Sphinxx Odesláno 6. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. října 2019 Tak Tudor si tímhle nezadělal jen na pěknej průser, ale především na pěknou ostudu, fakt jsem zvědavej, jak tohle skončí. Těch případů asi nebudou jenom desítky, ale mnohem víc. Já za sebe můžu říct, že bych ty hodinky už nechtěl, páč tohle divadlo by mi to strašně znechutilo a už bych z nich asi nedokázal mít radost. To je ale jen můj názor. Já taky ne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bob.zizka Odesláno 6. října 2019 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 6. října 2019 Za sebe si nedovolím toto tvrzení hodnotit, kromě toho, že můžu napsat, že s ním (B01) jsem absolutně spokojený. Mám nebo jsem měl tento strojek v hodinkách 5x. B01 i 04 a přesnost kolem +1 až +3 sec za 24 hodin při konstatním nošení - do toho 500M WR, rychloposuv data bez ohledu na denní dobu, příjemná rezerva chodu, odolnost vůči nárazům. Za mě absolutní spokojenost. A jak jsem psal výše, za důležité považuji taky to, že hodinky prochází pravidelnými kontrolami a firma si to hlídá, což tady (u Tudor) to lehce podcenili.Tudor to nepodcenil. Tudor si ten servisní interval zajistil pomocí data. Prostě jsou dál jak Brajtle kde na to musíš furt myslet že je máš poslat. Tudory si o to řeknou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobi Odesláno 6. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. října 2019 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 6. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. října 2019 Tudor to nepodcenil. Tudor si ten servisní interval zajistil pomocí data. Prostě jsou dál jak Brajtle kde na to musíš furt myslet že je máš poslat. Tudory si o to řeknou. Je dobrý to brát takhle s nadhledem ... radši si to budu dále hlídat, ale hodinky mít bez potíží a s radostí nosit . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prischera Odesláno 6. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. října 2019 A přitom zrovna Tudor a Breitling na vývoji strojku úzce spolupracují. Tříručka od Bretlingu je překopaný MT5602 a naopak Chronografy od Tudoru jsou upravené B01. Já bych to nepaušalizoval. Je zřejmé, že MT5652 má problémy, ale ostatní kalibry jsou v pořádku. Já si například na MT5402 vůbec nemůžu stěžovat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dokusan Odesláno 6. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. října 2019 V Pelagosech jejich inhouse MT5612 funguje na výbornou. Škoda těch GMT, je to pro všechny fanoušky značky velká nepříjemnost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Violoncello Odesláno 11. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. října 2019 Dobré ráno. Napsal jsem do Hodinářství Bechyně ohledně problematiky výše popsané. Dnes mi volal sympatický pán s vysvětlením. Jeho odpověď popíši v bodech. 1. BB GMT vykazoval vadný strojek. Bechyně jej při reklamaci posílal do Švýcarska, odkud se hodinky vrátily "opravené" bez bližší specifikace, tudíž bez popisu opravy. Po takto uskutečněných reklamacích se HB ještě dvakrát vrátily totožné hodinky na reklamaci zpět. 2. Nyní již mění HB v případě reklamace strojky za nové a nikam hodinky tudíž neposílá 3. Tudor chybu opravil a u nových BB GMT se již chyba nebude opakovat Hezký den všem! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tenglis Odesláno 11. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. října 2019 Super, díky za ochotu a informace! Hledal jsem na netu, co byla přesná technická příčina závady, ale neúspěšně. To by mě skutečně zajímalo. Stejně jako to, co přesně znamená "nové BB GMT" , tj.od kterého sériového čísla jsou už upravené strojky... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Violoncello Odesláno 11. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. října 2019 Dle tvrzení pána z HB Tudor závadu záměrně nepopisuje, což chápu. Ad nové BB GMT - pán to nazval Novými modely. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skalis Odesláno 12. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. října 2019 Neocekavejte, ze by Tudor publikoval technickou pricinu problemu. To se nikdy nestane a ani se nedivim. Je to dusevni vlastnictvi firmy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ATOM Odesláno 12. