Jump to content

Motorkáři


Recommended Posts

před 3 minutami, Jiřina napsal:

Super.

Ja mam 100RS z roku 80, to my byly 2 :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

👍😉

Já už třetí stroj neujezdím, za rok 60 na krku...

Jinak GS lepší a pohodlnější na jízdu jak 65. Ta zase pohodlnější na manipulace a třeba i parkování. A má  lepší zvuk motoru 😁

Link to comment
Share on other sites

Dám to sem - obrázek z dnešního prvního sněhu v Praze - tenhle borec na mašině mě překvapil, řekl bych, že to je docela o hubu, nebo ne? Na motorce nejezdím, tak to nemůžu objektivně hodnotit...

Borec.thumb.jpg.1ae172adde4489c80436bb7894f7cca3.jpg

Link to comment
Share on other sites

V 19. 11. 2022 v 10:39, adamg napsal:

to je instruktor bezpecne jizdy, ten by to mel zvladnout 😀

(petr drn drnovsky)

 

Instruktor bezpečný jízdy, kterej prakticky ukazuje, co nedělat 😀 Že to možná přežije je jedna věc, ale motorku má myslím většina z nás spojenou se zábavou a to tohle není ani omylem, boj o přežití s nejistým výsledkem. 

Jinak k tomu Boxercupu, po R 1100S jsem loni koukal, jakej je rozdíl mezi klasikou a Boxercup krom barev a ventildeklů, má to lepší brzdy nebo podvozek? Jedna RM limitka se loni prodávala s nějakou kosmetikou za dobrou cenu.

Link to comment
Share on other sites

Mám za to, že technika je stejná. Jsou to stále jen tovární repliky, ostrý boxer cup bude o trochu jinde. U ostré předpokládám odlišný naladění motoru, osazení jinýho podvozku, absenci ABS a vyhřívaných heftů plus jinej výfuk. Limitky měly krom lakování BCR v serii karbonový doplňky (ventilová víka, přední blatník, belly pan a kryt sedla spolujezdce). U standartních verzí to bylo volitelné příplatkové příslušenství. Řekl bych, že už se začíná BCR stávat i zajímavým sbírkovým kusem, ceny začínají šplhat. Teď je na mobile jeden ostrý Boxer cup a je levnější než RM replika. No jo, jenomže RM je subjektivně o fous hezčí. Začalo to nevinně jako blesková myšlenka pro M-72  a postupně jsem se vyhecoval do rozpoložení, kdy si sám kladu otázku, proč jí nepřidat do garáže. 

Edited by Americkej
Link to comment
Share on other sites

(Milos), hele, musis u toho pouzivat hlavu a je to ,,hratelny´´. Nerikam, ze to vyhledavam, ale obcas jedes na vejlet a proste to nastane. A na horach sem zazil i v lete, ze do rana nasnezilo. A proste jedes. A na sterejch sportech se 180/190 backorou na zadku pekne pomalu a je to v klidu.

A ver, ze i na tom snehu to muze bejt zavbava a velka :). Fotky jsou starsi.

 

20190216_121228.jpg

R0020238.jpg

R0020292.jpg

Link to comment
Share on other sites

před 30 minutami, TLD napsal:

Americkej, nemel BC/RM kovany kola a silnejsi zadni rafek ?

Tím kováním si nejsem právě jistej, ale BCR I RMR měly se soutěžákama prodloužený zdvihy, aby si zvětšily odstup ventilovejch vík v náklonu, takže oproti obyč jsou to vysoký kozy. Kola měly 5,5 palcový 180 namísto 5 170. Co mě překvapuje nejvíc, že i ostrý Cup jezdily se seriovejma brzdama... aspoň podle fotek jsou všude axiály nahoře i dole. Ti chlapi museli mít koule jak melouny. Začínám se na ní těšit...

Edited by Americkej
Link to comment
Share on other sites

Já ale netvrdil, že na sněhu nemůže bejt prdel, jen mi to nejde dohromady s ježděním v provozu.  Ty Tvoje obrázky jakože enduro ok, já jsem na to pohodlnej, ale chápu to.  Nicméně jezdit takhle v normálním provozu je fakt naprd.  Můžeš jezdit jako bůh, ale všichni víme, že největší hrozba jsou ostatní účastníci provozu, který prostě ne vždycky umí řídit, na sněhu už tuplem. Člověk to kolikrát tak tak vybere i za ideálních podmínek, tady se ta šance snižuje na můj vkus až moc. Takže někde v lese, když Ti nevadí zima, ok, to že nouzově něco přejedeš po silnici kde napadlo, ok, ale tam už je to na můj vkus prostě zu viel.  Ale třeba jen nemám dost velký koule 😇 Každopádně přeju, ať to vždycky dobře dopadne... 

Link to comment
Share on other sites

V 21. 11. 2022 v 10:21, Americkej napsal:

... a postupně jsem se vyhecoval do rozpoložení, kdy si sám kladu otázku, proč jí nepřidat do garáže...

Naštěstí jsem soudnej chlap a odpovědí proč jí nebrat je mnoho. Další krám do chalupy? Nepotřebuju. Jezdit na ní je nesmysl, neumí nic, co by lépe nezastaly moje současný motorky. Je těžká, výkon jak dnešní šestikila, brzdy naprd. Subjektivně je ošklivá, taková divně nafouklá. Sportovní je kladivovitě-možná pro sebevrahy, na cestování nevím, má fakt divnej posez. Verdikt celkově: děkuji, nechci.

Link to comment
Share on other sites

Já vlastně ani nevím, proč jsem jí koupil, má v sobě něco zlomovýho... A už se těším, až jí rozeberu do šroubku, dostanu do "vitrínový" kondice a poskládám. Krom lehké kosmetiky je v supr stavu, 30000 km reálnejch 🙂 Podruhý v životě jsem koupil mašinu s koncem sezóny, taková blbost! Fakt jí chci řádně protáhnout, takže já požaduji jaro. Bezodkladně.

Link to comment
Share on other sites

před 42 minutami, Americkej napsal:

Teď úplně nevím, jestli si neděláš prču? 

P0007106.JPG.31182b65b16c2cac87199f1b5f03552f.JPG

Jezdec a tuším 2004 i ambasador bmw boxercupu...

Hele, beze srandy si ho pamatuji na nějaké Hondě. Ale jak píšu: stárnu, blbnu, tloustnu a zapomínám. V každém případě: ať dělá radost!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...