Přejít na obsah

zpozdeni letu a reklamace


Doporučené příspěvky

1.9. jsem mel o vic nez 3h zpozdeny let z Kodane do Prahy. 2.9. jsem podal pres web CSA reklamaci s pozadavkem kompenzace a dnes je 3.10. tzn vic nez mesic a stale bez reakce (v emailu mam akorat potvrzeni s 2.9. ze tu reklamaci nabrali a ze zareaguji v zakonne lhute).

 

Je zakonna lhuta na tohle stejna jako na zbozi, tzn 30dni nebo se to nejak lisi?

 

Mate s tim nekdo zkusenosti, jak postupovat, kdyz ani po mesici se nic nedeje? 

 

diky predem za postrehy, jeste se mi to nikdy nestalo..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem to zadal firmě, která se tím zabývá. Berou si sice asi 25%, ale o nic se nestaráš a ten právník to vyřizuje a informuje tě. Takže když mi přistálo na účtě 3x 400? - 25%, tak mi to vůbec nevadilo. Zpožděný let na Rhodos o více jak 3 hodiny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam zkusenost s Luada, ti mi druhy nebo treti den odpovedeli, ze mi asi do 25 pracovnich dnu poslou penize a taky se tak stalo

vlastne jsem absolutne necekal takto hladky prubeh

jake jsou lhuty na vyrizeni ale nevim

 

edit: a ani si nevybavuju, ze bych ty lhuty tehdy nekde videl.. akorat snad, ze tu kompenzaci muzes zadat snad i 3 roky zpetne

Upraveno uživatelem suflik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně zrušili v červenci AA let do US, a letěl jsem až o 2 dny později. Reklamoval jsem přes jednu z těch agentur (vasenaroky). Podali předžalobní výzvu, AA mlčí, tak teď jde žaloba. Jsem zvědavej, jak to dopadne :D.

Sorry, pokud jsem offtopic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jak ČSA, ale Smrtwings - no vždyť je to jedna firma - mají politiku u individuálně reklamovaných nároků neplatit a neplatit a neplatit, čekat na exekuční příkaz. Pak zaplatit obratem (myslím dobrovolnou úhradou ušetří část exekučních poplatků). Evidentně se jim to vyplatí, řada lidí to vzdá, většinou až na exekuci nedojde.

A kterási z těch zprostředkovatelských agentur na EU odškodnění má prý sídlo na stejné adrese jako Smrtwings, zkrátka mají to posichrované z obou stran.

@tmoris: Pokud Ti odpoví, tak nejdřív popřou Tvůj nárok s odkazem na vyšší moc, např. "zpoždění způsobilo řízení letového provozu", neposkytnou výpis z letového deníku (= nedají Ti do ruky případný důkaz), čekají, jestli se obrátíš na místně příslušný letecký správní úřad; obávám se, že je to úřad, pod který spadá výchozí letiště, tedy Danish Transport, Construction and Housing Authority.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se Smartwings jsme letěli na dovolenou tak pětkrát a nepamatuji let, že by nebyl nějaký stresík. Na čas snad ani jednou, v letadle buď vedro nebo zima. Jednou nechali nastoupit totálně vožralou partu asi pěti ženských, totálně, žádná jiná společnost by je nenechala nikdy nastoupit, no a samozřejmě během hodiny došlo i na facky a musel zasahovat kapitán. Při dalším letu při přistání všechny děti brek, nějaký divný tlak v kabině, jako že létám hodně, nepamatuji že by mě takhle i kamarády v letadle boleli uši. Samozřejmě jsme to konzultovali s letuškami, a prej ne, všechno bylo v pořádku, ale že letadlo odlétlo o tři hodiny déle z Prahy kvůli závadě, to už bylo velmi zajímavé. Vůbec jsem se nedivil, když chtěli zazdít tu kauzu letu s jedním motorem, jen proto že to pilotoval nějaký kamarád šéfa z hora. Lháři, sedmilháři to jsou a jediné jejich štěstí je, že je využívá většina českých cestovek, protože jinak by s nimi neletěli ani opice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se Smartwings jsme letěli na dovolenou tak pětkrát a nepamatuji let, že by nebyl nějaký stresík. Na čas snad ani jednou, v letadle buď vedro nebo zima. Jednou nechali nastoupit totálně vožralou partu asi pěti ženských, totálně, žádná jiná společnost by je nenechala nikdy nastoupit, no a samozřejmě během hodiny došlo i na facky a musel zasahovat kapitán. Při dalším letu při přistání všechny děti brek, nějaký divný tlak v kabině, jako že létám hodně, nepamatuji že by mě takhle i kamarády v letadle boleli uši. Samozřejmě jsme to konzultovali s letuškami, a prej ne, všechno bylo v pořádku, ale že letadlo odlétlo o tři hodiny déle z Prahy kvůli závadě, to už bylo velmi zajímavé. Vůbec jsem se nedivil, když chtěli zazdít tu kauzu letu s jedním motorem, jen proto že to pilotoval nějaký kamarád šéfa z hora. Lháři, sedmilháři to jsou a jediné jejich štěstí je, že je využívá většina českých cestovek, protože jinak by s nimi neletěli ani opice.

