shaggy Odesláno 11. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2022 59 minutes ago, shaggy said: A teraz nieco od nas, z dalekeho vychodu: 22.1. zasielka prijata do prepravy v UK (bezna zasielka Royal post). Hodnota zasielky 0 (slovom nula), postovne hradene odosielatelom. 26.1. zasielka prijata na colnu postu. 2.1. oznamenie o ulozeny zasielky, v ten isty den odoslane doklady. Riesene v zastupeni SK postou. 7.2. dokumenty skompletovane, zasielka uvolnena na colne konanie. Musel som dodat x tlaciv, cestne vyhlasenia, fotky s cenou podobneho produktu od UK predajcu, nakolko tovar z mojej zasielky nie je v beznom predaji. 11.2. oznam o dorucovani a vymerani poplatkov. JCD 2€, clo 1.2€. ??.2 dorucenie Stalo im to za to? 2 ecka dostane posta a 1.2 stat... Ide o koncovky tahu od Chr. Ward. 11.2. 9:40 dorucenie az na adresu. Hura! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaS Odesláno 11. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2022 (upraveno) Pošta peklo. DHL je přes půl světa za 3 dny doma u vrátek, na Poště mi "smrdí" hodinky už tři týdny. Veškěré informace jsem jim dodal na jejich formuláři ještě před příchodem zásilky, aby (jejich slovy) se pak zásilka nezdržela u nich a mohla být hned expedována ke mně (haha). Nejhorší je ale neuvěřitelná NEkomunikace! Pokud něco potřebujete, je k dispozici jediný email, na který ale nikdo nereaguje. Na jediný telefon se nedá dovolat, buď je číslo vypnuté, případně čekáte 15 minut a posloucháte "Váš hovor je pro nás duležitý, vyčkejte prosím na lince, váš hovor bude vyřízen v pořadí, ve kterém byl přijat." Po 15ti minutách vás systém automaticky vykopne. Na "celnici" se mi nechce, už jsem tam byl asi 3x a ten zážitek si nějak nechci opakovat a snažím se vytěsnit z hlavy (velmi připomíná pohádku o Kohoutkovi a kapičce vody, ale s tím, že kohoutek v tomto případě na konci chcípnul). Samozřejmě jak to jde, dávám DHL a podobně, ale tohle šlo z HK a nic jiného než běžná "pošta" nebylo k dispozici. Uááááááááááááááááááááááá ! EDIT - Tak jsem si ze zoufalství a natěšení na nové hodinky řekl, že se pro to nakonec zastavím a nehnu se, dokud to z nich nedostanu, ale ... Pro soukromou potřebu fyzické osoby nebude umožněn osobní odběr zásilky v prostorách pošty Praha 120. Na přepážce mezinárodní pošty Praha 120 budou odbaveny pouze právnické osoby. A je to, mám po srandě ... Upraveno 11. února 2022 uživatelem MaS Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
posmourny Odesláno 11. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2022 před 14 minutami, MaS napsal: Pošta peklo. DHL je přes půl světa za 3 dny doma u vrátek, na Poště mi "smrdí" hodinky už tři týdny. Veškěré informace jsem jim dodal na jejich formuláři ještě před příchodem zásilky, aby (jejich slovy) se pak zásilka nezdržela u nich a mohla být hned expedována ke mně (haha). Nejhorší je ale neuvěřitelná NEkomunikace! Pokud něco potřebujete, je k dispozici jediný email, na který ale nikdo nereaguje. Na jediný telefon se nedá dovolat, buď je číslo vypnuté, případně čekáte 15 minut a posloucháte "Váš hovor je pro nás duležitý, vyčkejte prosím na lince, váš hovor bude vyřízen v pořadí, ve kterém byl přijat." Po 15ti minutách vás systém automaticky vykopne. Na "celnici" se mi nechce, už jsem tam byl asi 3x a ten zážitek si nějak nechci opakovat a snažím se vytěsnit z hlavy (velmi připomíná pohádku o Kohoutkovi a kapičce vody, ale s tím, že kohoutek v tomto případě na konci chcípnul). Samozřejmě jak to jde, dávám DHL a podobně, ale tohle šlo z HK a nic jiného než běžná "pošta" nebylo k dispozici. Uááááááááááááááááááááááá ! EDIT - Tak jsem si ze zoufalství a natěšení na nové hodinky řekl, že se pro to nakonec zastavím a nehnu se, dokud to z nich nedostanu, ale ... Pro soukromou potřebu fyzické osoby nebude umožněn osobní odběr zásilky v prostorách pošty Praha 120. Na přepážce mezinárodní pošty Praha 120 budou odbaveny pouze právnické osoby. A je to, mám po srandě ... Jo, prostě jsme v pasti Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 11. