Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Vždyť před chvílí jsi chtěl rušit regulace a dávat lidem volnost. A teď ti jiná regulace chybí a volnost "nevoní".

Je to hezká ukázka, že každý chceme něco jiného, a že bez společné koncepce a směru to nejde.

Myslím, že jsem u jádra pudla :)  Právě jde o pochopení toho,  že regulace nemůže být regulována jinou regulací, aby regulace regulovaně regulovala a vše mohlo fungovat do nekonečna. Já jsem nic nepsal proti regulacím (zmiňoval jsem Desatero např.),  já psal o PŘEregulovanosti....proti smyslu nějakého všeobecně smysluplného konsenzu na užitečné bázi. Jak říkám, můžeme diskutovat, ale nedobereme se ničeho....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím desaterem a přemírou regulace to vůbec nebyl dobrý příklad. Podle většiny mých židovských kamarádů to bylo tak, že původně chtěl vzít Mojžíš na Sinaji jen pět kousků, no ale Hospodin mu nabídl slevu .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím desaterem a přemírou regulace to vůbec nebyl dobrý příklad. Podle většiny mých židovských kamarádů to bylo tak, že původně chtěl vzít Mojžíš na Sinaji jen pět kousků, no ale Hospodin mu nabídl slevu .....

:D jj, já vím...a když se vrátil dolů ke svým, tak je musel zklamat, protože "Nesesmilníš" tam zůstalo :D... Konečně někdo, kdo má smysl pro humor a nebere všechno smrtelně vážně . Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Psal sem to proto, ze vzhledem k emisim ktere vyprodukuji tisice nakladnich lodi jsou emise z osobnich vozidel zcela zanedbatelna polozka.

 

Kristepane tady si uvědomuji, jak je nesnesitelné být starý a nemít Alzheimera. Za historii Chronomagu se probíralo již tak třikrát, že tenhle často zmiňovaný názor je z mnoha důvodů mýtus, stačí se porozhlédnout po internetu.

 

Jinak jak už psal Vojta, bylo by fajn, kdyby se lidé obecně vrátili zpátky na zem a trochu se zamysleli. Životní úroveň v ČR/EU stále stoupá, máme se nyní určitě nejlépe ve své historii a pořád zde bude X doomsayerů typu Straspola, kteří každý rok křičí, že ještě pár měsíců a evropská civilizace musí zákonitě zaniknout. Nechápu vlastně proč zde s námi chtějí zůstávat, když na světě je tolik nádherných míst, kde to tak hrozné jistě nebude...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je pořád obecně. Napiš kterou ekofašistickou regulaci bys zrušil.

Konkrétně zákaz prodeje normálních plynových kotlů.

Ano, kondenzační jsou účinnější, ale pouze za předpokladu, že předěláš celou otopnou soustavu na nízkoteplotní, protože efekt z kondenzace je do 60°C teploty výstupní vody z kotle. Jinak musíš zaplatit za nové vyvložkování komína a jeho napojení na odpad a místo 20 dáš za kotel a komín 50 až 60 tis. a nic to nepřinese. Ani majiteli, ani přírodě a okolí.

Momentálně to řeším u máti, která má 80 let a o celkové rekonstrukci baráku s podlahovým topením pochopitelně nechce ani slyšet. Starý kotel má 18 let a začínám se každou topnou sezónu bát, kdy začne téct.

Pochopitelně, jsem blbec, že jsem nějak nezaregistroval ukončení prodeje klasických plynových kotlů a nevyměnil jsem jej, když to ještě šlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlosi,az do dneska sem si myslel,ze jsi sice prudic,ale jinak inteligentni chlap. Tvoje demagogie mne uz nebavi. Snazis se podsouvat svoje zavery do mych prispevku, ale mylne. Napsal sem porovnani emisi v globalnim meritku u dvou velicin. A to je cele. Az pujde zmenit planetu k bydleni, bude mi jedno, co se deje, at uz na ulici pred domem nebo na druhe polokouli. Domluvil sem.

 

https://www.euro.cz/byznys/i-lodni-doprava-zelena-klasicka-lod-ma-totiz-emise-jako-5-milionu-aut-1335158

 

http://www.auto.cz/nejvetsi-lode-sveta-znecistuji-prostredi-vice-nez-vsechna-auta-sveta-zajima-to-nekoho-100743

Upraveno uživatelem Xenomorfus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kristepane tady si uvědomuji, jak je nesnesitelné být starý a nemít Alzheimera. Za historii Chronomagu se probíralo již tak třikrát, že tenhle často zmiňovaný názor je z mnoha důvodů mýtus, stačí se porozhlédnout po internetu.

To sem blázen, takže neplatí, že lodě vyprodukují víc znečisťujících emisí, než auta? Já teda všude čtu, že to tak je. Xenomorfus v tom příspěvku, na kterej reaguješ, nepíše o tom, kde se ty emise produkujou a kde zůstávaj, co ty lodě všechno převezou a blabla, nebo?

