African Posted May 18, 2020 Report Share Posted May 18, 2020 Davide, tak to je pořádný pešek a obzvlášť u hodinek, které se mi moc líbí a stále přemýšlím nad jejich koupí. Přeji ti ať se to nějak pozitivně vyřeší, klidně zkus dopis přímo do Breitlingu jako já tenkrát do TH, třeba to zabere. Dej vědět jak to skončilo, popřípadě jaká je cena takové opravy. Docela by mě to zajímalo, dík. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sphinxx Posted May 18, 2020 Report Share Posted May 18, 2020 Vlasto, už jsem se s tím smířil, zkusím ještě další možnosti, zatím leží ladem, ale do Švajcu půjdou určitě tak pak písnu, kolik tahle sranda koštuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorda Posted May 20, 2020 Report Share Posted May 20, 2020 Ahoj, mé TAGy budou potřebovat poladit, dát dokupy tah, hlavně je i špatná korunka, není možné ji dotáhnout, vidím to na výměnu. Jak jste na tom se servisem starších TAG Heuerů a náhradních dílů na ně, viz. typ v mém podpisu? Díky za info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacob Posted May 26, 2020 Author Report Share Posted May 26, 2020 V 20. 5. 2020 v 8:22, rorda napsal: Ahoj, mé TAGy budou potřebovat poladit, dát dokupy tah, hlavně je i špatná korunka, není možné ji dotáhnout, vidím to na výměnu. Jak jste na tom se servisem starších TAG Heuerů a náhradních dílů na ně, viz. typ v mém podpisu? Díky za info. Ahoj, do konce týdně dám vědět formou SZ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacob Posted May 26, 2020 Author Report Share Posted May 26, 2020 Přátelé, mám tady pro Vás jednu individuální přestavbu. Představujeme Vám Seiko Black Bullet. Za zmínku stojí DLC povrchová úprava v top kvalitě, keramická vložka lunety nebo mechanický stroj Seiko 6R15 s možností ručního nátahu a rezervou chodu 50 hodin. Kompletní specifikaci naleznete níže. Původně měly být na prodej, ale po zvěřejnění na FB se prodaly obratem :-). - Pouzdro Seiko SKX s leštěnou DLC povrchovou úpravou - Luneta Seiko SKX s matnou DLC povrchovou úpravou - Keramická vložka lunety Yacht Master v kombinaci lesk/mat - Signovaná korunka s matnou DLC povrchovou úpravou - Ciferník Seiko Sumo SBDC031 - Ručky Seiko Sumo SBDC005 (velmi vzácné, černé kontury) - Konvexní safírové sklo s vnitřním AR - Gumový řemen Seiko Turtle - Stroj Seiko 6R15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
igor261069 Posted May 26, 2020 Report Share Posted May 26, 2020 Vypadají dobře, Kubo jsem zvědavý, jak dopadne přestavba mých STO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorda Posted May 27, 2020 Report Share Posted May 27, 2020 před 20 hodinami, jacob napsal: Ahoj, do konce týdně dám vědět formou SZ. Ahoj, děkuji za reakci, v mezičase se mi ozval jiný servis, takže už jsem s nimi dohodnutý. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacob Posted May 28, 2020 Author Report Share Posted May 28, 2020 V 27. 5. 2020 v 17:38, rorda napsal: Ahoj, děkuji za reakci, v mezičase se mi ozval jiný servis, takže už jsem s nimi dohodnutý. Jasně, děkuji za reakci. Pěkný zbytek dne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomas7 Posted June 5, 2020 Report Share Posted June 5, 2020 Hodinky pěkné. Komunikace ne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
foldes Posted June 11, 2020 Report Share Posted June 11, 2020 Vazne nevim jak se k Prazskemu Hodinarstvi zachovat. Po 18ti mesicich mi vratili hodinky bez tlacitka chronografu ktere udajne prasklo( v baleni dilu ktere jsem dostal zpet nebylo)a podle vystupu z vibrografu v jinem hodinarstvi nebyl za uvedenou dobu proveden ani jeden ze dvou zaplacenych GO nebo chcete li servisnich ukonu( nechci postovat fotku ale na pozadani klidne zverejnim) Po zjisteni stavu hodinek jsem psal sms hodinari a hned pote SZ Jakubovi jestli by se mi mohl k situaci vyjadrit. Nestalo se tak ani od jednoho. Budu rad za odpoved a objasneni situace, mozna bude lepsi nez telefonim hovorem tak pres SZ pripadne prispevkem do vlakna protoze bych mel odpoved rad pisemne. Preji hodne zdravi a pokud hodinarske sluzby delate ostatnim klientum stejne jako mne tak se na to vykaslete. Bude to lepsi pro vsechny. Michal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zmizík Posted June 11, 2020 Report Share Posted June 11, 2020 Mě se jednou zákazník zeptal: "A pane Zmizík, vy se tím živíte?" A já: "No..., jo". A von: "To se divím". Link to comment Share on other sites More sharing options...
