Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Platil jsem kartou na e-mail. Zkusím to reklamovat.

jj, nevím co máš za banku, ale stav se na pobočce a vyzvedni si reklamační formulář že si provedl platbu kartou a ta příjemci nedošla. Banka je pouze zprostředkovatelem, reklamaci řeší přímo u Visa nebo Mastercard. Předpokládám ale, že máš výpis z PayPal o transakci  

 

A jak ale bance dokáže, že to bylo za zboží, když, jak píše, se jednalo o přímou domluvu? 

Bance nemusíš nic dokazovat, ta je pouze zprostředkovatelem. A je celkem jedno za co to bylo. Za provedení platby odpovídá příslušná karetní společnost, která reklamaci prověří a zjistí kam ta platba šla. Pokud ale dotyčný kecá a platba mu přišla, pak je to na dohadování s ním a s PayPal, i když to bylo zasláno jako F&F. 

 

Edit: tak omluva, špatně jsem to pochopil a myslel, že mu vůbec nepřišly peníze. Pak tedy beru zpět a jak píše Sibiř: reklamace odesílatele. Pro jistotu bych ale otevřel case u PayPal, i když tam ručení z jejich strany v případě F&F není a pokud ano, pak asi malé. 

Upraveno uživatelem lucid
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bance nemusíš nic dokazovat, ta je pouze zprostředkovatelem. A je celkem jedno za co to bylo. Za provedení platby odpovídá příslušná karetní společnost, která reklamaci prověří a zjistí kam ta platba šla. Pokud ale dotyčný kecá a platba mu přišla, pak je to na dohadování s ním a s PayPal, i když to bylo zasláno jako F&F. 

Několikrát jsem to řešil a banka po mně chtěla výpis komunikace, čestné prohlášení a přesný popis, co a jak. Platil jsem Visou. Trvalo to asi 14 dní, pak peníze připsali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Několikrát jsem to řešil a banka po mně chtěla výpis komunikace, čestné prohlášení a přesný popis, co a jak. Platil jsem Visou. Trvalo to asi 14 dní, pak peníze připsali.

Zřejmě záleží co je to i za banku. Po mně chtěli jen výpis. Ale vzhledem k tomu, že to banka postupuje karetní společnosti, pak čím více údajů, tím možná snadnější reklamace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zřejmě záleží co je to i za banku. Po mně chtěli jen výpis. Ale vzhledem k tomu, že to banka postupuje karetní společnosti, pak čím více údajů, tím možná snadnější reklamace.

Přesně tak, nějak podobně mi to bylo i vysvětleno. A nejen snadnější, ale i rychlejší. Jednou to byla KB, pak GE/Moneta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Objednal jsem si poměrně dávno před Vánoci součástku do auta z NL. Platba Paypal, druhý den mail, že odesláno. Dodnes nic nedošlo, odesílatel mi místo tracking ID poslal účtenku z pošty, kde žádná identifikace zásilky není. Co s tím?

 

Odesílatel musí doložit, že zásilku odeslal způsobem, který se dá ověřit (tracking number). Pokud jsi platil za "goods". Pokud jsi mu poslal peníze jako "payment to a friend or family" máš smůlu. Jinak PP je v tomto většinou na straně kupujícího. Loni jsem posílal něco do US a šlo to 6 týdnů, protože měli sněhovou nadílku a nestíhali. Po měsíci kupujícímu PayPal vrátil peníze a mně je strhli. Naštěstí kupující byl slušný a jakmile zásilku dostal, poslal mi ji zpět. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odesílatel musí doložit, že zásilku odeslal způsobem, který se dá ověřit (tracking number). Pokud jsi platil za "goods". Pokud jsi mu poslal peníze jako "payment to a friend or family" máš smůlu. Jinak PP je v tomto většinou na straně kupujícího. Loni jsem posílal něco do US a šlo to 6 týdnů, protože měli sněhovou nadílku a nestíhali. Po měsíci kupujícímu PayPal vrátil peníze a mně je strhli. Naštěstí kupující byl slušný a jakmile zásilku dostal, poslal mi ji zpět. 

