Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Wizzair, a customer support Rentalcars.com a Sixt.

 

Já: Kiwi, chtěl bych letenky za dobrou cenu na Maltu, tam v pondělí 10, zpátky o týden později.

Kiwi: Tak tam s Wizzair ve 12 z Vídně, zpátky v 7 s Air Malta.

Já: OK, tady jsou mé peníze.

O měsíc později.

Wizzair: Tak poletíš místo ve 12 ve čtvrt na čtyři. 

Já: Hm, super, tak to mám půl dne na Maltě v tahu.

O tři týdny později

Wizzair: Tak poletíš místo ve čtvrt na čtyři v 8 ráno.

Já: Co? No, ale aspoň tak budem mít i to pondělí na Maltě. Ale jak do té Vídně na 8. Budem muset autem.

Já: Blablacare, chtěl by někdo jet v pondělí na ráno do Vídně na letiště? Ale bacha, upozorňuju, že mi už dvakrát změnili čas odletu.

O týden později.

Blablacar: Chtěl, tihle lidi.

Já: Supr. Ale možná to neklapne, viz výš.

Blablacarspolujízdolidi: OK, my stejně nemáme moc jak jinak.

 

Kiwi: Nechceš na té Maltě auto?

Já: Jo.

Rentalcars.com: Tady máš pažouta s klimou od Sixtu.

Já: OK.

 

O dva týdny později

Wizzair: Tak poletíš místo v 8 ráno v 15:50.

Já: What the actual fcuk???

Já: Blablacarspolujízdolidi, tak smolík.

Blablacarspolujízdolidi: Sadface.

 

O dva týdny později

Já, kontroluju údaje a vidím, že přílet 18:00, zavíračka přepážky Sixt na letišti 17:00: Fcuk.

Já: Rentalcars.com, přilítám o hoďku později, než je zavíračka přepážky Sixt na letišti, co s tím.

Rentalcars.com: ... den nic

Já: Sixt, mám od Rentalcars.com od vás auto. Číslo rezervace XY, jméno, moje. Problém. Přílet 18:00, zavíračka vaší přepážky na letišti 17:00. Pude to nějak?

Další den

Rentalcars.com: To pude, za 16 euráčů za předávku mimo provozní dobu. Je to OK? Esi jo, naval číslo letu.

Sixt: To pude, za 16 euráčů za předávku mimo provozní dobu. Je to OK? Esi jo, naval číslo letu.

Já, oběma: OK, 16 euráčů beru, změníme pick-up na 19. h, číslo letu je U5UCK.

Rentalcars.com: OK, měníme.

Já: Rentalcars.com, jak se dostanu k tomu autu. Bude mě tam někdo čekat, nebo budu volat na číslo na voucheru?

Rentalcars.com: ... den nic

Já: Sixte, jak se dostanu k tomu autu. Bude mě tam někdo čekat, nebo budu volat na číslo na voucheru?

Sixt: Naše přepážka na letišti se nachází tam a tam, otevíračka je od 6 od rána do půlnoci.

Já: Co? Tak my si tu tři dny mejlujem o vyzvednutí mimo otevíračku a teď píšeš, že je otevíračka do půlnoci? To je ňákej renonc. Tak jak teda?

Mezitím Rentalcars.com: Auto si vyzvedneš na voucher na přepážce na letišti, potřebuješ řidičák, bláblá irelevantní číčoviny ...

Já: Rentalcars.com, ty už to nehul, ptal jsem se, jak se dostanu k autu, když přistáváme po zavíračce.

Sixt (včera těsně před půlnocí, zítra letíme): No, tak sorry, otvíračka je vážně jenom do 17. h, takže se musí booknout vyzvednutí po zavíračce za těch 16 euráčů. No, ale já tě tu vůbec nemám v kompu, že bysme ti měli dát auto. Zeptej se u Rentalcaru.

Já (pro sebe): EAT A BAG OF D1CKS, YOU FCUK'N 455HOLES!!!

Já: MENTÁLKÁRE, Sixt me tu píše, že mě a káru pro mě nemá v kompu. Tak jak to je!?!?!?!?!?

Rentalcars.com: 12 hodin bez odpovědi

Já (volám na číslo na Sixt na Maltě uvedené na voucheru): Volané číslo neexistuje.

Já: WHAT THE FCUK'N FCUK!?!?!?

Já: Google, jaké je číslo na Sixt na Maltě.

Google: +356 4550735

Já: Živej Sixte, mám u vás zabookované auto?

Živej Sixt na letišti: Zavolej na +356 101075

Volané číslo neexistuje.

Já: Facepalm. Živej Sixte na letišti, to numero nefachčí.

Živej Sixt: OK, tak brnkni za čtvrhoďku.

Já (za čtvrthoďku): Tak co?

Živej Sixt: Tak jo. Já to tu mám. Chlapík od nás má to číslo letu a bude čekat na příletech s cedulkou.

Já: Notyvoledík, na to jsem se chtěl zeptat. Seš zlatej.

Živej Sixt: No problemo.

Mentalcars.com (po 18 hodinách od žádosti o prověření, jestli moje rezervace vůbec platí, protože Sixt ji nevidí v systému) - pro sebe: Slintyface, škrábnakoulích, neděle, nefaram, nasr*t!

 

Ty bláho ... ani očko nenasadíš. Jsem o 5 let starší. Už vím, proč lidi cestujou s cestovkama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co mate furt s tim zdravotnictvim zadarmo? Videli jste nekdy v posle dobe svoji vejplatnici..?

