Přejít na obsah

Pomoc s identifikací PRIMEK


Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 3,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Přesné označení modelu nevím, ale je to ke zlaceným pozdrům vyráběným tuším ve francii z důvodu, že nebylo tehdy v silách primu zvládnout technologii výroby. Mám tento model primek po pradědovi někdy z konce šedesátých let s kal. 121 a mimosřednou vteřinovkou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nemívaly náklaďáky 24V elektroinstalaci (a tedy i aku)...?

Nebyls náhodou esembák? Páč jedině esembáci mívali v náklaďákách 24 V aku, pilu na řezání zatáček a lopatu na házení kvaltů. :lol2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je zajimave, Daftro, pac ja s moji Skoda 100 mel velky problem na snehu. Diky motoru a nahonem na "zadku" byla predni cast tak lehka, ze po zatoceni volantem jsem jel vetsinou rovne. Takze se pytel cementu daval do predniho kufru. Nikdo, koho znam, nemel tendenci davat u stovarny nejakou zatez dozadu. Snad jenom ty. Ale pokud se ti zdalo, ze je to prima napad, tak ti to nechavam. Stejne to byl nezmar. ;)

Nedotáčivost hundrtky se dala řešit použitím ruční brzdy, stylem jízdy a pořádnýma galuskama. Ty neznáš nikoho a já zase znám všechny kamoše, co jsme jezdili v ČSAD a měli Š 100, s velkou baterkou za zadníma sicama. ;)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já zas na hundrtku. Za zadníma sedačkama v tom úložným prostoru jsem měl nabastlenou baterku z náklaďáku 180 Ah, hmotnost cca 60 kilo olova a asfaltu. Nikdy se nestalo, že bych nenastartoval a na sněhu, na ledě jsem se nebál žádných kopců  :)

Presne tak som to mal aj ja,ale nemal som ju pripevnenu az sa mi + kontakt oprel o zadnu sedacku a zvaralo to tak,az v nej zacal horet ten molitan.Nebolo mi vsetko jedno.

 

A nemívaly náklaďáky 24V elektroinstalaci (a tedy i aku)...?

Ano nakladaky boli a su 24v,ale maju dve 12v baterky zapojene do serie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebyls náhodou esembák? Páč jedině esembáci mívali v náklaďákách 24 V aku, pilu na řezání zatáček a lopatu na házení kvaltů. :lol2:

Tys nikdy v životě nenapsal nebo neřek žádnou blbost, viď...? Když to kolega skodna uvedl na pravou míru, uvědomil jsem si, že jsem se vlastně nikdy s žádným 24V akumulátorem nesetkal a s ohledem na konstrukci z cca 2V článků je to prostě hloupost. Stane se...  :whistling:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná tyhle.

možná, ale ve skutečnosti to není tak jistý.

Ty na obrázku od tebe - když sem dáš pořádnou fotku těch hodinek včetně korunky z pohledu ciferníku, bude se moci z toho usoudit více, mimochodem vše co napovídají nebo nenapovídají indicie, které jsou patrné z obou dýnek. 

:notworthy:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedotáčivost hundrtky se dala řešit použitím ruční brzdy, stylem jízdy a pořádnýma galuskama. Ty neznáš nikoho a já zase znám všechny kamoše, co jsme jezdili v ČSAD a měli Š 100, s velkou baterkou za zadníma sicama. ;)  

 

Dávám za pravdu. Když sem měl Š 110L jezdil sem MHD Praha a vozil za sedačkama baterku z autobusu. Ne pro zátěž, ale že sem nastartoval i ve velkých mrazech. Potom, to už sem byl z velkoměsta pryč sem měl postupně LADA 2101, 2102, 2103 a 2104 a v těch sem vozil v zimě pytel pšenice = 60kg. A jízda? Tak bylo to o zvyku a o pneu, žádný problém. Docela rád na to vzpomínám, tak jako na řazení v RTO. :)

 

https://knizka6.webnode.cz/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...