/windscreens/369292-wrs-touring-transparent-windscreen-honda-adv-350-2022-0806881057917.html

 

Link to comment
Share on other sites



Máte zkušenosti se značkou WRS?
Potřebuju na moje ADV 350 nový plexi, neb origo od Hondy je asi nejslabčí článek (naštěstí snadno vyměnitelnej). Na druhou stranu výměna naslepo není nic moc, tak musím spolíhat na recenze, kterých logicky zatím moc není.
Nejprve jsem chtěl klasiku - Givi, jenže to je strašná plachta, která se k tomu moc nehodí a navíc jsem četl, že v některých polohách "zlobí" neboť se může potkat se zrcátkama, navíc hází nějaký odlesky. 
Pak jsem narazil na tuto zančku, nějaký zahr. recenze dobrý, ale jde o značku, kterou neznám (což u mě zas ta moc neznamená).
Takže samozřejmě nečekám, že mi někdo "schválí" to konkrétní plégo, co chci a potřebuju, jen mě zajímá jestli obecně máte zkušenosti, případně nějaký povědomí o značce. Díky.
Pro představu jde o toto: https://www.wrs.it/en/windscreens/369292-wrs-touring-transparent-windscreen-honda-adv-350-2022-0806881057917.html
 


Plexi od WRS má v mém okolí na BMW GS pár lidí a neslyšel jsem nic špatného. Objednavali to na https://mojegs.cz/, určitě zvládne objednat i na jinou motorku než BMW.
Link to comment
Share on other sites

[mention=41664]Shane001[/mention] Dikes. Zatim to zrejme nemaji, preci jen je to novinka, ale objednat z ciziny neni problem, slo mi o ty  reference. Tak to asi zkusim. 

Jak hodnotis adv 350? Zacinam uvazovat o silnejsim skutru, tak me to zajima. Dik.
Link to comment
Share on other sites

před 3 hodinami, redd napsal:


Jak hodnotis adv 350? Zacinam uvazovat o silnejsim skutru, tak me to zajima. Dik.

Má to mnoho plus, a jedno mínus, který snad vyřeším právě v kontextu toho dotazu - plexi.

Už je to dlouho, co jsem prodal motorku a mám jenom skútry. Teď jsem dával do bazaru Forzu 300, předtím Foresight 250.

Ten Foresight byl klasickej skútr, nízko tunel, takže se na to dobře lezlo - noha šla prohodit. Ale třeba jízdně bída, zatáčení, kruháky za trest.

Forza progres, mnohem lepší jízdní vlastnosti, jezdilo to už celkem  svižně, takže se dalo i po dálnici (spíš když to bylo nutný, žádná zábava to nebyla, ale to pro mě není na žádný motorce).

No a pak ADV - šok. Fakt to je skútr? Ovladatelnost naprosto perfektní ( v rámci toho, co lze od danýho typu "motorky" čekat). Ta přední klasická moto vidle dělá strašně moc. Je to o dost vyšší, takže menší lidi mají trochu problém (já mám 178 cm a na křižovatce sedí nejsem jen na špičkách, ale celý chodidla jako Na Forze take nedám). Každopádně se to vodí fakt pěkně.

Pak jsou tam různý nuance v kategorii lepší/horší třeba v porovnání s tou Forzou - různý úložný prostory a tak).

Za mě super, že to m blástry plus možnost rovnou tam dát vyhřívaný hefty - mám. Jo, má to bezlíč, vč origo kufru, což je taky fajn.

No a pak to plexi. Stavitelný ve 4 stupních, ale je malý a žádná poloha mi úplně nesedí. Naštěstí svět nespí a už je Givi/Kappa, to WRS a nějaký další. Takže to je jedinej upgrade, kterej plánuju, jen mě sere, že to musím koupit bez vyzkoušení.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...