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2022 (upraveno) Před hodinou, lucid napsal: Asi je maník hodně v "obraze". Ten opruz není od nás, ale z EU, jak jinak. Takže novela může být tehdy, až to změní EU. Předpokládám že věděl o čem mluví, tyhle problémy jsou v celé EU a třeba si někdo z těch úředníků vzal konečně kalkulačku.... Upraveno 11. února 2022 uživatelem Josef01 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucid Odesláno 11. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2022 před 6 minutami, Josef01 napsal: Předpokládám že věděl o čem mluví, tyhle problémy jsou v celé EU a třeba si někdo z těch úředníků vzal konečně kalkulačku.... Sry, nic osobního, ale kolik Ti je a kde prosím žiješ? Předpokládám, že jediným důsledkem by mohlo být přijetí nových úředníků a nových zaměstnanců, s jejich pomocí se "navýšení agendy" dá zvládnout. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombas Odesláno 11. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2022 Problém není ve výběru DPH a cla u drobných zásilek, stačí, když je obchodník registrován v systému IOSS - Import One Stop Shop, tedy jedno správní místo pro dovoz. V praxi tak zákazník zaplatí DPH obchodníkovi, ten ho za něj odvede a zásilka přijde domů jako dřív. V případě zboží v ceně nad 22 euro a do 150 eur se tak situace vlastně zjednodušuje a zlevňuje o poplatky za celní zastoupení. Jenže to by se každý obchodník musel registrovat v tomto systému a hlavně! ČP, když takovou zásilku přijme, tak by ji bez prodlení měla pustit dál k doručení. To ale nedělá, uloží ji na celní sklad s hromadou dalších zásilek, které nejdou přes systém IOSS a tam čeká na zpracování třeba dva měsíce. Pak se jí pochopitelně hromadí všechny zásilky, které je i není potřeba proclít. Není to tedy problém jen legislativy, ale hlavně organizační a systémový na samotné ČP. Navíc podle jiných dopravců je vidět, že když se chce, tak to jde i relativně rychle. Zdroj: https://www.idnes.cz/mobil/tech-trendy/zbozi-z-ciny-jednodussi-dovoz-levnejsi-poplatek-dph.A210711_023527_mob_tech_jm Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucid Odesláno 11. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. února 2022 Pokud se nejedná o nákup z ebay od soukromníka, pak naprostá většina asijských prodejců při prodeji do EU již cenu s DPH účtuje. A zvolil bych si toho prodejce, který neposílá přímo, ale doručuje z meziskladu v EU. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
posmourny Odesláno 16. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2022 V 11. 2. 2022 v 6:50, posmourny napsal: Jo tak tohle mohu z vlastní zkušenosti potvrdit. Balík mi ležel na vyměňovací poště ve Štěrboholech čtyřicet dní, než ho uvolnili dále do přepravy. Třikrát si vyžádali doklady o zaplacené ceně, třikrát jsem to poslal. Na maily nereagují, zásilka pomocí jejich stránek reklamovat nejde, telefon tě vždy po osmnácti minutách komunikace s automatem vykopne. Prostě už jsem přestal doufat. Jo, jinak jsou to už čtyři dny od uvolnění do přepravy a stále to není doručeno. A to je to v rámci stejného města... Tak mi to dneska dorazilo. Od přijetí zásilky vyměňovací poštou po doručení krásných 48 dní... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombas Odesláno 16. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. února 2022 V 11. 2. 2022 v 12:27, lucid napsal: Pokud se nejedná o nákup z ebay od soukromníka, pak naprostá většina asijských prodejců při prodeji do EU již cenu s DPH účtuje. A zvolil bych si toho prodejce, který neposílá přímo, ale doručuje z meziskladu v EU. Jenže v těch meziskladech EU je jen zlomek toho, co lze normálně na čínských e-shopech koupit. Pak nezbývá, než si 2-3 měsíce počkat na doručení. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaS Odesláno 18. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2022 (upraveno) V 11. 2. 