Micey Odesláno 1. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. října 2018 Ne.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qwuiddo Odesláno 1. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. října 2018 Resil jsem nekolikrat (asi 5x), vzdy sam a vzdy bez problemu ... zpozdeni letu, ztrata kufru, zniceni kufru, uleteni letu z duvodu celni kontroly apod ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayethon Odesláno 4. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2018 Při neůspěšné žádosti se něco společnosti click2claim platí?Plati se tam nejaky relativne symbolicky poplatek par set korun predem, pak nasledne podle toho zda se jim podari vymoci odskodne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 4. listopadu 2018 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2018 Plati se tam nejaky relativne symbolicky poplatek par set korun predem, pak nasledne podle toho zda se jim podari vymoci odskodne.Nic předem se neplatí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hardslimer Odesláno 4. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2018 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FraK Odesláno 8. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. listopadu 2018 Letěl jsem s KLM. Letadlo muselo oblétat bouři nad Atlantikem a tak došlo palivo a museli jsme mezipřistát v Bordeaux a natankovat. V důsledku toho jsem nestihl v Amsterodamu přípoj do Prahy a musel jsem čekat na další let. Následně jsem na webu KLM vyplnil žádost o kompenzaci. Hned druhý den mi odepsali, že záležitost prověřili, že mám nárok na kompenzaci a že posílají peníze. Psali, že to může trvat déle, neboť se jedná o mezinárodní platbu. Nakonec jsem asi za týden dostal 16 500 Kč na účet. Takže za mě bych konkrétně u KLM služeb nějakých agentur nevyužíval a jednoduše vyplnil jejich jednoduchý webový formulář. Možná u notoricky známých lowcostů bych šel cestou agentury nebo kdybych měl nějakou špatnou předchozí zkušenost s reklamací přímo u aerolinky. Jinak jsou to myslím vyhozené peníze. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayethon Odesláno 8. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. listopadu 2018 Nic předem se neplatí.Plati, pokud si vyberes to Premium, platis asi 8 euro predem, pokud neco vymuzou, nechaji si z toho procentualne mene nez kdyz nic predem platit nechces. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayethon Odesláno 8. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. listopadu 2018 Letěl jsem s KLM. Letadlo muselo oblétat bouři nad Atlantikem a tak došlo palivo a museli jsme mezipřistát v Bordeaux a natankovat. V důsledku toho jsem nestihl v Amsterodamu přípoj do Prahy a musel jsem čekat na další let. Následně jsem na webu KLM vyplnil žádost o kompenzaci. Hned druhý den mi odepsali, že záležitost prověřili, že mám nárok na kompenzaci a že posílají peníze. Psali, že to může trvat déle, neboť se jedná o mezinárodní platbu. Nakonec jsem asi za týden dostal 16 500 Kč na účet. Takže za mě bych konkrétně u KLM služeb nějakých agentur nevyužíval a jednoduše vyplnil jejich jednoduchý webový formulář. Možná u notoricky známých lowcostů bych šel cestou agentury nebo kdybych měl nějakou špatnou předchozí zkušenost s reklamací přímo u aerolinky. Jinak jsou to myslím vyhozené peníze.Tak tohle zni skoro az neuveritelne, protoze boure nad Atlantikem je vyslovene uvedena vyjimka z odskodneni a nic ti platit nemusi, to se mi nechce verit ze by zaplatili, navic kdo zna KLM (defacto je zajistuji francouzi z Air France) tak vi ze tam par tydnu zadna doba, takze odpoved druhy den mi popravde zni trochu jako scifi. Nerikam ze se to takto nestalo (mam trochu pochybnosti promin), ale mel jsi teda zrejme velke stesti a slo asi spise o nahodu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
padza1 Odesláno 9. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. listopadu 2018 (upraveno) Nám letos při přestupu v Lisabonu společnost TAP Portugal zrušila let hodinu před odletem. Odlet měl být kolem 2 v noci. Asi o hodinu později dorazil protivný pracovník společnosti a každý jsme dostali stravenky v hodnotě 6 euro na snídani a 10 euro na oběd a 6 lidí včetně nás dostalo nový palubní lístek na let o 20hodin později, ostatní na dřívější let. Hotel prý žádný nemají, ale můžeme si nějaký sehnat, do 70euro nám ho proplatí. Při představě jak scháníme ve 3 ráno hotel jsme raději zůstali na letišti. Když mělo dojít k nástupu do náhradního letadla, tak nás nechtěli pustit, protože naše místa byla již obsazena, ale naštěstí se našla jiná volná. Při dotazu na naše zavazadlo se paní kroutila až z ní vypadlo, že bude stále v Lisabonu. Což se potvrdilo po příletu do Prahy. Po těchto zkušenostech jsme se také rozhodli zkusit využít kompenzace. Vyplnili jsme formulář uvedený na stránkách společnosti a čekali. Po cca měsíci se ozvali že to zpracovali, po cca dalším měsíci s žádostí o uvedení podrobností o bankovním účtu (ač je měly již uvedené v žádosti)...let se konal v půlce července a před dvěma dny nám každému zaslali 400euro. Takže je důležité vydržet Up: Ještě doplním, že pracovník společnosti tvrdil, že let byl zrušen z důvodu příliš velkého počtu odletů. Upraveno 9. listopadu 2018 uživatelem padza1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 9. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. listopadu 2018 Zajimave, meli jsme v Lisabonu take problemy ve stejnem terminu. 3 hodiny zpozdeni (12.7.2018), neochotny personal, zadne informace.