Jejich jediná spása a nás všech ostatních neštěstí.Let do Albánie: z PRG + 3 hodiny, kompenzace voda 0,5 l na osobu. Z TIA + 6 hodin!, kompenzace též voda. Ovšem téměř celá noc na letišti, bez infa a omluvy... Dal jsem to Click2Claim, nemám sílu se s těma kreténama handrkovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Afri: takový rodeo jsi měl inflight nebo ještě na zemi? Za letu už by to snad byl incident k hlášení, nebo? Jinak pokud lítáš často, tak se naopak divim, že Tě to dovolení boardovat různejm individuím překvapuje, univerzálně to vídávám napříč světem tak nějak všude...


Jinak je tragédie, kam to Šimáně vede, zejména u ČSA, viz např. to plánovaný odstavení půlky fleetu přes zimu. Celkově letecká koncepce u nás stojí za starou belou, neuvěřitelný, jak nám ujíždí vlak (kapacita Ruzyně, vlečka do nikam v Ově a její převálcování Katowicema, protože Tošenovský a spol.). 

 

Já dal letos cca 10x PRG-DUS s CSA a vzdy ok, dokonce i v zime, zhruba stejnej pocet jsem absolvoval s Eurowings a až na to ATR u CSA ok a srovnatelný, na těchle business přískocích to vždy fungovalo ok a za mě v tom tkvěla přidaná hodnota a budoucnost ČSA, ovšem to sekání nákladů a letovýho řádu je neskutečně vidět, teď řešim dopolední jednání v Hamburgu a ta pravidelná 7:15 (nebo tak nějak) linka už koukám neexistuje, takže přímák jedině tam 17:30, zpět nějak kolem 9:00, skvělý pro pracovní účely, zbytečně dvě noci pryč... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som letel (teda mal letieť) pred cca troma týždňami z Duseldorfu do Viedne a mne let úplne zrušili.. Bolo to skrz Austrian a dali mi náhradu až druhý deň ráno.. Napísal som im skrz reklamačku a bez akýchkoľvek problémov poslali finančnú kompenzáciu na účet.. Vybavené to bolo v priebehu týždňa a peniaze v priebehu dvoch..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Olaf: Ve vzduchu jsem toho zažil také dost, když se tam lidi vožerou a vyhoudají, to je jiná. Tady byl problém už při odbavení, kdy přišli čtyři ženský úplně na šrot, v dutyfree si koupili flašku vodky, kterou chlamstali a čekali s námi na odlet. Úplně totálka, jedny spadli tepláky, chodila tam v kalhotkách a už začínali první problémy z ostatními cestujícími. Říkám si, tak ty nenastoupí, protože to jsem zažil také párkrát když nevpustili někoho na palubu a tak by to mělo být. Smartwings je pustil, žádný stres. Manželka říká, tak to bude rachot, naštěstí mi seděli ve předu a oni vzadu. Ale po asi půl hodině letu vzadu první mazec, někdo tam na řval ať přestanou být sprostý, že tam jsou všude děti. První zásah letušek, pak po druhé, třetí a když jsem vstal a otočil se, chlapík zrovna jedny po pár urážkách do buzerantů vypálil pěknou facku, až si sedla, pak druhý a byl mazec...letuška utekla a přišel kapitán. Po asi deseti minutách domlouvání rozsadil ženský po celém letadle a byl klid. Jednu posadil i k nám a ta hned chrápala. Při čekání na kufry další mazec, protože se opřeli do toho chlapa znova, a ten jenom zařval že čeká před letištěm a že jim dá do držky a tak to pro mě skončilo. Jak říkám, obrovské selhání Smartwings, že je vůbec nechali nastoupit...

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Afri:  :eek:  :eek:  :eek:  :eek:  :eek:

No ty píste, za tohle by v US dostaly regulérně ban, a každá pořádná aerolinka by je zaprvé nepustila a zadruhé po druhym varování emergency landing a na nádhery by čekali fízlové/záchytka... 
Já mám pekelný zkušenosti max. se smradem obtěžujícími spolucestujícími, na pětihodinovym vnitro US letu jsem předmin. týden chytil 250 kg vyžraný prase, pro který je sprcha sprostý slovo, strašný. Nechápu, proč takový dobytky nechávaj boardovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojooo, chvilku to bude trvat, ale věřim, že to dobře dopadne. Samozřejmě se budou nejdřív cukat, vymlouvat na vyšší moc, pak nabídnou nějakou menší částku a pak to zaplatěj jak maj. Jako to bylo u mě :-)

U těchto služeb jsi právě podobných tahanic jako přímo s leteckou společností zbaven a jen čekáš, co si oni za svou nemalou provizi vymohou. Motivaci k tomu mají  :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

pro zajimavost ostatnich:

 

vasenaroky podali predzalobni vyzvu a asi za mesic se mi ozvali, ze jim aerolinky odpovedely, ze tam byl zasah vyssi moci v podobe bourky a ze to vyhodnotili tak, ze by u soudu zrejme prohrali, takze s pripadem konci a posilaji mi vypoved zastupovani. nic me to nestalo, ale docela me prekvapilo, ze jsem jim tyhle informace (vcetne infa o bource) rekl na samem zacatku a najednou jsou prekvapeni a zmeni nazor na postup. podle me tam maji slusny mrdnik, takze na vstupu si to poradne neproveri, vsechno podaji predzalobni vyzvou a pak teprve z prvni reakce aerolinek resi, jestli jo nebo ne..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...