Přejít na obsah

skúsenosti servis WDL!


undy

Doporučené příspěvky

Dobrý deň, po dlhej dobe som opäť tu, bohužiaľ, pozitívne správy to nebudú...Po poriadku, v 2009 som si kúpil nové breitling navitimer. 2014 prvý servis, všetko v poriadku. V lete 2018 začali ale hodinky nepravidelne nadbiehať, niekedy 1s, inokedy 30s/ deň. Tak som ich zobral do predajne WDL v Auparku Bratislava- oficiálny predajca a servisné miesto Breitling. Tam mi mladý pán poradil, aby som ich dal niekomu odmagnetizovať, že to bude istotne príčina. Na dotaz, že aj tak je už čas na pravidelný servis mi odpovedal, že kým idú, netreba?!

  Samozrejme, že demagnetizácia u hodinára nepomohla, tak som sa 8.10. vrátil do predajne, že požadujem servis. Iný predavač ich bez námietok prevzal s tým, že ich posielajú do Viedne a mám čakať na cenovú ponuku. Veľmi rýchlo /12.10/ mi mailom ponuka prišla, tú som obratom schválil. Na ponuke stálo, že servis+ oprava bude trvať do 30 pracovných dní- čiže do 23.11. mi to vychádzalo. 24.11. som volal, že by som si išiel po hodinky, ochotná pani ma schladila, že čo chcem, že to trvá 30 pracovných dní. Odpovedám jej, že áno, to bolo včera /23.11/, ona že mi to teda preverí a zavolá späť. Nakoľko mi nevolala, tak som 30.11. volal opätovne, že čo sa deje. Myslím, že som volal s tou istou predavačkou a trval som na tom, že nech to preverí, že počkám na linke. Aj to preverila- údajne cenová ponuka bola mnou schválená až 20.10. a že ešte neprešlo 30 pracovných dní. Odpovedal som jej, že mám mail z 12.10., keď som im schválil tú cenu aj servis. Že ona nevie, že ona tam má dátum 20.10. a hotovo. Tak jej vravím, že aj od toho údajného 20.10. je to dnes presne 30 pracovných dní, takže hodinky by už konečne mali byť hotové. Odrazu sa vedela pozrieť do nejakého iného systému, ktorý ukazuje, že 5.12. budú hodinky na prevzatie v predajni. Bez akéhokoľvek vysvetlenia, že prečo meškajú so servisom. Tak som tam teda dnes /5.12./ volal, tá istá pani mi odpovedá- áno, hodinky sú tu, RADO. Až mi prebehol mráz po chrbte...nie vravím, Breitling. Jáj, tak to asi chlapci poplietli a vyzdvihli iné...tak teda budúcu stredu /13.12./

Ľudia preboha, je toto komédia, skrytá kamera alebo čo???  Hodinky kupované u nich za cca 7600EUR, servis po 9 rokoch /už druhý/ za 666,02 EUR, pretože hodinky išli veľmi nepresne a oni si to ešte nechajú zaplatiť..dobre, stáva sa...ale aby to trvalo vyše 2 mesiacov a ešte ani nie je isté, či tú budúcu stredu niečo bude? Tak ponaučenie- nabudúce si ich radšej odnesiem osobne do tej Viedne, alebo ich nabudúce dám opravovať hocijakému hodinárovi, len nie do oficiálneho servisného strediska. Bravóó Breitling, 48 ročné Rolexky mi idú bez problémov +- 10sekúnd/ deň

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 53
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Fúha tak to by nasralo aj mňa takýto neochotný prístup...ale ja sa ani nečudujem keď zamestnávateľ platí takú almužnu tým pracovníkom odborníci tam nepracujú a pracovať niky nebudú za tie slabé platy ! ale to je tak asi všade nie len v luxusnej predajni z hodinkami.

Presne ako vravíš nabuduce chod radšej do tej Viedne tam sú služby na inej úrovni ešte zatiaľ :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já teď ve WDL kupoval dvoje hodinky na black friday a bohužel totální zoufalost... komunikace po emailu hrozná, na půlku emailů vůbec nikdo nereaguje, hodinky ti zarezervují a za hodinu ti pošlou fakturu a za dalších 10 minut volají, že hodinky už prodali někomu jinému, jednu fakturu pošlou v doc, druhou v png, kde je vidět jen půlka faktury, třikrát se ptají na adresu a ve výsledku ti přijdou hodinky bez originálu faktury a kterou když si pak vyžádáš, tak se tě ptají znovu na adresu (která je na faktuře). Pak když se chceš zapsat do jejich VIP programu tak na třetí email konečně někdo reaguje a zeptá se tě na adresu... když mu jí pošleš, tak už zase nikdo neodpoví... no jako teda WTF, to Carollinum v Praze je úplně jinej level a komunikace a přístup naprostá špička.

