Přejít na obsah

Dopravní zpravodajství


Doporučené příspěvky

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/madrid-central-emisni-zona-omezeni-vjezdu.A190620_065036_automoto_fdv
V tomhle článku mě zaujalo několik detailů ( např. rezident má výjimku, ale do roku 2025 si musí koupit nové auto?,...?.. ), myšlenka zajímavá, Praha k zoně dle mého též směřuje ( zde se to ale bude určo řešit milionem výjimek, až to bude postrádat smysl ), protože parkovací zony nejsou řešení. 

Nemá někdo osobní zkušenost z Madridu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 597
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Kuncáku, prosimtě, jak řešit odstaveny nepojizdny (pripadne posazeny na podpere) auto? Pri cisteni tam ani nedavaj pokuty, jenom je objedou...... jedno ma sundany znacky, druhy mimoprazsky. 

Zabiraj drahocenny mista

Upraveno uživatelem MJ.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kuncáku, prosimtě, jak řešit odstaveny nepojizdny (pripadne posazeny na podpere) auto? Pri cisteni tam ani nedavaj pokuty, jenom je objedou...... jedno ma sundany znacky, druhy mimoprazsky. 

Zabiraj drahocenny mista

Ofiko je cesta dlouhá, předlouhá ( co vím, tak novelizace je snad už projednaná a značně to urychluje, nicméně je to i tak dlouhé ). Neofiko platí post nade mnou :-)))), vystrkat auto nenápadně někam, kde tvoří překážku provozu, pak je věc řešena skoro okamžitě.

Při čištění ho mají zvednout , vyčistit a vrátit na místo.

Hele a nejsi náhodou z mýho rajonu? Pošli mi SZ, ověřím to u kolegy, ale jistě o těch autech ví ( kdyžtak bych věděl, v jakém stadiu to je ).

Jo a pokud to nesplňuje definici vraku, tak se s tím moc dělat nedá ( a definice zatím stojí za prázdnou kapsu, ani prase se v ní nevyzná ). 

Upraveno uživatelem kuncák7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cital som, ze riesenim je tiez vyliat pod auto olej a volat zivotne prostredie a cajtov. Na jednej strane to pomaha a na druhej sa nici prostredie...

 

Sent via IPoAC

Toho si tady nikdo pořádně nevšimne, to bys tam musel vylejt aspoň barel.

 

Jinak, právě bylo odhlasováno, že do konce týdne bude odeslán návrh na zřízení ZPS na P10 na Magistrát ke schválení. Cesta je ještě dlouhá, ale do roka a do dne. Mám se na co těšit :-(. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych měl dotaz, tuší někdo, jak moc je pracné přenastavit radar na jinou rychlost? Občas jezdím úseky, kde je omezení a jsou tam radary na úsekové měření, tak by mě zajímalo, zda jsou funkční dle aktuálního limutu. Dá se to případně někde zjistit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych měl dotaz, tuší někdo, jak moc je pracné přenastavit radar na jinou rychlost? Občas jezdím úseky, kde je omezení a jsou tam radary na úsekové měření, tak by mě zajímalo, zda jsou funkční dle aktuálního limutu. Dá se to případně někde zjistit?

V Praze bych vznesl dotaz na správce - Technická správa komunikací hl.m.Prahy.

Jinak jsem ne poprvé v koncích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snad nejsem moc OT, ale prosím o radu.
Z Hamburku přišel dopis. Firemní auto překročilo ve městě rychlost o 26km/h na třicítce. Chtějí po mě, abych jim napsal, kdo auto řídil, že jsem povinen to sdělit. Zároveň o odstavec níže uvádějí, že jako svědek mohu odmítnout podání informace, pakliže by to pro osobu blízkou znamenalo postih. 
Víte prosím někdo, jak to v Německu funguje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snad nejsem moc OT, ale prosím o radu.