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. října 2019 Neocekavejte, ze by Tudor publikoval technickou pricinu problemu. To se nikdy nestane a ani se nedivim. Je to dusevni vlastnictvi firmy. Souhlasim. Co se mi nelibi, nestahnout komplet vadnou produkci z pultu a nechat zakaznika koupit si v podstate krap. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skalis Odesláno 12. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. října 2019 Alesi, po boji je kazdy general. Ve chvili, kdy problem vznikne a jeste poradne nevis, jak moc je vazny, tak tezko zacit obrovskou logistickou akci se stahovanim globalni produkce a nahrazovanim novymi kusy. Na to neni nastavenej procesne a kapacitne ani Tudor.Souhlasim. Co se mi nelibi, nestahnout komplet vadnou produkci z pultu a nechat zakaznika koupit si v podstate krap. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ATOM Odesláno 12. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. října 2019 Nevim kolik kusu GMT slo do sveta, nevim, jak je Tudor nastavenej, ale aby se dal nedostavaly vadne kusy zakaznikovi, se zabranit da. A kdyz i dnes je schopny ti dealer prodat hodinky se spatnym strojkem, kdyz se vi vo co de, je na houby. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 12. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. října 2019 Hele, vono je třeba říci, že první coaxy od Omegy měly taky problémy, ale de vo to, jak se k tomu firma postaví. Aldo, hele mrkni se na auta Honda má pruser s motorem 1.5 celosvětově, kauza jak cip a všichni to ví a auta se prodávají. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ATOM Odesláno 12. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. října 2019 Tak jo, o nic vlastne nejde, vsechno je cajk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ATOM Odesláno 12. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. října 2019 ...protoze ten druhy, treti, ctvrty atd. to dela taky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skalis Odesláno 12. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. října 2019 (upraveno) Nevim kolik kusu GMT slo do sveta, nevim, jak je Tudor nastavenej, ale aby se dal nedostavaly vadne kusy zakaznikovi, se zabranit da. A kdyz i dnes je schopny ti dealer prodat hodinky se spatnym strojkem, kdyz se vi vo co de, je na houby.Predstav si, ze mas ve svete treba 1000 ks a sance na projeveni problemu je 20%. Budes kvuli tomu produkci stahovat? S ruznyma pravidlama logistiky a fakturace v ruznych koutech sveta s ruznou celni politikou. Zaroven tim zablokujes dalsi prodeje na nezanedbatelnou dobu. Krome, musis na problem reagovat i presto, ze treba nemas jeste pripraveny technicky reseni. Tak zkusis jiny mazani a paralelne odladis a otestujes zmenu designu. Tu musis zavest do vyroby, pripravit nahradni dily, rozeslat je a zaskolit servisaky. Upraveno 12. října 2019 uživatelem skalis Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shewcza Odesláno 12. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. října 2019 Pokud se k tomuto problému postaví čelem i třeba 5 let po záruce, tak je to fér. V opačném případě je to poděl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skalis Odesláno 12. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. října 2019 Pokud se k tomuto problému postaví čelem i třeba 5 let po záruce, tak je to fér. V opačném případě je to poděl.Souhlas. Problem se potahne, u nekterych kusu se to vyskytne pozdeji atd. Pokud to budou servisovat na svoje naklady i po zaruce, tak fair enough. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Postal80 Odesláno 13. října 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. října 2019 Pánové, jste evidentně odborníci, můžete mi poradit? Chtěl bych koupit Tudory od tohoto obchodníka: https://www.vipstation.com.hk/Našel jsem je přes chrono 24, vypadá to jako luxusní butik, ale to místo obchodu - Hongkong mě trochu děsí..Nabízí i jiné značky. Vše nové, krabička papíry a spol. Ve srovnání s naším autorizovaným dealerem, je rozdíl v ceně i 32 000, to je dost! Předem děkuji Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se