Na výpisu transakce memám napsáno, jestli je to Goods, nebo F&F, ale v popisu je jasně vidět, že se jedná o platbu za součástku. Prodávající mi pak i potvrdil mailem, že platbu přijal a že to posílá a přiložil fakturu pro účetnictví. Ještě ho zkusím přimět, aby to nějak zkusil dohledat na poště, ale oni to asi poslali obyčejně bez Track and Trace. Jediné, co mi doložili je účtenka se zaplaceným poštovným, ale nikde není specifikováno, o jakou zásilku šlo a vlastně ani komu ji poslali.

Takže chápu to správně, že si vytisknu PayPal statement a potvrzení o transakci a zajdu s tím do banky?

 

Edit: Tak jsem chtěl otevřít Case na Paypalu a nelze: We're sorry, but this transaction cannot be disputed because it is not a purchase of goods or services. Please contact the recipient directly.

Upraveno uživatelem Pavelpu27
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na výpisu transakce memám napsáno, jestli je to Goods, nebo F&F, ale v popisu je jasně vidět, že se jedná o platbu za součástku. Prodávající mi pak i potvrdil mailem, že platbu přijal a že to posílá a přiložil fakturu pro účetnictví. Ještě ho zkusím přimět, aby to nějak zkusil dohledat na poště, ale oni to asi poslali obyčejně bez Track and Trace. Jediné, co mi doložili je účtenka se zaplaceným poštovným, ale nikde není specifikováno, o jakou zásilku šlo a vlastně ani komu ji poslali.

Takže chápu to správně, že si vytisknu PayPal statement a potvrzení o transakci a zajdu s tím do banky?

 

Edit: Tak jsem chtěl otevřít Case na Paypalu a nelze: We're sorry, but this transaction cannot be disputed because it is not a purchase of goods or services. Please contact the recipient directly.

Tu banku určitě zkus, ale jak říkám, připrav si k tomu co možná nejvíce podkladů. Když to vezmu do důsledku, tak ten Paypal statement je v podstatě proti tobě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu banku určitě zkus, ale jak říkám, připrav si k tomu co možná nejvíce podkladů. Když to vezmu do důsledku, tak ten Paypal statement je v podstatě proti tobě...

 

Tu banku určitě zkus, ale jak říkám, připrav si k tomu co možná nejvíce podkladů. Když to vezmu do důsledku, tak ten Paypal statement je v podstatě proti tobě...

Tomu nerozumím, proč je proti mě?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomu nerozumím, proč je proti mě?

We're sorry, but this transaction cannot be disputed because it is not a purchase of goods or services. Please contact the recipient directly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na výpisu transakce memám napsáno, jestli je to Goods, nebo F&F, ale v popisu je jasně vidět, že se jedná o platbu za součástku. ......

Edit: Tak jsem chtěl otevřít Case na Paypalu a nelze: We're sorry, but this transaction cannot be disputed because it is not a purchase of goods or services. Please contact the recipient directly.

 

 

Tomu nerozumím, proč je proti mě?

 

Z toho vyplývá, že si to platil jako  F&F, tzn. jako částku mezi přáteli, nikoli jako nákup za zboží, takže PayPal dává od toho ruce pryč s tím, ať si to vyřídíš sám s příjemcem částky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Objednal jsem si poměrně dávno před Vánoci součástku do auta z NL. Platba Paypal, druhý den mail, že odesláno. Dodnes nic nedošlo, odesílatel mi místo tracking ID poslal účtenku z pošty, kde žádná identifikace zásilky není. Co s tím?

Pavle promin ale tohle uz mi po tech svatkach taky stve, uz je toho nejak moc. Co to je za vyraz? Jeden Vanoc, druhy Vanoc, treti Vanoc - takze pred Vanoci?

 

(to uz mi podstatne min trha usi "pred Vanocema")

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník LukeD

MadButcher: Štvát tě to může, trhat uši ti to může taktéž, nicméně obě varianty jsou správně: viz pravidla českého pravopisu.

 

Jo, a chybí ti tam čárka před spojkami protože a že, a máš tam mít mně (komu, čemu), ne mě, když už tady někoho jebeš za pravopis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...