Přejít na obsah

Pražské hodinářství


Doporučené příspěvky

V 13. 8. 2020 v 23:04, Vladar91 napsal:

Já bych se taky přidal k žádosti odpovědi na SZ, aspon teda koho kontaktovat když nestíháš.

Dobrý den, prosím zašlete mi buďto sem do zprávy nebo na email servis@prazskehodinarstvi.cz popis (číslo) zakázky a já Vás budu co nejdříve kontaktovat zpět. Omlouvám se, s ohledem na dovolené nyní nedokáži přiřadit, o co jde. Moc děkuji.

S pozdravem
Simona.
_
Pražské hodinářství s.r.o. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolte mi zprávu pro ostatní. V PH mám na starosti komunikaci se zákazníky. Nebojte, díky předešlému zaměstnání v jiném hodinářství vím, že ve Vašich Rolex není baterka :-). Nemusíte se bát mi napsat. Zároveň na Vás chci apelovat, abyste nekontaktovali kolegu Luboše, ale mě. Na fórum nechodí a během své pracovní doby na telefony nereaguje.

V minulosti vzniklo značné množství zmatků díky tomu, že zákazníci komunikovali nejprve přes oficiální kontakty a následně si vzali v hodinářství kontakt na Luboše, což není šťastné řešení. Proto bych Vás chtěla moc poprosit o to, abyste Vaše zakázky řešili vždy cestou zprávy na tento profil, zasláním emailu na adresu servis@prazskehodinarstvi.cz, kam mám přístup já nebo Jakub, popř. telefonicky na čísle 601 333 999 v pracovní dny od 9 do 17 hodin.

Děkuji Vám a přeji hezký den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže Jakub si založí hodinářství, to se z různých důvodů vysere, a když se mu tam (snad) válí hodinky za stovky tisíc a nikdo není schopen říct kdy je zákazníci dostanou zpátky, tak si najme customer service protože "na fórum nechodí a během své pracovní doby na telefony nereaguje".

 

10/10

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 48 minutami, Dee napsal:

Takže Jakub si založí hodinářství, to se z různých důvodů vysere, a když se mu tam (snad) válí hodinky za stovky tisíc a nikdo není schopen říct kdy je zákazníci dostanou zpátky, tak si najme customer service protože "na fórum nechodí a během své pracovní doby na telefony nereaguje".

 

10/10

Ola Dee,

myslel jsem si, že mám více informací než ty, ale koukám, že ne 🙂. Kdepak  čerpáš  informace ?  Že by https://cs.wikipedia.org/wiki/Aeronet.cz ?

Co se tedy přesně"vysralo" ?  A co znamená "snad" se válí hodinky ?  A máme (mají) tedy všichni povinnost chodit na forum do různých vláken  a zjišťovat kde se tam co děje a píše ? Není tedy jednodušší napsat na firemní email, který je všude dostupný? Jaká je tedy Tvá konkrétní zkušenost s P.H.? Když si dáš do servisu opravit například auto, budeš volat mechanikovi ( který by toho asi potom moc neudělal) také na přímo?

 

Navíc hodinky a zvláště skladba, hodinek tady na fotu je hodně specifická a to hlavně tím, že hodně lidí ,minimálně převážnou část, zajímá hlavně pořizovací cena, ale nikoliv servisní historie a poté čekají, že dostanou "hodně za málo".

Mám opravdu hodně přátel i zákazníků, kteří byly se servisem, čí modifikací i přístupem hodinek v P.H. maximálně spokojeni, ale ti sem přeci nebudou chodit kydat hnůj bez osobních zkušeností s prací P.H. Bohužel a to myslím vážně s těmi spokojenými jdou ruku v ruce i Ti nespokojení, kterých bude pouze určité promile, ale přesto je to pro kluky špatné. Co ale nechápu, je, že Ti vadí i snaha o zlepšení v podobě angažování  kolegyně kluků do P.H  v podobě slečny či paní ( neznám ji) pro lepší a rychlejší komunikaci.

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já Kubu znám jen z jednoho srazu z té skupiny na FB.