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FraK Odesláno 9. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. listopadu 2018 Tak tohle zni skoro az neuveritelne, protoze boure nad Atlantikem je vyslovene uvedena vyjimka z odskodneni a nic ti platit nemusi, to se mi nechce verit ze by zaplatili, navic kdo zna KLM (defacto je zajistuji francouzi z Air France) tak vi ze tam par tydnu zadna doba, takze odpoved druhy den mi popravde zni trochu jako scifi. Nerikam ze se to takto nestalo (mam trochu pochybnosti promin), ale mel jsi teda zrejme velke stesti a slo asi spise o nahodu. Asi takhle... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 9. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. listopadu 2018 Parada, dobrej pristup Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 18. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. listopadu 2018 Zajimave, meli jsme v Lisabonu take problemy ve stejnem terminu. 3 hodiny zpozdeni (12.7.2018), neochotny personal, zadne informace....Vrta mi to trochu hlavou. Nevite prosim, jak se takhle po mesicich dopatrat k presnym casum toho naseho letu? Diky! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 18. listopadu 2018 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 18. listopadu 2018 Vrta mi to trochu hlavou. Nevite prosim, jak se takhle po mesicich dopatrat k presnym casum toho naseho letu? Diky!Zkus tady.. https://www.flightstats.com/v2/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 18. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. listopadu 2018 Diky afri, historicka data jen za $25/mesic :-(https://www.flightstats.com/v2/historical-flight/subscribeNema jeste nekdo nejaky napad? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidetone Odesláno 19. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. listopadu 2018 Letěl jsem s KLM. Letadlo muselo oblétat bouři nad Atlantikem a tak došlo palivo a museli jsme mezipřistát v Bordeaux a natankovat. V důsledku toho jsem nestihl v Amsterodamu přípoj do Prahy a musel jsem čekat na další let. Následně jsem na webu KLM vyplnil žádost o kompenzaci. Hned druhý den mi odepsali, že záležitost prověřili, že mám nárok na kompenzaci a že posílají peníze. Psali, že to může trvat déle, neboť se jedná o mezinárodní platbu. Nakonec jsem asi za týden dostal 16 500 Kč na účet. Takže za mě bych konkrétně u KLM služeb nějakých agentur nevyužíval a jednoduše vyplnil jejich jednoduchý webový formulář. Možná u notoricky známých lowcostů bych šel cestou agentury nebo kdybych měl nějakou špatnou předchozí zkušenost s reklamací přímo u aerolinky. Jinak jsou to myslím vyhozené peníze.Zrovna s KLM jsme leteli s pritelkyni do LA, rano odlet z Prahy, 30min pred odletem mi volali, jestli bych nemohl pockat hodku a pul na dalsi let do Amstru, odkud jsem mel letet do LA. Meli prebookovano, nabidli sami 300eur na letenku, stacilo vyplnit nejakej formular na jejich webu a za tyden jsem mel 600EUR na uctu. Mel jsem prestup v Amstru 3h, takze navazujici let jsem stihl a jestli cekat 3 hodky v AMS nebo 2x 1,5 v Praze a AMS mi bylo sumak Za me, KLM super jednani, takze s nima bych to resil i sam. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
simon_magus Odesláno 20. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. listopadu 2018 ja resil wizzair....hlavne kvuli jejich pristupu "odlozime nekolikrat o 2 hodiny a na vsechno a vsechny serem...a na palube jim dame za pivo podepsat, ze nebudou zadat odskodneni"...poslali mne do prdele nekolikrat s vyjadrenim ze prej vyssi moca konec. Zkousel u nich nekdo nejaky dalsi level nez obecne claims? Uspeli jste nekdo u Wizzairu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayethon Odesláno 22. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. listopadu 2018 ja resil wizzair....hlavne kvuli jejich pristupu "odlozime nekolikrat o 2 hodiny a na vsechno a vsechny serem...a na palube jim dame za pivo podepsat, ze nebudou zadat odskodneni"...poslali mne do prdele nekolikrat s vyjadrenim ze prej vyssi moca konec. Zkousel u nich nekdo nejaky dalsi level nez obecne claims? Uspeli jste nekdo u Wizzairu?Tohle je asi presne ta spolecnost se kterou by se melo utkat click2claim. Pocitej ze to bude ale dlouho trvat, ale mas alespon nadeji, sam asi nezmuzes nic Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hardslimer Odesláno 23. listopadu 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. listopadu 2018 Ja letel pred lety do Incheonu s Korean air a letadlo z tech. duvodu nefunkcni. Dalsi let (kvuli stejnym potizim predchozich letu) mozny az za dva dny.Takze dva dny zaplaceny hotel Diplomat s jidlem a po asi mesici mi poslali 600?.Vse jsem resil "sam" primo s aerolinkou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 12. srpna 2023 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. srpna 2023 trochu to tady oprasim... Od 25.5. tohoto roku resim s BA odskodneni za zruseny let (zustal jsem na sve naklady dalsi noc v Londyne). Na jejich strankach se dostanu maximalne k "robotovi" ktery mi vzdy nakonec vygeneruje stanovisko, ze se case stale resi a jsem v poradi. No, jednoznacne to na me dela dojem, ze timto pristupem donuti vetsinu zadatelu to vzdat. Zkusil jsem to resit i pres nejakeho "vymahatele" (Skycop), ale ten pristup byl silenej, tak jsem to radeji ukoncil po te, co ze me zacali tahat cislo uctu aniz by mi pred tim na muj dotaz potvrdili jejich podminky dealu... Nevite nekdo, prosim, jak nejlepe na BA "zatlacit"? Diky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se