Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

No když bude souvislá deka a chcanec, tak taky kolo z garáže nevystrčim, ale kdyby bylo aspoň jako dnes, dojedu tam nějak po poledni, tak můžem dát řeč. Poznávací znamení: žlutý gs1150, seiko pepsi na červený gumě B)

 

Oukej, jestli bude aspoň trochu slušně, tak dorazíme. Černé Griso, Breitligen SO Heritage. Třeba poprvé zkusím "koza dojí krev" :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak schválně¨, jestli to vyjde;-)

 

Tak teď jsem se vrátil a jediný žlutý GS 1150 jsem viděl včera kousek od vchodu po levé straně, u toho plácku pro stunt. Prošel jsem kolem něj dvakrát a nikdo u něj nebyl:( Ale musím říct, že počasí kupodivu vyšlo parádní. Sice zima, ale ani kapka. Takže jsem se na srazu ani moc dlouho nezdržel a raději jezdil..

 

Tak snad příště.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teď jsem se vrátil a jediný žlutý GS 1150 jsem viděl včera kousek od vchodu po levé straně, u toho plácku pro stunt. Prošel jsem kolem něj dvakrát a nikdo u něj nebyl:( Ale musím říct, že počasí kupodivu vyšlo parádní. Sice zima, ale ani kapka. Takže jsem se na srazu ani moc dlouho nezdržel a raději jezdil..

 

Tak snad příště.

 

Jo to bylo ono, dřepěl jsem ve stánku poblíž. Griso jsem při následný procházce hledal ale nenašel, asi už jsi jezdil:-). Tak třeba příště..myslím, že se pojedu mrknout na tu jejich ukončowačku.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Cest,

 

Nebrousi tady nekdo nahodu Kawu Versys? Zajimaly by me nazory, zkusenosti. Je v uzsim vyberu. Vlastne v nejuzsim.

 

 

Tak dle příspěvku vidím že papíry už sis udělal. Ale řeknu ti že jdeš čím dál výš....ještě před pár měsíci si chtěl skůtra a dnes....no je to vývoj na chlapa co jezdil naposledy kdysi dávno na babetě :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Udelal, zadne woodoo, kdo ma vztah ke strojum, autum, horakum a uz aspon jednou vytahoval (snazil se vytahnout) mrtveho mladeho kluka z rozbiteho auta/motorky, nemuze mit problem. Je treba se ale soustredit se na provoz nekolikanasobne vic, nez v aute, obzvlaste ve meste. Aspon me to tak pripadalo. A s CBF600 jsem byl kamarad za hodinu. Pak uz jen sama pozitiva a soialni jistoty. No, a jdu tam, kam je mi okolim doporucovano jit. Jinak o Versysu prave vsichni pisi jako o vhodnem zacatku pro me rozmery, potreby a financni moznosti. Kolega v praci ho ma, starsi verzi, tak jsem si ho trochu omacal a libi se mi ta myslenka za nim. Relax, daily commuting, pohoda, obratnost, zadny spech, opticka mohutnost predni a zadni vidlice, vzprimeny posez, velka nadrz, nejakou rozbitou nezpevnenou cestu to taky sem tam da. Motor je pry naprosto uzasny, nejel jsem. Spolehlivost, servisni naklady, provozni naklady ve srovnani treba s 650gs/800gs skvele. Ale pokud vis lip, tak porad. Ironie si uziju dost pri rozhovoru s mati.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cest,

 

Nebrousi tady nekdo nahodu Kawu Versys? Zajimaly by me nazory, zkusenosti. Je v uzsim vyberu. Vlastne v nejuzsim.

 

