Přejít na obsah

Click2claim-letové odškodnění


Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 41
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

  • po měsíci...

Letěl jsem s KLM. Letadlo muselo oblétat bouři nad Atlantikem a tak došlo palivo a museli jsme mezipřistát v Bordeaux a natankovat. V důsledku toho jsem nestihl v Amsterodamu přípoj do Prahy a musel jsem čekat na další let. 

Následně jsem na webu KLM vyplnil žádost o kompenzaci. Hned druhý den mi odepsali, že záležitost prověřili, že mám nárok na kompenzaci a že posílají peníze. Psali, že to může trvat déle, neboť se jedná o mezinárodní platbu. Nakonec jsem asi za týden dostal 16 500 Kč na účet.

 

Takže za mě bych konkrétně u KLM služeb nějakých agentur nevyužíval a jednoduše vyplnil jejich jednoduchý webový formulář. Možná u notoricky známých lowcostů bych šel cestou agentury nebo kdybych měl nějakou špatnou předchozí zkušenost s reklamací přímo u aerolinky. Jinak jsou to myslím vyhozené peníze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Letěl jsem s KLM. Letadlo muselo oblétat bouři nad Atlantikem a tak došlo palivo a museli jsme mezipřistát v Bordeaux a natankovat. V důsledku toho jsem nestihl v Amsterodamu přípoj do Prahy a musel jsem čekat na další let.

Následně jsem na webu KLM vyplnil žádost o kompenzaci. Hned druhý den mi odepsali, že záležitost prověřili, že mám nárok na kompenzaci a že posílají peníze. Psali, že to může trvat déle, neboť se jedná o mezinárodní platbu. Nakonec jsem asi za týden dostal 16 500 Kč na účet.

 

Takže za mě bych konkrétně u KLM služeb nějakých agentur nevyužíval a jednoduše vyplnil jejich jednoduchý webový formulář. Možná u notoricky známých lowcostů bych šel cestou agentury nebo kdybych měl nějakou špatnou předchozí zkušenost s reklamací přímo u aerolinky. Jinak jsou to myslím vyhozené peníze.

Tak tohle zni skoro az neuveritelne, protoze boure nad Atlantikem je vyslovene uvedena vyjimka z odskodneni a nic ti platit nemusi, to se mi nechce verit ze by zaplatili, navic kdo zna KLM (defacto je zajistuji francouzi z Air France) tak vi ze tam par tydnu zadna doba, takze odpoved druhy den mi popravde zni trochu jako scifi. Nerikam ze se to takto nestalo (mam trochu pochybnosti promin), ale mel jsi teda zrejme velke stesti a slo asi spise o nahodu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nám letos při přestupu v Lisabonu společnost TAP Portugal zrušila let hodinu před odletem. Odlet měl být kolem 2 v noci. Asi o hodinu později dorazil protivný pracovník společnosti a každý jsme dostali stravenky v hodnotě 6 euro na snídani a 10 euro na oběd a 6 lidí včetně nás dostalo nový palubní lístek na let o 20hodin později, ostatní na dřívější let. Hotel prý žádný nemají, ale můžeme si nějaký sehnat, do 70euro nám ho proplatí. Při představě jak scháníme ve 3 ráno hotel jsme raději zůstali na letišti. Když mělo dojít k nástupu do náhradního letadla, tak nás nechtěli pustit, protože naše místa byla již obsazena, ale naštěstí se našla jiná volná. Při dotazu na naše zavazadlo se paní kroutila až z ní vypadlo, že bude stále v Lisabonu. Což se potvrdilo po příletu do Prahy. Po těchto zkušenostech jsme se také rozhodli zkusit využít kompenzace. Vyplnili jsme formulář uvedený na stránkách společnosti a čekali. Po cca měsíci se ozvali že to zpracovali, po cca dalším měsíci s žádostí o uvedení podrobností o bankovním účtu (ač je měly již uvedené v žádosti)...let se konal v půlce července a před dvěma dny nám každému zaslali 400euro. Takže je důležité vydržet :)

 

Up: Ještě doplním, že pracovník společnosti tvrdil, že let byl zrušen z důvodu příliš velkého počtu odletů.

