Přejít na obsah

Pražské hodinářství


Doporučené příspěvky

  • po 2 týdnech...

Asi jinej gang :-). Ve spolupráci s Magic Diamonds jsme připravili tak trochu netradiční modifikaci. Vložka lunety je vyrobená z bílého zlata a do ní je zasazeno 23 briliantů, 35 rubínů a 71 safírů. Na zakázku je zhotoven rovněž číselník osázený drahokamy a vnitřní luneta obsahující diamantový prach. Samotné pouzdro hodinek je černěné nejodolnější technologií DLC včetně kovotahu v Oyster designu a sklo je zde samozřejmě safírové s vnitřní antireflexní vrstvou. Po dokončení tohoto náročného projektu si troufám tvrdit, že umíme opravdu nabídnout něco navíc a od pouhého skládání dílů jsme se zase o kus posunuli. Brzy dokončíme naopak vcelku minimalistický kousek, kde půjde o kombinaci opět černé barvy s rose gold detaily.

258495269_1075616279929037_4641632249404354717_n.thumb.jpg.3ebf8ba70d65e91186620e259e41914a.jpg

257432283_1075616383262360_3626567644992317871_n.thumb.jpg.4198afe89592bcb1db73167bdae56164.jpg

257625148_1075616446595687_7706135838673149233_n.thumb.jpg.d604e341f3a700aec7301ecd5bc912e7.jpg

257865055_1075622509928414_7865879575655371329_n.thumb.jpg.17ac31c7090160516d0de7965a843dcd.jpg

257473187_1075622543261744_8839255064108124572_n.thumb.jpg.7748f5c83963141813e071b2b18cff80.jpg

257470732_1075616553262343_7365681043967962030_n.thumb.jpg.522bc64e71062a46e7d273f0334415f4.jpg

257664825_1075616659928999_7899732472071189134_n.thumb.jpg.f316bb232940725e63de2d2995da34d5.jpg

257436844_1075616723262326_2381953791305245304_n.thumb.jpg.4f81b2775307faacc2d7917d97f32a55.jpg

258375622_1075616779928987_2704942766950361259_n.thumb.jpg.c8c5b3cb66414a19ab64fbaedc21c0bd.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Celkový servis nádherných Longines Weems Second-Setting s mechanickým kalibrem L699.2 a k tomu nový kožený řemen. Jedná se o velmi robustní a poctivě zpracovaný stroj, který je navíc krásně zdoben ženevskými pruhy a gilošováním. Na veškeré můstky a další části zde výrobce použil dostatek materiálu, rozuměj kovu a nikoliv plastu. Dalším příjemným překvapením je číselník, který je opravdu smaltovaný tak jako tomu bývalo před 100 lety, když s obdobným modelem na ruce důstojník a vynálezce Philip Weems létal a byl učitelem Charlese Lindbergha, pilota který v roce 1927 jako první přeletěl Atlantský oceán, na prestižní Weems School of Navigation. Dnes je opět velmi populární „vintage look“ u hodinek snad všech výrobců, ale tyto Longines jsou jiné, bez kompromisů. Působí tak autenticky, jako kdyby se jednalo o renovovaný historický kus. Jak asi cítíte, taková hodinářská práce je radost a my se moc rádi postaráme také o Vaše hodinky. PS, kdyby se někdo zamiloval stejně jako my, tak Weemsy budou brzy na prodej.

