Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Ještě k těm televizím a (ne)znalostem prodavačů: Připouštím, že v záplavě značek a typů ti lidi nemůžou o každém kusu vědět všechno. Za podstatné ale považuju, aby věděli, o co zákazníkovi jde a dokázali to zjistit. Před 14 dny jsem taky kupoval televizi. Zašel jsem do Datartu, vybral, co se mi líbilo a zeptal se prodavače, jestli ta televize dokáže přehrávat multimédia z domácího serveru přes protokol DLNA. Prodavač znejistěl a bylo jasné, že vůbec nechápe. Tak jsem mu princip DLNA laicky vysvětlil v domnění, že se chytí. Kluk ožil a začal mi vysvětlovat, že to umí jenom ty dražší modely a že je to zásah do softwaru televize, což výrobci moc nechtějí. Navíc prý takovou funkci stejně lidi doma asi moc často nepoužívají. 

 

No... Asi si poklepete na čelo, když vám řeknu, že jsem ji i přesto koupil. S chytrými televizemi už nějakou zkušenost mám, DLNA umí všechny, co jsem viděl. Potřeboval jsem to mít vyřešené a v nejhorším bych jim ji vrátil. DLNA samozřejmě funguje, takže televize splňuje všechno, co jsem od ní chtěl. Ale proč ten prodavač prostě neřekne, že neví a nepokusí si přivolat někoho fundovanějšího? Proč si místo toho vymýšlí kraviny, to fakt nechápu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koho fundovanejsieho? Ineho kolegu? Ked si zakaznik kupi tu telku, tak potom komu pojde provizia? Vobec nejde o to, ze co je kvalitativne lepsie, alebo hoci aj drahsie.  On vie, co sa mu oplati predat a aj komu. Obsluhovat 15-20min nejaku vysierku, ktorej ide o cervene svietielko, alebo standby spotrebu a ma vlastny merak z lidlu. Taki sa presne posielaju do priamo znackych showroomov jednotlivych vyrobcov. Nech si uziju.  :lol2:

Upraveno uživatelem People
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2siwi: se s tim smiř, že časy kdy býval prodavač elektroniky informovanější než zákazník jsou nenávratně pryč - nejzoufalejší je pozorovat jaké zblitky tihle týpci lijou do hlavy důchodcům co k nim s touhle socialistickou iluzí přijdou. V supermarketech jsou to bez ohledu na věk jenom šoupači se sotva elementárním vzděláním, schopní stěží ovládat pokladnu a čtečku kódů. Být chytřejší/schopnější, byli by už dávno na lepší pozici - a předepsané asertivní dotazy typu "mohu poradit/pomoct" jsou zhruba stejně upřímné jako "dobrý den" od hajzlbáby...  :shit:

 

Jinak DLNA streaming není u novějších modelů zrovna samozřejmost - spousta kšeftů tlačí nejlacinější/výběhové LG/Philips s prehistorickými verzemi WebOS, kde to "prostě nefunguje" a žádný update od Asiata pochopitelně nehrozí. Další level průseru je, že hromada levnějších NASů (např. sračky od HP) dnes umí kde co, ale korektní DLNA bez nesmyslného rekódovaní a placených online služeb třetích stran á la PLEX ani prd, takže oceníš spíš telku+NAS které se domluví rovnou přes SMB - což už bývá hodně daleko za obzorem znalostí i u prodavačů ve "značkových showroomech"...  :thumbsdown_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k těm televizím a (ne)znalostem prodavačů: Připouštím, že v záplavě značek a typů ti lidi nemůžou o každém kusu vědět všechno. Za podstatné ale považuju, aby věděli, o co zákazníkovi jde a dokázali to zjistit. Před 14 dny jsem taky kupoval televizi. Zašel jsem do Datartu, vybral, co se mi líbilo a zeptal se prodavače, jestli ta televize dokáže přehrávat multimédia z domácího serveru přes protokol DLNA. Prodavač znejistěl a bylo jasné, že vůbec nechápe. Tak jsem mu princip DLNA laicky vysvětlil v domnění, že se chytí. Kluk ožil a začal mi vysvětlovat, že to umí jenom ty dražší modely a že je to zásah do softwaru televize, což výrobci moc nechtějí. Navíc prý takovou funkci stejně lidi doma asi moc často nepoužívají.

 

No... Asi si poklepete na čelo, když vám řeknu, že jsem ji i přesto koupil. S chytrými televizemi už nějakou zkušenost mám, DLNA umí všechny, co jsem viděl. Potřeboval jsem to mít vyřešené a v nejhorším bych jim ji vrátil. DLNA samozřejmě funguje, takže televize splňuje všechno, co jsem od ní chtěl. Ale proč ten prodavač prostě neřekne, že neví a nepokusí si přivolat někoho fundovanějšího? Proč si místo toho vymýšlí kraviny, to fakt nechápu.

a není jednodušší si ten konkrétní typ co chci vybrat na netu a pak už jen dojít koupit bez takových otázek? Ušetří to čas i nepříjemné okamžiky na obou stranách...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Brácha je profesionální prodavač. Už to nedělá, tvrdí, že dnes v drtivé většině krámů profesionální prodavači nejsou, že si dneska ti, co to dělají a ti, co je zaměstnávají, myslí, že prodavače může dělat kde kdo. Nejdřív odešel z pozice vedoucího, kde měl na starost ostatní prodavače v prodejnách firmy včetně náboru. A když pak odešel od velmi solidní, dobře platící zahraniční firmy, která zaměstnávala opravdové prodavače a kde dělal"jen" prodavače, už do oboru v téhle zemi nechce, začal podnikat jinde, kde částečně své znalosti využije. A nejde zdaleka jen o zbožíznalství, pokračuje to třeba chováním atd. Je to stejnej amaterismus, jako všude možně okolo dneska.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a není jednodušší si ten konkrétní typ co chci vybrat na netu a pak už jen dojít koupit bez takových otázek? Ušetří to čas i nepříjemné okamžiky na obou stranách...

tohle preci nemuzes myslet vazne..... preprodejci vicemene prekopiruji text ze stranek vyrobce a vetsinou tam vyrobi jeste chyby.....

