Přejít na obsah

Bicí a bubeníci


Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 104
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

  • po měsících...

Hele pidikopák bych neřešil. Já hrál pořád na 22, a celej život jsem toužil po 20. Nikdy se mi to nepodařilo, ale tak nějak mám v sobě, že čím menší, tím lepší (průaznější a hutnější zvuk) a esteticky mi to taky víc ladí... Ted už dva roky nehraju a stejně to pořád řeším :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si taky tolik nestěžuju, stačí to a je to praktický ... ale kdyby to byla místo šestnáctky osmnáctka, asi bych to přežil :)

 

Přece jen, 14x16 je už kompromis, víc rezonance by to sneslo.

 

Já hrál na 16" kopák jen jednou. Akusticky to bylo úplně placatý, ale zvukař s tím stejně dokázal udělat zázrak. Takže na pódiový hraní to bylo úplně v pohodě. Fakt mě pekvapilo, co všechno zvukař dneska s tónem dokáže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...

Dneska mi v autě cestou do práce jelo cédo AC/DC Live from Donington (91´) a já si u písně "Let There Be Rock" uvědomil, co je Chris Slade za mašinu... prostě stroj, to není možný. Hrát tohle tempo na hi-hat jednou rukou přes čtvrt hodiny v kuse bez zaváhání je neskutečný. Prostě Mr.Proper na Speedu. Zkusil jsem si schválně klepat prstem v tomhle tempu a po čtvrt minutě jsem chytnul křeč.

 

https://www.youtube.com/watch?v=uCxN0qAAx4U

 

Už je to docela dlouho co jsem chodil do lidušky na bicí a četl v notovém zápisu, takže poprosím co to je? Nějaký šestnáctinky nebo? 

 

Jak to hraje Phil Rudd bych to, troufám si tvrdit, ještě zahrál... schválně pro porovnání zde..

 

https://www.youtube.com/watch?v=O24AipZ-buQ

 

nicméně je vidět, že roky už jsou znát, protože v roce 2016 tedy 25 let po Donningtonu už to Slade hrál ve znatelně pomalejším tempu, ale i tak... 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Mb8L7ADgNM4

 

Jinak vždycky jsem měl z bubeníků AC/DC Phila Rudda tak nějak radši (stejně jako Briana Johnsona za mikrofonem místo Bona)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro mě je hudební teorie tedy taky za trest, tak to ber s rezervou, ale řekl bych, že Slade hraje normální osminky, akorát je to tak rychlé, že to vypadá jako šestnáctiny...ale můžu se mýlit. Rudd vypadá, že hraje čtvrtky, ale pozor : on má copyright na osminy znějící jako čtvrtky díky grifu, který ho proslavil....stačí si poslechnout thunderstruck, a nejlépe se na něj u toho podívat na videu, a bude jasné, o čem je řeč. Nicméně tady i dle videa asi hraje fakt jednoduše, no on  je to totiž docela fičák.

Každopádně klobouk dolů, protože hrát AD/DC zní jednoduše, ale jednoduché to není. Každý bubeník mi dá za pravdu, že nejtěžší je hrát jednoduchý rytmus několik minut v kuse bez  tempového zakolísání.... Na druhou stranu, tihleti chlapi nedělají celý život nic jiného, než od rána do večere za tím sedí a trénují a hrají. Tady víc než kdekoliv jinde ve špičkovém oboru platí : trénink dělá mistra. Doporučuji film Whiplalsh.... i když to je spíš demotivační, protože neznám bubeníka, který by tohle dobrovolně podstupoval :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, osminy, ale kujva rychle. Já bych to hrál oběma rukama, ale když umíš dobře pracovat s dvojákama, není to tak složitý. Já to teda neumím. A Rudda mám taky radši. Je to takový syrový hraní, že má člověk pocit, že by to tak zvládl taky. A možná vlastně jo.

 

Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Využil jsem koroniny a zas se trochu víc pustil do prznění blan a mlácení do poklic. Minulý týden jsem se u toho i nahrál ale bylo to tak strašný, že to skončilo v koši i s kamerou, protože to určitě bylo kamerou, páč já přece hraju skvěle B)

Upraveno uživatelem Pavelpu27
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Ahoj bubeníci,

dovolím si oprášit toto vlákno, protože by se mi šikla každá vaše rada při výběru bicí soupravy.