Mluvil jsme  i tomhle na FB, on se prohlášoval, že to není jeho hlavní příjem, jen jako vedlejšák, takže může alokovat jen určité hodiny, pak zase, že se to stane 2. nejdůležitější vedlejšák, tak tomu začne věnovat více. Na srazu hlásil, že vezmu tu CS paní, co bude odpovídat, tak snad je to lepší.

 

Myslím si, že je to důležité, abychom všechno měřily jedním metrem. Na Koscom, WDL apod. se taky "kydá hnůj", když poserou něco. a že přece neprodávají rohlíky ale hodinky za desítky a stovky tisíce. Takže stejnou logikou bychom měli aplikovat na PH, ať je to kamarád či ne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 28 minutami, long napsal:

...

Ahoj, osobně jsem se párkrát viděl s tebou i Jakubem, a je to přeci jen diskuzní fórum, tak sem napíšu, jak to vidím.

Ano, máš pravdu v tom, že moje osobní zkušenost zlá nebyla, už je to ale déle než rok.

Ale od té doby jsem byl svědkem pár případů, kdy členové, se kterými se znám osobně roky, dali hodinky na servis a v lepším případě je alespoň dostali za pár měsíců zpátky bez očividného servisu. Zároveň to není tím, že by byli místní členové přecitlivělí, protože se hodinky "servisované" PH objevují v jiných servisech na dodělání, takže o tom ví hodinářská komunita mimo fórum.

Také jsem to nemyslel jako útok na paní/slečnu, ale na absurditu celého "řešení".

Protože situace je mým pohledem (a veřím, že na fóru nejsem sám kdo to tak vidí) cca takto:

1. založím si hodinářství s hodinářem
2. pro vybudování značky využiji fórum úzce propojených lidí (částečně Seiko modifikace, částečně vintage servisy, část převedu na vlastní FB skupinku)
3. najednou se něco pokazí v sestavě majitel/provozní - hodinář - spokojený zákazník
?
4. přestanu reagovat na komunikaci (fórum, facebook, email, sms...), mlžím ohledně stavu servisních zakázek, ale přitom dál postuji fotky hodinek na socky, rozvíjím vlastní FB skupinku, tvrdím že to mám jen jako vedlejšák atd.

Asi se tam poslední rok stávala situace, kdy nebyl hodinář, bylo moc zakázek, nebo nebyly díly, ale místo přidání/výměny hodináře nebo odstoupení Jakuba z provozu a nasazení někoho jiného (není nic špatného na tom, že nestíhá, když má další projekty) se fakturovalo dál jako by se nechumelilo a zákazníkům se vracely hodinky po servisu, které servis buď neviděly, nebo nevykazovaly parametry servisovaných hodinek.

Myslím, že jen díky tomu, že se tu všichni tak trochu známe, se to zatím neřešilo právně. Kdyby něco podobného udělal Koscom nebo Dušák, nebo se takhle choval třeba autoservis, tak je to rozmáznuté až do večerních zpráv. Bohužel také dělám se zákazníky a vím že občas zbytečně prudí, ale nedovedu si představit situaci, kdy bych vrátil zákazníkovi zpět reklamaci jako opravenou, když vím, že to není opravené, protože bych dostal zítra ráno email od čoiky.

Tak bych (asi naivně) čekal, že sem přijde Jakub a napíše "hele volové / gentlemani, sorry trochu se to sype, my to teď na půl roku omezíme a budeme jen vyměňovat baterky, dohodnu se s Lubošem jinak, tady jsou vaše hodinky zpátky a k tomu nato jako omluva, vzpomeňte si na mě po Vánocích a zkusíme to znova". Jasně jeho povinnost to není, ale určitě ví, jak je okruh zákazníků v Praze omezený.

A ne, že si všichni odjedou na dovču a dosadí paní/slečnu, která bude na fórum psát odpovědi jako robot. To bych radši spojení s fórem utnul, a jel dál jako hodinářství pro širokou veřejnost / FB skupinku.