 

nezridka se mi stalo kdyz jsem se zajimal treba o nejake kodinky ze na ruznych strankach byl jiny prumer pouzdra ...... eta se zamenovala za selitu apod. ..... paj prijdes do kramu.... zeptas se co je v tom za stroj a oni taky nevi protoze se tam davaji oba typy..... to by ses posral

 

 

Pred lety jsem psal do Fortis proc mam na ciselniku napis kterej tam nema bejt...... odpoved byla ze jim v prvni varce zbylo 1600 ciselniku z jinyho modelu tak to tam proste soupli.....

 

Takze technicky parametry na webu si umi precist kazdej jouda ale jestli je to opravdu pravda nevi ani vyrobce :)

Upraveno uživatelem Knedlík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v tomhle případě asi jo. Já to spíš myslel tak, že by si člověk ušetřil ten čas strávený s blbcem. Vše nastudujes, zeptáš se, jestli ten typ mají (do počítače to snad natukat dokážou) no a pak rychle zmizet :) to, že těm dělá každej nouma je věc druhá, no

Upraveno uživatelem Gustaf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v tomhle případě asi jo. Já to spíš myslel tak, že by si člověk ušetřil ten čas strávený s blbcem. Vše nastudujes, zeptáš se, jestli ten typ mají (do počítače to snad natukat dokážou) no a pak rychle zmizet :) to, že těm dělá každej nouma je věc druhá, no

tak prodavac nemusi nutne byt blbec ..... je to o tom jak psal siwi..... kdyz neco nevim tak se du zeptat ...... vypada to urcite kompetentneji nez kdyz mi bude nekdo vypravet ze tu televizi ma doma, zere u ni krupky a je super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tohle preci nemuzes myslet vazne..... preprodejci vicemene prekopiruji text ze stranek vyrobce a vetsinou tam vyrobi jeste chyby.....

nezridka se mi stalo kdyz jsem se zajimal treba o nejake kodinky ze na ruznych strankach byl jiny prumer pouzdra ...... eta se zamenovala za selitu apod. ..... paj prijdes do kramu.... zeptas se co je v tom za stroj a oni taky nevi protoze se tam davaji oba typy..... to by ses posral

Pred lety jsem psal do Fortis proc mam na ciselniku napis kterej tam nema bejt...... odpoved byla ze jim v prvni varce zbylo 1600 ciselniku z jinyho modelu tak to tam proste soupli.....

Takze technicky parametry na webu si umi precist kazdej jouda ale jestli je to opravdu pravda nevi ani vyrobce :)

A koupil jsi hodinky? Koupil. Televizi taky, i když jinde. Nakupuješ, o to jde, všechno je v nejlepším pořádku.

Už tě vidím jak někomu dohledáváš něco v jízdních řádech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vida. Než jsem stihl zareagovat, zaznělo tu úplně všechno :D Chtěl jsem napsat v podstatě to, co Knedlik. Ten příběh o nákupu jsem trochu zkrátil, protože jsem si myslel, že by to stejně nikoho nezajímalo. Samozřejmě, že jsem si nějaý předvýběr na webu udělal. O podpoře DLNA jsem se ale nikde nedočetl. Tak jsem si stáhl návod k té televizi, abych se podíval přímo. Nic. Naivně jsem se tedy domníval, že v kamenné prodejně třeba vezmou do ruky ovladač a projdou menu, aby to zjistili. Omyl. Možná by to na mou žádost i udělali. Ale mě vykolejila ta snaha vymýšlet si blbosti za každou cenu. 

 

Pravdu tak máte úplně všichni. Gustav, že by bylo jednodušší, kdyby bylo na webu vše řádně uvedeno, i Karlos, protže tu televizi jsem stejně přeci nakonec koupil. A jak je vidět z Radkova příspěvku, měl jsem při té koupi víc štěstí než rozumu, když jsem vsadil na přesvědčení, že to ta televize umět bude. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A koupil jsi hodinky? Koupil. Televizi taky, i když jinde. Nakupuješ, o to jde, všechno je v nejlepším pořádku.

Už tě vidím jak někomu dohledáváš něco v jízdních řádech.

Ty pises picoviny tak jak se ti to hodi. Fakt peklo.

 

Kupuju si veci tam kde vidim zajem, kompetenci a pripadnou naslednou peci. Nic vic neptrebuju.

 

A jestli si v dobach internetu, papiru nekdo neumi najit jizdni rad je pouze jeho problem. To bys jako hlasatel zodpovednosti a samostnatnosti moh vedet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

A jestli si v dobach internetu, papiru nekdo neumi najit jizdni rad je pouze jeho problem. To bys jako hlasatel zodpovednosti a samostnatnosti moh vedet.

Vzpomeň si na tyhle svoje slova až zas někam půjdeš řešit nějaké světýlko.

Upraveno uživatelem Karlos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzpomeň si na tyhle svoje slova až zas někam půjdeš řešit nějaké světýlko.

Postni mi sem jeden jedinej navod na TV ve kterem se pise ze v nastaveni jde vypnout svetlo standby rezimu a budes u me Buch a kazdej vecer ti zapalim svicku.

 

Kdyz to zvladnes do vobeda tak budes Velky Buch

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...