Jako náctiletý jsem na bicí hrál asi 7 let. Chodil jsem do Lidušky k učiteli na hodiny bicích a taky jsem hrál ve školní kapele, se kterou jsme amatérsky hráli covery a sem tam někde na školní akci vystoupili. Po střední šly ale bubny stranou a nebyl na ně čas ani prostor. Teď po letech jsem ale chytnul nějakou nostalgickou a zjistil, že mi to mlácení dost chybí. Vzhledem k tomu, že už jsem vyřešenej stran bydlení a případného zázemí pro bubny, rozhodl jsem se, že si domů koupím nějakou menší soupravu, ať se mám sem tam na čem odreagovat.

1) Mám k dispozici pouze malý pokoj o rozměrech cca 2,5 x 4 m. Je vůbec reálný vybrat do takové malé cimřičky nějakou soupravu, abych se tam byl schopný pohnout a taky neohluchl jak se to bude odrážet od stěn? 

2) Určitě bych chtěl soupravu akustickou. K elektronickým bicím jsem trochu odtažitý, přijdou mi prostě takový....sterilní. Né že bych s nima měl nějakou větší zkušenost, jednou jsem se za ně posadil v nějakém nákupáku při promo akci ale prostě nebylo to ono...

3) Vzhledem ke dvěma výše uvedeným bodům docela uvažuji nad nějakou Jazz/Bop soupravou max. o 4 bubnech (počítá-li se do toho i snare, zkrátka jeden přechod a jeden floor tom) s max.18" kopákem

Takže můj dotaz zní: nemáte tip na nějaké fajn bubny do malého prostoru od zavedené značky, které nebudou znít úplně nahovno? (o to se postarám sám :D ). 

Dobré recenze jsem četl na a uvažuji o: Gretsch Catalina Club, Yamaha Stage Custom Bop, Sonor AQ2 Bop, Tama Superstar Classic...

Jde mi o rady zkušenějších typu: tyhle neber páč maj naprd řešení toho a toho, tyhle jsou naopak supr, protože mají oproti jinejm tohle navíc apod. Jediné co vím, že Tama je proslulá svým bytelným a kvalitním hardwarem.

Cenově tedy prosím něco okolo dvacky za bubny (bez činelů atd.)

Je mi jasný, že bubny hrají tak dobře jak dobrý je bubeník a že hlučnost upravím i stylem hry, typem paliček/špejlí, blánama, tlumením atd. Ale co byste doporučili v této situaci? Třeba vůbec nevím jaký volit typ dřeva...

PS: Dokonce jsem onehdá našel i své staré učebnice a noty

71D72050-3BB7-44BC-80A5-ED51312A032F.thumb.jpeg.e92fe929f546cdfc4ceaa7604977cda5.jpeg

 

 

Upraveno uživatelem Povidláček
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Místnost 2,5x4 je ok. Sám jsem měl takovou zkušebnu a šlo to. Chce to ale "rozbít" odrazy zvuku, takže pláty akustického molitanu, nějaký nábytek, do rohů buď akustický prvky, nebo aspoň vysokou kytku, nebo se mi osvědčil věšák a na to nějaký oblečení. Jo a hlavně pořádný koberec.

Co se soupravy týče, v takhle malým prostoru bych šel klidně si něčeho levnějšího - já hraju na Mapex a velmi solidní jak HW, tak zvuk. Činely aspoň Zildjan, Paiste mají tvrdší zvuk.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za dosavadní tipy a triky a taky na odkaz na stránky, o ojetinách jsem popravdě ani neuvažoval... jinak bydlím v rodinným domě, manželka je tolerantní a tu jednu svojí místnost jsem si vydupal. Takže těm elektronickejm bicím bych se fakt rád vyhnul...  v tý mojí cenový relaci by to stejně asi žádná velká pecka nebyla a přijde mi to jak říkám sterilní, gumový talířky... Hezkou akustickou soupravu v nějakým fajnovým finishi korpusů beru i jako pěkný bytový doplněk :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak sú na displeji štvorčeky, ktoré sa nemenia, tak zariadenie zrejme vôbec neštartuje, ani displej nezinicializuje. Ako píše Pavel, skúsil by som skontrolovať napájací kábel, či sa iba mierne neuvoľnil. Druhá možnosť, skúsiť po "krabičke" pobúchať, kľudne aj trochu silnejšie, ale pod hranicou rozmlátenia :). Tretia možnosť, servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...