Co bys k tomu chtěl slyšet? Normální motorka, docela povedenej motor, hodí se jednonačně na silnici, ani tu polňačku bych na tom nedával..od toho jsou jiné. Polňačka se dá přejet i na Hayabuse..dá, ale většinou to lidi na těchto strojích nedělají. Vzhledem k rozměrům a typům kol u Versyse bych to taky nedělal. Je to takovej funbike, univerzál..což je na jednu stranu výhoda, na druhou záleží, jestli se smíříš s tím, že v ničem nevyniká a je to takový kočkopes.. Já jelikož nemám motorku jako dopravní prostředek ale jen pro zábavu a relax, tak preferuji nějaký charakter stroje..a motorka jako Versys by mě brzy přestala bavit. A navíc se mi nelíbí. Ale to je vše o vkusu a prefernecích, rozhodnout se musíš sám. Každopádně pro začátečníka je to asi dobrý..za rok to prodáš a koupíš něco, co má koule..nebo třeba ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, diky. Vzhled noveho Versyse je pravda zvlastni, ale zvykl bych si. Nemam k nemu odpor, s casem se mi libi spise vice, nez mene a ostatni klady mluvi pro. Jen by se mi nejvice libi v te jejich zelene, ale v te se ten novy typ nedela. Kokoti. Nechci predjimat, treba se mylim, ale myslim, ze tam pro me bude kouli az dost. I pri sjezdech na horskych kolech brzdim drive, nez kamaradi. Jsem spise "kochac", nez zavodnik. Plus ty silene rychlostni limity tady v Norsku. Na mistni styl je to uz i tak premotorovane. Jezdit budu maximalne kolem kila. Uz i za to je 4k NOK pokuta.

 

Tady na to kluci hodili lepsi gumy a pisou, ze jezdi mimo asfalt hodne. Jen se to nesmi polozit na bricho, neb tam je vyfuk.

http://www.webbikeworld.com/motorcycles/kawasaki-versys/pirelli-tires/

 

No, uvidime. Me se tenhle styl prave libi nejvice. Takovy swis knife. Ideal to neni na nic, ale zvladne to vsechno, nelepe pak cestu, okresky, kopce, zatacky. Multistrada, 1200GS s litakama a Tourancema, Tiger. Ale ten Versys je za polovicni cenu. Novy se zarukou a moznosti splatek je tady zhruba v cene sest let stare 1200GS s 50k km.

 

Take pekne motorky nam sestrojuju sudruhivia v sovietskom zvaze, len ta kawasaki green tomu chyba. :-)

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak evidentně víš co chceš a co od motorky čekáš..pak nemá moc cenu vymejšlet pro a proti..jen jít a koupit. Ono na netu Ti stejně nikdo nic kloudnýho neporadí. Maximálně rady typu - kámoš to má a je spokojenej, nebo kámoš to má a pořád se mu to sype.. Hodnota informace nula.

Ještě zkus třeba Trans Alpa..koníků ještě méně, hodná motorka, nepotahá Tě a řekl bych že s pár doplňky ještě mnohem univerzálnější. Navíc dlouhými léty prověřená a spolehlivá technika. Čímž nechci říct, že by se ten Versys měl rozsypat.. Kawa je obecně mezi těmi největšími japonskými výrobci považována za nejméně kvalitní a spolehlivou..nicméně není to tak horký. Spíš je řekněme citlivější na servis. Ale pořád je to na míle daleko od italů :) - no flame, už mám druhýho a neměnil bych.. Ono i z toho všude do nebes vynášenýho HD chčije olej kam se podíváš a problémový jsou až až..ale to fandu neodradí.

Úplný univerzál a jedna z definitvních motorek je třeba to GS1200 (co se spolehlivosti týče tak spíš GS1150)..tam už není moc kam jít a polepšit si, pokud vyznáváš tento styl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, vyznavam bych nerekl. Ale tahne me to timhle smerem. 1150 vychazi spolehliveji. Ale je to tezkej stroj. 1200 je lehci, ale jak ubrali na mase, tak se to trochu vice sype. Obe se mi libi. Nevim. Ty GeeSa maji sice vetsi obsah, ale motory jsou to pry hodne, spise na nizsi otacky, nezaludne a ta vaha zase neni od Versysu, i kdyz se to teda nezda, zase tak rozdilna. Nejakych 25 kilo. S 50k na tacho je to sotva zajete. Ale je to mimo zaruku a mistni servisy jsou drahe jak cert. Rozsype se kardan, nebo spojka a je vymalovano. Sam si to neopravim. No je to tezky. Tak zatim ctu, koukam, vaham, ptam se, zadny spech. Pockam do zimy, az se bude vedet, jake barvy bude mit Versys pristi rok, meni to kazdy rok, trochu rozvibrujem prodejce, jestli z neho neco vypadne. Projedu Versys, projedu nejake GS, zhodnotim a koupim treba Transalpa. Uvidime. Zatim chatuju, setrim a hledam nejaky pekny desktop. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase pokud si úplný začátečník, tak GS jako první moto není úplný ideál..už to celkem jede, boxer má svá specifika, 1150 s doplňkama už taky něco váží.. a je fakt, že servis u nás, minimálně ten autorizovaný, stojí za prd. V Norsku by to mohlo snad být lepší :) Ale vzhledem k tomu, že já jsem v podstatě začínal na litrovém dvouválci Ducati, což opravdu není ideální na sbírání prvních zkušeností, tak raději nebudu poučovat.