1.thumb.jpg.b981e9a3e0211ccf23ce39c5a155165c.jpg

7.thumb.jpg.ec9678b3582e2a0da63363dab0f3bd82.jpg

6.thumb.jpg.6b6d9c6d5099bb72fb66fe95e05ce05d.jpg

5.thumb.jpg.5842f534874722d13b19d9dc9e5f036d.jpg

4.thumb.jpg.38431d704546471762e5130d44227f81.jpg

3.thumb.jpg.4619adf89d802b525fa2464b0dac8c7f.jpg

2.thumb.jpg.edbe0ab3cff3f8bbccd659b27fedc768.jpg

8.thumb.jpg.c046069315a9073faef9f4758543f1b1.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Velmi nerad, ale aj ja sa pridavam k nespokojenym zakaznikom a kedze ma pan Simunek ignoruje uz dhsiu dobu, tak musim pisat aj tu do vlakna. Aby som bol uprimny a iba nehanil, tak rozpisem celu genezu vzniknuteho problemu. Niekedy zaciatkom oktobra 2020 som po pisomnej komunikacii zaslal do hodinarstva 5 hodiniek na opravu. Jedny Fortisky, Orisky, jedny Seiko digi a dvoje Seiko 6139. Hodinarstvo som kontaktoval po par dnoch (8.10.20), ci dostalo zasielku a celkom promptne mi odpisali nasledujuci den aj s popisom problemov, ktore hodinky mali. Dohodli sme si cenu za diagnostiku a tiez cenu opravy. Fortis a Oris neboli moje hodinky a kedze sa majitelovi oprava Oris nerentovala, tak ma poprosil, aby som zistil ich cenu na odpredaj. PH mi ponuklo mozny odkup a po dohode s majitelom hodiniek sa tak aj stalo. 23.11. mi napisali, ze Fortis su hotove, Seiko digi sa opravit nedaju a dvoje Seiko 6139 musia pockat na vymenu dielov a opravu. Po tento moment vyzera vsetko celkom fajn, no teraz nastava to, comu ja hovorim totalne ignorovanie klienta, ba az vysmech z toho, akym sposobom PH komunikuje (teda nekomunikuje). Cakal som totiz, ze mi opravu nacenia a hodinky poslu. Kontaktoval som ich 4.12. pisomne, telefonicky asi 5x a 11.12. po urgencii mi pan Simunek odpisal, ze ma bude ten isty den telefonicky kontaktovat a dohodneme sa na zaslani hodiniek. Zial sa tak nestalo a ked som uz nahnevany volal 14.12. tak mi zdvihol s tym, ze hodinky nebude problem zaslat do Vianoc a ze aj jedny Seiko 6139 su tiez hotove a ze by ich bolo mozne poslat spolu. Pre istotu som mu napisal este 18.12., ze sme sa na tom dohodli a ze by to tak malo platit. Opat bezuspesne.... 29.12. mi napisala akasi Simona, ze mi hodinky posielaju GLSkom. Vravim si konecne... No ale zbytocne som sa tesil, lebo opat sa nic nestalo. Zacal som komunikovat aj cez IG, kde uz znacne nahnevany som 31.12.20. napisal svoj nazor na ich sluzby. Opat mi odpovedala sl. Simona, ze je v CR vsetko zavrete, ale pre zmenu, ze vraj na Seiko 6139 je objednany nejaky diel, takze vlastne nie su este hotove... No super hovorim si. Uz som bol z toho cely paf! 15.1. sa mi ozvali, ze su hodinky pripravene a kolko to bude stat. Presne ten isty den som urobil bankovy prevod a poslal potvrdenie. 18.1. som sa dotazoval, ci uz maju platbu a ci su uz aj druhe Seika hotove... Odpisali, ze platba este neprisla a ze Seika su uz mechanicky v poriadku, akurat sa caka na novu lunetu. Tak som cakal a 5 dni sa mi opat nikto neozval. Tak som sa opat ozval s tym, ze kde je problem... Az o dva dni mi prisla sprava, ze mi hodinky posielaju. Hodinky Fortis dosli v poriadku, ale Seika mali vymene dynko z druheho modelu. Kedze som ich predaval aj tu na chronomagu a bol som na to upozorneny, tak som to hned riesil a kontaktoval PH s tym, ze co sa stalo a ci su uz opravene aj druhe Seika. Od 12.3. do 18.3. mi nikto neodpisal na 3 spravy a nespocetne vela telefonatov. 18.3. mi pan Simunek napisal, ze mi nasledujuci den zavola a bude ma informovat. Presiel tyzden a nic sa opat nestalo. Na moju spravu na IG mi opat odpisala sl. Simona, ze pan Simunek lezi v nemocnici. Po tomto som to uz na nejaku dobu vzdal a myslel som, ze sa mi niekto ozve. Zial opat som si myslel zle. Kedze som mal v polovici jula (ano dobre citate presli skoro 4 mesiace) naplanovanu sluzobnu cestu no Prahy, tak som si povedal, ze sa tam zastavim osobne. O druhych Seiko hodinkach som nevedel vobec nic a tak som siel na blind. PH bolo otvorene stretol som aj pana Simunka. Hnev vo mne po 4 mesiacoch uz vyprchal a tak som kludne vybavil vsetko co som chcel, az na to, ze som zistil, ze cierne 6139 nie su stale v poriadku. Ze teraz pre zmenu nefunguje reset chronografu. Odisiel som s tym, ze sa snad vsetko coskoro podari vybavit. O 2 tyzdne mi boli zaslane prve Seika s vymenenym dynkom a opravenym resetom chronografu. Za opravu si neuctovali nic, co som aj ako opravu po oprave cakal. Tie druhe Seika este stale nie. 2 tyzdne na to, mi hodinu pred tym, ako som mal odovzdat novemu majitelovi opravene zlte Seiko Pogue ostala pri nastavovani casu korunka hodiniek v ruke. Bol som sklamany a rozcarovany z toho, ako to cele dopadlo. Snazil som sa dovolat 3 dni z mojeho cisla a dohodnut opravu. Zial nikto mi telefon nedvihol. Tak som skusil zavolat z ineho telefonneho cisla a hned napoprve mi zdvihol prekvapeny pan Simunek. Vysvetlil som mu problem. Dohodli sme sa, ze teraz ma vela prace a ked mi posle posledne Seika, tak az potom mu poslem tie zlte a on sa na to pozrie. Vazeni, to bolo zaciatkom augusta. Kazdy mesiac som sa nejako pripominal. Ale nic sa neudialo. 15.12.21 som raz opat napisal a hla pan Simunek kratkou spravou odpisal, ze mi este ten isty den zavola. Nuz ludkovia je 22.12. a nikto mi nevola a ani nepise. A ked som sa dnes pripomenul sms spravou, tak pan Simunek odpisal, ze je marod a ze sa mam obratit na kolegov v hodinarstve, napisat im mail a ze ma urcite budu dnes kontaktovat. Coskoro su Vianoce a ja som vecny optimista, ktory dnes bude upenlivo cakat na mail a vysvetlenie vzniknutej situacie. Ak sa tak ale nestalo, tak vy si uz tento prispevok asi citate a ak ste sa docitali az do konca, tak verte, ze mate moj obdiv a vdaku :) To ci sa pan Simunek alebo slecna Simona, pripadne kolegium Prazskeho hodinarstvi ozve a ci zistim, co s mojimi hodinkami naozaj je, to uz necham na nahodu :) V kazdom pripade, je moja skusenost s PH urcite posledna a z toho co som cital v tomto vlakne z predchadzajucich prispevkov by som toto hodinarstvo uz nikdy nikomu nedoporucil. Prajem vsetkym krasne sviatky. Mier :) 