Upraveno uživatelem padza1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tohle zni skoro az neuveritelne, protoze boure nad Atlantikem je vyslovene uvedena vyjimka z odskodneni a nic ti platit nemusi, to se mi nechce verit ze by zaplatili, navic kdo zna KLM (defacto je zajistuji francouzi z Air France) tak vi ze tam par tydnu zadna doba, takze odpoved druhy den mi popravde zni trochu jako scifi. Nerikam ze se to takto nestalo (mam trochu pochybnosti promin), ale mel jsi teda zrejme velke stesti a slo asi spise o nahodu.

 

Asi takhle...

post-23927-0-28316000-1541784716_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Zajimave, meli jsme v Lisabonu take problemy ve stejnem terminu. 3 hodiny zpozdeni (12.7.2018), neochotny personal, zadne informace....

Vrta mi to trochu hlavou. Nevite prosim, jak se takhle po mesicich dopatrat k presnym casum toho naseho letu? Diky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Letěl jsem s KLM. Letadlo muselo oblétat bouři nad Atlantikem a tak došlo palivo a museli jsme mezipřistát v Bordeaux a natankovat. V důsledku toho jsem nestihl v Amsterodamu přípoj do Prahy a musel jsem čekat na další let. 

Následně jsem na webu KLM vyplnil žádost o kompenzaci. Hned druhý den mi odepsali, že záležitost prověřili, že mám nárok na kompenzaci a že posílají peníze. Psali, že to může trvat déle, neboť se jedná o mezinárodní platbu. Nakonec jsem asi za týden dostal 16 500 Kč na účet.

 

Takže za mě bych konkrétně u KLM služeb nějakých agentur nevyužíval a jednoduše vyplnil jejich jednoduchý webový formulář. Možná u notoricky známých lowcostů bych šel cestou agentury nebo kdybych měl nějakou špatnou předchozí zkušenost s reklamací přímo u aerolinky. Jinak jsou to myslím vyhozené peníze.

Zrovna s KLM jsme leteli s pritelkyni do LA, rano odlet z Prahy, 30min pred odletem mi volali, jestli bych nemohl pockat hodku a pul na dalsi let do Amstru, odkud jsem mel letet do LA. Meli prebookovano, nabidli sami 300eur na letenku, stacilo vyplnit nejakej formular na jejich webu a za tyden jsem mel 600EUR na uctu. Mel jsem prestup v Amstru 3h, takze navazujici let jsem stihl a jestli cekat 3 hodky v AMS nebo 2x 1,5 v Praze a AMS mi bylo sumak :D

 

Za me, KLM super jednani, takze s nima bych to resil i sam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja resil wizzair....hlavne kvuli jejich pristupu "odlozime nekolikrat o 2 hodiny a na vsechno a vsechny serem...a na palube jim dame za pivo podepsat, ze nebudou zadat odskodneni"

...poslali mne do prdele nekolikrat s vyjadrenim ze prej vyssi moca konec. Zkousel u nich nekdo nejaky dalsi level nez obecne claims? Uspeli jste nekdo u Wizzairu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja resil wizzair....hlavne kvuli jejich pristupu "odlozime nekolikrat o 2 hodiny a na vsechno a vsechny serem...a na palube jim dame za pivo podepsat, ze nebudou zadat odskodneni"

...poslali mne do prdele nekolikrat s vyjadrenim ze prej vyssi moca konec. Zkousel u nich nekdo nejaky dalsi level nez obecne claims? Uspeli jste nekdo u Wizzairu?

Tohle je asi presne ta spolecnost se kterou by se melo utkat click2claim. Pocitej ze to bude ale dlouho trvat, ale mas alespon nadeji, sam asi nezmuzes nic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Po letech...

trochu to tady oprasim...

Od 25.5. tohoto roku resim s BA odskodneni za zruseny let (zustal jsem na sve naklady dalsi noc v Londyne). Na jejich strankach se dostanu maximalne k "robotovi" ktery mi vzdy nakonec vygeneruje stanovisko, ze se case stale resi a jsem v poradi.

No, jednoznacne to na me dela dojem, ze timto pristupem donuti vetsinu zadatelu to vzdat.

Zkusil jsem to resit i pres nejakeho "vymahatele" (Skycop), ale ten pristup byl silenej, tak jsem to radeji ukoncil po te, co ze me zacali tahat cislo uctu aniz by mi pred tim na muj dotaz potvrdili jejich podminky dealu...

Nevite nekdo, prosim, jak nejlepe na BA "zatlacit"? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...