Upraveno uživatelem dan010
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pocuj, a preco nadavas na WDL, ked ti povedali, ze to robi vo Viedni? a kedze uz niesu v zaruke, preco si ich nezobral do Sheronu, kde maju priamo servis, a radsej sa jebes s prostrednikom?

Prave som odpadol z tvojej slovenciny. Hahaha. Teraz ma tvoj prispevok raz taku vahu!

 

Aby som nebol off topic. Kupoval som tam dvoje hodinky nizkej cenovej kategorie a vsetko ok ale po tychto komentaroch necham hodinky servisovat inde.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som daval zarucne AquaTerry na servis do WDL v Auparku. S tym, ze nech mi nieco spravia s tahom, kde mala skrutka strhnuty zavit a nedal sa teda dielik oddelit od druheho (vivat omega za ich makke skrutky a posrane lepidlo..) a ze COSC hodinky isli +12s/den. Tie mi teda posielali do Rimavskej Soboty k p. Nagyovi. 

 

No co si budeme hovorit - rovnaka skusenost ako undy s tym, ze som sa 2x dopytoval ci uz prisli.. 2x este neboli. Dielik neuznali ako reklamaciu, museli ho rozpilit a zaplatil som si za novy.. to je OK. Ale mozete hadat ako dobre ich vyregulovali... spravne, ziadne. Isli rovnakych +12s/den ako predtym. Bud to nespravili alebo su mantaci (na reklamacnom bloku bola info napisana ze to treba urobit).

 

Takze sice vo WDL som kupil Moony, ktore zial idu tiez +18s/den (viem ze nemaju cosc) a chcel by som ich dat poladit, ale po mojej a este aj vasich skusenostiach sa na to radsej vykaslem. Minimalne cez nich..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já teď ve WDL kupoval dvoje hodinky na black friday a bohužel totální zoufalost... komunikace po emailu hrozná, na půlku emailů vůbec nikdo nereaguje, hodinky ti zarezervují a za hodinu ti pošlou fakturu a za dalších 10 minut volají, že hodinky už prodali někomu jinému, jednu fakturu pošlou v doc, druhou v png, kde je vidět jen půlka faktury, třikrát se ptají na adresu a ve výsledku ti přijdou hodinky bez originálu faktury a kterou když si pak vyžádáš, tak se tě ptají znovu na adresu (která je na faktuře). Pak když se chceš zapsat do jejich VIP programu tak na třetí email konečně někdo reaguje a zeptá se tě na adresu... když mu jí pošleš, tak už zase nikdo neodpoví... no jako teda WTF, to Carollinum v Praze je úplně jinej level a komunikace a přístup naprostá špička.

 

Dobrý deň,

 

ono to bolo celé trochu inak, hodinky ste si rezervovali to ano, ale Váš kolega poslal do mailu iný model, respektíve si pomýlil referenciu a poslal biele hodinky namiesto čiernych, a v momente kedy si uvedomil svoju chybu resp. nedorozumenie boli už dané hodinky rezervované iným klientom. Snažili sme Vám vyhovieť skrz to, že sme volalipp danému zákazníkovi, lebo som vedel, že sa mu tie biele páčili viac a boli voľné už len čierne, bohužiaľ aj po snahe vyhovieť Vám, sa to nepodarilo, lebo daný zákazník sa nakoniec rozhodol, že sa mu čierne páčia viac, ospravedlňujeme sa Vám, že sme Vám nedokázali v danej požiadavke vyhovieť ale bohužial sa stala chyba v komunikácií, ktorá zapríčinila toto nedorozumenie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý deň,

 

ono to bolo celé trochu inak, hodinky ste si rezervovali to ano, ale Váš kolega poslal do mailu iný model, respektíve si pomýlil referenciu a poslal biele hodinky namiesto čiernych, a v momente kedy si uvedomil svoju chybu resp. nedorozumenie boli už dané hodinky rezervované iným klientom. Snažili sme Vám vyhovieť skrz to, že sme volalipp danému zákazníkovi, lebo som vedel, že sa mu tie biele páčili viac a boli voľné už len čierne, bohužiaľ aj po snahe vyhovieť Vám, sa to nepodarilo, lebo daný zákazník sa nakoniec rozhodol, že sa mu čierne páčia viac, ospravedlňujeme sa Vám, že sme Vám nedokázali v danej požiadavke vyhovieť ale bohužial sa stala chyba v komunikácií, ktorá zapríčinila toto nedorozumenie.