Moc mu přeji, aby si to interně pořešil, aby mu rostl počet spokojených zákazníků a recenze za posledního půl roky zmizely v přívalu chvály na super servis. Jen se trochu obávám, že roztříštěná komunikace není hlavní problém k řešení, tou se jen maskovala neschopnost plnit servisní zakázky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 8. 2020 v 0:34, Zmizík napsal:

Já myslím, že ty všechny svěřený hodinky už sou dávno zkoksovaný.:D

Dnešní telefonát s jedním členem mě přived na myšlenku, jestli jsem to nepřehnal - o žádným koksování nemám informaci a bylo to myšleno jako prdel, evidentně blbá, to mně nedošlo. Tímto se PH omlouvám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Zmizík napsal:

Dnešní telefonát s jedním členem mě přived na myšlenku, jestli jsem to nepřehnal - o žádným koksování nemám informaci a bylo to myšleno jako prdel, evidentně blbá, to mně nedošlo. Tímto se PH omlouvám.

Omluva netřeba, v pohodě. Drogy si kupuji za svoje prachy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, Dee napsal:

Takže Jakub si založí hodinářství, to se z různých důvodů vysere, a když se mu tam (snad) válí hodinky za stovky tisíc a nikdo není schopen říct kdy je zákazníci dostanou zpátky, tak si najme customer service protože "na fórum nechodí a během své pracovní doby na telefony nereaguje".

 

10/10

Byli jsme právem kritizováni za nedostatečnou komunikaci, tudíž platím člověka určeného v podstatě pouze na komunikaci a je to také špatně :-).

Pokud máš u nás nějakou zakázku, pošli do emailu její číslo, zašleme Ti fotografii, jak hodinky na servis skladujeme. Příště nebudeš muset volit slova snad a válí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Dee napsal:

Ahoj, osobně jsem se párkrát viděl s tebou i Jakubem, a je to přeci jen diskuzní fórum, tak sem napíšu, jak to vidím.

Ať to necituji celé; míra reklamace je mezi 6 a 7%. Samozřejmě nepočítám rychloservis typu výměny baterie atd., ale beru pouze servis mechanických hodinek.

Pokud jsme během provozu něco podělali, neúčtovali jsme si za to nic, opravili jsme to nebo jsme platbu za servis vrátili. Na začátku jsme naivně slibovali nemožné, především pak opravy 30 až 50 let starých kusů, u kterých nelze běžným servisem dosáhnout stavu nových hodinek. Ale pevně si stojím za tím, že nikomu nic nedlužím a nikdy jsem nikomu neřekl "sorry, ale prachy Ti nevrátím a reklamaci řešit nebudu." Jednou jsme posrali Rolex Datejust a nechali jsme je udělat v Carollinu na naše náklady, protože to nebylo v našich silách kvůli dílům. Místnímu členovi jsme celkem neúspěšně dávali dohromady Omega Seamaster z kusu po nehodě a nových dílů. Vzali jsme si moc velké sousto, hodinář na tom strávil hrubě přes 100 hodin a s uznáním naší chyby jsme si nenechali zaplatit ani korunu. Pokud se někdo cítí, že mu něco dlužím já nebo hodinářství, nechť se mi prosím ozve. Kdo mě zná naživo nebo z normálního byznysu, ví, že nemám potřebu účtovat trojku za neprovedený servis.

Za dva roky jsme odbavili více než 1 000 zakázek a ano, třeba 60 až 70 zakázek ve vrátilo na reklamaci a bylo potřeba to nějakým způsobem řešit. Jak jsem již uvedl, buďto jsme práci dodělali nebo vrátili peníze, ale nikdy jsme nikomu neřekli, že reklamaci neuznáváme. Za ty dva roky ani jednou.

Věřím, že nová posila v našem týmu bude znamenat změnu k lepšímu. Nakonec proto to člověk dělá. Hezký večer všem :-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎17‎.‎08‎.‎2020 v 9:37, prazskehodinarstvi napsal:

Dovolte mi zprávu pro ostatní. V PH mám na starosti komunikaci se zákazníky. Nebojte, díky předešlému zaměstnání v jiném hodinářství vím, že ve Vašich Rolex není baterka :-). Nemusíte se bát mi napsat. Zároveň na Vás chci apelovat, abyste nekontaktovali kolegu Luboše, ale mě. Na fórum nechodí a během své pracovní doby na telefony nereaguje.