A to to ještě sprostě maskují tou superhruboumzdou, máme snad 2 nejvyšší daně v Evropě. V přímých daních jsme 9. někde a úrovní Finska a Švédska. Ale když se sečte celá daňová zátěž s nepřímou daní, tak to bylo to 2. místo. Jen si už nepamatuji kde to bylo. Ale jo pokud člověk dělá na svarc systém, tak má zdravotnictví opravdu zdarma :D 

 

Jinak v případě zaměstnanců se říká, že státu reálně odvede někde mezi 70%-85% podle toho jak moc kouříte a pijete, jezdíte autem etc. Prostě kolik zaplatíte spotřebních daní....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano a zdravotnický systém je dlouhodobě ve ztrátě. Tedy je ještě doplácen z jiných příjmu státu, potažmo měst a krajů. Představa o tom, jak chirurg/ortoped čeká na tu možnost aby někoho mohl odooperovat jak si to někteří představují jsem na straně Karlose. Čekací doba bývá klidně 1/2 roku - vím od kamarádu ortopedů.

Ke sportu se raději vyjadřovat nebudu, protože bych se nasral :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč jde systému o to, aby se lidé víc hýbali a sportovali? Proč systém zakazuje kouření v hospodách a na veřejnosti? Ušetří se především na kardiovaskulárech, ne na "trapných" kolenech a kyčlích, které vám vymění a za tři dny jdete domů. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I když je vedení české pošty opravdu mimo a za poslední roky to vedou ne moc dobře. Pořád se mi vyplatí jít na poštu a využít jejich služby. Jednak na poslání cenného psaní nečekám ve frontě a můžu využít služby postshopu a druhak dám 60kč a doručí to do vlastních rukou po celé republice většinou do druhé dne. Tomuto Zásilkovna zatím nedokáže konkurovat.

Tak to si asi klikař (nebo neposíláš cenná psaní na Prahu 8). S poštou bych tu mohl do nasíracího vlákna psát pravidelně, ale tím bych se připravoval ještě o víc času, než mě beztrestně připravuje česká pošta. Ale k tomu cennému psaní přece jenom přihodím pár let starou story:

 

Klient mi poslal z Brna dokumenty, které jsem druhý den potřeboval ověřit. Poslal je tedy jejich službou EMS za cca dvě stovky (tuším, že se to tak jmenuje nebo jmenovalo), která garantuje doručení do vlastních rukou do druhého dne. Čekal jsem tedy celý den doma na zásilku a když už se blížila čtvrtá hodina, ma poštu jsem zavolal. Tak mi paní s úplnou samozřejmostí sdělila, že doručovatel píchl kolo a nedorazí. Když jsem si odpustil nějaké konstruktivní poznámky, zeptal jsem se aspoň, jestli nemohl alespoň poslat sms? Na to mi bylo odpovězeno, že kdyby měl posílat každému sms, tak by se z toho zbláznil. Na to jsem zavěsil, protože jinak bych se z toho zbláznil já... Když jsem za chvíli potom vychladl, zavolal jsem tam znova, jestli si to tedy můžu vyzvednout. Naštěstí to vzala jiná paní, ale bohužel to nešlo. Zeptal jsem se tedy, jestli můžu alespoň počítat s tím, že mi to doručí zítra ráno? No a jaký bylo moje překvapení, když mi odpověděla, že mi to nemůže zaručit, že bych si musel připlatit asi sto korun za dopolední doručení! WTF??? Takže já si zaplatím expres dodání do druhého dne, to nejsou schopný dodržet bez jakéhokoliv pardónu, ale ještě si mám připlatit za to, že mi to doručí o den později alespoň dopoledne? No comment raději.

 

O tom, že od pátku čekám balík, abych následující čtvrtek našel ve schránce výzvu , abych si na poště vyzvedl balík, na kterým je fixou napsáno datum přijetí z pátku se už radši rozepisovat nebudu...

 

Jak jsem psal na začátku, o tom bych tady mohl psát na měsíční bázi.

 

 

 

Odesláno z mého SM-G960F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A když už jsem se tu takhle rozepsal, přidám ještě jednu čerstvou věc:

 

Cca před rokem mi někdo ukradl účet na Rockstar games, kde jsem hrál GTA V. Kontaktoval jsem teda zákaznickou podporu, což je úkol sám o sobě, a účet mi byl navrácen. Ale protože jsem si nezazálohoval save games, tak jsem přišel o uložený postup. Tak mě to naštvalo, že jsem se na hru vykašlal. Nedávno na mě někde vykoukl nějakej článek o GTA V, tak jsem si řekl, že bych to mohl znova nainstalovat a zahrát si online (předtím jsem hrál jen offline). Takže jsem to znova nainstaloval, zapnul a hop: Mám permanentní ban na online hru. Tak jdu napsat na zákaznickou podporu, ale k tomuhle topicu tam nemaj ani možnost napsat. Tak jim tedy napíšu z jinýho topicu, aby mě odbanovali, protože jsem online nikdy nehrál, a ban nejspíš obdržel ten dobrák, co mi ukradl účet. No a jaký bylo moje překvapení, když mi přišla odpověď, že nám je permanentní a mou otázku považujou za uzavřenou.

 

Takže teď jim budu muset psát znova, místo aby šlo normálně odpovědět a jsem zvědavý, jestli to nějak vyřeší... Představa, že si zaplatím za hru a oni pak její značnou část znepřístupní, kvůli nějakýmu zloději, a odmítnou znovu zpřístupnit mě výtáčí hlavně z principu (na hraní stejně už nemívám moc času)...

 

Odesláno z mého SM-G960F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...