 

O tom, že bychom spletli ref. číslo vůbec nevím a zde přikládám Vaší fakturu, kterou jste poslali v PNG a ref číslo na ní je černých B50!! Tedy na správné, které jsme si rezervovali. Naopak cca 10 - 15 minut po té, co jste nám poslali fakturu na černé jste nám volali, že ty černé už nejsou, že došlo k chybě na Vaší straně.

 

Jako že bychom si objednali omylem bílé, Vy jste nám přesto vystavili fakturu na černé a pak jste nám volali že černé už nejsou? To je blbost že? :)

 

Chyba se stane ono se nic zásadního neděje, jsme moc rádi, že jsme mohli koupit dvoje hodinky za skvělou cen, jen ta domluva a komunikace byla opravdu složitá a na půlku emailů, které jsem já sám poslal mi nikdo ani neodpověděl. :)

post-15353-0-94012500-1544039603_thumb.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolega chcel najprv 4ks hodín, potom zmenil model, potom chcel 3ks hodín a nakoniec keď boli faktúry urobené tak sa tam tiež niečo zmenilo a už tam boli len 2ks hodín. Faktúry, ktoré boli už urobené sa museli stornovať a formát v akom nám faktúry prídu my bohužiaľ neovplyníme.

 

Ano chtěli jsme 4ks hodinek, ale jedny z toho už nebyly, tak jste nám poslali faktury na troje hodinky, všechny správně, ale sami od sebe jste volali, že ty jedny má už někdo jiný - černé B50 a nabídli jste nám, že jsou už jen bíle. Na nás to působilo tak, že od rezervace do poslání faktury to trvalo celkm dlouho a je dost možné, že v tu dobu přišel do obchodu nějaký Váš VIP zákazník a Vy jste mu dali přednost a hodinky prostě prodali jemu. Což na druhou stranu i chápu, já bych asi udělal to samé. :)

 

EDIT: ještě pro doplnění faktury jste poslali v 17:20 a v 17:45 jste volali že ty bílé už nejsou. Hodinky jsme rezervovali cca ve 14 hodin. A fakturu na hodinky pro pana Procházku jste poslali až následující den a jen na můj email, kdežto fakturu na hodinky pro mne jste poslali naopak panu Procházkovi. Což se stát může, chápu, že tam byl blázinec. 