p.s.: celu komunikaciu s PH mam samozrejme ulozenu a keby mi bolo dopredu povedane, ze mam cakat rok, tak by som sa urcite pobzeral po inom hodinarstve...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za Váš komentář Ivane. Dovolím reagovat, protože mě situace samozřejmě mrzí, ale bylo by dobré, uvést i druhou stranu mince.
 
Zaslal jste nám čtyři kusy hodinek v nefunkčním stavu, v případě zničených Oris a jedněch Pogue spíše ve stavu na díly. Servis hodinek Fortis, kdy jsem Vám vyšel vstříc s odkupem hodinek Oris alespoň na díly, byl myslím proveden ve standardním termínu, kvalitě i ceně.
 
Co se týká servisu Pogue, u hodinek které jsme Vám odeslali v měsíci 7/2021 jsme na naše náklady vyměnili natahovací hřídel, náboj centrální ručky, magic lever (tj. díl nátahu) a pero chodu, jelikož hodinky měly rezervu chodu asi 6 hodin a magic lever byl doslova vydřený zanedbaným servisem. Jak jste sám uvedl, za díly, práci ani kurýra jsem Vám nic neúčtoval, jelikož si uvědomuji, že práce trvaly déle, než bylo domluveno. To že v hodinkách opět nedrží korunka mě samozřejmě mrzí, ale jak jsem Vám sdělil do telefonu, po X desítkách let je zároveň vychozená stavěcí páka a další díly, které nyní opravdu nemáme.
 
Co se týká druhých Pogue, které jsou stále u nás, stroj měl zlomenou reset páku chronografu (o tom jsme Vás informovali) a pokřivený vlásek. Páku kolega sehnal na Ebayi, vyměnili jsme Vám ji a pokřivený vlásek setrvačky jsme vyřešili výměnou kompletky, kterou jsme měli mezi díly. Po složení stroje je na řadě poslední věc a to je nasazení ciferníku a sesazení ruček. U hodinek je opět vychozená centrální vteřinová ručka a je potřeba nová, jelikož náboj byl v minulosti již několikrát ztužený, samotná ručka je naprasklá a nejde takto postupovat. Hodinky Vám kdykoliv bezplatně zašleme, můžete si je vyzvednout, můžete nám dodat originální ručku na Pogue kterou použijeme a hodinky zdarma doděláme nebo musíte počkat, až ji seženeme my. Dejte vědět, co Vám vyhovuje.
 
Samozřejmě máte pravdu, že realizace celé zakázky trvá dlouho, ale opravdu musím trvat na tom, že se nejedná o standardní servis ETA 2824, který je hotový za půl dne a z velkoobchodu si případně objednám cokoliv je potřeba. Pokud máte pocit, že jsem s Vámi přímo já komunikoval málo nebo špatně, tak mě to mrzí, ale na stav zakázky nemá naše komunikace jakýkoliv vliv. Naším vlastním zájmem je zakázku samozřejmě dodělat.
 
Přeji pěkné Vánoce a omlouvám se, pokud nebyla splněna Vaše očekávání.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý Kubo, info jsi podal hezky teď, ale byly podobně podány Ivanovi během toho roku ?