foldes Posted June 11, 2020 Report Share Posted June 11, 2020 Mě se jednou zákazník zeptal: "A pane Zmizík, vy se tím živíte?" A já: "No..., jo". A von: "To se divím".A živíš se tím předpokládám stále. Jinak budu rád když mi Jakub napíše že je to blbost a kecám a že byl jen blbě nastaveny přístroj. Pak ho zvu na pivo, panaka, veceri, verejne odvolani meho statusu a asi lincovani za poskozeni jmena. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zmizík Posted June 11, 2020 Report Share Posted June 11, 2020 Nojo, je to taky dvacet let. Čék prostě potřebuje čas, aby se vyprofiloval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
foldes Posted June 17, 2020 Report Share Posted June 17, 2020 Tak kontakt stale zadnej. Kazdopadne dnes jsem si ofiko nechal vyjet vystup v jinem hodinarstvi a Omegy chodej nebo spis kulhaj po servisu takhle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ondra Posted June 17, 2020 Report Share Posted June 17, 2020 (edited) Ackoliv to rikam nerad, obavam se, ze jedinou cestou, jak dosahnout kvalitniho servisu/opravy se zarukou, je jen autorizovany servis dane znacky. A to i pro starsi hodinky. V ostatnich pripadech je to o stesti, na jakeho hodinare clovek narazi, a jaky mel dany hodinar zrovna den. To je moje presvedceni, dane mymi osobnimi zkusenostmi. A kolisava kvalita zrejme plati i pro PH. @foldes Hodne stesti a pevne nervy. Edited June 17, 2020 by Ondra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Violoncello Posted June 28, 2020 Report Share Posted June 28, 2020 V 17. 6. 2020 v 15:26, Ondra napsal: Ackoliv to rikam nerad, obavam se, ze jedinou cestou, jak dosahnout kvalitniho servisu/opravy se zarukou, je jen autorizovany servis dane znacky. A to i pro starsi hodinky. V ostatnich pripadech je to o stesti, na jakeho hodinare clovek narazi, a jaky mel dany hodinar zrovna den. To je moje presvedceni, dane mymi osobnimi zkusenostmi. A kolisava kvalita zrejme plati i pro PH. @foldes Hodne stesti a pevne nervy. Mám opačnou zkušenost. Byl jsem vždy s prací PH spokojen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ensi Posted July 4, 2020 Report Share Posted July 4, 2020 (edited) Ač nerad, tak se jdu veřejně přidat k nespokojeným zákazníkům, možná se mnou pak někdo bude komunikovat. V PH jsem měl troje hodinky: 1. Rolex No-date sub: první hodinky co jsem u nich měl, dal jsem je tam v únoru 2019, spadly mi na zem a přesnost šla z +3s na cca +15s, tak jsem je chtěl nechat oservisovat a seřídit. Vyzvednuty v březnu 2019, odchylka při nošení +25 / -13, podle polohy. Donesl jsem je zpátky: nebyl dotažený jeden šroubek na mostu se setrvačkou + že je potřeba vyměnit ještě nějaké díly. Znovu vyzvednuty v červenci 2019, odchylka při nošení +23. Donesl jsem je zpátky v září: že je potřeba ještě něco vyměnit, od té doby tam leží, informace žádné, v květnu jsem si řekl, že na léto by se mi hodily, ale Luboš mi to nezvedá nebo je nedostupný, Jakub na messengeru nereaguje (ale přispěvky na zeď PH dává). 2. Rolex GMT II: výměna kus za kus při prvním vyzvednutí subů, dělaly po koupi asi +10 za den a servisní historie neznámá, tak jsem je chtěl nechat vyčistit a poladit. Po návratu stále +10, ale ok, na facebooku byly fotky otevřených hodinek, tak servis asi probehnul, jen se neprojevil na přenosti. Škrábnutý brus zvrchu na nožce vlevo dole (je to vidět i na fotkách na timeline PH na facebooku, fotka jen hodinek a fotka hodinky + strojek). 3. Seiko SARB017: ty nosí přítelkyně a byly úplně marné, chodily asi -40, tak jsem je tam odnesl, vyzvednul jako hotové, a chodily... -40. Donesl jsem je zpátky a na druhý pokus už ok. Opravdu jsem klukům fandil a říkal si, že chyba se občas stane, když je tu tolik spokojených lidí, a opravdu závidím těm z vás, kteří jste spokojení. Mně tam visí Rolády o kterých se se mnou nikdo nebaví a vnitřně mám obavy z toho, v jakém stavu je dostanu zpátky. Edited July 4, 2020 by ensi Link to comment Share on other sites More sharing options...
DavidC3 Posted July 7, 2020 Report Share Posted July 7, 2020 Ten přístup a komunikace..... To mě hlava nebere,ale je to jejich boj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ondra Posted July 8, 2020 Report Share Posted July 8, 2020 Cekat od 09/2019 na servis Subu? To by byly zpatky driv ze Svycar. Za me osobne by to byl neprijatelny termin. K tomu by se meli panove z PH vyjadrit. Prekvapuje me ta ignorace, kdy jim zakaznik nestoji za par slov zde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ensi Posted July 8, 2020 Report Share Posted July 8, 2020 Uz jsem se v PH stavil a Suby vyzvednul, lezely tam hotove nekolik mesicu, akorat mi to nikdo nerekl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now