Upraveno uživatelem Micey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tymi lodami je to demagogia. Bavime sa o inych "emisiach" ako sa riesia pri autach. V priamom porovnani je to uplne ina pesnicka. A ano, zalezi na tom kde sa tie emisie produkuju. Nerobime to pre planetu, tej je to jedno, robime to pre seba a svoje deti a ich deti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlosi,az do dneska sem si myslel,ze jsi sice prudic,ale jinak inteligentni chlap. Tvoje demagogie mne uz nebavi. Snazis se podsouvat svoje zavery do mych prispevku, ale mylne. Napsal sem porovnani emisi v globalnim meritku u dvou velicin. A to je cele. Az pujde zmenit planetu k bydleni, bude mi jedno, co se deje, at uz na ulici pred domem nebo na druhe polokouli. Domluvil sem.

Já jen nepochopil smysl tvého příspěvku. Asi moje inteligence nestačí na informaci, že emise z aut jsou jen motýlí mávnutí v porovnání s nákladními loděmi. Vůbec nevím proč jsi to řekl a co si z toho mám odnést. Nic z toho vyvodit nesmím, tak už nevím.

 

Třeba že se nákladní lodě neregulují? Tomu nevěřím, určitě ano, ale dokázat to neumím.

Ale googl mi na dotaz regulace emisí nákladních lodí vyplivnul mnoho čánků, takže se regulace děje i tam, byť pomalu, to je fakt. Ale pracuje se i na tom a to je dobře. Teď už jen aby to lidem nepřišlo ekofašistické. A ne, EU za to taky nemůže.

Upraveno uživatelem Karlos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To sem blázen, takže neplatí, že lodě vyprodukují víc znečisťujících emisí, než auta? Já teda všude čtu, že to tak je. Xenomorfus v tom příspěvku, na kterej reaguješ, nepíše o tom, kde se ty emise produkujou a kde zůstávaj, co ty lodě všechno převezou a blabla, nebo?

 

Tak lodě jako celek (ty) nebo 15 největších lodí (Xenomorfus)?

 

A umí dnes lidi ještě kriticky myslet, že opakují takovou blbost? Pokud nikoliv, tak snad umí aspoň jazyky: http://www.bbc.co.uk/programmes/w3cstyfd

Ale uznávám, že ve finále jednotlivec životnímu prostředí nejvíc pomůže, když nebude házet vajgly po zemi a petky do příkopu kolem silnic...

Upraveno uživatelem Bobisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tymi lodami je to demagogia. Bavime sa o inych "emisiach" ako sa riesia pri autach. V priamom porovnani je to uplne ina pesnicka. A ano, zalezi na tom kde sa tie emisie produkuju. Nerobime to pre planetu, tej je to jedno, robime to pre seba a svoje deti a ich deti.

Co je za demagogii na tom, že ty lodě prostě vyprodukujou víc NOx, CO2 a pevnejch částic, než auta? O jakejch jinejch emisích se teda bavíme?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak lodě jako celek (ty) nebo 15 největších lodí (Xenomorfus)?

 

A umí dnes lidi ještě kriticky myslet, že opakují takovou blbost? Pokud nikoliv, tak snad umí aspoň jazyky: http://www.bbc.co.uk/programmes/w3cstyfd

Ale uznávám, že ve finále jednotlivec životnímu prostředí nejvíc pomůže, když nebude házet vajgly po zemi a petky do příkopu kolem silnic...

Ale no tak.. Xenomorfus píše o "tisících nákladních lodí". Máš to i v tom příspěvku, tu citaci.

 Na kritický myšlení jsem asi moc blbej, ale ještě jednou, neplatí teda to, že ty lodě vyprodukujou víc emisí, než auta? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, a je to tu zase : https://ekonomika.idnes.cz/diesely-zakaz-nemecko-soud-rozhodnuti-emise-fmx-/eko-doprava.aspx?c=A180227_122924_eko-doprava_rts   Hlavně si  kupme zase za strašný peníze něco a za chvíli nám to někdo zakáže používat....to jsou zvraty, náčelníku :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U tech aut ale prece vubec nejde o zivotni prostreni a zdravi lidi. Je to jen EKO byznys a jde o penize, poplatky, daně, apod. Kdyby slo o zivotni prostredi, tak se pujde po tech nejvetsich a to jsou tovarny, elektrarny, vytapeni, kotle, letecka doprava, jiz zminene lodě, apod. Taky jde jen a jen vo prachy :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale no tak.. Xenomorfus píše o "tisících nákladních lodí". Máš to i v tom příspěvku, tu citaci.

 Na kritický myšlení jsem asi moc blbej, ale ještě jednou, neplatí teda to, že ty lodě vyprodukujou víc emisí, než auta? 

