Přejít na obsah

Nový ciferník pro Omegy


Vit

Doporučené příspěvky

  • po 2 týdnech...

Jestli je to porcelán, tak ho bohužel nikdo neopraví, mám úplně stejný problém se svými Omegami, dokonce i na stejném místě. Oprava prý není možná, pouze je možné vyrobit nový. No a za to chtěli u Omegy nekřesťanské peníze. Tak jsem se raději smířil s tím, že je mám po dědovi opravené tak po domácku :o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Promiň, já tam pořád nevidím na to číslo.

 

zkusím ho doma najít, kde ho mám zhruba hledat a kolikaciferné číslo to má být?

(jsem hold amatér)

:helpsmilie:

 

Ještě jeden postřeh, celý strojek (i s korunku) se trošku "hýbe" (osově drží, jen se "točí kolem pomyslné osy strojku" cca o 1mm).

Utažení těch dvou šroubků, které jdou přes okraj strojku nepomáhá - čím by to mohlo být?

Upraveno uživatelem Vit
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkusím ho doma najít, kde ho mám zhruba hledat a kolikaciferné číslo to má být?

(jsem hold amatér)

:helpsmilie:

 

Ještě jeden postřeh, celý strojek (i s korunku) se trošku "hýbe" (osově drží, jen se "točí kolem pomyslné osy strojku" cca o 1mm).

Utažení těch dvou šroubků, které jdou přes okraj strojku nepomáhá - čím by to mohlo být?

Jak už jsem ti jednou psal, to číslo pod SETRVAČKOU. Na té fotce je vidět ale nedá se přečíst.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, kalibr je 40,6 L

 

Když jsem včera asi 3 min luštil s lupou a baterkou (bez přídavného osvětlení bych to nezvládl), tak jsem našel číslo 40,6L a říkám si, to je asi něco jiného než číslo kalibru. Tak jsem na hodinky hleděl ještě dalších 20 minut a snažil jsem se najít nějaké smysluplnější číslo, ale nepodařilo se mi to .......

(teď už vím proč)

:smile_anim:

Upraveno uživatelem Vit
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!