V minulosti vzniklo značné množství zmatků díky tomu, že zákazníci komunikovali nejprve přes oficiální kontakty a následně si vzali v hodinářství kontakt na Luboše, což není šťastné řešení. Proto bych Vás chtěla moc poprosit o to, abyste Vaše zakázky řešili vždy cestou zprávy na tento profil, zasláním emailu na adresu servis@prazskehodinarstvi.cz, kam mám přístup já nebo Jakub, popř. telefonicky na čísle 601 333 999 v pracovní dny od 9 do 17 hodin.

Děkuji Vám a přeji hezký den.

Malá technická, uvedené číslo mi hlásí, že neexistuje, na SZ jsem rovněž nedostal odpověď. Chápu, že se stěhujete (Info z Facebooku) a asi je toho hodně, ale třeba Info do SZ, že dořešíme po 26.8. by potěšilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Takže 19.8. psán email, 21.8. odpověď, že hodinář bude přítomen od 26.8. OK. Doteď žádná zpráva o zakázce která je v hodinářství skoro rok a půl. Super servis!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 minutami, goldinka napsal:

Takže 19.8. psán email, 21.8. odpověď, že hodinář bude přítomen od 26.8. OK. Doteď žádná zpráva o zakázce která je v hodinářství skoro rok a půl. Super servis!!

Klasika, berou si větší sousto než zvládnou a pak je to na úkor velmi dlouhého čekání-chápu, že chtějí mít pojištěnou práci do budoucna, ale v tomto případě to není fair-play vůči zákazníkům..Vím, že je těžké říci, že něco nejde, nebo nepůjde ale takhle se bussines nedělá. A co mě úplně irituje když někdo přestane úplně komunikovat 😕

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, rekib1 napsal:

Klasika, berou si větší sousto než zvládnou a pak je to na úkor velmi dlouhého čekání-chápu, že chtějí mít pojištěnou práci do budoucna, ale v tomto případě to není fair-play vůči zákazníkům..Vím, že je těžké říci, že něco nejde, nebo nepůjde ale takhle se bussines nedělá. A co mě úplně irituje když někdo přestane úplně komunikovat 😕

tak najali posilu na komunikaci a evidentně h...o z toho...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 8. 2020 v 10:50, igor261069 napsal:

Malá technická, uvedené číslo mi hlásí, že neexistuje, na SZ jsem rovněž nedostal odpověď. Chápu, že se stěhujete (Info z Facebooku) a asi je toho hodně, ale třeba Info do SZ, že dořešíme po 26.8. by potěšilo.

Ahoj Igore, my to psali na web a FB, sem tedy bohužel ne. Měli jsme jeden den problém s O2, ale to vyřešili v rámci hodin. Číslo normálně funguje :-). Od kolegyně mám info, že Ti psala a tvé hodinky budou k vyzvednutí snad ještě před víkendem. Hezký večer.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 9. 2020 v 14:46, rekib1 napsal:

Klasika, berou si větší sousto než zvládnou a pak je to na úkor velmi dlouhého čekání-chápu, že chtějí mít pojištěnou práci do budoucna, ale v tomto případě to není fair-play vůči zákazníkům..Vím, že je těžké říci, že něco nejde, nebo nepůjde ale takhle se bussines nedělá. A co mě úplně irituje když někdo přestane úplně komunikovat 😕

Jasně, je pravda, že jsme si několikrát naběhli, protože jsme chtěli vyjít vstříc. Již se na to snažíme dávat pozor a raději nějaké věci odmítneme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 9. 2020 v 14:18, goldinka napsal:

Takže 19.8. psán email, 21.8. odpověď, že hodinář bude přítomen od 26.8. OK. Doteď žádná zpráva o zakázce která je v hodinářství skoro rok a půl. Super servis!!

Ahoj Petro, víme oba jak je to s tvoji zakázkou. Domluvila jsi si to soukromě s Lubošem a já se o zakázce dozvěděl teprve asi po roce, když už s tím byly problémy. Za sebe navrhuji, aby jsi se v příštím týdnu zastavila v hodinářství a všichni si to vyjasníme - mně nynější situace taktéž není příjemná. Buďto se domluvíme my dva spolu na dokončení zakázky dle našich technických možností nebo Ti zakázku vrátíme bez jakékoliv úhrady dosud provedené práce. Děkuji a hezký večer.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...