 

Xenomorfus psal v příspěvku v 11:39 o 15 lidí, pak si údaj nenápadně posunul. 

 

A nebylo by lepší si místo kladení dalších otázek raději poslechnout onu BBC reportáž, na kterou jsem odkazoval? Ale budiž: slyšel bys, že něco podobného platí možná u oxidů síry, u všeho ostatních druhů emisí nikoliv. Např. u emisí oxidu uhličitého je silniční doprava zodpovědná za 72 % emisí ve světové dopravě, lodě za 10 % (https://www.ipcc.ch/pdf/assessment-report/ar5/wg3/ipcc_wg3_ar5_chapter8.pdf, s. 606).

 

Disclaimer: Protiproud bude mít určitě alternativní data.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U tech aut ale prece vubec nejde o zivotni prostreni a zdravi lidi. Je to jen EKO byznys a jde o penize, poplatky, daně, apod. Kdyby slo o zivotni prostredi, tak se pujde po tech nejvetsich a to jsou tovarny, elektrarny, vytapeni, kotle, letecka doprava, jiz zminene lodě, apod. Taky jde jen a jen vo prachy :-)

 

Ditto. Ostatně, orientuje se někdo z diskutujících kolegů v emisních povolenkách?

Pokud ne, tak se o emisích nemusíme bavit, protože vůbec netušíte jaký tlak (plus byrokracie)

ze stran státu tohle obnáší.

Nakouknul jsem tomu pod pokličku provozováním plynové kotelny (byť jsem nebyl jejím majitelem)

a to je od zaměření paty komína obrácené k severu dle gps přes přeměřování průměrů výdechů

komína kontrolou, milión revizí, kontrol, regulací plus formuláře o desítkách stran kde si ty emisní

povolenky spočítám kolik zaplatím . . . autorizované měření emisí . . . a to každý rok dokola.

Jo, a prokazování spotřeby plynu minimálně dle faktur asi nebudu komentovat.

 

Bavíme se o poměrně normální kotelně přiléhající k objektu, kdy objekt přes ulici se starým kotlem

házel do něj dřevo, uhlí, odřezky a starej nábytek . . . nula kontrol, nula povolení, nula plateb za povolenky,

jelikož toto není plynová kotelna . . . :D

 

Emise ve fabrikách a byrokracie okolo toho . . . to je teprve lahůdka :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu, ze patnact velkych nakladnich lodi vyprodukuje stejne mnozstvi skodlivych emisi jako vsechna osobni vozidla na celem svete, je to cele jen mavnuti motylich kridel.

Tohle neni pravda, uz jsem to tu jednou resil. Jedna se pouze o emise siry... je to zpusobeno jinym palivem,filtraci atd.. ale zdaleka neni pravda, ze vyprodukuji vice emisi.

A ano na lodni doprava je momentalne dost katastrofa, protoze omezeni se netykaji mezinarodnich vod, kde na to vetsina kasle...

Co mi vadi je ten slovnik typu eurofasisti atd... proste jak z parlamentnich listu. Ja muzu kritizovat spoustu rozhodnuti, nejsem priznivec bio nafty, protoze kvuli tomu hori pralesy (palmovy olej) a taky je vsude repka (smrad a zhorseni stavu pudy). Nebo treba GDPR (fajn napad z ktereho nejaky urednik udelal strasny paskvil. Viz jak tady psal Raethon ve zdravotnictvi ale treba taky dopady na automatizaci).

Ale pres tohle vsechno jsem za tu EU rad, byt bych byl rad za spoustu zmen (jednotna monetarni politika -minimalne v eurozone, stejna pravidla pro zemedelstvi atd.. no a taky me vylozene toci ta socialisticko populisticka vlna ve spouste statech EU)

Ale rozhodovat se na zaklade emoci a populismu (zbrane, uprchlici, euro) nebo ciste lzi (emise, banany, balenne pecivo atd..) to prece nejde. Problem tech hoaxu je,ze jsou fakt tezce vyvratitelne. Navic kazdy cteme nejaky zdeoj informacinam blizky, obcas je dobre si uvedomit, ze na ty internety muze napsat kdokoliv cokoliv a neni spatne si informace overit nez je vezmu za fakt..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U těch lodí jde primárně o sloučeniny síry. Palivo pro nákladní loď vypadá asi jako asfalt, který se pokládá na silnici a jeho spalování podle toho vypadá. Ale už teď většina přímořských států vyhlašuje tzv: ECA (Enviromentally Controlled Area) a přesně předepisuje jaký obsah síry může mít palivo, na které jede loď, která má zájem vplout do jejich výsostných vod. Odsíření paliva na povolenou mez stojí fůru peněz a platí to ti, kteří spotřebovávají zboží, které ta loď veze. 

 

Edit: Vojta1 byl rychlejší.

Upraveno uživatelem Klokan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...