Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

S PaChy se nebavim vic, nez musim. Protoze jsem ani nesesednul z kola, jen tam poslal jedno maly a hned jel, tak jsem dejchnul 0.5 promile. Rekl jsem OK, nebudu s k tomu s ohledem na Listinu prav a svobod vyjadrovat. A pojedeme na krev. Takze se nejdriv cekalo na vetsi auto, nez jejich koktu, bo nemohli kvuli sedlovce nastelovat kolo do kufru. A abych jim pomahal, tak to prrrr

Dojeli jsme k nam do nemocnice na prijem, tam jsme dalsi pulhodinu pocekali. Pak odber.

Pozadal jsem o pouceni a informovany souhlas s odberem. Dalsich 20 min. S prestupkem jsem nesouhlasil. Pujde to do spravniho. No a krev nechala sestricka chvili odspuntovanou za oknem na slunicku. To taky neco prchne... jsem zvedav, kolik zitra v laborce nameri. Podle me nula nic. At jdou do zadele... chytat pumpicky u pumpickarskeho obcerstvovadla je nizky. At se nedivi, ze je nema nikdo rad.

Nice, snad ti to dopadne. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bezpečná vzdálenost, kterou kamionisti zásadně nedodržují, jako nic...???

Nejen kamionisti, tohle me pekne sere. Kdyz predjizdim a vsichni jsou na dva metry jeden za druhym. Co je komu do toho, ze predjizdim, nenechat diru na zarazeni je totalni prasarna a zdroj nebezpeci. Nebo lidi v aute, co jedou ve spaliru za motorkou taky skoro na dotek. Na to nemusim mit papiry na masinu (nemam), abych pochopil, ze motorkar je takhle mnohem zranitelnejsi nez auto.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejen kamionisti, tohle me pekne sere. Kdyz predjizdim a vsichni jsou na dva metry jeden za druhym. Co je komu do toho, ze predjizdim, nenechat diru na zarazeni je totalni prasarna a zdroj nebezpeci. Nebo lidi v aute, co jedou ve spaliru za motorkou taky skoro na dotek. Na to nemusim mit papiry na masinu (nemam), abych pochopil, ze motorkar je takhle mnohem zranitelnejsi nez auto.

 

§ 2 písm. mm) zákona č. 361/2000 Sb.

mm) kolonou vozidel se rozumí souvislý proud více vozidel, u kterého nelze předjíždět každé vozidlo jednotlivě, rozestup mezi jednotlivými vozidly při předjíždění nebo objíždění neumožňuje bezpečné zařazení,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skalis: Tady se dostávám na tenký led, protože vyjádřit se v českém prostředí ohledně mého opovržení vůči Čechům, kvůli konkrétním věcem, je rovno společenské sebevraždě. Každopádně trávím hodně času v Německu a jak poznám, že jsem přejel hranice a jsem v blbákově? Hned od hranic se mi na prdel nalepí debil v bílé oktávce... V poslední době jsou to až příliš často, kromě středního managementu, dvě české slečny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S PaChy se nebavim vic, nez musim. Protoze jsem ani nesesednul z kola, jen tam poslal jedno maly a hned jel, tak jsem dejchnul 0.5 promile. Rekl jsem OK, nebudu s k tomu s ohledem na Listinu prav a svobod vyjadrovat. A pojedeme na krev. Takze se nejdriv cekalo na vetsi auto, nez jejich koktu, bo nemohli kvuli sedlovce nastelovat kolo do kufru. A abych jim pomahal, tak to prrrr

Dojeli jsme k nam do nemocnice na prijem, tam jsme dalsi pulhodinu pocekali. Pak odber.

Pozadal jsem o pouceni a informovany souhlas s odberem. Dalsich 20 min. S prestupkem jsem nesouhlasil. Pujde to do spravniho. No a krev nechala sestricka chvili odspuntovanou za oknem na slunicku. To taky neco prchne... jsem zvedav, kolik zitra v laborce nameri. Podle me nula nic. At jdou do zadele... chytat pumpicky u pumpickarskeho obcerstvovadla je nizky. At se nedivi, ze je nema nikdo rad.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

drzim palce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Casiotrone, tys mně dal. Casio MTG-930D v inzerci... vybavilo se mi, vidím to jak dneska, když byly tyhle G-shocky jako novinka a já si byl jistý, že jsou hezčí než ženská. No dnes už si to teda nemyslím a vlastně naživo jsem je nikdy doteď neviděl.