 

Obecně pro začátek bych volil hlavně něco s nízkou hmotností, hodně Ti to ulehčí první tisíce kilometrů. O výkon tolik nejde. Když si při smyslech a máš pud sebezáchovy, tak se dá výkon celkem jednoduše ovládat pravým zápěstím. S vahou neuděláš nic. Teď mám motorku, co má pohotovostní hmotnost 240 kg a vím, že mít ji jako první, tak s ní určitě švihnu. Přece jen je s tím na místě a v nízkých rychlostech dost práce a do zatáček se musí víc přemlouvat.

 

Tak dobře vyber a až to přijde, tak se pochlub.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, na motorkari.cz jsem uz dyl. Ted saju na zahranicnich forech.

 

Servisy, obecne, tady je to same, nic moc, spis nic, jenom jsou jeste petkrat drazsi. Za vymenu dvou xenonovych zarovek na mem Mondeu si chteli Pat a Mat u Forda nauctovat 7000,-NOK. Jsem myslel, ze maji nejaky divny humor, nebo co. Udelal jsem si to sam doma s pomoci internetu za pul hodiny. Skoleny mechanik to musi mit za 5 minut. Gufera na kardanu si ale doma nevymenim.

 

Lehke stroje,ktere by byly zaroven moderni, se dneska hledaji uz dost spatne. To by si clovek musel koupit starou krosku jednovalec, aby to bylo lehke. Je to vsechno kolem dvou metraku plus minus. Velke GS dva a ctvrt. F800GS je zase dost mlade a moc na prodej jich neni. Ty jsou za cenu Versyse dva roky stare a tak s 8k km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Noo, je tu určitej posun od skůtra, k lepšímu, řekl bych :smile_anim: .

 

Versys jsem měl možnost jeden den jezdit a musím říct, že jsem z něj byl nadšenej. Podvozek univerzální a čitelnej a motor na tu kubaturu a dvouválec neuvěřitelně ochotnej.. Má xicht a v neposlední řadě je na rozdíl od většiny "rozpočtovejch" kolegů stále made in Japan. Prostě za ty peníze fakt dobrý, DOPORUČUJU jako univerzální motorku.

 

Zmínil jsi taky transalpa, jistě spolehlivej a léty prověřenej stroj, ale zoufale, ZOUFALE nudnej, pocitově těžkej a línej.

 

Samozřejmě můžeš hned skočit do levelu R1150/1200GS. 1200 je o moc příjemnější díky výrazně nižší váze, 1150 má taky svý kouzlo (neumím přesně definovat, chce to jízdu). Kdybych se dnes rozhodoval, jakej stroj pořídit, volil bych F800GS, tam mě napadá jediný negativum a to je cena. Jinak je ta motorka absolutně skvělá, jede mnohem líp než 1150 a 1200 je proti ní zas zbytečně velká. Jinak z vlastní zkušenosti si dovolím trochu pochybovat nad aurou spolehlivosti a nezničitelnosti bmw, i když si tím trochu kálím do vlastního hnízda.

 

No a nazávěr všeobecná pravda, při výběru stroje to vždycky chce projížďku, tabulky parametrů o danym stroji nevypovídají téměř NIC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k bmw: na r1150r som za dva roky natocil 35tis km bez jedinej chybicky. dnes ma u dalsieho majitela okolo 65tis a slape neomylne. to sa ale o 1200kach vraj povedat neda.

 

kazdopadne odporucam pozriet si cenu nahradnych dielov na kawu, aby clovek nebol prekvapeny. inac som to mal pred casom pozicane na weekend a bol som z toho nadseny. oproti mojmu mamutovi mi to pripadalo ako horsky bycikel na steroidoch :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník milosklikar

R850R ( stejný motor jako 1150,jen jiné vrtání) 66tis, bez problémů. Nedávno kontrola ventilů, vstřiků atd atd. , nic se nemuselo seřizovat. Stačí se starat o olej a filtr, jo a jezdit... BMW :clap:

post-786-035433900 1285737408.jpg

Upraveno uživatelem milosklikar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...