Upraveno uživatelem dan010
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A s tými hodinkami pre Vás a nášho klienta to bolo presne takto: Vy ste si ako prvý zarezervovali dané biele hodinky podľa mailu, ktoré sme Vám hneď rezervovali zabalili a nachystali, ( to prečo na faktúre boli čierne naozaj nechápem, sám som na to pozeral, že čo sa stalo za chybu ale až po tom čo sme zistili, že pán Procházka chcel čierne a nie biele), medzitým prišiel náš klient, že či máme ešte tie biele, na to sme povedali, že nie a že su rezervované pre iného klienta (pre Vás), tak sa pýtal, ktoré máme a teda boli to tie čierne, tak sa rozhodol a povedal, že sa s nimi uspokojí. Potom po telefonáte s pánom Procházkom som zistil, že nám dal zlú referenciu do mailu (môžem Vám, keď prídem do práce daný mail preposlal), na čo som mu povedal, že sa pokúsim danú situáciu vyriešiť lebo som vedel, že druhý klient mal záujem o biely model teda o ten Váš, ktorý ste mali rezervovaný. Hneď som mu volal ale nedalo sa, rozhodol sa nakoniec pre tie čierne, aj som mu vysvetľoval veci ohľadom toho že daný model je limitovaná edícia ale aj tak to nepomohlo. Mali sme tam naozaj blázinec a ešte raz sa Vám za nepríjemnosti ospravedlňujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A s tými hodinkami pre Vás a nášho klienta to bolo presne takto: Vy ste si ako prvý zarezervovali dané biele hodinky podľa mailu, ktoré sme Vám hneď rezervovali zabalili a nachystali, ( to prečo na faktúre boli čierne naozaj nechápem, sám som na to pozeral, že čo sa stalo za chybu ale až po tom čo sme zistili, že pán Procházka chcel čierne a nie biele), medzitým prišiel náš klient, že či máme ešte tie biele, na to sme povedali, že nie a že su rezervované pre iného klienta (pre Vás), tak sa pýtal, ktoré máme a teda boli to tie čierne, tak sa rozhodol a povedal, že sa s nimi uspokojí. Potom po telefonáte s pánom Procházkom som zistil, že nám dal zlú referenciu do mailu (môžem Vám, keď prídem do práce daný mail preposlal), na čo som mu povedal, že sa pokúsim danú situáciu vyriešiť lebo som vedel, že druhý klient mal záujem o biely model teda o ten Váš, ktorý ste mali rezervovaný. Hneď som mu volal ale nedalo sa, rozhodol sa nakoniec pre tie čierne, aj som mu vysvetľoval veci ohľadom toho že daný model je limitovaná edícia ale aj tak to nepomohlo. Mali sme tam naozaj blázinec a ešte raz sa Vám za nepríjemnosti ospravedlňujem.

 

Děkuji za vysvětlení, o tom, že kolega poslal Jirka poslal špatnou referenci jsem nevěděl. Chápu, že jste toho měli hodně, já hodinky mám a jsem spokojený a ještě jednou za ně děkuji. Ty B50 chtěl kolega, který to až tak neřeší, takže v pohodě. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já teď ve WDL kupoval dvoje hodinky na black friday a bohužel totální zoufalost... komunikace po emailu hrozná, na půlku emailů vůbec nikdo nereaguje, hodinky ti zarezervují a za hodinu ti pošlou fakturu a za dalších 10 minut volají, že hodinky už prodali někomu jinému, jednu fakturu pošlou v doc, druhou v png, kde je vidět jen půlka faktury, třikrát se ptají na adresu a ve výsledku ti přijdou hodinky bez originálu faktury a kterou když si pak vyžádáš, tak se tě ptají znovu na adresu (která je na faktuře). Pak když se chceš zapsat do jejich VIP programu tak na třetí email konečně někdo reaguje a zeptá se tě na adresu... když mu jí pošleš, tak už zase nikdo neodpoví... no jako teda WTF, to Carollinum v Praze je úplně jinej level a komunikace a přístup naprostá špička.

 

Tak já teď ve WDL kupoval dvoje hodinky na black friday a bohužel totální zoufalost... komunikace po emailu hrozná, na půlku emailů vůbec nikdo nereaguje, hodinky ti zarezervují a za hodinu ti pošlou fakturu a za dalších 10 minut volají, že hodinky už prodali někomu jinému, jednu fakturu pošlou v doc, druhou v png, kde je vidět jen půlka faktury, třikrát se ptají na adresu a ve výsledku ti přijdou hodinky bez originálu faktury a kterou když si pak vyžádáš, tak se tě ptají znovu na adresu (která je na faktuře). Pak když se chceš zapsat do jejich VIP programu tak na třetí email konečně někdo reaguje a zeptá se tě na adresu... když mu jí pošleš, tak už zase nikdo neodpoví... no jako teda WTF, to Carollinum v Praze je úplně jinej level a komunikace a přístup naprostá špička.

..myslim, ze to bol tvoj posledny nakup na BF v spolocnosti WDL... zbytocne tolko kritiky...vlastne, kvoli "ničomu":D..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..myslim, ze to bol tvoj posledny nakup na BF v spolocnosti WDL... zbytocne tolko kritiky...vlastne, kvoli "ničomu":D..

 

Tak Vám tohle asi na Slovensku přijde normální, když kupuješ věci za 10k ?, že někdo odpovídá na půlku emailů, domluva ohledně zaplacení hodně složitá (složit zálohu šlo jen hotově) a pošle ti fakturu na něco, co není a navíc sis podle nich ještě ani neobjednal. My na to v ČR moc zvyklí nejsme a v Carollinu nebo u Dušáka to funguje trochu jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...