A co mě naštvalo? Že jsem starej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejen kamionisti, tohle me pekne sere. Kdyz predjizdim a vsichni jsou na dva metry jeden za druhym. Co je komu do toho, ze predjizdim, nenechat diru na zarazeni je totalni prasarna a zdroj nebezpeci. Nebo lidi v aute, co jedou ve spaliru za motorkou taky skoro na dotek. Na to nemusim mit papiry na masinu (nemam), abych pochopil, ze motorkar je takhle mnohem zranitelnejsi nez auto.

Naprosto s tebou souhlasím. V poslední době se navíc často setkávám s tím, že ti tu díru úmyslně zavřou. Obvykle jede nějaký náklaďák, za ním se na těsno naskládají 3 - 4 fobie nebo pažouti 206, jedou ve vláčku a nikdo se nemá k předjíždění. Když se pak rozhodnu, že takhle tedy ne a začnu předjíždět, je to často doprovázeno troubením a zběsilou gestikulací předjížděných a téměř pravidelně se mi ten, před koho se v té koloně chci zařadit, pokusí "prudkou" akcelerací tu minimální díru úplně zavřít. Tohle , společně s nedáváním přednosti při nájezdu z připojovacího pruhu, považuji za největší prasárnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to myslel tak, že je křižovatka tvaru T, průběžná silnice je hlavní a z prava ústí vedlejší sinlice. Pro plynulé odbočení a najetí jsou tam připojovací pruhy. Z prava přijede rozparáděná dodávka a protože napojení je prakticky v pravém úhlu s minimálním poloměrem, tak do té křižovatky může vjet maximálně rychlostí 30 - 40 km. A on, místo toho, aby se v tom připojovacím pruhu rozjel a pak zařadil, tak to prostě napere před auto jedoucí po hlavní přímo do toho průběžného pruhu, často i přes plnou čáru. Nejlepší jsou v tomto kamioňáci, protože do toho malého poloměru by musel hodně zpomalit, kdežto, když jede plynule do toho průběžného pruhu, tak může jet klidně i 30 km/hod a když tam jedeš po hlavní no řekněme předpisových 90, tak Ti nezbude, pokud je tam místo, než jej objet protisměrným odbočovacím pruhem, nebo brzdit a modlit se, aby jsi to nezapíchl pod něj, protože bez kamerového záznamu pak nedokážeš, jakou prasárnu Ti udělal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste jsou dobry ridici, co prijedou do pripojovaciho pruhu a v nem zastavej, namisto abyse naopak rozjeli a zaradili do prubeznyho pruhu. Na druhou stranu na silnicich jezdi i slabsi ridici (nemyslim vykon auta) a bez trochy ohleduplnosti to nejde. Kdyz je nekdo nervozni a nejistej, moc mu nepomuze, kdyz na nej ostatni troubej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale ani nema co delat v levem pruhu kdyz nepredjizdi. Tvl. to by bylo neco na mou klidnou povahu :-) Uz samotny popis me nasral. To je strasne nebezpecne, ale hlavne jeste to chovani a potreba poucovat nekoho abych vytrestal "prestupek".

To uz je tezka vada charakteru podle me. To musi byt degen od narozeni. #sorryjako

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale ani nema co delat v levem pruhu kdyz nepredjizdi. Tvl. to by bylo neco na mou klidnou povahu :-) Uz samotny popis me nasral. To je strasne nebezpecne, ale hlavne jeste to chovani a potreba poucovat nekoho abych vytrestal "prestupek".

To uz je tezka vada charakteru podle me. To musi byt degen od narozeni. #sorryjako

Souhlasim, naprosto souhlasim. Je celkem agresivni, nevyrovnanej, na svuj vek (kolem 30) pomerne nevyzralej. Bezne prehlizi vozidla, nevnima okoli a soustredi se jen na to co je kousek za palubovkou. Jezdi jak zenska, prednost casto nedava protoze auta nevnima, kolikrat se pri vjezdu z vedlejsi na hlavni ani nerozhlidne. Kdyz neda prednost a nekdo to kvuli nemu musi zadupnout tak ze piskaj gumy, na muj podnet "se mu omluv, ne?" reakce ... "mam v píči". Tohle peklo občas každej potká na silnici, ale vidět a zažít tohle peklo "zevnitř" je hodně poučný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...