2022 v 10:09, MaS napsal: Pošta peklo. DHL je přes půl světa za 3 dny doma u vrátek, na Poště mi "smrdí" hodinky už tři týdny. Veškěré informace jsem jim dodal na jejich formuláři ještě před příchodem zásilky, aby (jejich slovy) se pak zásilka nezdržela u nich a mohla být hned expedována ke mně (haha). Nejhorší je ale neuvěřitelná NEkomunikace! Pokud něco potřebujete, je k dispozici jediný email, na který ale nikdo nereaguje. Na jediný telefon se nedá dovolat, buď je číslo vypnuté, případně čekáte 15 minut a posloucháte "Váš hovor je pro nás duležitý, vyčkejte prosím na lince, váš hovor bude vyřízen v pořadí, ve kterém byl přijat." Po 15ti minutách vás systém automaticky vykopne. Na "celnici" se mi nechce, už jsem tam byl asi 3x a ten zážitek si nějak nechci opakovat a snažím se vytěsnit z hlavy (velmi připomíná pohádku o Kohoutkovi a kapičce vody, ale s tím, že kohoutek v tomto případě na konci chcípnul). Samozřejmě jak to jde, dávám DHL a podobně, ale tohle šlo z HK a nic jiného než běžná "pošta" nebylo k dispozici. Uááááááááááááááááááááááá ! EDIT - Tak jsem si ze zoufalství a natěšení na nové hodinky řekl, že se pro to nakonec zastavím a nehnu se, dokud to z nich nedostanu, ale ... Pro soukromou potřebu fyzické osoby nebude umožněn osobní odběr zásilky v prostorách pošty Praha 120. Na přepážce mezinárodní pošty Praha 120 budou odbaveny pouze právnické osoby. A je to, mám po srandě ... Tak můj příběh má pointu. Včera papírek ve schránce - druhá (?!?) upomínka o nějaké nevyzvednuté zásilce na poště. Hodím si číslo podle echa do ČP tracku - žádná taková zásilka není v jejich systému. Kruci, co to je za balík? říkám si. Skočím večer na poštu, během 20ti vteřin venku s nějakým balíčkem. Netuším, co v něm je (kupuji venku často) a ono ejhle! Moje hodinky z HK! Pod jiným číslem, nesedí info na tracku pošty ani podle jejich číslování, ale co - hodinky doma, sláva! U toho žádné info, papír či razítko z "celnice", nic jsem neplatil. A perlička k pobavení - dnes mi napsala pošta email jako odpověď na moji starou stížnost. V něm mi sdělují, že aktuálně moje hodinky (co mám na ruce) ještě nedorazily do České republiky, takže proto ani nemůžou být doručeny. Tak nevím, kde je chybka, možná hodinky cestují napříč časem ... Upraveno 18. února 2022 uživatelem MaS Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
posmourny Odesláno 18. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2022 Před hodinou, MaS napsal: Tak můj příběh má pointu. Včera papírek ve schránce - druhá (?!?) upomínka o nějaké nevyzvednuté zásilce na poště. Hodím si číslo podle echa do ČP tracku - žádná taková zásilka není v jejich systému. Kruci, co to je za balík? říkám si. Skočím večer na poštu, během 20ti vteřin venku s nějakým balíčkem. Netuším, co v něm je (kupuji venku často) a ono ejhle! Moje hodinky z HK! Pod jiným číslem, nesedí info na tracku pošty ani podle jejich číslování, ale co - hodinky doma, sláva! U toho žádné info, papír či razítko z "celnice", nic jsem neplatil. A perlička k pobavení - dnes mi napsala pošta email jako odpověď na moji starou stížnost. V něm mi sdělují, že aktuálně moje hodinky (co mám na ruce) ještě nedorazily do České republiky, takže proto ani nemůžou být doručeny. Tak nevím, kde je chybka, možná hodinky cestují napříč časem ... No evidentně jsi z těch šťastnějších, alespoň to vůbec dorazilo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucid Odesláno 18. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. února 2022 Před hodinou, MaS napsal: Tak můj příběh má pointu. Včera papírek ve schránce - druhá (?!?) upomínka o nějaké nevyzvednuté zásilce na poště. Hodím si číslo podle echa do ČP tracku - žádná taková zásilka není v jejich systému. Kruci, co to je za balík? říkám si. Skočím večer na poštu, během 20ti vteřin venku s nějakým balíčkem. Netuším, co v něm je (kupuji venku často) a ono ejhle! Moje hodinky z HK! Pod jiným číslem, nesedí info na tracku pošty ani podle jejich číslování, ale co - hodinky doma, sláva! U toho žádné info, papír či razítko z "celnice", nic jsem neplatil. A perlička k pobavení - dnes mi napsala pošta email jako odpověď na moji starou stížnost. V něm mi sdělují, že aktuálně moje hodinky (co mám na ruce) ještě nedorazily do České republiky, takže proto ani nemůžou být doručeny. Tak nevím, kde je chybka, možná hodinky cestují napříč časem ... Sry, přečetl jsem si i ten Tvůj původní příspěvek kde píšeš "Veškěré informace jsem jim dodal na jejich formuláři ještě před příchodem zásilky, aby (jejich slovy) se pak zásilka nezdržela u nich a mohla být hned expedována ke mně (haha)." Připadá mi, že místo abys počkal, byl jsi neprosto zbytečně příliš aktivní, protože celá ta zásilka šla evidentně mimo vyclívací poštu. Té nechci nijak dělat advokáta, ale stěžuješ si a podle mne reklamuješ u nich něco, s čím nemají vůbec nic společného. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaS Odesláno 19. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. února 2022 před 23 hodinami, lucid napsal: Sry, přečetl jsem si i ten Tvůj původní příspěvek kde píšeš "Veškěré informace jsem jim dodal na jejich formuláři ještě před příchodem zásilky, aby (jejich slovy) se pak zásilka nezdržela u nich a mohla být hned expedována ke mně (haha)." Připadá mi, že místo abys počkal, byl jsi neprosto zbytečně příliš aktivní, protože celá ta zásilka šla evidentně mimo vyclívací poštu. Té nechci nijak dělat advokáta, ale stěžuješ si a podle mne reklamuješ u nich něco, s čím nemají vůbec nic společného. Tak ono mi později přišlo potvrzení od nich, že to jde na "celní poštu", že děkují za vyplněné papíry a že tam nemám chodit (pouze firmy, fyzické osoby ne) a že kdyby něco, mám jen volat/psát. Zároveň v systému tracku se zásilka hlásila, že tam už leží, tj nepřišlo mi nic divného je po 22ti dnech (dle jejich tracku) ležení na poště bez jakékoliv komunikace a odezvy trochu uhánět. Nemluvě o nestandartních číslech zásilky, kdy nesouhlasilo číslo od Pošty, číslo doručovací pošty, číslo na balíku atd. Ale konec dobrý, všechno dobrý. Držím ostatním v tomto směru palce .... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 25. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. února 2022 Hoši má někdo zkušenost jak to teď funguje při nákupu z Anglie po brexitu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarett Odesláno 25. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. února 2022 před 5 minutami, M3maniac napsal: Hoši má někdo zkušenost jak to teď funguje při nákupu z Anglie po brexitu? Platíš clo + DPH + celní poplatky ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 25. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. února 2022 Takže nee, myslel jsem si to. Takže hodně nezajmavý. Díky, jsem si říkal jestli na 50let starý hodinky nedávaj úlevu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepino777 Odesláno 3. května 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2022 Jak se to řeší, když si do UK pro ty hodinky dojedu sám? Když tak SZ. Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lemon Odesláno 3. května 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2022 Kupoval som pred tyzdnom Spinnaker hodinky z UK obchodu, dovezene mi boli zo skladu z Honkongu, predajca uviedol, ze cena je konecna vratane vsetkych poplatkov. Ozvali da mi z TNT koli deklaracii, poslal som im pozadovane doklady. Hodinky mi boli dorucene dnes 3.5.2022 bez dalsich poplatkov. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
papun Odesláno 3. května 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2022 Před hodinou, Pepino777 napsal: Jak se to řeší, když si do UK pro ty hodinky dojedu sám? Když tak SZ. Díky Zaplatil bych je hotově, dal na ruku a odjel a nic nepřiznat . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shaggy Odesláno 3. května 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2022 Ked ti najdu v batozine skatulu a papiere. tak mas problem... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se