Nevěřím, že bys schválně zadržoval info nebo cokoliv, ale spousta lidí, kdo s tebou komunikoval nebo komunikoval s PH, se stěžoval na ten laxní přístup, takže je docela na místě se nad tím pozastavovat. A je to už problém několik roku.

 

Byznys si dělej jak chceš, do toho ti nemůžeme flusat, ale třeba za mě po té příšerné zkušenosti s tou hromadnou objednávkou Casia jsem již nezapojoval do té akce s King Samuraie. Jasně, jsou to asi drobný pro tebe, a stejně se vyprodaly rychle, just my 2 cents

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neprispievam moc na fore, ale s par ludmi som tu uz veci riesil a vzdy dopadli ako mali.

Pridam aj ja moju skusenost s PH.

V juni tohto roku inzerovali nove Rolex OP na svojej FB stranke - reagoval som telefonicky takmer okamzite a bolo mi prislubene (mam to aj nasledne v komunikacii na FB messengeri), ze hodinky su zarezervovane a s ostatnymi zaujemcami uz nebudu jednat. V ten den som poslal udaje na vystavenie faktury (nebolo to pre mna, ale pre pribuzneho) a navrhol, ze mozu hodinky poslat ihned ako obdrzia platbu.

Zazracne sa to zacalo komplikovat, ked zistili, ze hodinky nemaju orazenu zarucnu kartu a musia ich poslat naspat k AD. Odvtedy som vlastne odpoved od PH nedostal, detto moj pribuzny, ktoremu najprv zdvihli telefon, ale neskor uz nedvihali (ani mne, ani jemu), resp. poslali sms, ze sa ozvu a opatovne nic.

Rolexy uz su davno doma priamo od AD, ale Prazske hodinarstvi este urcite caka na orazenie zarucnej karty :) nabuduce by som cakal chlapsku odpoved typu: "Sorry, prisiel pan s hotovostou a zobral ich hned"...

Upraveno uživatelem felipe404
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 hodinami, meetU napsal:

Zdar, nato bych neměl nervy ! Jel bych PH osobně a řešil to radikalně !  Pražšké hodinářství nemá žadný vztah k hodinkám, ani k lidem, zajímá se jen o profit . 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak aby to bylo trochu vyvážené: Zdá se, že do tohoto vlákna přispívají hlavně ti, kteří mají nějaký problém, já bych se naopak rád prezentoval jako spokojený zákazník. Delší dobu jsem se chystal na Zličín kvůli servisu Fortisek, až jsem najednou zjistil, že se přestěhovali a mám je v Libni takřka u nosu. Takže jsem svoje Fortis PP donesl na celkový servis a odnesl si je v celkem krátké době (necelé 3 týdny) a za velmi příčetnou cenu. Po nějaké době jsem je ještě dodal na doregulování (zdarma). A pak jsem ještě přišel s netradičním přáním - z mých zánovních SEIKO odstranit kyklopa, který mě neskutečně štval. Opět provedeno perfektně a vcelku rychle.

Takže já chválím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, já bych si do Pražského hodinářství  nedal ani Casia, po zkušenostech s jedním prodejem hodinek o které měl Kuba zájem, kdy jsem čekal na odpověď zda si je vezme nebo ne, jsem se nikdy nedočkal odpovědi....a protože to nebylo nic závazného, trochu mě to mrzelo, ale potom jsem to hodil za hlavu, protože to tady dělá více lidí, ale jeho přístup mě nepřesvědčil si k němu něco dávat----jinak byznys ať si dělá jak chce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...

Heuer Carrera. Legenda. Akvizice na přání našeho zákazníka; sběratelsky velmi ceněné provedení s modrým sunburst (světlo odrážejícím) číselníkem. Zrovna tento model s velmi složitým mechanickým strojem Calibre 12, který mimochodem ukrývá mikrorotor nátahu, takže se jedná o automaty, velmi trpí na neodborný servis. Často jsou použity neoriginální můstky se signací například od Breitling nebo podomácku vyráběné ovladácí páky chronografu a upravované natahovací hřídele, na kterou je pak korunka nalepená namísto šroubování na závit. Hodinky, které se nám podařilo sehnat, jsou ve zcela originálním stavu bez jakéhokoliv poškození vlhkostí nebo již zmíněným samodomo servisem. Jak se Vám Heuerky líbí a tipovali byste jim přes 50 let?

1.thumb.jpg.0e4f4faf04558463eaec3c3b97a6b65b.jpg

2.thumb.jpg.0e5efced3a347aea9d19ff6f70cade00.jpg

3.thumb.jpg.9a888e3e757ae7c6e3bf9351f6422ff2.jpg

5.thumb.jpg.010fb56bb895a13f75a5123d0534929c.jpg

6.thumb.jpg.590ec18c5acb38199f599864930738ff.jpg

4.thumb.jpg.a2ca8d2ce9818c988ebe9f3344c942cf.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...