Z Hamburku přišel dopis. Firemní auto překročilo ve městě rychlost o 26km/h na třicítce. Chtějí po mě, abych jim napsal, kdo auto řídil, že jsem povinen to sdělit. Zároveň o odstavec níže uvádějí, že jako svědek mohu odmítnout podání informace, pakliže by to pro osobu blízkou znamenalo postih. 

Víte prosím někdo, jak to v Německu funguje?

Irmo, tohle bohužel nevím , ale je tu pár členů, co pracuje v DE a mohlo by osvětlit, jak to funguje. Za sebe osobně si myslím, že se s tím nemažou jako u nás.

 

Jinak sem vložím plán MHD ohledně uzavírky ve Švehlově ulici ( kdyby měl někdo zájem, mám u sebe kompletní návrh dopravně inženýrského opatření, ale nechce se mi to sem vkládat ). Možná bude vše v TV, protože to bude mít velkej dopad ( a bude to asi průšvih ).

Schema busů - uzavírka Švehlova x Průběžná.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snad nejsem moc OT, ale prosím o radu.

Z Hamburku přišel dopis. Firemní auto překročilo ve městě rychlost o 26km/h na třicítce. Chtějí po mě, abych jim napsal, kdo auto řídil, že jsem povinen to sdělit. Zároveň o odstavec níže uvádějí, že jako svědek mohu odmítnout podání informace, pakliže by to pro osobu blízkou znamenalo postih. 

Víte prosím někdo, jak to v Německu funguje?

 

Pokud tam stejným autem jezdíte častěji, je lepší zaplatit. Pokud ne a v nejbližších měsících/letech tam stejné auto OPAKOVANĚ nepojede, tak je to na tobě. Většina lidí se bojí a zaplatí.

Existují ale typy lidí, kteří se nebojí a v tomhle případě by nic nezaplatili. Případně by si s nimi hráli a poslali jim velmi dlouhý dopis v češtině plný dlouhých a komplikovaných souvětí a někde v prostředku textu nahlásili nějakou neexistující nebo existující, ale nezastižitelnou osobu (případně osobu mrtvou)...

Upraveno uživatelem Franta Dobrota
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych měl dotaz, tuší někdo, jak moc je pracné přenastavit radar na jinou rychlost? Občas jezdím úseky, kde je omezení a jsou tam radary na úsekové měření, tak by mě zajímalo, zda jsou funkční dle aktuálního limutu. Dá se to případně někde zjistit?

Alespoň v tunelech v Praze na okruhu, přestavují. Mladá tam podle svého zvyku jela na předepsanou 80 (podle foto 78 reál), ale zrovna probíhaly nějaké manévry a variabilně tam byla nastavena 60. Takže výpalné 600

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud tam stejným autem jezdíte častěji, je lepší zaplatit. Pokud ne a v nejbližších měsících/letech tam stejné auto OPAKOVANĚ nepojede, tak je to na tobě. Většina lidí se bojí a zaplatí.

Existují ale typy lidí, kteří se nebojí a v tomhle případě by nic nezaplatili. Případně by si s nimi hráli a poslali jim velmi dlouhý dopis v češtině plný dlouhých a komplikovaných souvětí a někde v prostředku textu nahlásili nějakou neexistující nebo existující, ale nezastižitelnou osobu (případně osobu mrtvou)...

 

Zatím není co platit, protože se jedná jen o podání vysvětlení, resp. udání řidiče. Nechci s nimi nic hrát, navíc píší, že případné vysvětlení musím podat v němčině. Zároveň v dopise stojí toto: "Jako svědek můžete odmítnout podání informace pouze na takové otázky, jejichž zodpovězení by pro Vás nebo pro osobu Vám blízkou podle §52, odstavec 1 německého trestního řádu, představovalo nebezpečí trestního stíhání nebo nebezpečí postihu za přestupek."

Auto řídil zaměstnanec a zároveň rodinný příslušník (tedy osoba blízká). 

A teď babo raď :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...